Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului Banca Transilvania - Card de debit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Transilvania - Card de debit

19 August 2019

In 30 iulie 2018 am primit un sms de la BT ca mi s-a blocat suma de 58.8 euro pe card pentru o firma din Austria.Cum nu am platit nimic cu cardul(abia il scosesem de la banca pentru ca expirase) am reclamat imediat la BT si am facut refuz de plata.Nu mi-au primit reclamatia decat insotita de nr de inregistrare la politie.Astazi 19.08.2019 primiesc un sms de la BT ca plangerea mea s-a solutionat nefavorabil si ca plata s-a facut. Sunt pensionar si ma tem ca la data intrarii pensiei in cont ma tem de o alta plata facuta "de mine" undeva in lume si raman fara banii de existenta.BT nu ofera nici o protectie,nici nu securizeaza platile si ma tem ca nici depunerile in conturile personale.Stie cineva o banca serioasa?

Porubin Mihai (, )

Banca Transilvania - Card de debit

14 Iunie 2019

de 70 de minute stau si astept la telefon sa preia cineva apelul dar degeaba..... Intaleg ca au de lucru dar asta e deja bataie de joc......

petre adriana maria (, )

Banca Transilvania - Card de debit

29 Mai 2018

Nu stiu cum este BRD.Dar sunt interesata pt.ca vreau sa ii deschid card pensie bunicii la BRD. DAR încep sa cred canu este mai rea decât alte Banci. Bunica de 86ani are card pensie la TRANSILANIA.Dupa 2 ani i-a expirat cardul si a venit noul card.Bunica care a devenit imobilizata la domiciliu,are pensia de 580lei iar notarul sa vina acasa pt.o.procura mi-a cerut 350lei. Am uitat sa va spun ca bunica locuieste peste drum de BT,pe internet imi arata 44metri!!! M-am dus la Transilvania cu rugamintea sa treaca drumul un angajat sa ii de-a bunicii cardul....e chestie de 5minute maxim!!! De pe balcon vad ce de intampla in Transilvania!!! Este ,efectiv,la o aruncatura de bat!!! In urma cu 7ani BancPostul a venit acasa la bunica sa le semneze actele si apoi i-au adus cardul! Deci nu este o practica neobisnuita! Dar pt.ca si-a mutat sediu din apropiere,am hotarat sa îi facem card la Transilvania,fiind în fata casei,vorba aia! Ulterior m-am dus la BRD,BCR,ING si inca vreo 3...toate care imi ieseau in cale si am ridicat aceeasi problema,daca bunica este atat de batrana cum poate obtine noul card daca e imobilizata la domiciliu fara a cheltui atata ban pe notar! TOATE Bancile mi-au spus ca in acest caz vor veni sa ii duca cardul la domiciliu! In acest moment SINGURA BANCA care,a stat vreo 50zile cu cardul bunicii intr-un plic sub nasul lor, asteptand SA O TARSM LA GHISEUL BANCII SAU SA FUCEM PROCURA NOTARIALA,ESTE BANCA TRANSILVANIA!!! De discutat ar fi daca bstrsnul nu are pe nimeni....ramane fara pensie! Am solicitat sa ii trimita RECOMANDAT cardul prin Posta Ramana daca tot nu se pot deranja sa treaca strada sa ii de-a cardul! Nuuuu! Nu trimit cardul recomandat prin Posta,nu se deplaseaza la domiciliu,NU FAC NICI O EXCEPTIE PT.NIMENI SI NIMIC! DESI, NU ESTE NIMIC IMORAL SI ILEGAL!!! Am solicitat in scris la sediul BT din Cluj,raspunsul a fost ca ,Codul Civil nu permite! Mi-am dat seama ca îmi jignesc inteligenta! Ce treaba are Codul Civil cu modul in care ajunge cardul la titular???? Banca hotaraste singura cum isi serveste clientii,puteau sa ii trimita titularului cardul si cu o prastie!!!! Am mers la Dna director de pe strada Unirii...s-au uitat cu ochii goi si reci si cu un ranjet la coltul gurii a zis" Nu se poate!Banca Transilvania nu face acest serviciu!" Doamne,am cerut un pic de MILA,OMENIE,nici nu stiu daca il pot încadra la serviciu bancar !!! Indiferent in ce Institutie muncesti,OMENIA nu este ilegala sau imorala!!!!! Toti,la un moment dat, am facut o favoare vreunui client/pacient dintr-un sentiment de OMENIE!!!! DAR NU BANCA TRANSILVANIA!!!! Am vazut ca va plangeti ca pretinde BRD tot felul de comisioane.Bunicii ii convenea sa plateasca cativa lei lunar pt administrare cont....decat din 2 in 2 ani sa plateasca sute lei la notar!!! Am luat-o in final pe sus pe bunica,am coborat-o pe brate din casa si am dus-o la Transilvania si si-a recuperat cardul stand in carucior la ghiseul Transilvaniei vreo 15min.!!!! Vreau sa platesc comisioane,in limita bunului simt(!!!) Si NU MAI VREAU UMILINTA DIN PARTEA BANCILOR!!!!! Transilvania crede ca daca îti administreaza gratis contul nu are nici o obligatie sa îti arate un strop de umanitate! Au stat cu cardul bunicii 50zile într-un plic in sertarul Bancii ,iar bunica statea la geam si se uita la Banca Transilvania...stiind ca acolo ii este pensia pe 2luni, pe care nu si-o putea ridica!!! Per total ,Bancile ar trebui sa-si schimbe atitudinea fata de clienti,ele fara noi, clientii, NU EXISTA! Clientii au doar obligatii,iar Bancile doar drepturi. Poate ca,vina e si la noi,clientii,stam copacel zeci de minute la ghiseu,înghitim toate pretentiile absurde ale bancilor si nu avem nimic,niciodata,de comentat! Cu dezamagire mare "bancara" in inima...sa fim sanatosi si destepti!

Simona Neagu (Arad, Arad)

Banca Transilvania - Card de debit

30 Ianuarie 2018

Nota este doar pentru angajatul George Nedelcu Agentia Buftea Banca Transilvania. A reusit intr-un timp scurt si eficient in informarea si lamurirea tuturor detaliilor cu privire la produsul ales. Pe aceasta cale recomand ca acest angajat sa fie dat exemplu atat colegilor lui din agentie cat si clientilor care urmaresc comentariile. Multumesc mult pentru felul in care am fost tratat.

Daniel Gavrila (Buftea, Ilfov)

Banca Transilvania - Card de debit

08 Noiembrie 2017

Luni,06,11,2017 ,l-am insotit pe fiul meu,nevazator(Petculescu Eduard,39 ani) la Banca Transilvania sediul din Str. Mihai Bravu nr.305 bl. 14A-14B ,pentru a-si deschide un cont cu card atasat. Aici s-a refuzat serviciul de deschidere a contului pe motiv ca este nevazator si ca sa vina cu tutorele sau curatorul.Aceasta fapta,de a cere acte in plus unei persoane ,pentru ca este nevazatore,si de a o pune pe drumuri ,se numeste DISCRIMINARE.Mai oameni buni,un nevazator nu este bolnav mintal.Ei au dreptul sa-si exprime liber vointa ,la fel ca oricare din dumneavoastra ,din momentul in care au ajuns la majorat.De ce va bateti joc de ei si ii puneti pe drumuri?Nu sunt destul batuti de soarta?Asa cum un nevazator nu poate sa citeasca un inscris,tot la fel nici un analfabet nu o poate face.De ce ii marginalizati?Consider ca acestor persoane li se pot citi cu glas tare actele ce trebuiesc semnate si apoi facuta mentiunea “ca i s-a citit inscrisul si ca cele auzite reprezinta vointa sa.”Asta daca vrem sa-i tratam ca pe niste oameni ...

maria lazarescu (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Card de debit

22 August 2014

Banca Transilvania este, in opinia mea, cea mai buna banca in ceea ce prive?te conturile curente si cardurile de debit. BT nu percepe niciun comision pentru deschiderea/administrarea conturilor sau a cardurilor. Retragerea de numerar de la bancomatele BT este GRATUIT?, un lucru rar in Romania. Singurul comision perceput este cel de interogare a soldului la ATM: 0,3 lei/interogare. Totu?i, acest comision poate fi evitat fie prin activarea serviciului SMS Alert. Prin acest serviciu, prime?ti mesaj pentru fiecare tranzactie cu cardul la POS/ATM/internet (nr card, titular card, suma, numele comerciantul la care s-a efectuat plata, soldul disponibil, data, ora) si de asemenea, pentru fiecare încasare in contul curent. Costul lunar este de 5 lei, indiferent de num?rul de mesaje primite. Recomand BT!

Andrei Ionescu (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus