top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Banca Transilvania

Banca Transilvania

Scor: 2.3 | 204 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A MAugustin Maroiu
    Credit IMM de la Banca Transilvania

    Buna ziua Am dorit s? a

    Buna ziua Am dorit s? accesez un credit prin Divizia pentru Medici a Bancii Transilvania . M-am adresat sucursalei BT din Timisoara ( din Piata 700). Dou? domni?oare ,de la biroul de credit,discutau vesel despre programul personal al dupa-amiezii. Nu au avut timp pentru mine.Am plecat fara ca cineva din aceasta banca s?-?i fac? timp pentru mine.( 10.02.2020 orele 14). Sfat: schimba?i denumirea Divizia pentru Medici.( ar fi foarte potrivita : divizia de pierdere de timp). Ar fi foarte potrivita pentru aceasta banca.

    10-02-2020

    D ADana Aruncutean
    Internet banking de la Banca Transilvania

    Am un cont cu BancaTrans

    Am un cont cu BancaTransilvania, pe care nu îl folosesc mult. Cu toate acestea, recent, am decis s? activez aplica?ia mobil? BT pe mobil ?i dup? o interac?iune telefonic? cu Banca Transilvania, a trebuit s? merg într-o sucursal? ?i s? aceasta problema. Dezam?gire mare s? a?tep?i 30 min la telefon pentru a fi informat ca nu te pot ajuta telefonic, nici m?car pt a actualiza adresa de coresponden?a. Interac?iunea telefonic? cu ei înseamn? o pierdere de timp, deci pentru acest serviciu primesc 0 stele. Cu toate acestea, în filiala Bistri?a este un angajat foarte bun, Raul Razvan Putilean, care a încercat tot posibilul s? ofere o experien?? foarte bun?, de?i într-o situa?ie specific?, ac?iunile sale erau limitate de colegii s?i si procedurile bancii. Its the kind of employee who likes to go the extra miles to satisfy its customers. Angajatul a ar?tat dorin?a de a ajuta, abilit??i excelente de a interactiona, a intelege problema si a ajunge la o solutie favorabila, astfel încât, pot numi o experien?? excelent?. Dup? aceast? experien??, m? pot exprima ca fiind cea mai bun? banc? din ora?, cu privire nu la serviciile grozave pe care le ofer?, pentru ca toate ofera aceleasi servicii insa prin puterea de a recruta oameni de calitate. Multumesc pentru aceasta experienta.

    17-01-2020

    E GElena Georgescu
    Cont curent de la Banca Transilvania

    O banca cu proceduri si

    O banca cu proceduri si oameni lipsiti de bun simt, institutie care deschide conturi in valuta automat fara nicio procedura sau acord, in schimb ca sa desfiintezi contul in valuta te cheama personal in sucursala. Eu sunt insarcinata in luna a 9a dar nu a parut sa-i sensibilizeze faptul ca ma pun sa vin in sucursala sa semnez desfiintarea contului in euro purtator de taxe lunare, dupa ce mi l-au infiintat peste noapte fara acord, doar pentru ca un furnizor s-a gandit sa plateasca in euro. Ei nu fac conversie automata ca orice banca normala si sustin ca acest lucru e precizat in 'termeni si conditii', insa e cu totul altceva sa scrii 'nu facem conversie automata' versus 'iti infiintam automat un cont in valuta cu taxe lunare de administrare'. Operatoarea call center super nesimtita si ne empatica. Dar ei nu au nevoie de empatie si politete, clientii sunt doar niste prosti care justifica prezenta lor pe piata, atat, nu reprezinta baza businessului ca sa aiba de ce sa le pese de ei, evident. Wake up BT, o sa-ti pierzi clientii, nu mai esti ce trebuie. Consider ca in felul asta isi da arama pe fata aceasta banca dornica sa para prietenoasa.

    05-12-2019

    N ANegru Andrei C?t?lin
    Card de credit de la Banca Transilvania

    Bun? ziua! Iubitul meu,

    Bun? ziua! Iubitul meu, viitorul meu sot cu care locuiesc de 5 ani, a f?cut un card direct bt, suma disponibila ok, suma ce o poate folosi e 0(zeri).Impreuna am fost sa cump?r?m în rate un laptop dar spre uimirea noastr?, nu s-a refuzat cardul deoarece zicea doamna de la Alex ca nu e nimic pe el. ?in a preciza ca nu am ?tiut ca sunt bani dar nu ne putem folosi de ei sub nici o forma. Asta fiind în luna septembrie 2019 ca ast?zi 6 noiembrie sa primim extrasul de cont ?i SURPRIZA, pe extras de cont e dator ca a cump?rat de la alt magazin în rate în luna octombrie. Apoi cum e posibil sa cumpere când el de la sfâr?itul lunii septembrie e plecat din tara? Apoi cum sa apar? ca a cump?rat dac? de fata cu mine i s-a zis ca, cardul lui e pe 0, cum sa cumpere dac? ?i la bancomat acela?i lucru i s-a afi?at, ca e 0...Credeam ca e o banca serioasa ?i iat? f?r? sa cumperi e?ti dator ca s? nu mai zic î?i dau cardul, bun bazat ca ai bani pe el ?i când colo soldul disponibil e 0,desi soldul ini?ial e destul de mare... O pare ceva? E posibil asa ceva?

    06-11-2019

    A Dandras danut ionel
    Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

    am avut o experienta nep

    am avut o experienta neplacuta,la bt,/m am prezentat la un ghiseu casierie in dorinta achitarii integrale a ratei avute la bt/am fost indrumat la biroul relatii clienti..si de aici incepe ,,balciul;/am fost la oficiul bt din cartier govandari din resita,,un local prea mic pt cata lume deserveste/inaintea mea la ,,relatii clienti ,era o persoana si discuta cu ofiterul de credite...aceea discutie a durat aproxim.45 de min./ alaturea era un birou pt companii..dar cat am asteptat doar o persoana cu adevarate probleme de firma a venit,in rest au fost serviti doi insi particulari/adica li s a eliberat sume de bani/nevoi pt care era coada mare la cele 3 casierii///cand am ajuns la rand am fost poftit sa spun ce am si sa rezolvam/ i am spus acelui functionar ca sunt dezamagit de cum trateaza ei pe noi ce asteptam,nu suntem decat cunostinte,servite peste rand si raspovestite si explicate ..si fraierii care stau la coada,expediati repede sau rezolvati odata cu cei ce sar randul// acest ins s a mirat de constatarea mea si a zis ca el nu vede asa ceva // nu a terminat vb ca vine o tanara ,il saluta cu ton familial si ii cere sa i faca un exrtras de cont// eu am asteptat sa vad reactia lui .dar nu i a zis acesteia stai la rand ca am clienti....atunci i am zis eu tanerei asteapta la rand ca si eu am stat///tanara nu a vrut sa auda ci sedea alaturi de masa ,langa el//adica unde este limita de discretie ..si bun simt //vazand ca nu accept o alta persoana insul ia zis vino mai tarziu ..///ideea esta ca se practica aceste in unitatile bt/ca dealtfel in tot orasul/doar la supermarketuri este coada/cei drept mi sa rezolvat problema ,dar foarte repede ..ca venise iar o cunostinta care s a asezat pe scaun si s a salutat familiar cu cel de la birou//in concluzie despre cei doi ,ofiterul de credite si insa de la companii lasa de dorit in purtare..deci unde este limitade discretie...patroni si actionari bt//o savb tuturor despre experienta avuta//daca ave ti 60%din angajeti ce inteleg meseria de functionar in banca ..nu pcr /pile cunostinte relatii/ altora // numai vreau sa aud de bt ,,darminte discutii

    01-10-2019

    A AAlexandra Apetracheoae
    Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

    Dupa 10 ani in care am f

    Dupa 10 ani in care am fost clienta fidela BT, i-am recomandat si laudat peste tot nu mai am curajul sa spun ca sunt cei mai buni de pe piata, dimpotriva, au fost cei mai buni si, dupa ce au preluat volk si bancpost fara cap au ajuns printre cei mai slabi. Au in continuare produse bune dar personal insuficient si plictisit, modalitati de calcul neactualizate si o viziune tip tunel fata de clientii care, in numar din ce in ce mai mare, au venituri netraditionale (ca aia e, nu mai suntem toti bugetari cu contracte nedeterminate si vechime de 15 ani la locul de munca de la care vom iesi la pensie - mai exista persoane care lucreaza de 10-15 ani pe fonduri europene, care castiga bine si au continuitate desi semneaza contract determinat dupa contract determinat, freelanceri, project based jobs care, desi au CIM determinat, nu au avut nici o pauza intre CIM-uri in ultimii 10 ani, mamici antreprenor, etc) 1. aveau comisioane foarte bune care atrageau clienti noi in masura foarte mare - dupa ce au preluat bancpost nu doar ca au introdus comisioane noi dar le-au aplicat retroactiv si contractelor deja incheiate pe comisioanele vechi ceea ce mi se pare un abuz. Nu sunt eu un expert dar pariu ca eu nu as fi putut sa imi schimb valoara comisioanelor platite catre ei in baza unei instiintari. 2. aplicatia lor internet bancking este una dintre cele mai intuitive si usor de utilizat. De curand au introdus niste extramasuri de securitate pe care eu le gasesc cel putin abuzive pentru ca nu imi permit mie, client, sa imi iau masuri de precautie si sa pot verifica miscarile din cont comparativ: nu permit copierea conturilor - adica daca eu vreau sa dau contul meu altcuiva ca sa imi puna bani nu pot decat daca mi-l copii de mana sau il dictez, copy-paste e pentru prosti. La fel si pentru celelalte conturi din memoria aplicatiei. Si acum nu mai merge nici print screen, adica de ce sa pot eu sa fac un print screen cu ultimele plati facute de mine? sau cu banii intrati in contul meu? nu ma intereseaza sa fac print screen cu mesajele "deosebit de importante" primite de la BT... 3. Accesarea unui credit la BCR pentru un client bun platnic cu vechime mai mare de 2 ani dureaza exact 2 ore din momentul in care semnezi acordul ANAF pana cand iti intra banii in cont, la ING iti ia in calcul venitul din indemnizatie de crestere copil (normal, pentru ca degeaba azi ai contract nedeterminat si maine esti dat afara, asa indemnizatia o iei fix cat trebuie si apoi minim 6 luni angajatorul este obligat prin lege sa te tina la job si sunt studii care arata ca persoanele care au copii au tendinta scazuta de schimbare job pe vrajeli si impresii, fiind mai stabile si mai motivate), la OTP se misca iarasi foarte repede. Eliberarea unei adrese de finalizare credit de la BT m-a costat invoiri de la munca pentru 2 jumatati de zi. Am impresia ca BT e obisnuit sa lucreze numai cu someri sau alte categorii de oameni care nu trebuie sa ajunga la job si nu au alte obligatii de unde si timpii enormi pierduti la cozi pentru orice. 4. Desi vad in 10 ani ca luna de luna mereu incasezi bani din CIM-uri cu sume peste 5000 lei, desi vad ca nu ai intarziat si nu esti la biroul de credit dupa 4,5 ani de credit la ei si nici inainte (chiar si in lunile in care nu ai avut venituri pt ca angajatori institutii de stat si-au permis sa te amane), desi vad ca primesti supliment reintoarcere la munca si ca ai primi 3200 lei indemnizatie crestere copil timp de aproape 2 ani, desi intoarcerea la munca de mai bine de un an aduce venituri constante si mai vad si alte colaborari legale dau din cap a ntz, ntz, ntz cand vad ca anul trecut pana in iulie ai venituri zero la anaf (ca erai in CIC) si toate acestea dupa ce te intreaba certaret de ce nu ai facut refinantarea la ei (pe care nu ti-ar fi acordat-o in conditii decente ca doar ai incercat) si in timp ce te pun pe 100 de drumuri dupa adeverinte si contracte pentru un amarat de card BT STAR (pe care il vreau nu pentru banii de imprumut de pe el ci doar ca sa rulez prin el banii acordati rapid de alta banca ca sa obtin punctele si bonusurile). Asadar produsele lor sunt bune (mai ales BT STAR) dar mori cu ei de gat pana il obtii. 5. Mai nou angajatii lor intra in competitie cu cei de la CEC la atitudine si sictir totul pentru ca, citez "nu poti compara o banca ca BT cu OTP/BCR sau altii care se chinuie sa ia si ei o felie din placinta". Ar trebui cineva sa le reaminteasca ca felia lor de placinta a crescut considerabil odata cu preluarile facute si ca pierd masiv din felia cumparata astfel pentru ca nu ofera servicii la fel de rapide ca bancile astea mici si amarate. Nu e un lucru bun ca aveti intalniri planificate cu doua saptamani inainte, asta e din cauza ca v-ati extins si ati omis sa bagati angajati noi suficienti pentru "felia" de clienti care v-a venit la pachet. Angajatii care muncesc si platesc prefera o banca mica si rapida decat un gigant puturos care le manca din orele de lucru si ii pune sa stea la cozi, asadar probabil inca o sa mai pierdeti clienti. Poate preluati si CEC daca tot sunteti porniti pe preluari pe care nu le puteti sustine. 6. Daca, dupa tot efortul, nu primesc BT STAR, eu personal nu mai am nici un motiv sa pastrez contul BT asa ca o sa imi primesc toate veniturile la banca care m-a creditat rapid si eficient, fara mofturi si figuri, fara 1000000 de drumuri prin care sa aduc inca un rand de dovezi ca declaratiile mele si extrasul de la ANAF nu sunt SF-uri, fara o saptamana de extraverificari ale unor analisti plictisiti si fixisti. Ah, si asta in conditiile in care angajatii BT imi spun ca Analiza clasica pe care o fac ei este mai buna si mai generoasa cu clientul decat scorul FICO care nu poate analiza relatia dintre client si banca (eu am luat refinantarea pe baza creditului FICO la OTP unde nu eram client pt ca BT mi-a refuzat cererea pe baza analizei clasice atat de generoase desi sunt client de 10 ani). 7. De ce nu va deranjeaza sa incasati rate din contracte determinate, sa puneti popriri pe conturi in care intra salarii de pe contracte determinate (nu e cazul meu dar intreb), sa va opriti comisioane pe indemnizatie de crestere copil si alocatie, dar tratati toate aceste venituri ca si cand ar fi inexistente atunci cand este vorba de accesarea unei refinantari sau a unui BT STAR? Acum vreo 3 ani am avut vreo 4 luni in care unicul meu de atunci CIM producea 1200 lei in timp ce rata mea era de 800 lei (rata la credit facut pe un contract nedeterminat mult mai mare si care s-a dovedit mai scurt decat un contract determinat :) ). Am vrut sa fac o refinantare la BT astfel incat sa lungesc creditul cu perioada deja achitata (adica sa il fac iarasi de 5 ani) si sa micsorez rata. Mi s-a spus ca nu se poate pentru ca venitul meu este prea mic - adica era prea mic ca sa imi permita o rata mai mica decat cea pe care eram obligata sa o platesc oricum, dar nu era prea mic ca voi sa incasati in continuare luna de luna rata mai mare, in concordanta cu contractul anterior semnat. Eu m-am descurcat si am platit dar aceste standarde duble arata exact cat de mult va pasa cu adevarat de clientii vostri (BT), iar viziunea de ansamblu este ca managementul superior are viziune si ajuta la extindere, dar cei mai mici si mai de jos isi bat joc cat pot si de oricine. 8. Sper sa vada BT acest comentariu si sa il ia constructiv. Le stau la dispozitie inclusiv cu sugestii de produse noi care ar avea mare cautare pe piata, daca ei isi asuma ca angajatii lor vor face fata fara sa trimita clientii la plimbare dupa acte inutile pana isi dau ei seama ce au de facut. Ms.

    31-08-2019

    M DMarius Doru
    Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

    De 2 s?pt?mâni a?tept fi

    De 2 s?pt?mâni a?tept finalizarea unui credit de nevoi personale. M-am învoit de la serviciu 3 zile într-o s?pt?mân? ?i am fost luat la mi?to la modul ca nu au putut sa îmi pl?teasc? creditul anterior de la alta banc? în întregime, a 4-a oara când m-am învoit de la serviciu, într-o zi de joi, doamna cu care am f?cut creditul mi-a spus sa revin luni. Am revenit mar?i ?i am avut surpriza ca doamna a plecat în concediu, f?r? a-mi finaliza m?car creditul sau sa ma anun?e ca nu se poate atunci. M-am învoit din nou ziua urm?toare pentru ca asa am fost îndrumat de o domni?oar? care m-a asigurat ca atunci se întoarce din concediu ?i când am revenit am avut din nou surpriza sa nu fie acolo, pe motiv ca ?i-a prelungit concediul înc? 2-3 zile. O sa revin din nou luni dar sunt sigur ca o sa ma amâne din nou din motive banale. E prima data când apelez la banca Transilvania pentru un credit, a?a am fost îndrumat de prieteni ?i rude. Va rog sa ma crede?i ca regret din toat? inima. Pentru o dobânda pu?in mai mica sa î?i bata joc de mine într-una.. Regret, mai bine acceptam o dobânda pu?in mai mare la alta banca decât sa fiu amânat atâta timp din cele mai proaste motive. Foarte mare b?taie de joc!!

    28-08-2019

    P MPorubin Mihai
    Card de debit de la Banca Transilvania

    In 30 iulie 2018 am prim

    In 30 iulie 2018 am primit un sms de la BT ca mi s-a blocat suma de 58.8 euro pe card pentru o firma din Austria.Cum nu am platit nimic cu cardul(abia il scosesem de la banca pentru ca expirase) am reclamat imediat la BT si am facut refuz de plata.Nu mi-au primit reclamatia decat insotita de nr de inregistrare la politie.Astazi 19.08.2019 primiesc un sms de la BT ca plangerea mea s-a solutionat nefavorabil si ca plata s-a facut. Sunt pensionar si ma tem ca la data intrarii pensiei in cont ma tem de o alta plata facuta "de mine" undeva in lume si raman fara banii de existenta.BT nu ofera nici o protectie,nici nu securizeaza platile si ma tem ca nici depunerile in conturile personale.Stie cineva o banca serioasa?

    19-08-2019

    O TOvi Tr
    Call Center de la Banca Transilvania

    De luni bune de zile Cal

    De luni bune de zile Call Centerul de la Banca Transilvania a devenit un serviciu aproape inutilizabil. Daca vrei sa-ti raspuna robotul cu cateva informatii automate, e ok, dar daca vrei sa ajungi sa vorbesti cu un agent despre un produs pe care il ai, sa zicem un card si niste plati pe care le-ai facut iti este absolut imposibil sa-ti raspunda intr-un interval de timp acceptabil. Astazi am petrecut 16 minute si 40 de secunde, dupa care am renuntat. Din pacate nu este prima data cand patesc acest lucru, in ultimele cateva luni renuntand la apeluri dupa asteptari interminabile in telefon.

    25-07-2019

    M IMarina Ionescu
    Mesaje pentru alti utilizatori de la Banca Transilvania

    Am incercat sa iau legat

    Am incercat sa iau legatura cu BTRL pentru o informatie minora. A fost o experienta teribila! 25 min timp de asteptare, discut cu persoana ( Callcenter), primesc pe mail o situatie pe care o aveam deja; revin; alte 22 min asteptare, o alta tanara care nu stie despre ce este vorba, ma paseaza la un coleg, alte 10 min asteptare, care uita sa imi trimita situatia solicitata. Revin a doua zi pe mail, nici un raspuns. Aceasta banca s-a extins rapid si agresiv, dar nu mai au timp pentru proprii clienti! De evitat!

    25-06-2019

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie