Vocea clientului Banca Transilvania - Call Center

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Transilvania - Call Center

09 Decembrie 2020

Pun 1 pt ca nu pot pune 0. Sistemul de identificare peroane de la Banca Transilvania aberant si dateaza din Epoca de Piatra. In ziua de azi cand atatea solutii informatice exista, la BT trebuie sa te deplasezi sau sa faci procura notariala pt a avea acces la distanta la propriul cont. Daca vi se pun intrebari de identificare, sa nu cumva sa intrebati pe cineva pt ca vi se va spune " ca vi s-a soptit raspunsul" si sunteti direct calificati de infractori. Nu astept decat un lucru, sa pot sa ajung in tara si sa lichidez contul la BT. Doar ca pana atunci nu am acces la proprii bani

Crina Frentiu (, )

Banca Transilvania - Call Center

25 Iulie 2019

De luni bune de zile Call Centerul de la Banca Transilvania a devenit un serviciu aproape inutilizabil. Daca vrei sa-ti raspuna robotul cu cateva informatii automate, e ok, dar daca vrei sa ajungi sa vorbesti cu un agent despre un produs pe care il ai, sa zicem un card si niste plati pe care le-ai facut iti este absolut imposibil sa-ti raspunda intr-un interval de timp acceptabil. Astazi am petrecut 16 minute si 40 de secunde, dupa care am renuntat. Din pacate nu este prima data cand patesc acest lucru, in ultimele cateva luni renuntand la apeluri dupa asteptari interminabile in telefon.

Ovi Tr (, )

Inapoi sus