Vocea clientului Banca Transilvania - Internet banking

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Banca Transilvania - Internet banking

17 Ianuarie 2020

Am un cont cu BancaTransilvania, pe care nu îl folosesc mult. Cu toate acestea, recent, am decis s? activez aplica?ia mobil? BT pe mobil ?i dup? o interac?iune telefonic? cu Banca Transilvania, a trebuit s? merg într-o sucursal? ?i s? aceasta problema. Dezam?gire mare s? a?tep?i 30 min la telefon pentru a fi informat ca nu te pot ajuta telefonic, nici m?car pt a actualiza adresa de coresponden?a. Interac?iunea telefonic? cu ei înseamn? o pierdere de timp, deci pentru acest serviciu primesc 0 stele. Cu toate acestea, în filiala Bistri?a este un angajat foarte bun, Raul Razvan Putilean, care a încercat tot posibilul s? ofere o experien?? foarte bun?, de?i într-o situa?ie specific?, ac?iunile sale erau limitate de colegii s?i si procedurile bancii. Its the kind of employee who likes to go the extra miles to satisfy its customers. Angajatul a ar?tat dorin?a de a ajuta, abilit??i excelente de a interactiona, a intelege problema si a ajunge la o solutie favorabila, astfel încât, pot numi o experien?? excelent?. Dup? aceast? experien??, m? pot exprima ca fiind cea mai bun? banc? din ora?, cu privire nu la serviciile grozave pe care le ofer?, pentru ca toate ofera aceleasi servicii insa prin puterea de a recruta oameni de calitate. Multumesc pentru aceasta experienta.

Dana Aruncutean (, )

Banca Transilvania - Internet banking

03 Martie 2017

Transferul bancar online intre banca Transilvania spre banca Tiriac dureaza 48 de ore? Folosim diligentele?

Daniela Spataru (Barlad, Vaslui)

Banca Transilvania - Internet banking

11 Ianuarie 2017

Am achizitionat serviciul de IB. Usor de utilizat, intuitiv Ok

Bucur Stefan (Bucuresti, Bucuresti)

Banca Transilvania - Internet banking

05 Februarie 2016

Buna ziua, Am facut o incarcare a numarului meu Orange prin seviciul internet banking al Bannca Transilvania. Cosider ca acest seviciu a fost gandit asa fel incat sa fraudeze clientii. Am sa argumentez de ce. 1.BT a amestecat in lista optiuniile de cedit cu optiuniile de minute. Asa ca am ales optiunie 7Eur. si am crezut ca primesc 7Eur dar am primit minute in schimb.Nu am locuit in tara in ultimii ani asa ca pentru mine optiunie inseamna: (citez din dex) Ac?iunea sau facultatea de a opta pentru ceva. Am optat pentru 7 Eur. astept 7 Eur. Corect ar fi fost Optiunie minute in valoare de 7 Euro. Si de ce nu, sa am doua liste una cu minute si una cu credit pentru a se evita confuzia 2. Cand am semnat pentru confirmare mesajul a sunat asa: "Numarul de telefon 074xxxxxxx va fi incarcat cu 7.00 EUR, iar contul dvs. va fi debitat cu suma de 38.12 RON." Apoi urmau detalii optiuniile. Ma grabeam si am citit doar prima parte, am dat ok. Numarul meu nu a fost incarcat cu 7 Eur. ci cu minute si sms Daca doreau sa fie transparenti puteau sa scrie: Numarul va fi incarcat cu minute si sms in valoare de 7Eur. Am sunat la banca si am vorbit cu mai multi angajati (unii nici nu aveau habar ca sunt si optiuni cu minute si de credit) ce mi-au dat dreptete dar au zis ca nu pot sa faca nimic. CE A MANCAT LUPU... in final am ajuns sa vorbesc cu unul mai "clontos" care se tot facea ca nu intelege unde e vina bancii... I-am explicat de cateva ori si am spus ca nu am alta pretentie decat banca sa suporte cei 38 de RON. si ca vreau un raspuns cu da sau nu. PUNCT CULMINANT! Angajatul raspunde: Stati sa ma consult. Mai trece ceva timp si vine raspunsul. Ne pare rau NU SE POATE. Cum o fi mers discutia acolo? Hmmm... Mentionez ca nu am avut nici o clipa intentia sa-mi incarc tel. cu minute deoarece aveam deja o optiunie activa de 5 euro.

Cozma Daniel (Iasi, Iasi)

Banca Transilvania - Internet banking

06 Mai 2015

Nu pot sa inteleg de ce, ca si minor, nu am dreptul la internet banking. L-am avut activat pe o perioada destul de lunga pana cand s-au gandit sa il inchida si primesc acelasi raspuns bine formulat : Nu se poate reactiva din cauza ca sunteti minor. Mi se pare o prostie ce spun. De ce la alte banci, nu este aceasta piedica? De ce doar BANCA TRANSILVANIA trebuie sa fie mai speciala decat ceilalti? Am folosit foarte mult acest serviciu, deoarece ma deplasez foarte mult si nu doresc sa verific sold-ul la bancomatele din alte tari. S-a putut trece cu vederea odata, nu vad de ce nu se poate si a doua oara.

Robert Murguly (Viseu de Sus, Maramures)

Banca Transilvania - Internet banking

23 Ianuarie 2015

Solicitare info pt lucru prin Banking. Apoi, Online operatiunile se deruleaza f rapid si sigur/controlabil.

N Balnic (Bacau, Bacau)

Inapoi sus