top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre probleme diverse Banca Transilvania

Probleme diverse Banca Transilvania

Scor: 2.2 | 11 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    V GValeriu Ghimpu
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Timp foarte mare de a?te

    Timp foarte mare de a?teptare. Chiar dac? timpul estimat maxim este 3 min, 5 min, a?teptarea dureaz? de 3-4 ori mai mult. Va vom prelua în cel mai scurt timp posibil. Cel mai scurt? În ce secol? De?i le-am f?cut sesiz?ri sa angajeze cât mai multe persoane pe call center si mai multe linii telefonice, pu?in le pasa. Este bataie de joc ceea ce fac! De?i m-au asigurat prin r?spuns la sesiz?ri ca vor remedia situa?ia, ei nu au f?cut nimic in aceast? direc?ie. Po?i sa ai orice problema, la orice departament. Trebuie sa a?tep?i! Sa a?tep?i peste m?sur? pana când un consultant va fi disponibil sa te preia. De ce nu angajeaz? personal masiv? Geme ?ara de ?omeri mul?i tineri nu au de munca. Sa angajeze masiv personal la call center si sa deschid? cât mai multe linii telefonice. Orice institu?ie care se respecta ?i î?i respecta clien?ii ar trebui sa lase maxim 1 - 2 minute timp de a?teptare. Nu mai mult! Dar ?efilor B?ncii Transilvania nu le pasa. Dac? vor sa î?i deterioreze imaginea este problema lor ?i nu a noastr?. Sunt atâtea alte b?nci unde putem merge, dac? Banca Transilvania nu î?i rezolva problemele.

    18-06-2019

    M DMihaela Iuliana Dragu
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Buna ziua! Vreau sa f

    Buna ziua! Vreau sa fac aceasta recenzie special pentru sucursala BT ?oseaua Alexandriei nr. 16, sector 5, Bucuresti. Mi-e groaza cand trebuie sa ajung la aceasta banca...se sta cu orele.... ziua sigur este pierduta... pleci si cu nervi, angajati NOI sunt total nepregatiti, comportament groaznic, parca ar lucra impotriva bancii.

    02-05-2019

    D ADinca Adrian
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Am avut o experienta de

    Am avut o experienta de cosmar la Banca transilvania, incompetenta si neatentia au fost de vina,Am vandut o casa si banii nu nu erau in contul meu de 5 zile.Am depistat ca cei de la banca facuse o greseala de nume,eu asteptam mult si bine ca banii nu intrau...stres ,timp pierdut.....problema sa rezolvat si am cerut ca banii sa fie transferati la urgenta bine inteles ca tot eu am platit in regim de urgenta dupa ce am stat in stres ..... pe banci nu le trage nimeni la raspundere ca doar ele tin guvernanti in concedi in strainatate...

    19-06-2018

    A AAnca Anghel
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Din pacate pentru banca

    Din pacate pentru banca Transilvania - serviciile de relatii cu clientii si cele de back office - mai au mult pana sa ajunga la standardele europene. Se da situatia unui IMM care isi plateste taxele la timp dar care, in luna decembrie, intarzie cu 2 zile plata acestora catre statul roman. Plata se efectueaza pe 13 dec - din contul detinut de IMM la Banca Transilvania - ANAF trimite poprire catre Banca Transilvania dar isi da seama ca plata a fost efectuata si trimite pe 18 dec cerere de ridicare a popririi catre aceeasi Banca Transilvania. Angajatii zelosi ai bancii - aplica poprirea pe conturi, imediat ce primesc de la ANAF info de setare a popririi - dar din data de 18 dec NU mai iau nici un fel de actiune, nimic. Dupa multe apeluri la call center (cu timp mediu de astepare 20 min) - tot atatea promisiuni nerespectate a agentilor "ca verificam si revenim in 10 min" - vizite in agentii - unde suntem intampinati de neputinta angajatilor din agentie de a debloca cumva situatia "stiti, numai Clujul va poate ajuta" iar Clujul... se pare ca a luat vacanta din 18 dec; nu pare ca se mai lucreaza...sau daca se lucreaza, nu au suficienti angajati sa faca acest lucru....Alte apeluri in call center - in care sunt rugati sa faca o data verificarile in cauza: se vede data platii si suma platita din contul IMM_ului catre statul roman, se vede scrisoarea de ridicare a popririii de la ANAF, toate astea se vad dar...stati un pic sa mai verificam...10 min. Din 18 dec - se tot verifica si para verifica. Ne intrebam - oare la ING la fel sunt tratate IMM-urile cu astfel de situatii? Nu stim inca dar cred ca vrem sa aflam. Pana atunci insa - mai avem de asteptat - inca 10 minute ardelenesti.....

    27-12-2017

    I NIoana Neuman
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Am fost sa pun o intreba

    Am fost sa pun o intrebare,destul de simpla,iar angajatele Bancii Transilvania sediul din Pantelimon,au ras toate in cor ,nu se poate sa va tratati asa clientii.fara educatie.Asa ceva nu am intalnit nicAieri in lumea asta.Dezamagire totala,sa pui o intrebare si sa fii umilit!

    17-03-2016

    C MCristina Molnar
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Buna ziua, Am dorit

    Buna ziua, Am dorit sa achit o instiintare de plata la BT. Experienta extrem de neplacuta a fost ca: d-na de la casierie mi-a zis ca la dansa nu se mai poate achita ,desi d-na statea doar, iar la "Facturel" era coada.

    24-11-2015

    L ELUMINITA ENACHE
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Ma numesc Enache Luminit

    Ma numesc Enache Luminita si colaborez cu Banca Transilvania - sucursala Bucur Obor - din 2008 - numai si numai cu aceasta banca in care am avut incredere din primul moment al deschiderii activitati noastre de restaurant in principal datorita doamnei director Marzavan care este o doamna. De-a lungul celor 5 ani s-au derulat sume de investitie mari prin creditari asociati dar si din activitatea curenta a firmei - cred ca peste 300.000 euro. Anul acesta , ca toata lumea nu am reusit sa economism peste iarna ca de obicei si datorita unor investii care au trebuit facute si care ne erau vitale desfasurarii activitatii curente . eeee .. aici incepe circul ..dna Director imi spune ceva intai de o linie de credit apoi de un credit de investitii si mi-l recomanda pe Dl Alexandru Gogan sef serviciu creditare. De la inceput conversatia a fost greoaie pt ca am adus actele si primul lucru a fost : aaaa.. la bilantul pe iunie sunteti pe minus .. pai da , noi, ca venim dupa o investie si costul cu amortizarea este mare lunar ... imi tot zicea de o pensiune ... stati putin ca noi nu suntem pensiune - pt ca nu a avut curiozitatea profesionala sa intre pe site-ul locatiei sa vada de ce este vorba ... .. ma face " liber profesionista " , imi spune noi restaurantele mai lucram ..asa si asa precum unchiul lui care are nu stiu ce pensiune pe unde .... PAI TU OM DE BANCA ASA VORBESTI CU CLIENTUL .... care chiar daca ar fi asa porst cum crezi tu ca este, de la tara, iti aduce comisione ... IA GANDITI-VA NUMAI CONTUL DE EURO : 15 EURO COMISION DE ADMINSTRARE + 12 EURO PE AN ALTE TAXE = 27 EURO * 1000 CLIENTI SA ZIC = 27.000 EURO - E P SUMA FRUMUSICA ... parca nu ar trebuie totusi sa ne luati peste picior pt ca in conditiile in care creditarea merge greoi comisioanele sunt fff imp chiar si pt unii ca dl Gogan care isi incaseaza salariul ... Eu stiu de la restaurant ca cel mai imp e clientul si el trebuie pastrat ... In fine imi cere acordul pt consultarea centralei de risc - ii zic ca am avut intarzieri ca nu am nimic de ascuns si ca am facut restructurare pe firma asta asa mica si neinsemnta cum zice dansul .. si iaca-te raspuns inteligent de sef de credite : 1 . nu se poate ca avem intarzieri la alt credit la alta banca - ok , dar le-am platit pt activitatea e sinusoidala mica iarna si mare vara... 2. ca FIRMA ARE DATORII LA ASOCIATI - si vezi doamne ca oricand pot baga vaca pe care o mult in insolventa... DE CE AS FACE ASTA DACA AICI TRAIESC ???? INCA O DATA DACA CINEVA DE LA BANCA TRANSILVANIA CITESTE BALIVERNELE MELE : ASA VA INSTRUITI OAMENII SA VORBEASCA CU CLIENTII . STITI CA TONUL FACE MUZICA .. SI DACA SE PURTA FINUT , ERA OK , INTELEGEAM , NU AJUNGEAM SA SCRIU AICI ... SI SA MA GANDESC F SERIOS , CA ASA MICA SI DA K .. CUM E FIRMA NOASTRA POATE ALTA BANCA - APRECIAZA BANUTII SI COMISIOANELE NOASTRE. DAR DACA INCA 100 OAMENI SCRIU DESPRE SERVICIILE BT ASA SI PLEACA ATUNCI POATE SA DOARA CUMVA ... problema nu e ca nu se acorda credite ca ce nu te omoara te intareste si intr-un fel sau altul o inghitim .... dar cum se vorbeste cu oamenii , asta , da ... cu aer de sus - stiti ce vreau sa spun ... MA INTREB RETORIC ... DOAR

    15-10-2013

    D Ndobrin niculae
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Sant un client fidel al

    Sant un client fidel al serviciilor bancare ale BT dar... pe 27-08-2012 ora 9.30 prezentandu-ma la unitatea din Soveja, Constanta pentru derularea unei tranzactii cu Western Union sant intervievat de operatoarea de serviciu Daniela Dumitru. La intrebarea daca se poate elibera suma de 300$ mi sa raspuns ca nu poate intra in sistem la acea ora ca bani exista avand confirmarea de la casiera dar sa revin peste 30 min. Revenind imi trasmite ca suma solicitata nu mai exista efectuandu-se alte tranzactii. Pentru inbunatatirea seviciilor dvs si respectul pentru clienti vin cu rugamintea respectuasa ca asemenea lucruri neplacute sa fie indepartate iar angajatii unitati dvs sa dea dovada de profesinalism. Cu respect

    27-08-2012

    D SDecuseara Sorin
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Apropo de reclame. Zanul

    Apropo de reclame. Zanul camatar care e o reclama reusita, insa daca o sa aveti de a face vreodata cu BT, o sa vedeti adevarata fata a oamenilor intreprinzatori: ceafa groasa a actorului din reclama o sa vi se para potrivita. Legat de transparenta, da ei sunt foarte transparenti doar daca e in favoarea lor. Lasand la o parte ca acum facem eforturi pentru a ne uni si a-i da in judecata, lasand la o parte faptul ca au dobanzi prea mari, duceti-va in sucursale (oricare din tara) si o sa vedeti calitatea slaba a personalului. Sunt oameni calzi, primitori, asta pana le ceri ceva concret, iar cand discuti cu actele in fata o sa primiti raspunsuri de genul: nu putem face asa ceva, asta nu tine de autoritatea noastra trebuie sa cerem de la Cluj acordul, nu va putem pune la dispozitia dumneavoastra aceste date, dar de ce va trebuie acest lucru. Nu imi amintesc vreodata in toate discutiile cu BT ca ei sa sa iti poata da ceva in afara de notificari din alea cu accept tacit. De multe ori am fost la un pas sa spun iata ca acum sunt de acord sa discute cu mine - ma chemau acolo la discutii si cand plecam pe usa plecam nervos, fara niciun rezultat. Cea mai comica teapa ca sa ii spun asa a fost cand am negociat cu ei o scadere de dobanda de 1,5% si cand m-am dus la ei sa o semnez mi-au zis ca nu mai sunt de acord cu ceea ce mi-au propus :). Legat de personal, din punct de vedere profesionist, cred ca daca au 10% oameni care stiu meserie e bine, restul pe langa faptul ca nu experienta de lucru cu clientii nici macar nu stiu sa te minta pentru ca clientii cunosc mai bine sistemul bancar decat o stiu ei (nu stiu de unde isi racoleaza oamenii, sunt doar niste tipe prezentabile pe acolo care rad tamp cand le pui o problema reala in fata).

    02-12-2010

    C ICristina Ionita
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    Domnule Thobescu, In

    Domnule Thobescu, In primul rand va multumim pentru feed-back, este foarte util pentru noi sa pastram legatura cu clientii nostri. Ne cerem scuze, desigur, pentru inconvenientul creat si ne vom stradui ca pe viitor sa nu se repete. Totodata, dorim sa va anuntam ca Sucursala Militari se va muta intr-o noua locatie, incepand cu 1 Ianuarie 2010, vis-à-vis de actualul sediu (in locul fostei reprezentante Toyota). Speram ca veti reveni in noua locatie si ca vom primi parerea dvs. Cu stima, Cristina Ionita Director Sucursala Militari

    05-11-2009

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie