Opinii clienti GarantiBank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Probleme diverse

06 Martie 2017

Mi sa luat jumatate de salariu de pe card cu explicata NU STIM DE CE asteptati 30 zile si apoi o sa aveti bani pt mincare pina atunci ....???nu am fost anuntata nimic . Nici explicatii nu au cei de la banca....

Maria Mihalcea (Bacau, Bacau)

Raspunsul GarantiBank

Stimata doamna Mihalcea, Multumim ca ne-ati contactat. Colegii nostri de la agentia Garanti Bank din Bacau va pot oferi mai multe detalii si urmeaza sa va contacteze in scurt timp. Va multumim, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Credit nevoi personale

02 Martie 2017

Am achitat integral un credit iar la final am cerut o dovada care sa ateste faptul ca au fost stinse toate obligatiile dintre parti. In contract scrie ca, "dupa rambursarea integrala a tuturor sumelor datorate...banca va oferi Imprumutatului o dovada care sa ateste faptul ca au fost stinse toate obligatiile dintre parti. Aceasta dovada va putea fi ridicata de la orice unitate a Bancii". Am solicitat aceasta dovada de la sediul din Sebastian si m-au trimis la sediul unde am incheiat contractul . Am fost la sediul din Dorobanti, unde mi s-a spus ca nici ei nu elibereaza adeverinta fara sa fac o cerere pentru a o primi, desi tot in contract scrie ca Banca va inchide toate conturile fara a fi necesara depunerea unei cereri. Mi s-a spus ca, daca nu fac cerere, nu imi pot spune cand va fi eliberata aceasta dovada (va avea un termen nedefinit de eliberare). Nu inteleg de ce la alte banci mi s-a dat dovada in ziua in care am achitat tot si aici nu se poate., mai ales ca acest lucru este specificat in contract.

Adrian Emil Danaila (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul GarantiBank

Stimate domnule Danaila, Va asiguram ca solicitarea dumneavoastra reprezinta o prioritate pentru noi. Colegii nostri din Agentia Garanti Bank Dorobanti vor pastra legatura cu dumneavoastra pentru solutionarea acesteia. Va multumim, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

25 Februarie 2017

Am depus si eu dosarul pt aprobare financiara pt un credit imobiliar cu avans 26% in data de 6 februarie lla Agentia Sun Plaza, dupa o saptamana m-au chemat sa mai aduc o hartiuta si sa semnez alta si eu si sotul, dupa alta saptamana ne-au chemat iar sa semnez si eu si sotul alte hartii, apoi mi s-a spus ca in 24 ore voi avea raspuns. Azi 25 febr inca nu am un raspuns. Am sunat la banca in sun plaza mi s-a spus ca voi fi sunata, nu am fost, fata care s-a ocupat de dosar cica o perioada lipseste, am sunat in centrala mi s-a spus ca nu este nici un dosar inregistrat pe numele meu si se vor interesa si ma vor contacta, evident nu au facut-o. Am mers la agentia din sun plaza mi s-a spus ca e transmis dosarul si sa astept. Cat mai trebuie sa astept? Am fost pusa sa declar si sa semnez ca am primit draftul contractului de credit imobiliar si cand le-am spus sa mi-l dea ca nu l-am primit mi s-a spus ca nu mi se da ca asta e politica bancii. La toate bancile la care am mai fost mi-au dat si modelul lor de contract standardizat evident tocmai pt a sti si eu in avans clauzele. Vinde vanzatorul casa si eu nu pot merge mai departe. Ar trebui sa aleg alta banca?

carmen raducanu (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul GarantiBank

Stimata doamna Raducanu, Va asiguram ca solicitarea dumneavoastra reprezinta o prioritate pentru noi si ne face placere sa va comunicam faptul ca avem o rezolutie pentru aplicatia dumneavoastra. Va asteptam in agentia Garanti Bank din Sun Plaza pentru a discuta mai multe detalii. Va multumim, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

19 Ianuarie 2017

În luna septembrie anul 2015 am f?cut demersurile pentru un credit ipotecar la Garanti Bank. De?i sunt cu cardul de salariu la dân?ii de circa 7 ani , ma încadrez cu salariul, nu am fost b?gat? în vreo baza de date ca ?i client cu probleme nici pana la ora actuala 19 ianuarie 2017 nu am ob?inut acest împrumut. Cauza este probabil , incompetenta angaja?ilor... cel pu?in de la agen?ia la care am depus documenta?ia 3 persoane s-au ocupat de dosarul meu! Prima a avansat, a l?sat locul alteia care era în preaviz! Aceasta fiind probabil suparata pe faptul ca va fi data afara nu s-a mai ocupat de dosare. Înainte de s?rb?tori a plecat ?i i-a preluat locul o alta angajata la fel de priceputa ca ?i a doua. În alta ordine de idei toate cele 3 angajate nu au actualizat datele in sistem.De?i am dat aceste date de la bun inceput de-abia acum 3-4 zile au reusit sa faca aceasta actualizare.Sunt pusa în situa?ia de a ac?iona în judecata banca! Este inadmisibil sa a?tept atât pentru un credit de 73.000 lei. În alta ordine de idei dezvoltatorul cat mai poate a?tepta? Probabil cat de curând îmi va spune sa eliberez locuin?a ?i probabil ma va ac?iona în instanta pentru ca au trecut deja 5 luni de zile, am intrat în 6 ?i înc? nu a primit banii. Este normal sa se întâmple asa ceva? Sunt curioasa dac? angaja?ii acestei b?nci ar fi fost în locul meu cum ar fi procedat?Am ajuns cu nervii la pamant, sunând, ducandu-ma personal de zeci de ori la agen?ie sa aud acelea?i vorbe. Se va rezolva, sta?i lini?tit?!

Marie-Anne Budur (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul GarantiBank

Stimata Doamna Budur, Dorim sa va comunicam si pe aceasta cale ca intre timp am intreprins toate demersurile pentru ca dumneavoastra sa puteti utiliza creditul, fapt ce s-a si intamplat. Colegii nostri v-au oferit deja toate informatiile necesare. Ne bucuram ca ati ales serviciile noastre si va invitam, ori de cate ori aveti nevoie de informatii, sa ne contactati pe adresa contact@garantibank.ro. Va multumim, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Credit ipotecar/ imobiliar

18 Decembrie 2016

Buna ziua! Cazul meu e unul mai lung, dar incerc sa il expun pe scurt: dupa ce merg la mai multe banci, ajung si la Garanti Bank pentru obtinerea unui credit ipotecar cu avans 25%. toate bune si frumoase, duc toate actele pentru obtinerea creditului in cca 7 zile lucratoare si dupa aceea incepe nebunia: ba ca mai trebuie nu mai stiu ce adeverinta, ba ca la sotie toate actele aditionale contractului de munca( sotia este in concediu maternal 2 ani), ca degeaba o verifica la ANAF, ca trebuie si contractele. bineinteles, ma conformez si duc toate actele. platesc evaluatorul la banca, vine, isi face treaba, si astept. acum cateva zile, mai precis in 15 decembrie la ora 16:00 sunt sunat ca mai am 2-3 zile si imi expira adeverinta de venit :))) si ca daca am semnat un precontract cu proprietarii sa il duc la banca... bineinteles ca il aveam acasa, dar nu au zis nimic de el si nu inteleg ce legatura ar avea cu aprobarea financiara. si iarasi fac ce fac, si duc vineri 16 decembrie o alta adeverinta de venit, ca sa fie bine si sa nu fie rau. si cu asta inchei: azi dimineata la ora 05:03, adica duminica primesc 2 mesaje pe telefon, dintre care primul suna cam asa: APLICATIA DUMNEAVOASTRA PENTRU CREDITUL IPOTECAR VA EXPIRA IN 5 ZILE! LUATI LEGATURA CU AGENTIA N CARE ATI APLICAT! Si eu care ziceam ca semnez actele notariale pana in sarbatori:( P.S. LA-MU-RI-TI-MA! domnilor de la Garanti Bank

Elian Bogoe (Timisoara, Timis)

Raspunsul GarantiBank

Stimate domnule Bogoe, Va asiguram ca banca noastra a folosit toate resursele necesare pentru a grabi procesul de analiza si acordare a creditului ipotecar pentru care ati aplicat. Procesul este unul de durata, intrucat dorim sa va oferim cele mai bune servicii bancare pe masura nevoilor dumneavoastra. Ne face placere sa va anuntam ca analiza aplicatiei dumneavoastra a fost finalizata si va asteptam in agentia Garanti Bank in care ati depus documéntele, pentru a discuta mai multe detalii. Va multumim si Sarbatori Fericite! Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Credit nevoi personale

28 August 2016

Pentru mine, experienta care am avut-o cu banca Garanti si angajatii acestei institutii a fost una deosebit de fructuoasa , adevarati profesionisti cu respect fata de clienti.De asemenea tot respectul pentru dl.Marius Dragu de la agentia Zizin-Brasov care ne-a explicat foarte detaliat ce implica un imprumut , detaliile pe care n-i le-a dat vizavi de costuri , dobanda fara ,cu DAE au fost si cele stipulate in contract ,nu a spus aberatii nu ne-a mintit .Am depus actele vineri ora 17 iar luni ora 12 am fost sunati si anuntati ca am primit aprobarea.Tin sa precizez ca si bonitatea nostra era si este 100% nu avem nici o restanta de ori ce fel la nici o institutie fie de stat sau privata iar veniturile nostre sot, sotie depaseste 1000 euro.Inca odata multumiri domnului Marius Dragu care pana la urma si-a facut meseria pe deplin un adevarat profesionist.

Cristian Florin Tinca (Brasov, Brasov)

Inapoi sus