M RMaria Radu
Prima casa de la GarantiBank
Buna ziua,
Subscriu s
Buna ziua,
Subscriu spuselor unui "antevorbitor" referitor la LIPSA TOTALA DE TRANSPARENTA a serviilor furnizate de Garanti Bank- ma refer la creditul pentru prima casa. Noi am fost prima data la banca pe data de 8 iunie pentru a ne interesa de credit iar pe data de 10 iunie deja dusesem dosarul complet la banca. Initial ni s-a spus ca rezolvarea unui dosar de prima casa dureaza in jur de 2-3 sapatamani, motiv pentru care am fost foarte incantati fiindca - credeam noi la ora respectiva - nimerisem in sfarsit la o institutie la care profesionalismul si eficienta sunt la cote maxime. Doar ca NE-AM INSELAT AMARNIC.... Dosarul nostru nu este trimis la fond nici la ora actuala - desi noi am primit, potrivit spuselor dnei functionare de la banca unde am depus dosarul (fiindca de aratat nu ni s-a arata nici o dovada), acceptul bancii centrale pe data de 6 iulie. Ni s-a spus ca, potrivit procedurii, trebuie sa depunem in cont o suma echivalenta cu primele trei rate, ceea ce am si facut, in aceeasi zi (6 iulie) - desi ni s-a parut suspect acest lucru dat fiind faptul ca dosarul nu fusese trimis la fond si nu garanta nimeni ca fondul va da un raspuns afirmativ; insa am vrut in continuare sa fim de buna credinta, ca sa nu spun NAIVI, fiindca era in interesul nostru ca lucrurile sa se rezolve mai repede. Ni s-a mai spus de asemenea ca dosarul va fi trimis la fond in MAXIM 3 ZILE. Astazi suntem in data de 19 iulie (deci au trecut 2 SAPTAMANI) si cererea noastra tot nu apare inregistrata pe site-ul fondului de garantare. Am incercat sa primim un raspuns de la banca, am sunat chiar la Bucuresti, la sediul central, doar ca mi-a raspuns un functionar de la call center care nu a stiut sa imi spuna decat ca in contul meu apare suma aferenta celor 3 rate depuse - NIMIC DESPRE SITUATIA DOSARULUI. Cei din teritoriu (am uitat sa spun ca suntem din Bacau) dau vina pe cei de la centru iar cei de la centru nu spun nimic. Si stam si asteptam - suntem deja la a doua prelungire a antecontractului de vanzare-cumparare (care a-propos va expira pe 26 august) in conditiile in care dosarul nostru A FOST APROBAT DE BANCA CENTRALA (desi, uneori ma gandesc daca intr-adevar a fost aprobat sau sta si zace prin vreun ungher al bancii). NU AM INTALNIT NICAIERI, LA NICI O INSTITUTIE CU CARE AM INTRAT IN CONTACT PANA LA ORA ACTUALA, ATATA LIPSA DE PROFESIONALISM SI ETICA PANA LA URMA, CA LA ACEASTA BANCA. EFECTIV ISI BAT JOC DE CLIENTI!!!!!! Am inteles ca nu suntem noi singurii clienti ai bancii, am inteles ca aceasta banca este printre putinele care mai acorda credite prin programul prima casa si sunt destul de aglomerati, dar sa iti ia 2 saptamani ca sa incarci o aplicatie la fond... asa ceva nu este posibil. Ceea ce deranjeaza foarte mult este LIPSA TOTALA DE DIALOG, LIPSA TOTALA A UNOR EXPLICATII PERTINENTE PENTRU STAREA DE FAPT. Nimeni nu iti spune nimic iar timpul trece, antecontractele expira si te trezesti, dupa 2-3 luni, ca dosarul nu este acceptat la fond - in cazul in care si ajunge acolo intr-un sfarsit - iar tu ai pierdut atata timp pe care il puteai folosi cautand solutii la alte banci (solutii care probabil in acest moment tind catre zero daca luam in calcul faptul ca banii alocati pentru programul prima casa s-au cam epuizat).
19-07-2016
Stimata doamna Radu,
Creditul ipotecar este o investitie importanta si va garantam ca beneficiati de toata atentia noastra. Dosarul dumneavoastra a necesitat cateva completari pentru a ne asigura ca intregul proces se va derula in conditii cat mai optime.
Aplicatia a intrat intr-o prima analiza financiara, iar aprobarea bancii si a FNGCIMM vor veni ulterior.
Va vom tine la curent cu stadiul dosarului dumneavoastra in perioada imediat urmatoare.
Va multumim!
Echipa Garanti Bank