Vocea clientului GarantiBank - Probleme diverse

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Probleme diverse

22 August 2017

Extrasul de cont livrat de firma de curierat Pink Post ajunge foarte tirziu iar in legatura cu aceeasta firma la fel lucreaza si cu Engie facind livrarea in doua saptamini de la data prezentare pe plic mai exact pe plicul meu scrie 08.08.2017 iar eu l-am primit in data de 21.08.2017 cu toate eu verific cutia postala zilnic.va inteleg ca poate costurile cu aceasta firma va convin, dar nu si noua clientilor deservirea lor.

Iulian Cojanu (Galati, Galati)

Raspunsul GarantiBank

Stimate domnule Cojanu, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, va rugam sa ne trimiteti un mail care sa contina datele dumneavoastra de identificare pe adresa contact@garantibank.ro, pentru a putea investiga situatia semnalata. Puteti, de asemenea, opta pentru optiunea livrarii extrasului prin email. Printre avantajele acestei optiuni se numara si faptul ca acesta ar ajunge la dumneavoastra chiar în ziua emiterii si v-ar oferi mai mult control asupra operatiunilor financiare. Pentru setarea acestei optiuni, puteti apela oricand la colegii nostri din orice agentie Garanti Bank sau puteti suna in Call Center. O zi buna, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Probleme diverse

06 Martie 2017

Mi sa luat jumatate de salariu de pe card cu explicata NU STIM DE CE asteptati 30 zile si apoi o sa aveti bani pt mincare pina atunci ....???nu am fost anuntata nimic . Nici explicatii nu au cei de la banca....

Maria Mihalcea (Bacau, Bacau)

Raspunsul GarantiBank

Stimata doamna Mihalcea, Multumim ca ne-ati contactat. Colegii nostri de la agentia Garanti Bank din Bacau va pot oferi mai multe detalii si urmeaza sa va contacteze in scurt timp. Va multumim, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Probleme diverse

20 Decembrie 2014

Am pl?tit rata indicat? de func?ionara b?ncii. Dup? circa 3 s?pt?mîni, am primit SMS c? am un rest de plat? restant, iar pentru detalii ?i plat? urgent? s? îi apelez. Prin telefon mi s-a spus c? am o restan?? de 0,08 euro ?i c? trebuie s? o pl?tesc pîn? la urm?toarea scaden??, altfel voi fi raportat la Biroul de credite. ?i cel cu care am discutat prin telefon ?i func?ionara b?ncii mi-au repro?at c? nu ?tiu cât trebuie s? pl?tesc. Dup? discu?ia prin telefon mi-au luat 0,08 euro din cont. În 26.05.2014 banca a acceptat s? mi se ia din cont circa 100 de euro, de?i ?tia c? opera?iunea era o fraud? electronic?. Banca mi-a restituit banii, îns? cu mult peste termenul stabilit.

iustin om (Iasi, Iasi)

Inapoi sus