Vocea clientului GarantiBank - Prima casa

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Prima casa

19 Iulie 2016

Buna ziua, Subscriu spuselor unui "antevorbitor" referitor la LIPSA TOTALA DE TRANSPARENTA a serviilor furnizate de Garanti Bank- ma refer la creditul pentru prima casa. Noi am fost prima data la banca pe data de 8 iunie pentru a ne interesa de credit iar pe data de 10 iunie deja dusesem dosarul complet la banca. Initial ni s-a spus ca rezolvarea unui dosar de prima casa dureaza in jur de 2-3 sapatamani, motiv pentru care am fost foarte incantati fiindca - credeam noi la ora respectiva - nimerisem in sfarsit la o institutie la care profesionalismul si eficienta sunt la cote maxime. Doar ca NE-AM INSELAT AMARNIC.... Dosarul nostru nu este trimis la fond nici la ora actuala - desi noi am primit, potrivit spuselor dnei functionare de la banca unde am depus dosarul (fiindca de aratat nu ni s-a arata nici o dovada), acceptul bancii centrale pe data de 6 iulie. Ni s-a spus ca, potrivit procedurii, trebuie sa depunem in cont o suma echivalenta cu primele trei rate, ceea ce am si facut, in aceeasi zi (6 iulie) - desi ni s-a parut suspect acest lucru dat fiind faptul ca dosarul nu fusese trimis la fond si nu garanta nimeni ca fondul va da un raspuns afirmativ; insa am vrut in continuare sa fim de buna credinta, ca sa nu spun NAIVI, fiindca era in interesul nostru ca lucrurile sa se rezolve mai repede. Ni s-a mai spus de asemenea ca dosarul va fi trimis la fond in MAXIM 3 ZILE. Astazi suntem in data de 19 iulie (deci au trecut 2 SAPTAMANI) si cererea noastra tot nu apare inregistrata pe site-ul fondului de garantare. Am incercat sa primim un raspuns de la banca, am sunat chiar la Bucuresti, la sediul central, doar ca mi-a raspuns un functionar de la call center care nu a stiut sa imi spuna decat ca in contul meu apare suma aferenta celor 3 rate depuse - NIMIC DESPRE SITUATIA DOSARULUI. Cei din teritoriu (am uitat sa spun ca suntem din Bacau) dau vina pe cei de la centru iar cei de la centru nu spun nimic. Si stam si asteptam - suntem deja la a doua prelungire a antecontractului de vanzare-cumparare (care a-propos va expira pe 26 august) in conditiile in care dosarul nostru A FOST APROBAT DE BANCA CENTRALA (desi, uneori ma gandesc daca intr-adevar a fost aprobat sau sta si zace prin vreun ungher al bancii). NU AM INTALNIT NICAIERI, LA NICI O INSTITUTIE CU CARE AM INTRAT IN CONTACT PANA LA ORA ACTUALA, ATATA LIPSA DE PROFESIONALISM SI ETICA PANA LA URMA, CA LA ACEASTA BANCA. EFECTIV ISI BAT JOC DE CLIENTI!!!!!! Am inteles ca nu suntem noi singurii clienti ai bancii, am inteles ca aceasta banca este printre putinele care mai acorda credite prin programul prima casa si sunt destul de aglomerati, dar sa iti ia 2 saptamani ca sa incarci o aplicatie la fond... asa ceva nu este posibil. Ceea ce deranjeaza foarte mult este LIPSA TOTALA DE DIALOG, LIPSA TOTALA A UNOR EXPLICATII PERTINENTE PENTRU STAREA DE FAPT. Nimeni nu iti spune nimic iar timpul trece, antecontractele expira si te trezesti, dupa 2-3 luni, ca dosarul nu este acceptat la fond - in cazul in care si ajunge acolo intr-un sfarsit - iar tu ai pierdut atata timp pe care il puteai folosi cautand solutii la alte banci (solutii care probabil in acest moment tind catre zero daca luam in calcul faptul ca banii alocati pentru programul prima casa s-au cam epuizat).

Maria Radu (Bacau, Bacau)

Raspunsul GarantiBank

Stimata doamna Radu, Creditul ipotecar este o investitie importanta si va garantam ca beneficiati de toata atentia noastra. Dosarul dumneavoastra a necesitat cateva completari pentru a ne asigura ca intregul proces se va derula in conditii cat mai optime. Aplicatia a intrat intr-o prima analiza financiara, iar aprobarea bancii si a FNGCIMM vor veni ulterior. Va vom tine la curent cu stadiul dosarului dumneavoastra in perioada imediat urmatoare. Va multumim! Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Prima casa

24 Iunie 2016

Pe 4 apriie 2016 am fost la banca Garanti Bank - Bacau sa demarez dosarul prima casa . In decurs de o saptamana am inceput sa aduc actele solicitate de banca pentru a fi verificati daca suntem eligibili. Primim OK-ul bancii dupa care ni se zice ca trebuie sa aducem actele imobiului . Zis si facut. Dupa ce Garanti Bank "verifica" actele si sunt ok ni se zice ca trebuie sa vina un evaluator si acela este din partea bancii . Dupa ~ o saptamana vine evaluatorul, apoi dupa inca 6 zile banca primeste evaluarea ce este ok. Ni se zice de la banca ca totul e ok , sunt fonduri dar trebuie sa trecem la urmatoarea etapa si anume semnarea antecontractului . Ajung sa semnez antecontractul pe 11.05.2016 il duc la banca si reprezentantul bancii imi zice ca in maxim o saptamana din acest moment dosarul meu va fi la fondul de garantare. Trece acea saptamna fara sa primesc nici un semn din partea bancii si atunci ma hotarasc sa sun . Inteleg ca dosaru este trimis la sediul central Garanti pentru a fi verificat si nu este nici un raspuns deocamdata. De aici incepe "cosmarul" cu aceasta banca ....... Incep sa sun periodic si nu primesc nici un raspuns nici macar daca este ceva in neregula cu dosarul . Sun la sediul central Garanti de 2 ori discut cu persoane diferite ce imi zic ca dosarul este inregistrat dar ele nu imi pot oferi informatii si ca persoana ce se ocupa de dosarul meu din agentie va sti sa imi ofere toate informatiile necesare. Ajung din nou in agentie unde reprezentantul bancii imi zice ca cei din centrala nu stiu care e situatia si ca ea a trimis dosarul si asteapta raspuns de la centrala. Trec 2 saptamani , apoi 3 tot asa ba ca trebuie sa fie anaizat de juridic ba de departamentul de risc ...... Dupa 3 saptamani mi se zice ca trebuie sa fac o modificare la actul aditional ca nu va fi primit de fond ..... Dupa inca cateva zile de lamuriri si exemple de contracte la fel acceptate de fond cu Garanti Bank intelege ca actul aditional nu trebuie modificat . Din nou mi se promite ca acum nu mai are ce sa fie si ca va fi imediat trimis la Fond . Mai trece o saptamna si sunt din nou sunat de Garanti Bank ca trebuie sa fie altfel certificatul energetic ca va fi respins dosaru de fond ; Din nou vine persoana care a intocmit certificatul si arata bancii Garanti Bank ca legea impune acel tip de certificat pentru cazul meu si ca Garanti Bank nu stie sa verifice actele . Intre timp am mai scos si alte acte de 3 ori si la urgenta ce deja expirase doar ca sa trimita la fond. Si tot asa am fost dus cu zaharelul ca "azi se trimite dosarul ...." Nici astazi pe 24.06.2016 nu este trimis dosarul si nu se stie de ce banca Garanti Bank nu doreste sa il trimita. Ce e cel mai rau fata de alte banci ca nu poti discuta la sediul central cu nimeni si nici nu raspund la mailuri . Este o banca FOARTE NESERIOASA si NEPROFESIONISTA . SA VA FERITI DE ACEATA BANCA .....

Radu ccc (Bacau, Bacau)

Raspunsul GarantiBank

“Buna ziua! Apreciem ca sunteti clientul nostru si ne dorim sa construim o relatie pe termen lung. Astfel, la cererea dumneavoastra, dosarul a fost trimis catre Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii, urmand ca institutia sa stabileasca mai departe daca va mai fi nevoie de completari. Va vom contacta imediat ce primim raspunsul. Va multumim, Garanti Bank”

GarantiBank - Prima casa

19 Mai 2016

Am aplicat programul Prima casa, am dus la banca toate actele necesare, inclusiv actele notariale cu anteprecontractul, la Sucursala Pitesti s-au verificat si mi s-a spus ca totul este in regula. Acum actele sunt la Garanti Bank Bucuresti de o saptamana , tot pentru verificare si acum am primit un SMS prin care sunt anuntata ca aplicatia mea se anuleaza, presupun eu ca din cauza adeverintelor de venit care au valabilitate limitata. DE CE DUREAZA ASA DE MULT VERIFICAREA ACTELOR LA BUCURESTI? CU CATE SAPTAMANI INAINTE TREBUIE DEPUSE, NU STITI CA IN ACEASTA PERIOADA- DE O LUNA- DORITORUL IMPRUMUTULUI TREBUIE SA ASTEPTE DUPA BANCA, DUPA NOTAR, DUPA EVALUATOR ....? DE CE NU ANGAJATI MAI MULTE PERSOANE SA VERIFICE ACTELE SAU DE CE NU LUATI ALTE MASURI? EU CE SOLUTIE AM? SA O IAU DE LA CAPAT CU TOATE ACTELE?

IRINA MATEI (Pitesti, Arges)

GarantiBank - Prima casa

16 Martie 2016

NU incercati sa lucrati cu Garanti Bank din Suceava sunt incredibili si nemai vazut de neseriosi, pe langa faptul ca un dosar care trebuia sa fie analizat in doar 2 saptamani pt un acord in ceea ce priveste prima casa m-au tinut 2 luni, dupa care m-au pus sa platesc evaluatorul acesta a venit mi-a evaluat apartamentul ce urma sa-l iau chiar mai mult cu aproape o mie euro, mi-ai dat raspunsul (cei de la banca) printr-un mesaj ca creditul nu se aproba din cauza ca dosarul nu indeplineste niste conditii de eligibilitate, auzi la ei: m-au lasat si fara bani care i-am dat pt evaluare si fara explicatii, bineinteles ca m-am dus la banca si bineinteles ca am mai stat vreo 30 de minute pana a venit doamna cu care am lucrat care are telefon degeaba pt ca nu raspunde la el niciodata, ba va mint singura data in care mi-a raspuns era cand mi s-a dat mesajul ca banca nu imi acorda creditul, a naibi coicidenta, ajuns acolo cer explicatii, raspunsul a fost singurul: ca firma la care lucreaza nevastamea e pe minus (am fost optat pt un credit in doi ea fiind coodebitor) haideti sa fim seriosi dar doamne ma iarta pana acum nu ati vazut sunteti sau ati fost chiori? Ma uit la ea (doamna de la banca) si o intreb daca e pe bune asta cica da, inghit in sec mi s-au oprit pe gat cam tot alfabetul sfintilor si o intreb cu un calm nu prea vizibil dar colegii dumneavoastra nu s-au gandit ca poate sotia nu lucreaza tot timpul la acel loc de munca sau poate firma isi revine, dar se pare ca nu, la ei nu asa functioneaza, probabili au ochelari precum caii naravasi, am lasat-o moarta dupa alte tentative de explicatii. Incercati si nu lucrati cu ei nu sunt seriosi.

Vasile Stelian Pagu (Suceava, Suceava)

Raspunsul GarantiBank

Stimate Domnule Vasile Stelian Pagu, Referitor la aspectele relatate in legatura cu procesul de accesare a unui credit Prima Casa la Banca noastra, ne cerem scuze pentru situatia intampinata si va asiguram ca aceasta este una exceptionala, care nu caracterizeaza calitatea serviciilor pe care dorim sa le oferim clientilor nostri. Colegii nostri din sucursala Suceava au intreprins toate demersurile pentru a sustine aplicatia dumneavoastra de credit, motivele de respingere fiind independente de ei. Am efectuat demersurile necesare in vederea solutionarii acestei situatii, dumneavoastra urmand a fi informat despre actiunile intreprinse printr-un mesaj privat transmis direct in atentia dumneavoastra. Va multumim pentru intelegere! Cu deosebit respect, GARANTI BANK S.A.

Inapoi sus