Vocea clientului Banca Transilvania - Probleme diverse

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Transilvania - Probleme diverse

18 Iunie 2019

Timp foarte mare de a?teptare. Chiar dac? timpul estimat maxim este 3 min, 5 min, a?teptarea dureaz? de 3-4 ori mai mult. Va vom prelua în cel mai scurt timp posibil. Cel mai scurt? În ce secol? De?i le-am f?cut sesiz?ri sa angajeze cât mai multe persoane pe call center si mai multe linii telefonice, pu?in le pasa. Este bataie de joc ceea ce fac! De?i m-au asigurat prin r?spuns la sesiz?ri ca vor remedia situa?ia, ei nu au f?cut nimic in aceast? direc?ie. Po?i sa ai orice problema, la orice departament. Trebuie sa a?tep?i! Sa a?tep?i peste m?sur? pana când un consultant va fi disponibil sa te preia. De ce nu angajeaz? personal masiv? Geme ?ara de ?omeri mul?i tineri nu au de munca. Sa angajeze masiv personal la call center si sa deschid? cât mai multe linii telefonice. Orice institu?ie care se respecta ?i î?i respecta clien?ii ar trebui sa lase maxim 1 - 2 minute timp de a?teptare. Nu mai mult! Dar ?efilor B?ncii Transilvania nu le pasa. Dac? vor sa î?i deterioreze imaginea este problema lor ?i nu a noastr?. Sunt atâtea alte b?nci unde putem merge, dac? Banca Transilvania nu î?i rezolva problemele.

Valeriu Ghimpu (, )

Banca Transilvania - Probleme diverse

02 Mai 2019

Buna ziua! Vreau sa fac aceasta recenzie special pentru sucursala BT ?oseaua Alexandriei nr. 16, sector 5, Bucuresti. Mi-e groaza cand trebuie sa ajung la aceasta banca...se sta cu orele.... ziua sigur este pierduta... pleci si cu nervi, angajati NOI sunt total nepregatiti, comportament groaznic, parca ar lucra impotriva bancii.

Mihaela Iuliana Dragu (, )

Banca Transilvania - Probleme diverse

19 Iunie 2018

Am avut o experienta de cosmar la Banca transilvania, incompetenta si neatentia au fost de vina,Am vandut o casa si banii nu nu erau in contul meu de 5 zile.Am depistat ca cei de la banca facuse o greseala de nume,eu asteptam mult si bine ca banii nu intrau...stres ,timp pierdut.....problema sa rezolvat si am cerut ca banii sa fie transferati la urgenta bine inteles ca tot eu am platit in regim de urgenta dupa ce am stat in stres ..... pe banci nu le trage nimeni la raspundere ca doar ele tin guvernanti in concedi in strainatate...

Dinca Adrian (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Probleme diverse

27 Decembrie 2017

Din pacate pentru banca Transilvania - serviciile de relatii cu clientii si cele de back office - mai au mult pana sa ajunga la standardele europene. Se da situatia unui IMM care isi plateste taxele la timp dar care, in luna decembrie, intarzie cu 2 zile plata acestora catre statul roman. Plata se efectueaza pe 13 dec - din contul detinut de IMM la Banca Transilvania - ANAF trimite poprire catre Banca Transilvania dar isi da seama ca plata a fost efectuata si trimite pe 18 dec cerere de ridicare a popririi catre aceeasi Banca Transilvania. Angajatii zelosi ai bancii - aplica poprirea pe conturi, imediat ce primesc de la ANAF info de setare a popririi - dar din data de 18 dec NU mai iau nici un fel de actiune, nimic. Dupa multe apeluri la call center (cu timp mediu de astepare 20 min) - tot atatea promisiuni nerespectate a agentilor "ca verificam si revenim in 10 min" - vizite in agentii - unde suntem intampinati de neputinta angajatilor din agentie de a debloca cumva situatia "stiti, numai Clujul va poate ajuta" iar Clujul... se pare ca a luat vacanta din 18 dec; nu pare ca se mai lucreaza...sau daca se lucreaza, nu au suficienti angajati sa faca acest lucru....Alte apeluri in call center - in care sunt rugati sa faca o data verificarile in cauza: se vede data platii si suma platita din contul IMM_ului catre statul roman, se vede scrisoarea de ridicare a popririii de la ANAF, toate astea se vad dar...stati un pic sa mai verificam...10 min. Din 18 dec - se tot verifica si para verifica. Ne intrebam - oare la ING la fel sunt tratate IMM-urile cu astfel de situatii? Nu stim inca dar cred ca vrem sa aflam. Pana atunci insa - mai avem de asteptat - inca 10 minute ardelenesti.....

Anca Anghel (Snagov, Ilfov)

Banca Transilvania - Probleme diverse

17 Martie 2016

Am fost sa pun o intrebare,destul de simpla,iar angajatele Bancii Transilvania sediul din Pantelimon,au ras toate in cor ,nu se poate sa va tratati asa clientii.fara educatie.Asa ceva nu am intalnit nicAieri in lumea asta.Dezamagire totala,sa pui o intrebare si sa fii umilit!

Ioana Neuman (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Probleme diverse

24 Noiembrie 2015

Buna ziua, Am dorit sa achit o instiintare de plata la BT. Experienta extrem de neplacuta a fost ca: d-na de la casierie mi-a zis ca la dansa nu se mai poate achita ,desi d-na statea doar, iar la "Facturel" era coada.

Cristina Molnar (Cluj-Napoca, Cluj)

Inapoi sus