top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre cont curent GarantiBank

Cont curent GarantiBank

Scor: 1.3 | 3 recenzii

Scrie o recenzie

Produse GarantiBank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    M BMircea Dan Bancioiu
    Cont curent de la GarantiBank

    Am avut o experienta foa

    Am avut o experienta foarte neplacuta cu GarantiBank. Am fost client de aproximativ 10 ani, timp in care am luat 2 credite si le-am si rambursat anticipat. Nu stiu ce s-a intamplat la nivelul conducerii sau politicii, insa cand am vazut ca maresc comisioanele atat la administrarea contului cat si la plati, le-am solicitat o derogare tinand cont de relatia de 10 ani de colaborare. Pe langa faptul ca m-au refuzat, luna imediat urmatoare au marit iarasi comisioanele. Pai cum sa mai stai client la ei cand pe piata sunt alte banci cu conditii mult mai bune? Pacat ca trateaza cu indiferenta clientii vechi.

    02-04-2021

    C BCostin Botescu
    Cont curent de la GarantiBank

    Sunt client de cativa an

    Sunt client de cativa ani dar acum au aparut probleme. De o luna mi-au blocat o suma de bani. La ghiseu zice sa mai astept. La email ma ignora de o saptamana. E ceva de speriat.

    05-02-2018

    G EGeorgiana Enache
    Cont curent de la GarantiBank

    Buna ziua! O experienta

    Buna ziua! O experienta total neplacuta cu Garanti Bank. La data de 22.09.2017 am depus o contestatie la plata pentru 2 tranzitii respinse. Precizez ca am incercat de 2 ori sa platesc un serviciu, iar cu ambele ocazii am primit raspuns ca plata a fost refuzata, fiindu-mi blocata suma respectiva. Mentionez faptul ca am depus contestatia in aceeasi zi in care au fost facute si tranzactiile in cauza, la agentia Baneasa, anexand si bonurile justificative care atesta eroarea la POS-ul comerciantului. Desi am contactat de nenumarate ori atât agentia Baneasa, cat si serviciul de relatii cu clienti al bancii, si desi au trecut mai mult de 30 de zile de la sesizarea bancii, nimeni nu imi poate rezolva problema. De asemenea, precizez ca reprezentantii bancii in cauza mi-au comunicat faptul ca termenul de solutionare a astfel de solicitari este de 30 de zile. Ma declar total nemultumita de modul in care decurg lucrurile, iar banca da dovada de o totala lipsa de respect fata de clientii sai.

    25-10-2017

    Răspuns GarantiBank

    Stimata doamna Enache, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, lucram permanent la imbunatatirea experientei pe care toti cei care trec pragul agentiilor noastre o au. Pe aceasta cale, mentionam faptul ca inca de la receptionarea solicitarii dumneavoastra initiale am intreprins demersurile necesare in vederea verificarii si solutionarii situatiei semnalate, iar sumele mentionate au fost deblocate. Reprezentantii nostri vin intotdeauna in sprijinul clientilor Garanti Bank, cu scopul solutionarii favorabile si cat mai rapide a tuturor solicitarilor primite, respectand totodata normele si procedurile de lucru in vigoare. Va asteptam in continuare in Agentia Bucuresti Pipera, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra. O zi buna, Echipa Garanti

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie