Opinii clienti GarantiBank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Credite bunuri in magazine

20 Noiembrie 2013

Pe data de 13 Noiembrie 2013, am depus la Garanti sucursala Mosilor, o cerere pentru un Bonus Card. Inainte de a depune actele, am intrebat daca meseria de administrator de bloc, este acceptata, si mi s-a spus ca da. Am prezentat actele cerute, semnate si stampilate, inclusiv copie dupa contractul individual de munca. Mi s-a spus ca au fost cazuri in care s-a acordat creditul si la persoane care aveau conventii civile. Am rasuflat usurat. Astazi, nu m-a sunat nimeni, dar am zis sa le dau un telefon. Surpriza, nu ai cu cine sa vorbesti la telefon, ci numai un robot. Ok, eram foarte increzator, bag CNP-ul, si surpriza: cererea mi-a fost respinsa. Adica, mi se spune din sucursala ca totul este OK, ca o sa primesc cardul...si... RUSINE, pentru ca m-ati facut sa astept. Nu va ganditi deloc la oameni.

VALENTIN PASCARIU (Bucuresti, Bucuresti)

GarantiBank - Card de credit

18 Iulie 2013

A durat o luna si jumatate ca sa mi se comunice ca nu indeplinesc conditiile. Culmea nesimtirii a fost doamna ce se ocupa de cerere, care nu a avut bunul simt sa ma anunte macar. I-am dat n mailuri, am sunat-o de n ori(nu a raspuns). Initial m-a facut sa cred ca totul se va rezolva foarte repede, dar surpriza. Banca neserioasa, functionari nepregatiti si dezinteresati.

cristina manolache (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul GarantiBank

Stimata Doamna Cristina Manolache, Dorim sa va multumim pentru informatiile comunicate, opinia dumneavoastra este importanta pentru noi si contribuie la imbunatatirea produselor si serviciilor oferite de GARANTI BANK S.A. Pe aceasta cale va rugam sa primiti scuzele noastre pentru orice disconfort pe care vi l-am cauzat si va asiguram ca situatia intampinata de dumneavoastra este una exceptionala, care nu caracterizeaza calitatea serviciilor pe care dorim sa le oferim. Confirmam pe aceasta cale informatiile comunicate in cadrul apelului initiat de Alo Garanti in data de 19.07.2013, referitor la aprobarea cardului dumneavoastra de credit si la detaliile legate de livrarea acestuia, conform solicitarii dumneavoastra. Nu in ultimul rand speram ca incidentul prezentat de catre dumneavoastra sa nu se reflecte asupra colaborarii viitoare cu GARANTI BANK S.A., intrucat ne dorim sa beneficiati in continuare de serviciile oferite de Banca noastra. Pentru alte informatii despre produsele GARANTI BANK S.A. va rugam sa ne contactati in oricare din Agentiile Bancii, sau apeland serviciul Alo Garanti* la unul din numerele de mai jos: - 0800 80 1234, numar de telefon gratuit, apelabil doar din retelele fixe; - 021 200 9494, numar cu tarif normal; *program zilnic intre 9.00 si 22.00

GarantiBank - Card de credit

16 Martie 2013

Am solicitat un bonus card la Garanti.Dupa ctavea zile de la depunerea cererii mi s-a spus ca s-a aprobat si ca trebuie sa aduc adeverinta de la serviciu si fisa fiscala pentru a mi se emite cardul.Nu mai ma sunat nimeni si in fainal em sunat eu dupa o saptamana si spre surprinderea mea mi s-a spus ca nu mi se aproba cardul pentru ca in ultimul an am avut o intarziere la un credit,asta dupa ce m-au pus pe drumuri sa aduc adeverinta si fisa fiscala.Mentionez ca eu am card de debit la ei si mi se vireaza salariul la ei.Oricum vreau sa renunt la serviciiile lor si sfatiuesc si pe altii sa se gamndeasca cand vor sa apeleze la aceasta banca.parerea mea:profesionalism si respect pentru client =0...

V. Munteanu (Timisoara, Timis)

GarantiBank - Credit nevoi personale

11 Martie 2013

Am luat un credit de la Garanti Bank brasov, str. Zizinului colt cu Toamnei unde am fost preluat imediat de o doamna foarte amabila care s-a zbatut pentru a-mi rezolva toate doleantele si care m-a anuntat ca mi s-a aprobat creditul in 3 zile. Sunt multumit de rata si de comisioane, mentionez ca am luat un credit de nevoi personale in lei, au cea mai buna dobanda de pe piata

Marcel Vasile (Brasov, Brasov)

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

19 Noiembrie 2012

Am incercat sa obtin un credit imobiliar ptr cumpararea unui imobil, cu avans de peste 40%, De la o filiala Garanti din Timisoara. Am optat pentru aceasta banca ptr ca aici imi incasam salariul. Angajata bancii a fost foarte amabila, insa dupa pregatirea dosarului a urmat haosul....a trebuit sa astept o luna pana sa ia o decizie, in conditiile in care sunam aproape in fiecare zi ptr a afla noutati. Scuzele erau cam asa: nu a ajuns in analiza dosarul, nu e directorul de la risc, nu ii tine nimeni locul (ceee??), incercam sa luam legatura cu cei de la risc dar nu raspunde nimeni (pueril, nu???), azi lipseste colega de la Bucuresti, si tot asa...bataie de joc. In 2012 trece o saptamana si nu poti sa iei legatura cu colegii de la Bucuresti? Acum, cand exista mail, telefon mobil, curieri si alte mijloace de comunicare... Concluzia: nu le pasa de clenti inca de la inceput, la ce sa te astepti mai tarziu? Nu recomand nimanui. Am sa fac toate demersurile necesare ca si firma la care lucrez sa-si mute conturile la o banca mai atenta cu clientii.

Gabriela Gabriela (Timisoara, Timis)

GarantiBank - Card de credit

14 Septembrie 2012

am asteptat cam mult dupa el, dar in combinatie cu cardul de debit si conditiile ca salariu sa fie la ei, e un card excelent.

Bolundut Mircea (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus