top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Banca Transilvania

Banca Transilvania

Scor: 2.3 | 204 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    I EIulia Echim
    Card de credit de la Banca Transilvania

    Mi-a fost retinut cardul

    Mi-a fost retinut cardul de catre bancomat intrucat nu am putut sa-l scot, fiind un model mai vechi de bancomat, ok stiam ca au mai patit si alte persoane deci asta nu era o problema, insa ce m-a deranjat este ca am facut o solicitare pt a-mi recupera cardul si au trecut 10 zile in care cardul nu mai venea desi teoretic in 4 zile ar trebui sa ajunga, m-am dus la ei la banca si domnisoara m-a tinut 30 ca apoi sa imi zica faptul ca nu stie ce s-a intamplat de nu a venit pana acum si ca a trimis un e-mail ca sa il primesc(deci i-a luat jumatate de ora ca sa trimita un e-mail...).Cand am completat cerereaam fost intrebata daca sunt de acord si sa primesc pe adresa de e-mail oferte sau reclame referitoare la serviciile bancii transilvania, am acceptat si se pare ca de asta au putut sa se ocupe in ce mai scurt timp caci am primit imediat mail de la ei dar de solicitarea cu cardul nu....bineinteles ca doar ei aveau de castigat in momentul in care eu retrageam bani de la ghiseu neavand cardul, comisionul fiind de 5 lei la fiecare tranzactie.....jalnic

    23-08-2018

    C MCristian Manole
    Fond de investitii de la Banca Transilvania

    Banca schimba regulile i

    Banca schimba regulile in mers fara sa anunte personal clientii. A introdus comision la rascumpararea unitatilor de fond de investitii fara sa anunte direct in prealabil clientii, cica a anuntat prin mijloace mass-media !!!!!!!. O banca neserioasa, de neincredere

    07-08-2018

    I HIldiko Horvath
    Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

    O experienta deosebit de

    O experienta deosebit de neplacuta,care m-a facut sa renunt la orice colaborare cu banca Transilvania angajati total nepregatiti, comportament groaznic, parca ar lucra impotriva bancii. Nu cunosc ofertel bancii, nu iti ofera nici un fel de suport in obtinerea unui credit.

    06-07-2018

    G CGeorgiana Curisoiu
    Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

    Buna ziua! Vreau sa fac

    Buna ziua! Vreau sa fac aceasta recenzie special pentru sucursala BT Oltenitei, sector 4, Bucuresti, si, in mod special, pentru doamna Laura Suditu (specialist credite si relatii clienti). Am fost la banca pentru un credit de nevoi personale si, de asemenea, pentru o refinantare a unui overdraft avut la BRD. Comportamentul deosebit de profesional al doamnei Laura si rapiditatea executarii tuturor demersurilor au facut ca prima experienta cu BT sa fie ireprosabila. Sunt un client extrem de multumit si vreau sa felicit echipa BT Oltenitei! Va multumesc si toate cele bune!

    04-07-2018

    D ADinca Adrian
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Am avut o experienta de

    Am avut o experienta de cosmar la Banca transilvania, incompetenta si neatentia au fost de vina,Am vandut o casa si banii nu nu erau in contul meu de 5 zile.Am depistat ca cei de la banca facuse o greseala de nume,eu asteptam mult si bine ca banii nu intrau...stres ,timp pierdut.....problema sa rezolvat si am cerut ca banii sa fie transferati la urgenta bine inteles ca tot eu am platit in regim de urgenta dupa ce am stat in stres ..... pe banci nu le trage nimeni la raspundere ca doar ele tin guvernanti in concedi in strainatate...

    19-06-2018

    S NSimona Neagu
    Card de debit de la Banca Transilvania

    Nu stiu cum este BRD.Dar

    Nu stiu cum este BRD.Dar sunt interesata pt.ca vreau sa ii deschid card pensie bunicii la BRD. DAR încep sa cred canu este mai rea decât alte Banci. Bunica de 86ani are card pensie la TRANSILANIA.Dupa 2 ani i-a expirat cardul si a venit noul card.Bunica care a devenit imobilizata la domiciliu,are pensia de 580lei iar notarul sa vina acasa pt.o.procura mi-a cerut 350lei. Am uitat sa va spun ca bunica locuieste peste drum de BT,pe internet imi arata 44metri!!! M-am dus la Transilvania cu rugamintea sa treaca drumul un angajat sa ii de-a bunicii cardul....e chestie de 5minute maxim!!! De pe balcon vad ce de intampla in Transilvania!!! Este ,efectiv,la o aruncatura de bat!!! In urma cu 7ani BancPostul a venit acasa la bunica sa le semneze actele si apoi i-au adus cardul! Deci nu este o practica neobisnuita! Dar pt.ca si-a mutat sediu din apropiere,am hotarat sa îi facem card la Transilvania,fiind în fata casei,vorba aia! Ulterior m-am dus la BRD,BCR,ING si inca vreo 3...toate care imi ieseau in cale si am ridicat aceeasi problema,daca bunica este atat de batrana cum poate obtine noul card daca e imobilizata la domiciliu fara a cheltui atata ban pe notar! TOATE Bancile mi-au spus ca in acest caz vor veni sa ii duca cardul la domiciliu! In acest moment SINGURA BANCA care,a stat vreo 50zile cu cardul bunicii intr-un plic sub nasul lor, asteptand SA O TARSM LA GHISEUL BANCII SAU SA FUCEM PROCURA NOTARIALA,ESTE BANCA TRANSILVANIA!!! De discutat ar fi daca bstrsnul nu are pe nimeni....ramane fara pensie! Am solicitat sa ii trimita RECOMANDAT cardul prin Posta Ramana daca tot nu se pot deranja sa treaca strada sa ii de-a cardul! Nuuuu! Nu trimit cardul recomandat prin Posta,nu se deplaseaza la domiciliu,NU FAC NICI O EXCEPTIE PT.NIMENI SI NIMIC! DESI, NU ESTE NIMIC IMORAL SI ILEGAL!!! Am solicitat in scris la sediul BT din Cluj,raspunsul a fost ca ,Codul Civil nu permite! Mi-am dat seama ca îmi jignesc inteligenta! Ce treaba are Codul Civil cu modul in care ajunge cardul la titular???? Banca hotaraste singura cum isi serveste clientii,puteau sa ii trimita titularului cardul si cu o prastie!!!! Am mers la Dna director de pe strada Unirii...s-au uitat cu ochii goi si reci si cu un ranjet la coltul gurii a zis" Nu se poate!Banca Transilvania nu face acest serviciu!" Doamne,am cerut un pic de MILA,OMENIE,nici nu stiu daca il pot încadra la serviciu bancar !!! Indiferent in ce Institutie muncesti,OMENIA nu este ilegala sau imorala!!!!! Toti,la un moment dat, am facut o favoare vreunui client/pacient dintr-un sentiment de OMENIE!!!! DAR NU BANCA TRANSILVANIA!!!! Am vazut ca va plangeti ca pretinde BRD tot felul de comisioane.Bunicii ii convenea sa plateasca cativa lei lunar pt administrare cont....decat din 2 in 2 ani sa plateasca sute lei la notar!!! Am luat-o in final pe sus pe bunica,am coborat-o pe brate din casa si am dus-o la Transilvania si si-a recuperat cardul stand in carucior la ghiseul Transilvaniei vreo 15min.!!!! Vreau sa platesc comisioane,in limita bunului simt(!!!) Si NU MAI VREAU UMILINTA DIN PARTEA BANCILOR!!!!! Transilvania crede ca daca îti administreaza gratis contul nu are nici o obligatie sa îti arate un strop de umanitate! Au stat cu cardul bunicii 50zile într-un plic in sertarul Bancii ,iar bunica statea la geam si se uita la Banca Transilvania...stiind ca acolo ii este pensia pe 2luni, pe care nu si-o putea ridica!!! Per total ,Bancile ar trebui sa-si schimbe atitudinea fata de clienti,ele fara noi, clientii, NU EXISTA! Clientii au doar obligatii,iar Bancile doar drepturi. Poate ca,vina e si la noi,clientii,stam copacel zeci de minute la ghiseu,înghitim toate pretentiile absurde ale bancilor si nu avem nimic,niciodata,de comentat! Cu dezamagire mare "bancara" in inima...sa fim sanatosi si destepti!

    29-05-2018

    F SFlorin Stefan
    Cont curent de la Banca Transilvania

    Neserioasa banca! Prima

    Neserioasa banca! Prima banca care comisioneaza incasarea salariului, desi isi fac publicitate ca nu au nici un cost.

    20-04-2018

    N MNicoleta Mazalu
    Credit imobiliar de la Banca Transilvania

    Au credite cu robor la 6

    Au credite cu robor la 6 luni dar surpriza...actualizat din 3 in 3 luni. Si normal...robor la 6 luni e mai mare mult decat cel la 3 luni. La intrebarea mea logica de ce nu se actualizeaza la 6 luni mi s-a raspuns...asa alege banca ritmicitatea. Fugiti cat puteti de aceasta banca

    21-03-2018

    D GDaniel Gavrila
    Card de debit de la Banca Transilvania

    Nota este doar pentru an

    Nota este doar pentru angajatul George Nedelcu Agentia Buftea Banca Transilvania. A reusit intr-un timp scurt si eficient in informarea si lamurirea tuturor detaliilor cu privire la produsul ales. Pe aceasta cale recomand ca acest angajat sa fie dat exemplu atat colegilor lui din agentie cat si clientilor care urmaresc comentariile. Multumesc mult pentru felul in care am fost tratat.

    30-01-2018

    A AAnca Anghel
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Din pacate pentru banca

    Din pacate pentru banca Transilvania - serviciile de relatii cu clientii si cele de back office - mai au mult pana sa ajunga la standardele europene. Se da situatia unui IMM care isi plateste taxele la timp dar care, in luna decembrie, intarzie cu 2 zile plata acestora catre statul roman. Plata se efectueaza pe 13 dec - din contul detinut de IMM la Banca Transilvania - ANAF trimite poprire catre Banca Transilvania dar isi da seama ca plata a fost efectuata si trimite pe 18 dec cerere de ridicare a popririi catre aceeasi Banca Transilvania. Angajatii zelosi ai bancii - aplica poprirea pe conturi, imediat ce primesc de la ANAF info de setare a popririi - dar din data de 18 dec NU mai iau nici un fel de actiune, nimic. Dupa multe apeluri la call center (cu timp mediu de astepare 20 min) - tot atatea promisiuni nerespectate a agentilor "ca verificam si revenim in 10 min" - vizite in agentii - unde suntem intampinati de neputinta angajatilor din agentie de a debloca cumva situatia "stiti, numai Clujul va poate ajuta" iar Clujul... se pare ca a luat vacanta din 18 dec; nu pare ca se mai lucreaza...sau daca se lucreaza, nu au suficienti angajati sa faca acest lucru....Alte apeluri in call center - in care sunt rugati sa faca o data verificarile in cauza: se vede data platii si suma platita din contul IMM_ului catre statul roman, se vede scrisoarea de ridicare a popririii de la ANAF, toate astea se vad dar...stati un pic sa mai verificam...10 min. Din 18 dec - se tot verifica si para verifica. Ne intrebam - oare la ING la fel sunt tratate IMM-urile cu astfel de situatii? Nu stim inca dar cred ca vrem sa aflam. Pana atunci insa - mai avem de asteptat - inca 10 minute ardelenesti.....

    27-12-2017

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie