top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele GarantiBank

GarantiBank

Scor: 2 | 55 recenzii

Scrie o recenzie

Produse GarantiBank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    V RVIORICA ROMAN
    Credit nevoi personale de la GarantiBank

    Am vrut sa facem un un i

    Am vrut sa facem un un imprumut pentru nevoi personale pentru renovari la casa si etc.si ne-am dus la garantibank am citit despre ei ca sant buni si ajuta repede la imprumut,find salariat la stat cu net in mana 1200 ron si sotul meu 1600 ron, am crezut ca nu o sa avem probleme in concluzie ne-au mintit si ne minte si acum de o luna si trei saptamani cu asteptarea.Numai lauda e de ei????????in plus angajatii de la agentia de pe zizinului sunt groaznici niste scarbe,o duduie(Ana Maria Raducu) statea si vorbea la telefon in timp ce ma servea nici pic de bun simt,iar profesionalism zero.

    01-07-2014

    C ICaius Ionescu
    Card de credit de la GarantiBank

    La sucursala Theodor Pal

    La sucursala Theodor Pallady am fost agresat verbal de paznicul unitatii pentru ca am cerut lamuriri privind produsele si procedurile de lucru ale bancii. Paznicul unitatii, nu numai ca a incalcat confidentialitatea bancara, urmarind discutia clientului cu angajatul bancii, dar a si proliferat amenintari privind "chemarea baietilor". La sugestia mea de a-si pune amenintarea in aplicare mi s-a raspuns suburban: "da ce ba, nu iti stau banii bine in buzunar?" Nici angajatii bancii nu sunt departe de aceasta atitudine sustinad ca "nu trebuie sa iti dau eu nicio explicatie" si "daca nu iti convine poti sa te duci il alta parte". In fapt, angajatii nu cunosteau produsele si procedurile de lucru, folosind in schimb o atitudine primitiva si jignitoare pentru a disimula propria incompetenta. Desi ma indoiesc ca veti lua masuri, paznicul purta sigla Rosegur iar numele de pe legitimatie era "Marin Marin" Daca reprezentantii Garanti Bank intentioneaza sa imi raspunda ca sunt preocupati de oferirea unor servicii de calitate, iar opinia mea este foarte importanta, ii rog sa se abtina si sa faca ceva in privinta asta. Pana atunci voi urma sfatul "consultantilor" Garanti sima voi duce in alta parte.

    18-06-2014

    V PVALENTIN PASCARIU
    Credite bunuri in magazine de la GarantiBank

    Pe data de 13 Noiembrie

    Pe data de 13 Noiembrie 2013, am depus la Garanti sucursala Mosilor, o cerere pentru un Bonus Card. Inainte de a depune actele, am intrebat daca meseria de administrator de bloc, este acceptata, si mi s-a spus ca da. Am prezentat actele cerute, semnate si stampilate, inclusiv copie dupa contractul individual de munca. Mi s-a spus ca au fost cazuri in care s-a acordat creditul si la persoane care aveau conventii civile. Am rasuflat usurat. Astazi, nu m-a sunat nimeni, dar am zis sa le dau un telefon. Surpriza, nu ai cu cine sa vorbesti la telefon, ci numai un robot. Ok, eram foarte increzator, bag CNP-ul, si surpriza: cererea mi-a fost respinsa. Adica, mi se spune din sucursala ca totul este OK, ca o sa primesc cardul...si... RUSINE, pentru ca m-ati facut sa astept. Nu va ganditi deloc la oameni.

    20-11-2013

    C Mcristina manolache
    Card de credit de la GarantiBank

    A durat o luna si jumata

    A durat o luna si jumatate ca sa mi se comunice ca nu indeplinesc conditiile. Culmea nesimtirii a fost doamna ce se ocupa de cerere, care nu a avut bunul simt sa ma anunte macar. I-am dat n mailuri, am sunat-o de n ori(nu a raspuns). Initial m-a facut sa cred ca totul se va rezolva foarte repede, dar surpriza. Banca neserioasa, functionari nepregatiti si dezinteresati.

    18-07-2013

    Răspuns GarantiBank

    Stimata Doamna Cristina Manolache, Dorim sa va multumim pentru informatiile comunicate, opinia dumneavoastra este importanta pentru noi si contribuie la imbunatatirea produselor si serviciilor oferite de GARANTI BANK S.A. Pe aceasta cale va rugam sa primiti scuzele noastre pentru orice disconfort pe care vi l-am cauzat si va asiguram ca situatia intampinata de dumneavoastra este una exceptionala, care nu caracterizeaza calitatea serviciilor pe care dorim sa le oferim. Confirmam pe aceasta cale informatiile comunicate in cadrul apelului initiat de Alo Garanti in data de 19.07.2013, referitor la aprobarea cardului dumneavoastra de credit si la detaliile legate de livrarea acestuia, conform solicitarii dumneavoastra. Nu in ultimul rand speram ca incidentul prezentat de catre dumneavoastra sa nu se reflecte asupra colaborarii viitoare cu GARANTI BANK S.A., intrucat ne dorim sa beneficiati in continuare de serviciile oferite de Banca noastra. Pentru alte informatii despre produsele GARANTI BANK S.A. va rugam sa ne contactati in oricare din Agentiile Bancii, sau apeland serviciul Alo Garanti* la unul din numerele de mai jos: - 0800 80 1234, numar de telefon gratuit, apelabil doar din retelele fixe; - 021 200 9494, numar cu tarif normal; *program zilnic intre 9.00 si 22.00

    V MV. Munteanu
    Card de credit de la GarantiBank

    Am solicitat un bonus ca

    Am solicitat un bonus card la Garanti.Dupa ctavea zile de la depunerea cererii mi s-a spus ca s-a aprobat si ca trebuie sa aduc adeverinta de la serviciu si fisa fiscala pentru a mi se emite cardul.Nu mai ma sunat nimeni si in fainal em sunat eu dupa o saptamana si spre surprinderea mea mi s-a spus ca nu mi se aproba cardul pentru ca in ultimul an am avut o intarziere la un credit,asta dupa ce m-au pus pe drumuri sa aduc adeverinta si fisa fiscala.Mentionez ca eu am card de debit la ei si mi se vireaza salariul la ei.Oricum vreau sa renunt la serviciiile lor si sfatiuesc si pe altii sa se gamndeasca cand vor sa apeleze la aceasta banca.parerea mea:profesionalism si respect pentru client =0...

    16-03-2013

    M VMarcel Vasile
    Credit nevoi personale de la GarantiBank

    Am luat un credit de la

    Am luat un credit de la Garanti Bank brasov, str. Zizinului colt cu Toamnei unde am fost preluat imediat de o doamna foarte amabila care s-a zbatut pentru a-mi rezolva toate doleantele si care m-a anuntat ca mi s-a aprobat creditul in 3 zile. Sunt multumit de rata si de comisioane, mentionez ca am luat un credit de nevoi personale in lei, au cea mai buna dobanda de pe piata

    11-03-2013

    G GGabriela Gabriela
    Credit imobiliar de la GarantiBank

    Am incercat sa obtin un

    Am incercat sa obtin un credit imobiliar ptr cumpararea unui imobil, cu avans de peste 40%, De la o filiala Garanti din Timisoara. Am optat pentru aceasta banca ptr ca aici imi incasam salariul. Angajata bancii a fost foarte amabila, insa dupa pregatirea dosarului a urmat haosul....a trebuit sa astept o luna pana sa ia o decizie, in conditiile in care sunam aproape in fiecare zi ptr a afla noutati. Scuzele erau cam asa: nu a ajuns in analiza dosarul, nu e directorul de la risc, nu ii tine nimeni locul (ceee??), incercam sa luam legatura cu cei de la risc dar nu raspunde nimeni (pueril, nu???), azi lipseste colega de la Bucuresti, si tot asa...bataie de joc. In 2012 trece o saptamana si nu poti sa iei legatura cu colegii de la Bucuresti? Acum, cand exista mail, telefon mobil, curieri si alte mijloace de comunicare... Concluzia: nu le pasa de clenti inca de la inceput, la ce sa te astepti mai tarziu? Nu recomand nimanui. Am sa fac toate demersurile necesare ca si firma la care lucrez sa-si mute conturile la o banca mai atenta cu clientii.

    19-11-2012

    B MBolundut Mircea
    Card de credit de la GarantiBank

    am asteptat cam mult dup

    am asteptat cam mult dupa el, dar in combinatie cu cardul de debit si conditiile ca salariu sa fie la ei, e un card excelent.

    14-09-2012

    F Lfancsali lidia
    Credit nevoi personale de la GarantiBank

    Buna ziua, Am un credit

    Buna ziua, Am un credit de nevoi personale la garanti bank.Am facut mai multe rambursari anticipate pentru acel credit si de fiecare data scadentarul meu a fost gresit.In contractul meu de credit este prevazut ca, comisionul lunar se ia o singura data la scadenta, dar ei la fiecare rambursata imi iau inca un comision calculat la zi.Am discutat cu ei (din data de 25.06.2012) si eu inca astept sa-mi refaca scadentarul corect.Ce trebuie sa fac, in cazul in care pana in data de 22.07.2012(plata ratei), ei nu-mi refac scadentarul corect?

    03-07-2012

    P SPAVEL Silviu
    Card de credit de la GarantiBank

    Am solicitat un card de

    Am solicitat un card de credit in jurul datei de 14DEC2011. Unul dintre cei mai prost pregatit oameni (cred eu!) mi-a fost dat sa fie persoana de contact. Dar era ditamai Retail Manager... M-a facut sa cred ca este un proces simplu si rapid. Prtobabil fiindca ii precizasem/subliniasem ca nu am mult timp, plec in concediu peste 3 saptamini si am nevoie de card. "Grija" cu care a tratat problema face ca, abia prin inceput de martie 2012, dupa o interventie dura la nivel de headquarter Garanti, sa se miste lucrurile si sa apara cardul. DA, Garanti este lenta pe asemenea procese dar interventia mea vine sa evidentieze inca un aspect: lipsa de profesionalism a personalului. Pt ca aveam ceva depozite la ei, eram un client interesant, in crestere. In concluzie, evitati aceasta combinatie ucigatoare: inertia bancii si neprofesionalismul angajatilor! Ca sa fie limpede: acelasi card l-am obtinut in 5 zile la BCR, in perioada sarbatorilor de iarna!

    06-04-2012

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie