Recenzii, opinii si reclamatii despre banci
11 Martie 2013
Am luat un credit de la Garanti Bank brasov, str. Zizinului colt cu Toamnei unde am fost preluat imediat de o doamna foarte amabila care s-a zbatut pentru a-mi rezolva toate doleantele si care m-a anuntat ca mi s-a aprobat creditul in 3 zile. Sunt multumit de rata si de comisioane, mentionez ca am luat un credit de nevoi personale in lei, au cea mai buna dobanda de pe piata
Marcel Vasile (Brasov, Brasov)
19 Noiembrie 2012
Am incercat sa obtin un credit imobiliar ptr cumpararea unui imobil, cu avans de peste 40%, De la o filiala Garanti din Timisoara. Am optat pentru aceasta banca ptr ca aici imi incasam salariul. Angajata bancii a fost foarte amabila, insa dupa pregatirea dosarului a urmat haosul....a trebuit sa astept o luna pana sa ia o decizie, in conditiile in care sunam aproape in fiecare zi ptr a afla noutati. Scuzele erau cam asa: nu a ajuns in analiza dosarul, nu e directorul de la risc, nu ii tine nimeni locul (ceee??), incercam sa luam legatura cu cei de la risc dar nu raspunde nimeni (pueril, nu???), azi lipseste colega de la Bucuresti, si tot asa...bataie de joc. In 2012 trece o saptamana si nu poti sa iei legatura cu colegii de la Bucuresti? Acum, cand exista mail, telefon mobil, curieri si alte mijloace de comunicare... Concluzia: nu le pasa de clenti inca de la inceput, la ce sa te astepti mai tarziu? Nu recomand nimanui. Am sa fac toate demersurile necesare ca si firma la care lucrez sa-si mute conturile la o banca mai atenta cu clientii.
Gabriela Gabriela (Timisoara, Timis)
14 Septembrie 2012
am asteptat cam mult dupa el, dar in combinatie cu cardul de debit si conditiile ca salariu sa fie la ei, e un card excelent.
Bolundut Mircea (Bucuresti, Bucuresti)
03 Iulie 2012
Buna ziua, Am un credit de nevoi personale la garanti bank.Am facut mai multe rambursari anticipate pentru acel credit si de fiecare data scadentarul meu a fost gresit.In contractul meu de credit este prevazut ca, comisionul lunar se ia o singura data la scadenta, dar ei la fiecare rambursata imi iau inca un comision calculat la zi.Am discutat cu ei (din data de 25.06.2012) si eu inca astept sa-mi refaca scadentarul corect.Ce trebuie sa fac, in cazul in care pana in data de 22.07.2012(plata ratei), ei nu-mi refac scadentarul corect?
fancsali lidia (Sibiu, Sibiu)
06 Aprilie 2012
Am solicitat un card de credit in jurul datei de 14DEC2011. Unul dintre cei mai prost pregatit oameni (cred eu!) mi-a fost dat sa fie persoana de contact. Dar era ditamai Retail Manager... M-a facut sa cred ca este un proces simplu si rapid. Prtobabil fiindca ii precizasem/subliniasem ca nu am mult timp, plec in concediu peste 3 saptamini si am nevoie de card. "Grija" cu care a tratat problema face ca, abia prin inceput de martie 2012, dupa o interventie dura la nivel de headquarter Garanti, sa se miste lucrurile si sa apara cardul. DA, Garanti este lenta pe asemenea procese dar interventia mea vine sa evidentieze inca un aspect: lipsa de profesionalism a personalului. Pt ca aveam ceva depozite la ei, eram un client interesant, in crestere. In concluzie, evitati aceasta combinatie ucigatoare: inertia bancii si neprofesionalismul angajatilor! Ca sa fie limpede: acelasi card l-am obtinut in 5 zile la BCR, in perioada sarbatorilor de iarna!
PAVEL Silviu (Galati, Galati)
30 Noiembrie 2011
Luna aceasta am constituit prin intermediul Garanti online un depozit la termen cu dobanda fixa pe o perioada de 3 luni si am primit confirmarea dobanzii ce va fi platita de banca la scadenta. Am recalculat personal dobanda dupa formula Suma*Procent dobanda/365*Perioada si a rezultat o dobanda neta mai mare decat dobanda calculata pe siteul bancii. Am solicitat pe telefon de la agentia unde am deschis contul o explicatie a acestei diferente insa desi am trimis si un email cu detalii nu mi s-a solutionat problema.
Marian Tetici (Bucuresti, Bucuresti)