Opinii clienti GarantiBank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Card de debit

10 August 2017

Am fost in agentia din Cta, de pe strada Cuza Voda, pentru a face un card de debit suplimentar. Domnisoara /doamna de la ghiseu, o moscaita, fandosita si mironosita, pentru ca era cu altcineva, m-am lasat sa astept o ora în agentie, in loc sa îmi dea formular sa completez, urmând ca ulterior, când se elibera de clientul care era înaintea mea, sa înregistreze cererea mea in sistem. Nu mi se pare normal sa tii un client al b?ncii atâta timp sa astepte. Nu voi recomanda nimanui serviciile acestei banci. Se pare ca sunt niste incompetenti in acea agentie, la fel ca cei de la call centre,serviciul clienti.

Raluca Nastasa (Constanta, Constanta)

Raspunsul GarantiBank

„Stimata doamna Nastasa, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, lucram permanent la imbunatatirea experientei pe care toti cei care trec pragul agentiilor noastre o au. Va asteptam in continuare in Agentia Constanta Tomis, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra. O zi buna, Echipa Garanti Bank”

GarantiBank - Card de debit

21 Iunie 2017

Am solicitat inlocuirea cardului pierdut dar nu pot sa-l ridic de la filiala bancii din Buzau. Dupa ce am fost anuntata prin mesaj ca a fost emis un nou card si este la aceasta filiala Programul bancii este 9-17 si sambata+duminica inchis .Nu pot sa ma incadrez in acest program siam solicitat telefonic o solutie pt a intra in posesia cardului.Functionara care ac raspuns la telefonul filialei din Buzau nu a vrut sa-si dea nici numele si mi-a spus ca au program pana la ora 18 dar de 17 la 18 nu au cu publicul. Am reusit sa ajung la ora 17 .15 in urmatoarea zi si nu am fost primita in banca desi o alta clienta a fost primita si si-a rezolvat problema.Mie mi s-a spus ca nu au program desi era evident ca cealalta persoana esr o clienta preferentiala.Cum pot intra deci in posesia cardului? De ce macar o zi pe saptamana ,cum au alte banci programul nu poate fi prelungit cu o ora?Garanti are prea multi clienti si-si permite sa-i selecteze pe cei care au job ca nefiind doriti ?(acestia au si ei program 8-17)

Mariana Enache (Buzau, Buzau)

Raspunsul GarantiBank

Stimata doamna Enache, Va asiguram ca preocuparea noastra principala este aceea de a va oferi cele mai bune servicii bancare si acces rapid si eficient la ele. Colegii nostri va asteapta in agentia din Buzau, pentru a intra in posesia cardului, asa cum v-au comunicat si in discutia telefonica avuta. Va multumim, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

12 Aprilie 2017

Am depus o cerere de credit in data de 19 martie 2017. Initial mi s-a transmis ca termenul de finalizare este maxim 2 saptamani. Au trecut 4 saptamani si desi am solicitat IN SCRIS de doua ori un raspuns oficial din partea bancii, acesta intarzie sa apara. In fiecare zi mi se spune sa mai astept inca o zi intrucat nu s-a luat o decizie cu privire la continuarea finantarilor pentru proiectul Greenfield. Mentionez ca am fost informata telefonic ca dosarul a fost preaprobat si se aseapta aprobarea finala. as vrea sa stiu care este decizia institutiei vis a vis de finantarea proiectului si care este termenul pentru incheierea formalitatilor.

Mihaela Alexandra Bratu (Bucuresti, Bucuresti)

GarantiBank - Probleme diverse

06 Martie 2017

Mi sa luat jumatate de salariu de pe card cu explicata NU STIM DE CE asteptati 30 zile si apoi o sa aveti bani pt mincare pina atunci ....???nu am fost anuntata nimic . Nici explicatii nu au cei de la banca....

Maria Mihalcea (Bacau, Bacau)

Raspunsul GarantiBank

Stimata doamna Mihalcea, Multumim ca ne-ati contactat. Colegii nostri de la agentia Garanti Bank din Bacau va pot oferi mai multe detalii si urmeaza sa va contacteze in scurt timp. Va multumim, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Credit nevoi personale

02 Martie 2017

Am achitat integral un credit iar la final am cerut o dovada care sa ateste faptul ca au fost stinse toate obligatiile dintre parti. In contract scrie ca, "dupa rambursarea integrala a tuturor sumelor datorate...banca va oferi Imprumutatului o dovada care sa ateste faptul ca au fost stinse toate obligatiile dintre parti. Aceasta dovada va putea fi ridicata de la orice unitate a Bancii". Am solicitat aceasta dovada de la sediul din Sebastian si m-au trimis la sediul unde am incheiat contractul . Am fost la sediul din Dorobanti, unde mi s-a spus ca nici ei nu elibereaza adeverinta fara sa fac o cerere pentru a o primi, desi tot in contract scrie ca Banca va inchide toate conturile fara a fi necesara depunerea unei cereri. Mi s-a spus ca, daca nu fac cerere, nu imi pot spune cand va fi eliberata aceasta dovada (va avea un termen nedefinit de eliberare). Nu inteleg de ce la alte banci mi s-a dat dovada in ziua in care am achitat tot si aici nu se poate., mai ales ca acest lucru este specificat in contract.

Adrian Emil Danaila (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul GarantiBank

Stimate domnule Danaila, Va asiguram ca solicitarea dumneavoastra reprezinta o prioritate pentru noi. Colegii nostri din Agentia Garanti Bank Dorobanti vor pastra legatura cu dumneavoastra pentru solutionarea acesteia. Va multumim, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

25 Februarie 2017

Am depus si eu dosarul pt aprobare financiara pt un credit imobiliar cu avans 26% in data de 6 februarie lla Agentia Sun Plaza, dupa o saptamana m-au chemat sa mai aduc o hartiuta si sa semnez alta si eu si sotul, dupa alta saptamana ne-au chemat iar sa semnez si eu si sotul alte hartii, apoi mi s-a spus ca in 24 ore voi avea raspuns. Azi 25 febr inca nu am un raspuns. Am sunat la banca in sun plaza mi s-a spus ca voi fi sunata, nu am fost, fata care s-a ocupat de dosar cica o perioada lipseste, am sunat in centrala mi s-a spus ca nu este nici un dosar inregistrat pe numele meu si se vor interesa si ma vor contacta, evident nu au facut-o. Am mers la agentia din sun plaza mi s-a spus ca e transmis dosarul si sa astept. Cat mai trebuie sa astept? Am fost pusa sa declar si sa semnez ca am primit draftul contractului de credit imobiliar si cand le-am spus sa mi-l dea ca nu l-am primit mi s-a spus ca nu mi se da ca asta e politica bancii. La toate bancile la care am mai fost mi-au dat si modelul lor de contract standardizat evident tocmai pt a sti si eu in avans clauzele. Vinde vanzatorul casa si eu nu pot merge mai departe. Ar trebui sa aleg alta banca?

carmen raducanu (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul GarantiBank

Stimata doamna Raducanu, Va asiguram ca solicitarea dumneavoastra reprezinta o prioritate pentru noi si ne face placere sa va comunicam faptul ca avem o rezolutie pentru aplicatia dumneavoastra. Va asteptam in agentia Garanti Bank din Sun Plaza pentru a discuta mai multe detalii. Va multumim, Echipa Garanti Bank

Inapoi sus