top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre card de credit GarantiBank

Card de credit GarantiBank

Scor: 1.8 | 12 recenzii

Scrie o recenzie

Produse GarantiBank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    E TEmanuela Tomescu
    Card de credit de la GarantiBank

    Am un card de cumparatur

    Am un card de cumparaturi Bonus Card la aceasta banca, facut de peste 10 ani cu limita de 1100 lei. Ceea ce nu mai reprezinta mare lucru. De aceea imi zic sa maresc limita de credit,acum avand salariul mult mai mare decat acum 10 ani. Asa ca merg la sediul principal al bancii. Inauntru,nici un client. Iasa de dupa paravan o doamna-presupun casiera, si ma intreaba ce doresc. Ii explic ce vreau si de dincolo de paravanul de pvc unde erau birourile de credit ,aud vocea tipului de la credite:spune-i sa vina mai tarziu ca acum astept sa vina cineva. Pe bune? M-a invitat sa ma plimb prin 33 de grade pana ii vine lui un potential client care nu era acolo? Nu tu sa iesi sa explici situatia,eventual sa ma inviti sa astept la o masa cu scaune care cred ca anume pt asta ati pus-o acolo, sau sa ma intrebi macar ce vreau sa-mi spui de ce acte am nevoie. Repet. Banca era goala,doar cei doi inauntru. Atata impertinenta nici la angajatii statului,renumiti in asta nu am vazut. Cand ai atatia competitori pe piata. Dezamagitor. Cel mai probabil o sa lichidez cardul si divortam ,cu acordul partilor. Asta se intampla in data de 09.07.2021 ,ora 11.15,in sediul din Alba Iulia. Emanuela Tomescu

    09-07-2021

    C Ccostel c
    Card de credit de la GarantiBank

    Buna ziua. Am un bonus

    Buna ziua. Am un bonus card si un credit la aceasta banca,ambele fiind de anul trecut. In conditiile in care salariul mi.a crescut cu cateva sute de lei....si am aplicat pt.marirea limitei pe bonus card mi s.a precizat ca am gradul de indatorare prea mare dar dupa vreo doua saptamani de asteptare!!! Serios??? Creditul este luat impreuna cu sotia....salariile ne.au crescut...dar gradul de indatorare s.a pastrat!!!???prima data mi.a fost respinsa cererea dar functionarul de la banca...un baiat super a trimis cererea spre a fi reanalizata. NICIODATA nu am stat dupa un credit sau card de cumparaturi o luna !!!! Si in momentul de fata inca astept un raspuns.... Motivul....o sa va vina sa radeti probabil !!!! Au o campanie in derulare si nu fac fata solicitarilor!! :))) NESERIOZITATE TOTALA !!!

    16-07-2016

    Răspuns GarantiBank

    Stimate domnule Costandache, Scopul nostru este sa gasim cea mai buna solutie pentru dumneavoastra. In acest moment, in urma analizelor facute de specialistii nostri, aceasta solutie este sa mai asteptati o perioada pentru a mai achita din datorii. Dupa aceasta perioada, puteti veni din nou la o noua analiza, pentru extinderea limitei de credit. Va multumim! Echipa Garanti Bank

    M NMARIAN NEAGOE
    Card de credit de la GarantiBank

    buna seara! Am vrut sa f

    buna seara! Am vrut sa fac si eu un card de cumparaturi si spre surprinderea mea am fost instiintat ca sint in biroul de credite .cel mai ciudat lucru este ca ieu platesc latinp creditele,si nu am fost niciodata instiintat ca am depasit 15 zile.intrebarea mea este daca ma poate ajuta cineva cum pot afla ce banca de credite ma raportat.

    05-11-2015

    C ICaius Ionescu
    Card de credit de la GarantiBank

    La sucursala Theodor Pal

    La sucursala Theodor Pallady am fost agresat verbal de paznicul unitatii pentru ca am cerut lamuriri privind produsele si procedurile de lucru ale bancii. Paznicul unitatii, nu numai ca a incalcat confidentialitatea bancara, urmarind discutia clientului cu angajatul bancii, dar a si proliferat amenintari privind "chemarea baietilor". La sugestia mea de a-si pune amenintarea in aplicare mi s-a raspuns suburban: "da ce ba, nu iti stau banii bine in buzunar?" Nici angajatii bancii nu sunt departe de aceasta atitudine sustinad ca "nu trebuie sa iti dau eu nicio explicatie" si "daca nu iti convine poti sa te duci il alta parte". In fapt, angajatii nu cunosteau produsele si procedurile de lucru, folosind in schimb o atitudine primitiva si jignitoare pentru a disimula propria incompetenta. Desi ma indoiesc ca veti lua masuri, paznicul purta sigla Rosegur iar numele de pe legitimatie era "Marin Marin" Daca reprezentantii Garanti Bank intentioneaza sa imi raspunda ca sunt preocupati de oferirea unor servicii de calitate, iar opinia mea este foarte importanta, ii rog sa se abtina si sa faca ceva in privinta asta. Pana atunci voi urma sfatul "consultantilor" Garanti sima voi duce in alta parte.

    18-06-2014

    C Mcristina manolache
    Card de credit de la GarantiBank

    A durat o luna si jumata

    A durat o luna si jumatate ca sa mi se comunice ca nu indeplinesc conditiile. Culmea nesimtirii a fost doamna ce se ocupa de cerere, care nu a avut bunul simt sa ma anunte macar. I-am dat n mailuri, am sunat-o de n ori(nu a raspuns). Initial m-a facut sa cred ca totul se va rezolva foarte repede, dar surpriza. Banca neserioasa, functionari nepregatiti si dezinteresati.

    18-07-2013

    Răspuns GarantiBank

    Stimata Doamna Cristina Manolache, Dorim sa va multumim pentru informatiile comunicate, opinia dumneavoastra este importanta pentru noi si contribuie la imbunatatirea produselor si serviciilor oferite de GARANTI BANK S.A. Pe aceasta cale va rugam sa primiti scuzele noastre pentru orice disconfort pe care vi l-am cauzat si va asiguram ca situatia intampinata de dumneavoastra este una exceptionala, care nu caracterizeaza calitatea serviciilor pe care dorim sa le oferim. Confirmam pe aceasta cale informatiile comunicate in cadrul apelului initiat de Alo Garanti in data de 19.07.2013, referitor la aprobarea cardului dumneavoastra de credit si la detaliile legate de livrarea acestuia, conform solicitarii dumneavoastra. Nu in ultimul rand speram ca incidentul prezentat de catre dumneavoastra sa nu se reflecte asupra colaborarii viitoare cu GARANTI BANK S.A., intrucat ne dorim sa beneficiati in continuare de serviciile oferite de Banca noastra. Pentru alte informatii despre produsele GARANTI BANK S.A. va rugam sa ne contactati in oricare din Agentiile Bancii, sau apeland serviciul Alo Garanti* la unul din numerele de mai jos: - 0800 80 1234, numar de telefon gratuit, apelabil doar din retelele fixe; - 021 200 9494, numar cu tarif normal; *program zilnic intre 9.00 si 22.00

    V MV. Munteanu
    Card de credit de la GarantiBank

    Am solicitat un bonus ca

    Am solicitat un bonus card la Garanti.Dupa ctavea zile de la depunerea cererii mi s-a spus ca s-a aprobat si ca trebuie sa aduc adeverinta de la serviciu si fisa fiscala pentru a mi se emite cardul.Nu mai ma sunat nimeni si in fainal em sunat eu dupa o saptamana si spre surprinderea mea mi s-a spus ca nu mi se aproba cardul pentru ca in ultimul an am avut o intarziere la un credit,asta dupa ce m-au pus pe drumuri sa aduc adeverinta si fisa fiscala.Mentionez ca eu am card de debit la ei si mi se vireaza salariul la ei.Oricum vreau sa renunt la serviciiile lor si sfatiuesc si pe altii sa se gamndeasca cand vor sa apeleze la aceasta banca.parerea mea:profesionalism si respect pentru client =0...

    16-03-2013

    B MBolundut Mircea
    Card de credit de la GarantiBank

    am asteptat cam mult dup

    am asteptat cam mult dupa el, dar in combinatie cu cardul de debit si conditiile ca salariu sa fie la ei, e un card excelent.

    14-09-2012

    P SPAVEL Silviu
    Card de credit de la GarantiBank

    Am solicitat un card de

    Am solicitat un card de credit in jurul datei de 14DEC2011. Unul dintre cei mai prost pregatit oameni (cred eu!) mi-a fost dat sa fie persoana de contact. Dar era ditamai Retail Manager... M-a facut sa cred ca este un proces simplu si rapid. Prtobabil fiindca ii precizasem/subliniasem ca nu am mult timp, plec in concediu peste 3 saptamini si am nevoie de card. "Grija" cu care a tratat problema face ca, abia prin inceput de martie 2012, dupa o interventie dura la nivel de headquarter Garanti, sa se miste lucrurile si sa apara cardul. DA, Garanti este lenta pe asemenea procese dar interventia mea vine sa evidentieze inca un aspect: lipsa de profesionalism a personalului. Pt ca aveam ceva depozite la ei, eram un client interesant, in crestere. In concluzie, evitati aceasta combinatie ucigatoare: inertia bancii si neprofesionalismul angajatilor! Ca sa fie limpede: acelasi card l-am obtinut in 5 zile la BCR, in perioada sarbatorilor de iarna!

    06-04-2012

    S USorin Udrea
    Card de credit de la GarantiBank

    Asteptare o luna pentru

    Asteptare o luna pentru a reusi sa ma contacteze pentru adeverinta de salariu care nu era la dosar....asteptare alte trei saptamani pentru a ma informa ca de fapt nu de adeverinta era nevoie ci de fisa fiscala.....din nou asteptare 3 saptamani..sun si ma informeaza ca mi-au pierdut fisa fiscala...concluzia: total nepregatiti si neprofesionisti. Lucrul turcesc e mai rau decat cel chinezesc. Am zis.

    04-08-2011

    M Mmaria MANOLE
    Card de credit de la GarantiBank

    Mi s-a spus ca primesc i

    Mi s-a spus ca primesc in jur de 3 salarii pe card, eu avand un salariu net de 1300lei. Dupa 2 luni de asteptare am primit pe card 1600lei. FOARTE DEZAMAGITA

    02-10-2009

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie