Opinii clienti GarantiBank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

19 Ianuarie 2017

În luna septembrie anul 2015 am f?cut demersurile pentru un credit ipotecar la Garanti Bank. De?i sunt cu cardul de salariu la dân?ii de circa 7 ani , ma încadrez cu salariul, nu am fost b?gat? în vreo baza de date ca ?i client cu probleme nici pana la ora actuala 19 ianuarie 2017 nu am ob?inut acest împrumut. Cauza este probabil , incompetenta angaja?ilor... cel pu?in de la agen?ia la care am depus documenta?ia 3 persoane s-au ocupat de dosarul meu! Prima a avansat, a l?sat locul alteia care era în preaviz! Aceasta fiind probabil suparata pe faptul ca va fi data afara nu s-a mai ocupat de dosare. Înainte de s?rb?tori a plecat ?i i-a preluat locul o alta angajata la fel de priceputa ca ?i a doua. În alta ordine de idei toate cele 3 angajate nu au actualizat datele in sistem.De?i am dat aceste date de la bun inceput de-abia acum 3-4 zile au reusit sa faca aceasta actualizare.Sunt pusa în situa?ia de a ac?iona în judecata banca! Este inadmisibil sa a?tept atât pentru un credit de 73.000 lei. În alta ordine de idei dezvoltatorul cat mai poate a?tepta? Probabil cat de curând îmi va spune sa eliberez locuin?a ?i probabil ma va ac?iona în instanta pentru ca au trecut deja 5 luni de zile, am intrat în 6 ?i înc? nu a primit banii. Este normal sa se întâmple asa ceva? Sunt curioasa dac? angaja?ii acestei b?nci ar fi fost în locul meu cum ar fi procedat?Am ajuns cu nervii la pamant, sunând, ducandu-ma personal de zeci de ori la agen?ie sa aud acelea?i vorbe. Se va rezolva, sta?i lini?tit?!

Marie-Anne Budur (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul GarantiBank

Stimata Doamna Budur, Dorim sa va comunicam si pe aceasta cale ca intre timp am intreprins toate demersurile pentru ca dumneavoastra sa puteti utiliza creditul, fapt ce s-a si intamplat. Colegii nostri v-au oferit deja toate informatiile necesare. Ne bucuram ca ati ales serviciile noastre si va invitam, ori de cate ori aveti nevoie de informatii, sa ne contactati pe adresa contact@garantibank.ro. Va multumim, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

18 Decembrie 2016

Buna ziua! Cazul meu e unul mai lung, dar incerc sa il expun pe scurt: dupa ce merg la mai multe banci, ajung si la Garanti Bank pentru obtinerea unui credit ipotecar cu avans 25%. toate bune si frumoase, duc toate actele pentru obtinerea creditului in cca 7 zile lucratoare si dupa aceea incepe nebunia: ba ca mai trebuie nu mai stiu ce adeverinta, ba ca la sotie toate actele aditionale contractului de munca( sotia este in concediu maternal 2 ani), ca degeaba o verifica la ANAF, ca trebuie si contractele. bineinteles, ma conformez si duc toate actele. platesc evaluatorul la banca, vine, isi face treaba, si astept. acum cateva zile, mai precis in 15 decembrie la ora 16:00 sunt sunat ca mai am 2-3 zile si imi expira adeverinta de venit :))) si ca daca am semnat un precontract cu proprietarii sa il duc la banca... bineinteles ca il aveam acasa, dar nu au zis nimic de el si nu inteleg ce legatura ar avea cu aprobarea financiara. si iarasi fac ce fac, si duc vineri 16 decembrie o alta adeverinta de venit, ca sa fie bine si sa nu fie rau. si cu asta inchei: azi dimineata la ora 05:03, adica duminica primesc 2 mesaje pe telefon, dintre care primul suna cam asa: APLICATIA DUMNEAVOASTRA PENTRU CREDITUL IPOTECAR VA EXPIRA IN 5 ZILE! LUATI LEGATURA CU AGENTIA N CARE ATI APLICAT! Si eu care ziceam ca semnez actele notariale pana in sarbatori:( P.S. LA-MU-RI-TI-MA! domnilor de la Garanti Bank

Elian Bogoe (Timisoara, Timis)

Raspunsul GarantiBank

Stimate domnule Bogoe, Va asiguram ca banca noastra a folosit toate resursele necesare pentru a grabi procesul de analiza si acordare a creditului ipotecar pentru care ati aplicat. Procesul este unul de durata, intrucat dorim sa va oferim cele mai bune servicii bancare pe masura nevoilor dumneavoastra. Ne face placere sa va anuntam ca analiza aplicatiei dumneavoastra a fost finalizata si va asteptam in agentia Garanti Bank in care ati depus documéntele, pentru a discuta mai multe detalii. Va multumim si Sarbatori Fericite! Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Credit nevoi personale

28 August 2016

Pentru mine, experienta care am avut-o cu banca Garanti si angajatii acestei institutii a fost una deosebit de fructuoasa , adevarati profesionisti cu respect fata de clienti.De asemenea tot respectul pentru dl.Marius Dragu de la agentia Zizin-Brasov care ne-a explicat foarte detaliat ce implica un imprumut , detaliile pe care n-i le-a dat vizavi de costuri , dobanda fara ,cu DAE au fost si cele stipulate in contract ,nu a spus aberatii nu ne-a mintit .Am depus actele vineri ora 17 iar luni ora 12 am fost sunati si anuntati ca am primit aprobarea.Tin sa precizez ca si bonitatea nostra era si este 100% nu avem nici o restanta de ori ce fel la nici o institutie fie de stat sau privata iar veniturile nostre sot, sotie depaseste 1000 euro.Inca odata multumiri domnului Marius Dragu care pana la urma si-a facut meseria pe deplin un adevarat profesionist.

Cristian Florin Tinca (Brasov, Brasov)

GarantiBank - Prima casa

19 Iulie 2016

Buna ziua, Subscriu spuselor unui "antevorbitor" referitor la LIPSA TOTALA DE TRANSPARENTA a serviilor furnizate de Garanti Bank- ma refer la creditul pentru prima casa. Noi am fost prima data la banca pe data de 8 iunie pentru a ne interesa de credit iar pe data de 10 iunie deja dusesem dosarul complet la banca. Initial ni s-a spus ca rezolvarea unui dosar de prima casa dureaza in jur de 2-3 sapatamani, motiv pentru care am fost foarte incantati fiindca - credeam noi la ora respectiva - nimerisem in sfarsit la o institutie la care profesionalismul si eficienta sunt la cote maxime. Doar ca NE-AM INSELAT AMARNIC.... Dosarul nostru nu este trimis la fond nici la ora actuala - desi noi am primit, potrivit spuselor dnei functionare de la banca unde am depus dosarul (fiindca de aratat nu ni s-a arata nici o dovada), acceptul bancii centrale pe data de 6 iulie. Ni s-a spus ca, potrivit procedurii, trebuie sa depunem in cont o suma echivalenta cu primele trei rate, ceea ce am si facut, in aceeasi zi (6 iulie) - desi ni s-a parut suspect acest lucru dat fiind faptul ca dosarul nu fusese trimis la fond si nu garanta nimeni ca fondul va da un raspuns afirmativ; insa am vrut in continuare sa fim de buna credinta, ca sa nu spun NAIVI, fiindca era in interesul nostru ca lucrurile sa se rezolve mai repede. Ni s-a mai spus de asemenea ca dosarul va fi trimis la fond in MAXIM 3 ZILE. Astazi suntem in data de 19 iulie (deci au trecut 2 SAPTAMANI) si cererea noastra tot nu apare inregistrata pe site-ul fondului de garantare. Am incercat sa primim un raspuns de la banca, am sunat chiar la Bucuresti, la sediul central, doar ca mi-a raspuns un functionar de la call center care nu a stiut sa imi spuna decat ca in contul meu apare suma aferenta celor 3 rate depuse - NIMIC DESPRE SITUATIA DOSARULUI. Cei din teritoriu (am uitat sa spun ca suntem din Bacau) dau vina pe cei de la centru iar cei de la centru nu spun nimic. Si stam si asteptam - suntem deja la a doua prelungire a antecontractului de vanzare-cumparare (care a-propos va expira pe 26 august) in conditiile in care dosarul nostru A FOST APROBAT DE BANCA CENTRALA (desi, uneori ma gandesc daca intr-adevar a fost aprobat sau sta si zace prin vreun ungher al bancii). NU AM INTALNIT NICAIERI, LA NICI O INSTITUTIE CU CARE AM INTRAT IN CONTACT PANA LA ORA ACTUALA, ATATA LIPSA DE PROFESIONALISM SI ETICA PANA LA URMA, CA LA ACEASTA BANCA. EFECTIV ISI BAT JOC DE CLIENTI!!!!!! Am inteles ca nu suntem noi singurii clienti ai bancii, am inteles ca aceasta banca este printre putinele care mai acorda credite prin programul prima casa si sunt destul de aglomerati, dar sa iti ia 2 saptamani ca sa incarci o aplicatie la fond... asa ceva nu este posibil. Ceea ce deranjeaza foarte mult este LIPSA TOTALA DE DIALOG, LIPSA TOTALA A UNOR EXPLICATII PERTINENTE PENTRU STAREA DE FAPT. Nimeni nu iti spune nimic iar timpul trece, antecontractele expira si te trezesti, dupa 2-3 luni, ca dosarul nu este acceptat la fond - in cazul in care si ajunge acolo intr-un sfarsit - iar tu ai pierdut atata timp pe care il puteai folosi cautand solutii la alte banci (solutii care probabil in acest moment tind catre zero daca luam in calcul faptul ca banii alocati pentru programul prima casa s-au cam epuizat).

Maria Radu (Bacau, Bacau)

Raspunsul GarantiBank

Stimata doamna Radu, Creditul ipotecar este o investitie importanta si va garantam ca beneficiati de toata atentia noastra. Dosarul dumneavoastra a necesitat cateva completari pentru a ne asigura ca intregul proces se va derula in conditii cat mai optime. Aplicatia a intrat intr-o prima analiza financiara, iar aprobarea bancii si a FNGCIMM vor veni ulterior. Va vom tine la curent cu stadiul dosarului dumneavoastra in perioada imediat urmatoare. Va multumim! Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Card de credit

16 Iulie 2016

Buna ziua. Am un bonus card si un credit la aceasta banca,ambele fiind de anul trecut. In conditiile in care salariul mi.a crescut cu cateva sute de lei....si am aplicat pt.marirea limitei pe bonus card mi s.a precizat ca am gradul de indatorare prea mare dar dupa vreo doua saptamani de asteptare!!! Serios??? Creditul este luat impreuna cu sotia....salariile ne.au crescut...dar gradul de indatorare s.a pastrat!!!???prima data mi.a fost respinsa cererea dar functionarul de la banca...un baiat super a trimis cererea spre a fi reanalizata. NICIODATA nu am stat dupa un credit sau card de cumparaturi o luna !!!! Si in momentul de fata inca astept un raspuns.... Motivul....o sa va vina sa radeti probabil !!!! Au o campanie in derulare si nu fac fata solicitarilor!! :))) NESERIOZITATE TOTALA !!!

costel c (Galati, Galati)

Raspunsul GarantiBank

Stimate domnule Costandache, Scopul nostru este sa gasim cea mai buna solutie pentru dumneavoastra. In acest moment, in urma analizelor facute de specialistii nostri, aceasta solutie este sa mai asteptati o perioada pentru a mai achita din datorii. Dupa aceasta perioada, puteti veni din nou la o noua analiza, pentru extinderea limitei de credit. Va multumim! Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Prima casa

24 Iunie 2016

Pe 4 apriie 2016 am fost la banca Garanti Bank - Bacau sa demarez dosarul prima casa . In decurs de o saptamana am inceput sa aduc actele solicitate de banca pentru a fi verificati daca suntem eligibili. Primim OK-ul bancii dupa care ni se zice ca trebuie sa aducem actele imobiului . Zis si facut. Dupa ce Garanti Bank "verifica" actele si sunt ok ni se zice ca trebuie sa vina un evaluator si acela este din partea bancii . Dupa ~ o saptamana vine evaluatorul, apoi dupa inca 6 zile banca primeste evaluarea ce este ok. Ni se zice de la banca ca totul e ok , sunt fonduri dar trebuie sa trecem la urmatoarea etapa si anume semnarea antecontractului . Ajung sa semnez antecontractul pe 11.05.2016 il duc la banca si reprezentantul bancii imi zice ca in maxim o saptamana din acest moment dosarul meu va fi la fondul de garantare. Trece acea saptamna fara sa primesc nici un semn din partea bancii si atunci ma hotarasc sa sun . Inteleg ca dosaru este trimis la sediul central Garanti pentru a fi verificat si nu este nici un raspuns deocamdata. De aici incepe "cosmarul" cu aceasta banca ....... Incep sa sun periodic si nu primesc nici un raspuns nici macar daca este ceva in neregula cu dosarul . Sun la sediul central Garanti de 2 ori discut cu persoane diferite ce imi zic ca dosarul este inregistrat dar ele nu imi pot oferi informatii si ca persoana ce se ocupa de dosarul meu din agentie va sti sa imi ofere toate informatiile necesare. Ajung din nou in agentie unde reprezentantul bancii imi zice ca cei din centrala nu stiu care e situatia si ca ea a trimis dosarul si asteapta raspuns de la centrala. Trec 2 saptamani , apoi 3 tot asa ba ca trebuie sa fie anaizat de juridic ba de departamentul de risc ...... Dupa 3 saptamani mi se zice ca trebuie sa fac o modificare la actul aditional ca nu va fi primit de fond ..... Dupa inca cateva zile de lamuriri si exemple de contracte la fel acceptate de fond cu Garanti Bank intelege ca actul aditional nu trebuie modificat . Din nou mi se promite ca acum nu mai are ce sa fie si ca va fi imediat trimis la Fond . Mai trece o saptamna si sunt din nou sunat de Garanti Bank ca trebuie sa fie altfel certificatul energetic ca va fi respins dosaru de fond ; Din nou vine persoana care a intocmit certificatul si arata bancii Garanti Bank ca legea impune acel tip de certificat pentru cazul meu si ca Garanti Bank nu stie sa verifice actele . Intre timp am mai scos si alte acte de 3 ori si la urgenta ce deja expirase doar ca sa trimita la fond. Si tot asa am fost dus cu zaharelul ca "azi se trimite dosarul ...." Nici astazi pe 24.06.2016 nu este trimis dosarul si nu se stie de ce banca Garanti Bank nu doreste sa il trimita. Ce e cel mai rau fata de alte banci ca nu poti discuta la sediul central cu nimeni si nici nu raspund la mailuri . Este o banca FOARTE NESERIOASA si NEPROFESIONISTA . SA VA FERITI DE ACEATA BANCA .....

Radu ccc (Bacau, Bacau)

Raspunsul GarantiBank

“Buna ziua! Apreciem ca sunteti clientul nostru si ne dorim sa construim o relatie pe termen lung. Astfel, la cererea dumneavoastra, dosarul a fost trimis catre Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii, urmand ca institutia sa stabileasca mai departe daca va mai fi nevoie de completari. Va vom contacta imediat ce primim raspunsul. Va multumim, Garanti Bank”

Inapoi sus