top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre call center Banca Transilvania

Call Center Banca Transilvania

Scor: 2 | 5 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    F MFlorina Maris
    Call Center de la Banca Transilvania

    Modificare limită tranzacții în NeoBT

    În urma cu vreo 30 de minute am avut nevoie de ajutor , pentru modificarea limitei tranzacțiilor din NeoBT , limita maximă fiind de 5.000 lei , iar eu aveam tranzacții cu sume mai mari , am sunat la call center , am așteptat aproximativ 10 minute , iar domnul cu care am vorbit , a fost foarte de ajutor ; trebuia să trimit o cerere (din mesaje ) din NeoBT , ca dânșii să poată să modifice limita tranzacțiilor , iar domnul m-a ajutat pas cu pas în toată operațiunea care trebuia făcută . Mulțumesc mult pentru răbdare și ajutor .

    18-10-2023

    I BIon Besliu
    Call Center de la Banca Transilvania

    Cele mai slabe servicii, nu recomand evi

    Cele mai slabe servicii, nu recomand, evitați.

    01-09-2023

    S GSimina Gruie
    Call Center de la Banca Transilvania

    De luni bune de zile Cal

    De luni bune de zile Call Centerul de la Banca Transilvania a devenit un serviciu adeloc neorganizat. Daca vrei sa-ti raspuna robotul cu cateva informatii automate, e ok, dar daca vrei sa ajungi sa vorbesti cu un agent despre un produs pe care il ai, sa zicem un card si/sau informatii utile de ce mai multe ori nu raspund intr-un interval de timp acceptabil. De obicei astept aproape 20 de minute sa imi raspunda si dupa mai petrecet inca 20 de minute. Din pacate nu este prima data cand patesc acest lucru, cateodata renunt la apeluri dupa asteptari interminabile in telefon. In rest, pentru ce o folosesc eu momentan consider ca e bine pentru ca am nevoie doar de un card si de lucrurile care se invart in jurul lui, sunt partial multumita, iar daca e cazul o sa schimb.

    11-11-2021

    C FCrina Frentiu
    Call Center de la Banca Transilvania

    Pun 1 pt ca nu pot pune

    Pun 1 pt ca nu pot pune 0. Sistemul de identificare peroane de la Banca Transilvania aberant si dateaza din Epoca de Piatra. In ziua de azi cand atatea solutii informatice exista, la BT trebuie sa te deplasezi sau sa faci procura notariala pt a avea acces la distanta la propriul cont. Daca vi se pun intrebari de identificare, sa nu cumva sa intrebati pe cineva pt ca vi se va spune " ca vi s-a soptit raspunsul" si sunteti direct calificati de infractori. Nu astept decat un lucru, sa pot sa ajung in tara si sa lichidez contul la BT. Doar ca pana atunci nu am acces la proprii bani

    09-12-2020

    O TOvi Tr
    Call Center de la Banca Transilvania

    De luni bune de zile Cal

    De luni bune de zile Call Centerul de la Banca Transilvania a devenit un serviciu aproape inutilizabil. Daca vrei sa-ti raspuna robotul cu cateva informatii automate, e ok, dar daca vrei sa ajungi sa vorbesti cu un agent despre un produs pe care il ai, sa zicem un card si niste plati pe care le-ai facut iti este absolut imposibil sa-ti raspunda intr-un interval de timp acceptabil. Astazi am petrecut 16 minute si 40 de secunde, dupa care am renuntat. Din pacate nu este prima data cand patesc acest lucru, in ultimele cateva luni renuntand la apeluri dupa asteptari interminabile in telefon.

    25-07-2019

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie