Opinii clienti GarantiBank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Internet banking

11 Decembrie 2015

Am schimbat in urma cu cateva zile parola la internet banking. Din pacate am uitat-o si am incercat sa o recuperez. Iarasi din pacate eu sunt in afara tarii pentru o perioada mai lunga. Am aflat cu surprindere (ca sa nu spun cu stupoare) ca desi cei din Turcia ofera o posibilitate de schimbare a parolei in cateva minute pe internet cei din Romania vor sa te prezinti in persoana la una din agentiile din tara. Am incercat sa obtin o alta optiune (sa merg la ambasada Romaniei pentru identificare, sau la vreo banca partenera). Din pacate, pe scurt, asta este procedura... Nu cred ca voi obtine vreun ajutor de la ei. Cam asta este..

Vintila Madalin (Bucuresti, Bucuresti)

GarantiBank - Card de credit

05 Noiembrie 2015

buna seara! Am vrut sa fac si eu un card de cumparaturi si spre surprinderea mea am fost instiintat ca sint in biroul de credite .cel mai ciudat lucru este ca ieu platesc latinp creditele,si nu am fost niciodata instiintat ca am depasit 15 zile.intrebarea mea este daca ma poate ajuta cineva cum pot afla ce banca de credite ma raportat.

MARIAN NEAGOE (Bucuresti, Bucuresti)

GarantiBank - Probleme diverse

20 Decembrie 2014

Am pl?tit rata indicat? de func?ionara b?ncii. Dup? circa 3 s?pt?mîni, am primit SMS c? am un rest de plat? restant, iar pentru detalii ?i plat? urgent? s? îi apelez. Prin telefon mi s-a spus c? am o restan?? de 0,08 euro ?i c? trebuie s? o pl?tesc pîn? la urm?toarea scaden??, altfel voi fi raportat la Biroul de credite. ?i cel cu care am discutat prin telefon ?i func?ionara b?ncii mi-au repro?at c? nu ?tiu cât trebuie s? pl?tesc. Dup? discu?ia prin telefon mi-au luat 0,08 euro din cont. În 26.05.2014 banca a acceptat s? mi se ia din cont circa 100 de euro, de?i ?tia c? opera?iunea era o fraud? electronic?. Banca mi-a restituit banii, îns? cu mult peste termenul stabilit.

iustin om (Iasi, Iasi)

GarantiBank - Credit nevoi personale

26 Noiembrie 2014

Am luat de la agentia din targu-jiu un credit de nevoi Garanti.Initial mi sa comunicat Dae 11 % (de 3 ori) in contract am constatat cu stupoare ca era 35 %. Sunt neprofesionisti, necinstiti, si infractori pe deasupra.Nu ai cu cine discuta decat la telefon cu ,,CINEVA???!!"" Pai astai banca?Boutique asta nenorocit plin de camatari? Drama e ca alti au DAE DE 60% SAU 100% SI ASTA NU E GLUMA. Mai faceti voi credite laGaranti ca o sa va treziti cu casele goale sau fara ele deloc. Cei care aveti credite garanti ia duceti-va cu contractul la un expert sa vedeti ce va dau lacrimile instantaneu.

mihai popescu (Giurgiu, Giurgiu)

GarantiBank - Credit nevoi personale

01 Iulie 2014

Am vrut sa facem un un imprumut pentru nevoi personale pentru renovari la casa si etc.si ne-am dus la garantibank am citit despre ei ca sant buni si ajuta repede la imprumut,find salariat la stat cu net in mana 1200 ron si sotul meu 1600 ron, am crezut ca nu o sa avem probleme in concluzie ne-au mintit si ne minte si acum de o luna si trei saptamani cu asteptarea.Numai lauda e de ei????????in plus angajatii de la agentia de pe zizinului sunt groaznici niste scarbe,o duduie(Ana Maria Raducu) statea si vorbea la telefon in timp ce ma servea nici pic de bun simt,iar profesionalism zero.

VIORICA ROMAN (Brasov, Brasov)

GarantiBank - Card de credit

18 Iunie 2014

La sucursala Theodor Pallady am fost agresat verbal de paznicul unitatii pentru ca am cerut lamuriri privind produsele si procedurile de lucru ale bancii. Paznicul unitatii, nu numai ca a incalcat confidentialitatea bancara, urmarind discutia clientului cu angajatul bancii, dar a si proliferat amenintari privind "chemarea baietilor". La sugestia mea de a-si pune amenintarea in aplicare mi s-a raspuns suburban: "da ce ba, nu iti stau banii bine in buzunar?" Nici angajatii bancii nu sunt departe de aceasta atitudine sustinad ca "nu trebuie sa iti dau eu nicio explicatie" si "daca nu iti convine poti sa te duci il alta parte". In fapt, angajatii nu cunosteau produsele si procedurile de lucru, folosind in schimb o atitudine primitiva si jignitoare pentru a disimula propria incompetenta. Desi ma indoiesc ca veti lua masuri, paznicul purta sigla Rosegur iar numele de pe legitimatie era "Marin Marin" Daca reprezentantii Garanti Bank intentioneaza sa imi raspunda ca sunt preocupati de oferirea unor servicii de calitate, iar opinia mea este foarte importanta, ii rog sa se abtina si sa faca ceva in privinta asta. Pana atunci voi urma sfatul "consultantilor" Garanti sima voi duce in alta parte.

Caius Ionescu (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus