Vocea clientului Banca Transilvania - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Transilvania - Card de credit

09 Martie 2021

Clientii nu sunt informati, nu exista follow -up, dosar cu privire la un precedent. Esti trimis la ''centrala''unde astepti foarte mult pentru a dialoga cu cineva.Raspunsurile pe e-mail odata la 5 zile, sec si superficial.

Dan Adascalitei (, )

Banca Transilvania - Card de credit

10 Decembrie 2020

Buna swara am.avut astazi.o experienta neplacuta.Am.fost programata pentru un caed de cumpaeatyri si desi eram.in eegula.m.a datinapoi,nepoliticoaaa doamana care m a consiliat spunandu mi.ca daca nu am.fluturas de.aalariu nu se poate.I am explicat ca pot aduce adeverinta ,ca se poate vedea totul.limpede cu datele.mele.la.anaf,fiarte.nepoliticoasa am eamas neplacut,dezamagita.Nu stiu politica bancii e adevarat,doar ca mi s a parut total ignoranta acwa doamna.Va multumeac am aa ma reorientez inaa nu e bine.penreu.imaginea bancii.

Carmen Badescu (, )

Banca Transilvania - Card de credit

06 Noiembrie 2019

Bun? ziua! Iubitul meu, viitorul meu sot cu care locuiesc de 5 ani, a f?cut un card direct bt, suma disponibila ok, suma ce o poate folosi e 0(zeri).Impreuna am fost sa cump?r?m în rate un laptop dar spre uimirea noastr?, nu s-a refuzat cardul deoarece zicea doamna de la Alex ca nu e nimic pe el. ?in a preciza ca nu am ?tiut ca sunt bani dar nu ne putem folosi de ei sub nici o forma. Asta fiind în luna septembrie 2019 ca ast?zi 6 noiembrie sa primim extrasul de cont ?i SURPRIZA, pe extras de cont e dator ca a cump?rat de la alt magazin în rate în luna octombrie. Apoi cum e posibil sa cumpere când el de la sfâr?itul lunii septembrie e plecat din tara? Apoi cum sa apar? ca a cump?rat dac? de fata cu mine i s-a zis ca, cardul lui e pe 0, cum sa cumpere dac? ?i la bancomat acela?i lucru i s-a afi?at, ca e 0...Credeam ca e o banca serioasa ?i iat? f?r? sa cumperi e?ti dator ca s? nu mai zic î?i dau cardul, bun bazat ca ai bani pe el ?i când colo soldul disponibil e 0,desi soldul ini?ial e destul de mare... O pare ceva? E posibil asa ceva?

Negru Andrei C?t?lin (Tomesti, Iasi)

Banca Transilvania - Card de credit

05 Ianuarie 2019

Vreau sa spun ca sunt client al B?ncii Transilvania din 2008 si întotdeauna m-am simtit respectata ,ajutata si inteleasa. Dar voiam sa va povestesc ultima experien??. Dat fiind faptul ca am sms alert activat si care acum imi dau seama cat merita, la ora la care va scriu,deci 1.30 noaptea,am primit 5 sms alert cu suspect frauda, ca ar fi avut loc tentative de tranzactie pe internet. Am sunat imediat la nr din sms ,call center Banca Transilvania si mi-a raspuns imediat un tip gentil si foarte prompt in informatiile date. Nu ma asteptam ca la o ora din noapte sa imi raspunda cineva. Sincer am avut experien?e si cu alte banci....nu exista termen de compara?ie. De la o simpla plata sau o informatie ceruta,nu ai aceeasi satisfac?ie ca la Banca Transilvania. Daca as cauta un sinonim pt ei ,acela e siguran??. Eu m-am sim?it mereu in siguran?? cu ei. Mul?umesc !

RODICA GAVRILA (Drobeta-Turnu Severin, Mehedinti)

Banca Transilvania - Card de credit

04 Septembrie 2018

Cea mai traumatizanta experienta, cea mai proasta banca din câte poate exista nu o recomand nici la dusmani, mi-au retras 1400 lei de pe card împreuna cu un magazin de al lor fara sa m-a întreb, sunt si însarcinata sa imi vina rau când am aflat ca nu mai am bani pe card, nu i-am mai recuperat fugiti de ea ca va fura, când am facut cerere sa i-l închid? pt ca nu sunt seriosi au refuzat cica mai am sa le dau 2,60 lei abia apoi, dar ei au luat comisionul pe tot anul si eu L-am folosit câteva luni,angajati când i-am luat la întrebari toti au zis ceva diferit si nici nu m-a bagau in seama vorbeau la telefon in loc sa m-a îndrume sa o solutionam nu recomand nimanui sa fie clientul lor

Angi Capastraru (Motru, Gorj)

Banca Transilvania - Card de credit

23 August 2018

Mi-a fost retinut cardul de catre bancomat intrucat nu am putut sa-l scot, fiind un model mai vechi de bancomat, ok stiam ca au mai patit si alte persoane deci asta nu era o problema, insa ce m-a deranjat este ca am facut o solicitare pt a-mi recupera cardul si au trecut 10 zile in care cardul nu mai venea desi teoretic in 4 zile ar trebui sa ajunga, m-am dus la ei la banca si domnisoara m-a tinut 30 ca apoi sa imi zica faptul ca nu stie ce s-a intamplat de nu a venit pana acum si ca a trimis un e-mail ca sa il primesc(deci i-a luat jumatate de ora ca sa trimita un e-mail...).Cand am completat cerereaam fost intrebata daca sunt de acord si sa primesc pe adresa de e-mail oferte sau reclame referitoare la serviciile bancii transilvania, am acceptat si se pare ca de asta au putut sa se ocupe in ce mai scurt timp caci am primit imediat mail de la ei dar de solicitarea cu cardul nu....bineinteles ca doar ei aveau de castigat in momentul in care eu retrageam bani de la ghiseu neavand cardul, comisionul fiind de 5 lei la fiecare tranzactie.....jalnic

Iulia Echim (Brasov, Brasov)

Inapoi sus