top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele CEC Bank

CEC Bank

Scor: 2.4 | 358 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    M Mmiron mihaela
    Prima casa de la CEC Bank

    Buna ziua, Am depus do

    Buna ziua, Am depus dosarul cu actele necesare accesarii unui credit Prima Casa prin Cec Bank in data de miercuri 2.07.2014 la agentia cec Sala Palatului si mi s-a comunicat astazi 7.07.2014 ca s-au terminat fondurile. As dori sa stiu ce se intampla mai departe...in cat timp se suplimenteaza fondurile ( macar din experienta anilor trecuti daca stiti ). Noi mai putem cauta in continuare si eventual incheia un precontract de vanzare cumparare ? Sa ne cautam alta banca ?

    07-07-2014

    D SDan Stoica
    Prima casa de la CEC Bank

    Va dau un sfat pe care l

    Va dau un sfat pe care l-am primit si eu: NU FACETI CREDIT LA CEC! Degeaba incerci mai tarziu sa rezolvi problemele cu termenele depasite, cu avansurile sau oportunitatile pierdute! Fiindca din start relatia cu CEC-ul este sortita esecului. Cunosc si cazuri in care creditul s-a acordat (la CEC) in 3 saptamani. Insa este o exceptie. Ideea este ca "se poate" insa depinde doar de oameni. Altfel CEC-ul ca si institutie este un HAOS total. Iar daca depinzi de 3 oameni dintre care este tafnos, altul este inconpetent si al treilea in concediu iti dai seama ce iese. Eu am experiente cu alte banci seriose: pei atunci cand ti se spune "maine" - este vorba de ziua urmatoare, nu peste 2 saptamani. Lucru care never, ever nu o sa se intample la CEC. PS: nu va lasati pacaliti de aparente: au sedii frumoase, personal civilizat - par "profesionisti"... Insa dupa ce ti-ai depus actele incet-incet toata lumea isi pirde zambetul: tu de disperare, ei de indiferenta.

    02-07-2014

    D Bdaniela baraitaru
    Credit nevoi personale de la CEC Bank

    Buna ziua! O singura

    Buna ziua! O singura intrebare am. Daca refinantez un credit la CEC BANK si merg sa inchid contul , dumnealor au sau nu obligatia sa-mi dea o hartie din care rezulta inchiderea acestui cont? Doamna de la agentie a spus ca nu-mi poate da aceasta hartie, a trebui sa fac o cerere de mana, aceasta cerere a fost inregistrata, si am aflat ca poate dura pana la 30 de zile sa primesc raspuns. Oare aceasta situatie se petrece si la alte banci, sau doar la CEC BANK?

    27-06-2014

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca doamna Baraitaru Daniela s-a prezentat la Sucursala CEC Bank Craiova unde i-au fost inmanate adresele prin care i se comunica achitarea creditului si inchiderea contului curent. Directia Marketing si Comunicare

    O AOctavian Ardeleanu
    Prima casa de la CEC Bank

    Buna ziua, Am depus p

    Buna ziua, Am depus pentru prima casa toate documentele(inclusiv dosarul de evaluare) la agentia Cec Dristor si au fost trimise in Centrala Cec in 29 mai 2014. Am tinut in permanenta legatura cu agentia si ni s-a spus ca s-au efectuat pentru dosar toate verificarile si nu mai este necesar niciun act suplimentar, ramanand doar sa vina aprobarea, pe care nu am primit-o nici pana azi; desi se apropie expirarea antecontractului. Ce se intampla? Rog raspuns urgent pentru ca am ajuns la disperare si mai avem de asteptat si la Fond. Proprietarul nu mai amana nicio zi peste termenul antecontractului, situatie in care pierdem casa si toti banii cheltuiti pana acum. Octavian Ardeleanu

    24-06-2014

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca domnul Octavian Ardeleanu a fost contactat telefonic in data de 25.06.2014 si anuntat ca dosarul de credit a fost aprobat. Directia Marketing si Comunicare

    D SDan Stoica
    Prima casa de la CEC Bank

    Incep cu o intrebare: ex

    Incep cu o intrebare: exista vreo obligatie sau garantie privind serviciile CEC ca institutie si apoi in ceea cei priveste pe angajati? Problema mea la fel ca a multor oameni este ca semnam multe acte cu termene si obligatii insa constatam ca institutia de care depinde totul da din umeri atunci cand li se pun niste intrebari de bun simt. Concret, eu sunt in faza in care am depus toate actele insa astept rezultatul verificarii de la dep. Juridic si am facut evaluarea insa n-am primit inca raportul si sunt dus cu vorba de la o zi la alta. Deja am pierdut degeaba 3 saptamani iar la final acest lucru pe mine ma poate costa o grama de bani insemnand avansul platit. In plus, as mai pune la socoteala si faptul ca risc sa irosesc o oportunitatea pe care poate a doua oara nu o voi mai avea. Deci, imi ofera CEC-ul vreo garantie? Participa cumva la risc? Este un partener de afaceri demn de a fi luat in considerare? Sau ar trebui sa caut in alta parte acum cat inca greseala facuta mai poate fi reparata?

    23-06-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimate domnule Daniel Stoica, Avand in vedere postarea dumneavoastra de pe site-ul www.conso.ro si pentru ca ne dorim sa imbunatatim calitatea serviciilor oferite clientilor, avem rugamintea sa ne precizati unitatea bancii unde ati depus documentatia de credit. Directia Marketing si Comunicare

    C YClient Yo
    Prima casa de la CEC Bank

    Nu este posibil sa fie u

    Nu este posibil sa fie un singur functionar pentru credit prima casa intr -o filiala din centrul Bucuresti, filiala Alba Iulia, biata femeie nu face fata la volumul mare de solicitari! In rest sunt zece angajati de plimba o hartie,.

    20-06-2014

    Răspuns CEC Bank

    Va multumim ca ati alocat timp sa ne aduceti la cunostinta aceste aspecte si va asiguram ca am luat masuri de imbunatatire a servirii clientilor si implicit pentru a satisface toate nevoile acestora. Suntem permanent preocupati in identificarea celor mai bune modalitati de imbunatatire a calitatii serviciilor oferite clientilor nostri, iar personalul bancii are obligatia de a pune clientilor oricand la dispozitie cu competenta si profesionalism informatii utile, menite sa dezvolte o atitudine pozitiva de colaborare. De asemenea, va asiguram ca folosim in procesul nostru de schimbare toate mesajele pe care le primim si speram ca la un moment dat sa vedeti diferenta. Directia Marketing si Comunicare

    M IMirela Ioana
    Prima casa de la CEC Bank

    Buna ziua. Eu si sotul m

    Buna ziua. Eu si sotul meu am depus actele in luna Februarie 2014 la sucursala CEC Bucuresti (Alba Iulia) pentru achizitionarea unui apartament. Sunt foarte dezamagita de colaborarea cu aceasta institutie pentru ca in primul rand timpul de analiza a dasarului a durat exagerat de mult (3 sapatamani in conditiile in care aveam deja preaprobarea financiara) iar in tot acest timp angajatul CEC care ne-a preluat dosarul nu ne-a mai raspuns la emailuri si telefon. In momentul in care am depus ultimul rand de adeverinte ni s-a spus ca o sa dureze ceva analiza pentru ca persoana care analizeaza este in concediu dar nu ni s-a spus si cat anume. Mi se pare inadmisibil ca in anul 2014 o insitutie bancara dintr-o tara din Uniunea Europeana sa ofere un astfel de raspuns si in calitate de client al acestei banci sa nu ti se ofere niciun fel de explicatie legata de dosarul depus, sa nu ti se raspunda la telefon sau la email, tot ce-ti ramane sa faci este sa astepti sa fii contactat telefonic cand va dori angajatul CEC (eu sincer o consider o bataie de joc). In acest moment avem dosarul aprobat ,dar, din nou, din motive care nu le cunoastem, dosarul nu a plecat la Fondul de Garantare desi noi am depus toate documentele necesare. Desi am insistat sa primim explciatii, nu ni se raspunde la telefon sau email.Suntem disperati pentru ca a fot depasit termenul la care ni s-a promis ca va pelca dosarul si pe care si noi la randul nostru l-am oferit vanzatorului iar in acest moment exista riscul chiar sa pierdem avansul si implicit apartametnul pentru ca nu o sa ne incadram sa-l achitam la timp. Va rog frumos sa ma intelegeti si sa ma indrumati catre cineva care ma poate ajuta in acest sens. Multumesc, Ioana (Bucuresti)

    18-06-2014

    O NOLGUTA NEGREA
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Buna ziua, Am o recla

    Buna ziua, Am o reclamatie la BRD legata de o tranzactie nereusita cu un card BRD la un bancomat CEC, tranzactie in urma careia mi s-a retinut atat cardul BRD, cat si banii solicitati. Cardul mi-a fost returnat in ziua urmatoare de catre respectiva sucursala CEC, dar banii au fost blocati. Banii mi-au revenit in cont dupa cca doua saptamani in care am tot solicitat sa-mi fie rezolvat cazul, dar dupa alta saptamana mi-au fost din nou retrasi, pe motiv ca CEC-ul a dat aviz negativ, in sensul ca eu am retras banii si tranzactia a fost reusita. Acest lucru nu este adevarat si ma socheaza faptul ca tranzactii nereusite (bani ramasi in bancomat) sunt inregistrate ca reusite. Am depus contectatie la BRD, pentru ca se pare ca procedura arata ca numai la banca emitenta a cardului se pot face contestatiile, dar nu am primit raspuns. Nimeni nu stie cat dureaza rezolvarea acestui tip de reclamatie si nici procedura. Am trimis si un email de sesizare la CEC bank acum doua zile, dar nici de acolo nu am primit vreun raspuns. Precizez ca am si un depozit de mai multa vreme la CEC bank si acum am mari indoieli despre calitatea serviciilor si siguranta banilor mei in cadrul acestei institutii. Va rog sa imi spuneti cat dureaza rezolvarea unei astfel de probleme, de ce nu se verifica inregistrarile video (pentru ca daca se verifica inainte de a da raspunsul, s-ar fi vazut clar ca nu am luat banii) si cum este posibil ca o tranzactie nereusita sa fie inregistrata ca reusita? In speranta ca este vorba doar de o eroare si nu de o incercare de frauda din partea CEC, astept un raspuns si rezolvarea cazului meu. Multumesc.

    06-06-2014

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca, in conformitate cu legislatia in vigoare nationala si internationala privind tranzactiile prin card, numai entitatile emitente sunt in masura sa solutioneze plangerile referitoare la tranzactii efectuate prin cardurile clientilor proprii, indiferent daca aceste tranzactii au fost efectuate la terminalele proprii (ATM/POS) sau ale altor entitati/banci acceptatoare, prin utilizarea canalelor specifice dedicate. In consecinta, plangerea doamnei Olguta Negrea poate fi solutionata numai prin intermediul entitatii care i-a emis plasticul card utilizat in tranzactie (in speta BRD). Directia Marketing si Comunicare

    I MIONELA Marin
    Credit nevoi personale de la CEC Bank

    Nu-mi puteam imagina ca

    Nu-mi puteam imagina ca aceasta banca se misca asa din feb 2014. Ma chinuiesc sa fac un credit de nevoi pers si nu reusesc. Atitudinea consilierei de la AG este de neimaginat. Pe langa faptul ca sunt pusa pe drumuri pe motive puerile si respingerea dosarului. Isi bat jos de noi. Ultima adeverinta mi-a fost respinsa pe motiv ca s-a scos un paragraf care oricum era bifat de angajator ca NU. Eu una nu mai am rabdare cu acest specimen de banca.

    01-06-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimata doamna Marin Ionela, Referitor la mesajul postat pe www.conso.ro, pentru a putea raspunde, va rugam sa ne transmiteti informatii cu privire la agentia unde ati solicitat creditul si numele persoanei care a inaintat solicitarea. Va multumim si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Directia Marketing si Comunicare

    B CBalasa Cristiana
    Prima casa de la CEC Bank

    Dupa inca 2 saptamani de

    Dupa inca 2 saptamani de asteptare CEC Bank nu reuseste sa solutioneze o plangere. Totusi, Directia Marketing si Comunicare mi-a oferit un raspuns la comentariul meu din date din 18.06.2014, raspuns care este o reformulare a comentariului meu plus aceasta scuza: "Ne pare rau de situatia creata, iar pe viitor, in functie de oferta bancii si de eventualele dumneavoastra nevoi de finantare, nu excludem posibilitatea ca in situatia in care veti reusi sa remediati aspectele sesizate mai sus sa reluam analiza cererii dumneavoastra." Cum este posibil sa respingeti un dosar pe baza unui motiv care a fost stiut de la inceput? Dosarul are atasat o copie dupa contractul de credit de la BCR. In plus vreau sa-mi dati mai multe amanunte despre acest motiv si de "modului de expunere a informatiilor solicitate".

    31-05-2014

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie