Vocea clientului GarantiBank - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Card de credit

16 Iulie 2016

Buna ziua. Am un bonus card si un credit la aceasta banca,ambele fiind de anul trecut. In conditiile in care salariul mi.a crescut cu cateva sute de lei....si am aplicat pt.marirea limitei pe bonus card mi s.a precizat ca am gradul de indatorare prea mare dar dupa vreo doua saptamani de asteptare!!! Serios??? Creditul este luat impreuna cu sotia....salariile ne.au crescut...dar gradul de indatorare s.a pastrat!!!???prima data mi.a fost respinsa cererea dar functionarul de la banca...un baiat super a trimis cererea spre a fi reanalizata. NICIODATA nu am stat dupa un credit sau card de cumparaturi o luna !!!! Si in momentul de fata inca astept un raspuns.... Motivul....o sa va vina sa radeti probabil !!!! Au o campanie in derulare si nu fac fata solicitarilor!! :))) NESERIOZITATE TOTALA !!!

costel c (Galati, Galati)

Raspunsul GarantiBank

Stimate domnule Costandache, Scopul nostru este sa gasim cea mai buna solutie pentru dumneavoastra. In acest moment, in urma analizelor facute de specialistii nostri, aceasta solutie este sa mai asteptati o perioada pentru a mai achita din datorii. Dupa aceasta perioada, puteti veni din nou la o noua analiza, pentru extinderea limitei de credit. Va multumim! Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Card de credit

05 Noiembrie 2015

buna seara! Am vrut sa fac si eu un card de cumparaturi si spre surprinderea mea am fost instiintat ca sint in biroul de credite .cel mai ciudat lucru este ca ieu platesc latinp creditele,si nu am fost niciodata instiintat ca am depasit 15 zile.intrebarea mea este daca ma poate ajuta cineva cum pot afla ce banca de credite ma raportat.

MARIAN NEAGOE (Bucuresti, Bucuresti)

GarantiBank - Card de credit

18 Iunie 2014

La sucursala Theodor Pallady am fost agresat verbal de paznicul unitatii pentru ca am cerut lamuriri privind produsele si procedurile de lucru ale bancii. Paznicul unitatii, nu numai ca a incalcat confidentialitatea bancara, urmarind discutia clientului cu angajatul bancii, dar a si proliferat amenintari privind "chemarea baietilor". La sugestia mea de a-si pune amenintarea in aplicare mi s-a raspuns suburban: "da ce ba, nu iti stau banii bine in buzunar?" Nici angajatii bancii nu sunt departe de aceasta atitudine sustinad ca "nu trebuie sa iti dau eu nicio explicatie" si "daca nu iti convine poti sa te duci il alta parte". In fapt, angajatii nu cunosteau produsele si procedurile de lucru, folosind in schimb o atitudine primitiva si jignitoare pentru a disimula propria incompetenta. Desi ma indoiesc ca veti lua masuri, paznicul purta sigla Rosegur iar numele de pe legitimatie era "Marin Marin" Daca reprezentantii Garanti Bank intentioneaza sa imi raspunda ca sunt preocupati de oferirea unor servicii de calitate, iar opinia mea este foarte importanta, ii rog sa se abtina si sa faca ceva in privinta asta. Pana atunci voi urma sfatul "consultantilor" Garanti sima voi duce in alta parte.

Caius Ionescu (Bucuresti, Bucuresti)

GarantiBank - Card de credit

18 Iulie 2013

A durat o luna si jumatate ca sa mi se comunice ca nu indeplinesc conditiile. Culmea nesimtirii a fost doamna ce se ocupa de cerere, care nu a avut bunul simt sa ma anunte macar. I-am dat n mailuri, am sunat-o de n ori(nu a raspuns). Initial m-a facut sa cred ca totul se va rezolva foarte repede, dar surpriza. Banca neserioasa, functionari nepregatiti si dezinteresati.

cristina manolache (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul GarantiBank

Stimata Doamna Cristina Manolache, Dorim sa va multumim pentru informatiile comunicate, opinia dumneavoastra este importanta pentru noi si contribuie la imbunatatirea produselor si serviciilor oferite de GARANTI BANK S.A. Pe aceasta cale va rugam sa primiti scuzele noastre pentru orice disconfort pe care vi l-am cauzat si va asiguram ca situatia intampinata de dumneavoastra este una exceptionala, care nu caracterizeaza calitatea serviciilor pe care dorim sa le oferim. Confirmam pe aceasta cale informatiile comunicate in cadrul apelului initiat de Alo Garanti in data de 19.07.2013, referitor la aprobarea cardului dumneavoastra de credit si la detaliile legate de livrarea acestuia, conform solicitarii dumneavoastra. Nu in ultimul rand speram ca incidentul prezentat de catre dumneavoastra sa nu se reflecte asupra colaborarii viitoare cu GARANTI BANK S.A., intrucat ne dorim sa beneficiati in continuare de serviciile oferite de Banca noastra. Pentru alte informatii despre produsele GARANTI BANK S.A. va rugam sa ne contactati in oricare din Agentiile Bancii, sau apeland serviciul Alo Garanti* la unul din numerele de mai jos: - 0800 80 1234, numar de telefon gratuit, apelabil doar din retelele fixe; - 021 200 9494, numar cu tarif normal; *program zilnic intre 9.00 si 22.00

GarantiBank - Card de credit

16 Martie 2013

Am solicitat un bonus card la Garanti.Dupa ctavea zile de la depunerea cererii mi s-a spus ca s-a aprobat si ca trebuie sa aduc adeverinta de la serviciu si fisa fiscala pentru a mi se emite cardul.Nu mai ma sunat nimeni si in fainal em sunat eu dupa o saptamana si spre surprinderea mea mi s-a spus ca nu mi se aproba cardul pentru ca in ultimul an am avut o intarziere la un credit,asta dupa ce m-au pus pe drumuri sa aduc adeverinta si fisa fiscala.Mentionez ca eu am card de debit la ei si mi se vireaza salariul la ei.Oricum vreau sa renunt la serviciiile lor si sfatiuesc si pe altii sa se gamndeasca cand vor sa apeleze la aceasta banca.parerea mea:profesionalism si respect pentru client =0...

V. Munteanu (Timisoara, Timis)

GarantiBank - Card de credit

14 Septembrie 2012

am asteptat cam mult dupa el, dar in combinatie cu cardul de debit si conditiile ca salariu sa fie la ei, e un card excelent.

Bolundut Mircea (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus