Opinii clienti GarantiBank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Cont curent

25 Octombrie 2017

Buna ziua! O experienta total neplacuta cu Garanti Bank. La data de 22.09.2017 am depus o contestatie la plata pentru 2 tranzitii respinse. Precizez ca am incercat de 2 ori sa platesc un serviciu, iar cu ambele ocazii am primit raspuns ca plata a fost refuzata, fiindu-mi blocata suma respectiva. Mentionez faptul ca am depus contestatia in aceeasi zi in care au fost facute si tranzactiile in cauza, la agentia Baneasa, anexand si bonurile justificative care atesta eroarea la POS-ul comerciantului. Desi am contactat de nenumarate ori atât agentia Baneasa, cat si serviciul de relatii cu clienti al bancii, si desi au trecut mai mult de 30 de zile de la sesizarea bancii, nimeni nu imi poate rezolva problema. De asemenea, precizez ca reprezentantii bancii in cauza mi-au comunicat faptul ca termenul de solutionare a astfel de solicitari este de 30 de zile. Ma declar total nemultumita de modul in care decurg lucrurile, iar banca da dovada de o totala lipsa de respect fata de clientii sai.

Georgiana Enache (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul GarantiBank

Stimata doamna Enache, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, lucram permanent la imbunatatirea experientei pe care toti cei care trec pragul agentiilor noastre o au. Pe aceasta cale, mentionam faptul ca inca de la receptionarea solicitarii dumneavoastra initiale am intreprins demersurile necesare in vederea verificarii si solutionarii situatiei semnalate, iar sumele mentionate au fost deblocate. Reprezentantii nostri vin intotdeauna in sprijinul clientilor Garanti Bank, cu scopul solutionarii favorabile si cat mai rapide a tuturor solicitarilor primite, respectand totodata normele si procedurile de lucru in vigoare. Va asteptam in continuare in Agentia Bucuresti Pipera, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra. O zi buna, Echipa Garanti

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

18 Octombrie 2017

Buna ziua, In cadrul procesului de acordare a creditului ipotecar, in faza finala de aprobare dupa ce au fost parcursi pasii de aprobare juridica si evaluarea imobilului, acordarea creditului a fost respinsa pe motivul "lichiditate scazuta garantie" (desi raportul de evaluare mentiona lichiditatea ca fiind medie). Faptul ca am aflat in faza finala ca banca nu acorda credite in zona in care se afla imobilul ales de mine denota lipsa de profesionalism si dezinteresul total al acestei institutii bancare fata de clientii ei. Inca din faza aprobarii juridice mi se putea comunica faptul ca zona nu este agreata de catre banca fara a mai fi nevoie sa platesc 500 de lei evaluarea imobilului. Am aflat in agentie ca defapt zona aleasa nu este agreata de banca. In agentia Garanti am aflat ca defapt exista si un evaluator intern care poate sa nu tina cont de evaluarea platita de mine. Nu mai pot folosi acea evaluare la alta banca deoarece evaluarea a fost platita catre Garanti iar adresa este facuta catre Garanti. Nu recomand aceasta banca. Sper sa existe cat mai multe persoane care sa nu se lase influentate de dobanda scazuta si sa evite aceasta institutie bancara.

Timotei Dariciuc (Timisoara, Timis)

Raspunsul GarantiBank

Stimate domnule Dariciuc, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii ce doresc sa foloseasca diverse solutii financiare puse la dispozitie de catre banca, inslusiv creditele imobiliare la care dumneavoastra faceti referire. Dupa cum stiti deja, inainte de a acorda un credit imobiliar, Garanti Bank analizeaza atat daca toate conditiile de acordare ale acestuia sunt indeplinite, dar si raportul de evaluare. Intocmirea raportului de evaluare nu presupune si aprobarea creditului, raportul de evaluare fiind verificat si de catre un departament intern al Bancii. Astfel, deciziile luate de catre departamentul de Risc al Garanti Bank sunt cele considerate ca finale. Referitor la utilizarea evaluarii in vederea acordarii unui credit de catre o alta banca, decizia apartine acelei banci si va fi luata in conformitate cu politicile fiecarei banci in parte. Va trebui sa luati legatura cu reprezentantii respectivei banci, pentru a afla exact in ce masura poate fi utilizat. In speranta ca informatiile prezentate clarifica solicitarile dumneavoastra, va multumim si ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra. Va multumim, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Probleme diverse

22 August 2017

Extrasul de cont livrat de firma de curierat Pink Post ajunge foarte tirziu iar in legatura cu aceeasta firma la fel lucreaza si cu Engie facind livrarea in doua saptamini de la data prezentare pe plic mai exact pe plicul meu scrie 08.08.2017 iar eu l-am primit in data de 21.08.2017 cu toate eu verific cutia postala zilnic.va inteleg ca poate costurile cu aceasta firma va convin, dar nu si noua clientilor deservirea lor.

Iulian Cojanu (Galati, Galati)

Raspunsul GarantiBank

Stimate domnule Cojanu, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, va rugam sa ne trimiteti un mail care sa contina datele dumneavoastra de identificare pe adresa contact@garantibank.ro, pentru a putea investiga situatia semnalata. Puteti, de asemenea, opta pentru optiunea livrarii extrasului prin email. Printre avantajele acestei optiuni se numara si faptul ca acesta ar ajunge la dumneavoastra chiar în ziua emiterii si v-ar oferi mai mult control asupra operatiunilor financiare. Pentru setarea acestei optiuni, puteti apela oricand la colegii nostri din orice agentie Garanti Bank sau puteti suna in Call Center. O zi buna, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Card de debit

10 August 2017

Am fost in agentia din Cta, de pe strada Cuza Voda, pentru a face un card de debit suplimentar. Domnisoara /doamna de la ghiseu, o moscaita, fandosita si mironosita, pentru ca era cu altcineva, m-am lasat sa astept o ora în agentie, in loc sa îmi dea formular sa completez, urmând ca ulterior, când se elibera de clientul care era înaintea mea, sa înregistreze cererea mea in sistem. Nu mi se pare normal sa tii un client al b?ncii atâta timp sa astepte. Nu voi recomanda nimanui serviciile acestei banci. Se pare ca sunt niste incompetenti in acea agentie, la fel ca cei de la call centre,serviciul clienti.

Raluca Nastasa (Constanta, Constanta)

Raspunsul GarantiBank

„Stimata doamna Nastasa, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, lucram permanent la imbunatatirea experientei pe care toti cei care trec pragul agentiilor noastre o au. Va asteptam in continuare in Agentia Constanta Tomis, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra. O zi buna, Echipa Garanti Bank”

GarantiBank - Card de debit

21 Iunie 2017

Am solicitat inlocuirea cardului pierdut dar nu pot sa-l ridic de la filiala bancii din Buzau. Dupa ce am fost anuntata prin mesaj ca a fost emis un nou card si este la aceasta filiala Programul bancii este 9-17 si sambata+duminica inchis .Nu pot sa ma incadrez in acest program siam solicitat telefonic o solutie pt a intra in posesia cardului.Functionara care ac raspuns la telefonul filialei din Buzau nu a vrut sa-si dea nici numele si mi-a spus ca au program pana la ora 18 dar de 17 la 18 nu au cu publicul. Am reusit sa ajung la ora 17 .15 in urmatoarea zi si nu am fost primita in banca desi o alta clienta a fost primita si si-a rezolvat problema.Mie mi s-a spus ca nu au program desi era evident ca cealalta persoana esr o clienta preferentiala.Cum pot intra deci in posesia cardului? De ce macar o zi pe saptamana ,cum au alte banci programul nu poate fi prelungit cu o ora?Garanti are prea multi clienti si-si permite sa-i selecteze pe cei care au job ca nefiind doriti ?(acestia au si ei program 8-17)

Mariana Enache (Buzau, Buzau)

Raspunsul GarantiBank

Stimata doamna Enache, Va asiguram ca preocuparea noastra principala este aceea de a va oferi cele mai bune servicii bancare si acces rapid si eficient la ele. Colegii nostri va asteapta in agentia din Buzau, pentru a intra in posesia cardului, asa cum v-au comunicat si in discutia telefonica avuta. Va multumim, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

12 Aprilie 2017

Am depus o cerere de credit in data de 19 martie 2017. Initial mi s-a transmis ca termenul de finalizare este maxim 2 saptamani. Au trecut 4 saptamani si desi am solicitat IN SCRIS de doua ori un raspuns oficial din partea bancii, acesta intarzie sa apara. In fiecare zi mi se spune sa mai astept inca o zi intrucat nu s-a luat o decizie cu privire la continuarea finantarilor pentru proiectul Greenfield. Mentionez ca am fost informata telefonic ca dosarul a fost preaprobat si se aseapta aprobarea finala. as vrea sa stiu care este decizia institutiei vis a vis de finantarea proiectului si care este termenul pentru incheierea formalitatilor.

Mihaela Alexandra Bratu (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus