top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele CEC Bank

CEC Bank

Scor: 2.4 | 361 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    F GFlorin Ghetu
    Credit imobiliar de la CEC Bank

    Am contractat un credit

    Am contractat un credit ipotecar de la CEC BANK AGENTIA BREZOIANU. Tin sa va precizez ca, desi auzisem ca la CEC BANK aprobarea merge destul de greoi, nu a fost chiar asa. In 10 zile am semnat contractul de credit si pe cel de vanzare. Multumesc Echipei de la Brezoianu.

    23-02-2016

    M Tmihai t
    Cont curent de la CEC Bank

    Atentie cu conturile cur

    Atentie cu conturile curente CEC ! De Craciun cand lumea se gandea la altceva s-a gasit si CEC-ul sa dubleze comisioanele la CecOnline.(Iar comisionul curent al unui cont curent este tot 3 ron). Daca ai un card de credit si un cont curent (pt cu poti cardul de credit fara contul curent ) platesti 2,5+3ron=5,5 aiurea in fiecare luna. si asta fara sa primesc o notificare scrisa asa cum obisnuiau sa se laude de alte dati . Cu siguranta au ajuns si astia la fundul sacului si jecmanesc tot ce mai au in portfoliu inainte sa inchida filiale,... Incet incet voi inchide si eu conturile deschise acum mai bine de 10 ani ,..si sa fim sanatosi.

    31-01-2016

    G BGabriel Boerescu
    Prima casa de la CEC Bank

    IN ATENTIA DOMNULUI DIRE

    IN ATENTIA DOMNULUI DIRECTOR/PRESEDINTE "CEC BANK a obtinut majorarea plavonului de garantare aferent programului Prima Casa 4 cu suma de 11,5 milioane euro, ca urmare a epuizarii plafonului acordat initial. Clientii sunt asteptati in orice unitate CEC BANK in vederea depunerii documentatiei necesare pentru accesarea creditului pentru achizitionarea/construirea unei locuinte." In urma acestui comunicat oficial, la data de 15.12.2015. mi-a fost solicitat un extras de carte funciara al imobilului, eliberat in regim de urgenta intrucat la data de 17.12.2015 a fost depus extrasul de carte functiara pentru a merge in analiza dosarul catre Fondul National de Garantare a Creditelor. Pana la data de astazi, 21.12.2015 nu a fost trimis dosarul in analiza si nici angajatii sucursale 13 Septembrie Bucuresti nu dau nici un raspuns concret. Rog respectuos sa mi se raspunda de ce celelalte banci BCR, BRD etc. au trimis dosarele catre Fondul National de Garantare si CEC BANK nu, avand in vedere ca suntem pe final de an?

    21-12-2015

    G Mgabriel matache
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Buna ziua. Experienta a

    Buna ziua. Experienta avuta????....hm,greu Domne',greu. Frecventez unitatile CEC din Braila,mai precis unitatea CEC Vidin,Unitatea CEC Republicii si unitatea mare de pe Bulevardul Independentei...de fiecare data cand vin la CEC ma inzestrez cu o doza necesara de rabdare,mananc bine ca sa rezist stresului de acolo.Ma intrebati ce stres?...pai da,pentru o tranzactie de primire bani din strainatate rareori scap doar cu 1/2 H.E normal,ati redus numarul angajatilor sau ce ati facut iar acestia nu pot face fata.Va rog D-nule Director sa veniti intr-o zi obisnuita sa "luati loc" la coada,sa asteptati pana va vine randul 1 H apoi sa mai asteptati inca 10-15 min procesarea tranzactiei!Pai e posibil ca asa o banca mare sa nu fluidizeze tranzitul clientilor?Cand intri intri dar cand iesi,iesi pachet de nervi!Aproximativ 300.000 de braileni dintre care o buna parte folosesc serviciile CEC Bank si dumneavoastra deserviti personal in numar de 6 ofiteri de cont sau cum se numesc in 3 locatii????(cele pe care le stiu eu) 1 ofiter Vidin,1 casiera si o sefa la Republicii 2 ofiteri si o casiera iar la "ditamai" CEC-ul pe Bulevard 3 ofiteri!?Luati si D-voastra in calcul cele de mai sus,analizati-le,testaile apoi sunt sigur ca o sa luati o decizie corecta pentru rezolvarea situatiei,nu de alta dar "151 de ani de stat la cozi" ar fi o reclama negativa,cu respect un client!

    02-12-2015

    B RBogdan Alexandru Rada
    Prima casa de la CEC Bank

    Buna ziua'nu stiu de ce

    Buna ziua'nu stiu de ce dureaza asa mult sa se trimita dosarul pentru prima casa la fondul de garantare,astept de o luna,din 12-10-2015 este in analizaa cec bank si nici azi 11-11-2015 nuam un raspuns'vreau o solutie'multumesc

    11-11-2015

    M PMarian Paiu
    Prima casa de la CEC Bank

    Buna ziua Domnule Direct

    Buna ziua Domnule Director CEC Bank, Ma aflu in plin proces de a deveni clientul dumneavoastra printr-un produs tip prima casa, insa am neplacerea sa constat ca sunteti depasiti de situatie la Constanta. Ma refer la faptul ca nu este posibil sa ai un singur analist pe dosarele de prima casa de o luna de zile. Cererea este inregistrata pe data de 8 octombrie cu toate documentele si chiar si astazi, 28 octombrie, inca nu a ajuns in atentia analistului, fiind doar in marea piramida de dosare de pe singurul birou de analiza functional... Va rog ca atat pentru angajatii dumneavoastra cat si pentru clientii dumneavoastra sa deblocati putin acest proces prin alocarea de forta de munca suplimentara la CONSTANTA. Va multumesc si sper sa vad o imbunatatire si sa imi schimb aprecierea vis-a-vis de produs si banca. Marian P.

    28-10-2015

    Răspuns CEC Bank

    “Stimate Domnule, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si va asiguram ca CEC Bank considera ca fiind o prioritate pentru Banca, satisfacerea cat mai fidela a nevoilor clientilor sai, atat prin oferirea unor produse cu caracteristici si costuri avantajoase cat si prin oferirea unei consilieri profesionale din partea personalului Bancii in toate unitatile sale. Referitor la detaliile privind produsul solicitat de dumneavoastra, pe viitor, avand in vedere relatia confidentiala dintre Dvs si banca, va invitam sa ne scrieti pe adresa office@cec.ro. Dorim sa va asiguram de intreg suportul si disponibilitatea noastra in punerea la dispozitie a creditului solicitat in cel mai scurt timp. Va multumim.”

    V LVeronica Liloiu
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Experienta la CEC a fost

    Experienta la CEC a fost ingrozitoare din prisma faptului ca este inacceptabil sa astepti 2 ore la o coada unde lucreaza un singur functionar, desi exista 4 ghisee. Explicatia primita : colega este in spital! Oamenii nu au timp sa astepte in aceste conditii , in anul 2015, si sa primeasca raspunsuri in scarba de la functionari plictisito si depasiti de situatie!!!!! Rezolvati-va problemele de ordine interioara!!!!!!!!!!!!!!

    26-10-2015

    C FCamelia Frincu
    Credit imobiliar de la CEC Bank

    Buna ziua! Eu am obtinu

    Buna ziua! Eu am obtinut un credit ipotecar, destul de greu, insa nu din cauza procedurii CEC BANK, ci din cauza faptului ca am obtinut greu documentele necesare de la vanzator. Personalul CEC a fost foarte amabil, foarte bine pregatit. Nu pot decat sa-i laud si sa-i admir pentru ca au fost rapizi, mi-au explicat procedura correct si complet, au precizat toate costurile. Din momentul in care am avut dosarul complet au trecut doar 10 zile pana la momentul semnarii contractului de vanzare-cumpare. Deci aprobarea dosarului a durat cam o saptamana. Felicitari celor de la CEC BANK - Agentia Stirbei Voda!

    19-10-2015

    V Svalerica suruianu
    Cont curent de la CEC Bank

    cea mai mizerabila exper

    cea mai mizerabila experienta o traiesc cu acesti camatari cu acte nu recomand nimanui sa intre in contact cu aceasta scarba de banca personalul de cea mai joasa calificare

    12-10-2015

    C CCorina Camen
    Depozit la termen de la CEC Bank

    Angajatele CEC Bank ale

    Angajatele CEC Bank ale Agentiei 1 Mai din Bucuresti, imediat dupa ora 17.00 m-au presat sa ma hotarasc mai repede: "Haideti doamna ca au trecut 10 minute peste ora 17.00, programul s-a incheiat de 10 minute." Nu mi-au acordat timp 1 minut sa fac un calcul sa ma hotarasc ce operatiune sa fac. Am asteptat la rand 30 minute si mi-au acordat timp de consultare 4 minute. CEC Bank nu trimite notificari catre client atunci cand se modifica dobanzile la depozite. Mi-au prelungit automat depozitul dupa scadenta cu rata dobanzii de 0.1%, iar comisionul de administrare lunar este de 2.5 lei. La indemnul insistent m-am grabit sa fac loc urmatorului client si am omis sa retrag banii in ziua scadentei, a doua zi i-am retras pe toti platind un comision de 0.5%.

    15-09-2015

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie