Opinii clienti GarantiBank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Prima casa

19 Mai 2016

Am aplicat programul Prima casa, am dus la banca toate actele necesare, inclusiv actele notariale cu anteprecontractul, la Sucursala Pitesti s-au verificat si mi s-a spus ca totul este in regula. Acum actele sunt la Garanti Bank Bucuresti de o saptamana , tot pentru verificare si acum am primit un SMS prin care sunt anuntata ca aplicatia mea se anuleaza, presupun eu ca din cauza adeverintelor de venit care au valabilitate limitata. DE CE DUREAZA ASA DE MULT VERIFICAREA ACTELOR LA BUCURESTI? CU CATE SAPTAMANI INAINTE TREBUIE DEPUSE, NU STITI CA IN ACEASTA PERIOADA- DE O LUNA- DORITORUL IMPRUMUTULUI TREBUIE SA ASTEPTE DUPA BANCA, DUPA NOTAR, DUPA EVALUATOR ....? DE CE NU ANGAJATI MAI MULTE PERSOANE SA VERIFICE ACTELE SAU DE CE NU LUATI ALTE MASURI? EU CE SOLUTIE AM? SA O IAU DE LA CAPAT CU TOATE ACTELE?

IRINA MATEI (Pitesti, Arges)

GarantiBank - Prima casa

16 Martie 2016

NU incercati sa lucrati cu Garanti Bank din Suceava sunt incredibili si nemai vazut de neseriosi, pe langa faptul ca un dosar care trebuia sa fie analizat in doar 2 saptamani pt un acord in ceea ce priveste prima casa m-au tinut 2 luni, dupa care m-au pus sa platesc evaluatorul acesta a venit mi-a evaluat apartamentul ce urma sa-l iau chiar mai mult cu aproape o mie euro, mi-ai dat raspunsul (cei de la banca) printr-un mesaj ca creditul nu se aproba din cauza ca dosarul nu indeplineste niste conditii de eligibilitate, auzi la ei: m-au lasat si fara bani care i-am dat pt evaluare si fara explicatii, bineinteles ca m-am dus la banca si bineinteles ca am mai stat vreo 30 de minute pana a venit doamna cu care am lucrat care are telefon degeaba pt ca nu raspunde la el niciodata, ba va mint singura data in care mi-a raspuns era cand mi s-a dat mesajul ca banca nu imi acorda creditul, a naibi coicidenta, ajuns acolo cer explicatii, raspunsul a fost singurul: ca firma la care lucreaza nevastamea e pe minus (am fost optat pt un credit in doi ea fiind coodebitor) haideti sa fim seriosi dar doamne ma iarta pana acum nu ati vazut sunteti sau ati fost chiori? Ma uit la ea (doamna de la banca) si o intreb daca e pe bune asta cica da, inghit in sec mi s-au oprit pe gat cam tot alfabetul sfintilor si o intreb cu un calm nu prea vizibil dar colegii dumneavoastra nu s-au gandit ca poate sotia nu lucreaza tot timpul la acel loc de munca sau poate firma isi revine, dar se pare ca nu, la ei nu asa functioneaza, probabili au ochelari precum caii naravasi, am lasat-o moarta dupa alte tentative de explicatii. Incercati si nu lucrati cu ei nu sunt seriosi.

Vasile Stelian Pagu (Suceava, Suceava)

Raspunsul GarantiBank

Stimate Domnule Vasile Stelian Pagu, Referitor la aspectele relatate in legatura cu procesul de accesare a unui credit Prima Casa la Banca noastra, ne cerem scuze pentru situatia intampinata si va asiguram ca aceasta este una exceptionala, care nu caracterizeaza calitatea serviciilor pe care dorim sa le oferim clientilor nostri. Colegii nostri din sucursala Suceava au intreprins toate demersurile pentru a sustine aplicatia dumneavoastra de credit, motivele de respingere fiind independente de ei. Am efectuat demersurile necesare in vederea solutionarii acestei situatii, dumneavoastra urmand a fi informat despre actiunile intreprinse printr-un mesaj privat transmis direct in atentia dumneavoastra. Va multumim pentru intelegere! Cu deosebit respect, GARANTI BANK S.A.

GarantiBank - Retragere numerar

20 Ianuarie 2016

Am dat calificativ 1 mar merita -1 si voi preciza de ce. In urm a cu cateva zile ma trezesc ca imi lipsesc bani din contul de salariu de la minunata banca Garanti. Spre surprinderea mea incerc sa primesc clarificari, iar pentru ca evenimentul s-a intamplat la finele saptamanii, am incercat sa sun la nr. de telefon de pe card, dar sa vezi surpriza, unul este nefunctional ce de genul 800... si celalalt pauza, functioneaza doar intre anumite ore. Revin in prima zi lucratoare si cer clarificar, sa vedeti surpriza. Au debitat suma de aproape 400 de lei, fara autorizarea mea, adica cerere scrisa si semnata de mine si depusa la sediul bancii, ori e-mail, pentru ca am mai cumparat de la firma respectiva produse in urma cu 2 luni de zile si nu am contestat tranzactia. Ca sa vezi dita mai generozitatea. Dar intreb eu, daca imi fac cumparaturi de la acelasi magazin, ori cumpar benzina de la aceeasi benzinarie, ma voi astepta sa-mi fie luate din cont sumele anticipat. Interesant este ca pe pagina lor de internet, in ceea ce priveste platile programate se precizeaza urmatoarele: "Printr-o singur? solicitare, pute?i beneficia de efectuarea automat? a pl??ilor periodice pentru chirie, studii ?colare, rate ?i alte necesit?ti. Pl??ile vor fi efectuate din contul dumneavoastr? în conturile Garanti Bank sau ale altor b?nci", ori in cazul meu nu am facut nicio solicitarein acest sens? ce inseamna ? Conform codului penal art 228 (1) Luarea unui bun mobil din posesia sau detentia altuia, fara consimtamantul acestuia, in scopul de a si-l insusi pe nedrept, se pedepseste ......., in REGULEMANTUL BNR NR 6 DIN 2006, CARE LA ART 7 prevede. -(1) Prin contract, emitentul se va obliga fa?? de de?in?tor s? nu dezv?luie unei alte persoane codul PIN, alt cod de identificare ?i/sau parol? ori orice alt? informa?ie confiden?ial? similar?. (2) Informa?iile privind sumele depuse ?i opera?iunile efectuate prin intermediul instrumentului de plat? electronic? se vor transmite numai de?in?torului, respectiv utilizatorului, dup? caz; aceste informa?ii pot fi comunicate, în condi?iile legii, autorit??ilor abilitate.~ Am uitat sa precizez ca in urma discutiilor cu cei de la centrala din Bucuresti, mi-au spus ca firma/compania care a solicitat plata banilor este una deosebit de serioasa si foarte mare, dar intrebarea mea pentru ei a fost daca au auzit de prevederile Constitutiei de la art. 16 care prevede ca (1) Cet??enii sunt egali în fa?a legii ?i a autorit??ilor publice, f?r? privilegii ?i f?r? discrimin?ri (2) Nimeni nu este mai presus de lege. Asta este in mare patania mea cu cei de la Garanti Bank si va sugerez sa va ganditi de mai multe ori inainte de a le trece pragul

patitul flavius (Arad, Arad)

GarantiBank - Internet banking

11 Decembrie 2015

Am schimbat in urma cu cateva zile parola la internet banking. Din pacate am uitat-o si am incercat sa o recuperez. Iarasi din pacate eu sunt in afara tarii pentru o perioada mai lunga. Am aflat cu surprindere (ca sa nu spun cu stupoare) ca desi cei din Turcia ofera o posibilitate de schimbare a parolei in cateva minute pe internet cei din Romania vor sa te prezinti in persoana la una din agentiile din tara. Am incercat sa obtin o alta optiune (sa merg la ambasada Romaniei pentru identificare, sau la vreo banca partenera). Din pacate, pe scurt, asta este procedura... Nu cred ca voi obtine vreun ajutor de la ei. Cam asta este..

Vintila Madalin (Bucuresti, Bucuresti)

GarantiBank - Card de credit

05 Noiembrie 2015

buna seara! Am vrut sa fac si eu un card de cumparaturi si spre surprinderea mea am fost instiintat ca sint in biroul de credite .cel mai ciudat lucru este ca ieu platesc latinp creditele,si nu am fost niciodata instiintat ca am depasit 15 zile.intrebarea mea este daca ma poate ajuta cineva cum pot afla ce banca de credite ma raportat.

MARIAN NEAGOE (Bucuresti, Bucuresti)

GarantiBank - Probleme diverse

20 Decembrie 2014

Am pl?tit rata indicat? de func?ionara b?ncii. Dup? circa 3 s?pt?mîni, am primit SMS c? am un rest de plat? restant, iar pentru detalii ?i plat? urgent? s? îi apelez. Prin telefon mi s-a spus c? am o restan?? de 0,08 euro ?i c? trebuie s? o pl?tesc pîn? la urm?toarea scaden??, altfel voi fi raportat la Biroul de credite. ?i cel cu care am discutat prin telefon ?i func?ionara b?ncii mi-au repro?at c? nu ?tiu cât trebuie s? pl?tesc. Dup? discu?ia prin telefon mi-au luat 0,08 euro din cont. În 26.05.2014 banca a acceptat s? mi se ia din cont circa 100 de euro, de?i ?tia c? opera?iunea era o fraud? electronic?. Banca mi-a restituit banii, îns? cu mult peste termenul stabilit.

iustin om (Iasi, Iasi)

Inapoi sus