Vocea clientului GarantiBank - Retragere numerar

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Retragere numerar

20 Ianuarie 2016

Am dat calificativ 1 mar merita -1 si voi preciza de ce. In urm a cu cateva zile ma trezesc ca imi lipsesc bani din contul de salariu de la minunata banca Garanti. Spre surprinderea mea incerc sa primesc clarificari, iar pentru ca evenimentul s-a intamplat la finele saptamanii, am incercat sa sun la nr. de telefon de pe card, dar sa vezi surpriza, unul este nefunctional ce de genul 800... si celalalt pauza, functioneaza doar intre anumite ore. Revin in prima zi lucratoare si cer clarificar, sa vedeti surpriza. Au debitat suma de aproape 400 de lei, fara autorizarea mea, adica cerere scrisa si semnata de mine si depusa la sediul bancii, ori e-mail, pentru ca am mai cumparat de la firma respectiva produse in urma cu 2 luni de zile si nu am contestat tranzactia. Ca sa vezi dita mai generozitatea. Dar intreb eu, daca imi fac cumparaturi de la acelasi magazin, ori cumpar benzina de la aceeasi benzinarie, ma voi astepta sa-mi fie luate din cont sumele anticipat. Interesant este ca pe pagina lor de internet, in ceea ce priveste platile programate se precizeaza urmatoarele: "Printr-o singur? solicitare, pute?i beneficia de efectuarea automat? a pl??ilor periodice pentru chirie, studii ?colare, rate ?i alte necesit?ti. Pl??ile vor fi efectuate din contul dumneavoastr? în conturile Garanti Bank sau ale altor b?nci", ori in cazul meu nu am facut nicio solicitarein acest sens? ce inseamna ? Conform codului penal art 228 (1) Luarea unui bun mobil din posesia sau detentia altuia, fara consimtamantul acestuia, in scopul de a si-l insusi pe nedrept, se pedepseste ......., in REGULEMANTUL BNR NR 6 DIN 2006, CARE LA ART 7 prevede. -(1) Prin contract, emitentul se va obliga fa?? de de?in?tor s? nu dezv?luie unei alte persoane codul PIN, alt cod de identificare ?i/sau parol? ori orice alt? informa?ie confiden?ial? similar?. (2) Informa?iile privind sumele depuse ?i opera?iunile efectuate prin intermediul instrumentului de plat? electronic? se vor transmite numai de?in?torului, respectiv utilizatorului, dup? caz; aceste informa?ii pot fi comunicate, în condi?iile legii, autorit??ilor abilitate.~ Am uitat sa precizez ca in urma discutiilor cu cei de la centrala din Bucuresti, mi-au spus ca firma/compania care a solicitat plata banilor este una deosebit de serioasa si foarte mare, dar intrebarea mea pentru ei a fost daca au auzit de prevederile Constitutiei de la art. 16 care prevede ca (1) Cet??enii sunt egali în fa?a legii ?i a autorit??ilor publice, f?r? privilegii ?i f?r? discrimin?ri (2) Nimeni nu este mai presus de lege. Asta este in mare patania mea cu cei de la Garanti Bank si va sugerez sa va ganditi de mai multe ori inainte de a le trece pragul

patitul flavius (Arad, Arad)

Inapoi sus