R DRobert Gabriel Dincă
Card de debit de la GarantiBank
Am incercat sa extrag bani de la un bancomat și am primit decât chitanță și nici un ban. Am primit confirmarea pe telefon că banii mi-au fost retrași din cont, am sunat la bancă bineînțeles în callcenter mi s-a răspuns la început era t**ă cea cu care am vorbit, i-am repetat de 2 ori CNP și mi-a spus că e greșit. După care, a treia oară, i-am spus și numele și l-a găsit, plus parola in relațiile cu banca, data nașterii și localitatea și mi s-a comunicat că banii au fost blocați și urmează a fi deblocați după care mi-a confirmat că au probleme de sistem și nu se pot face plăți cu cardul.
Vă întreb care ați mai întâmpinat o posedată care pune telefonul pe mut și te lasă să vorbesti ca un aparat stricat și după care îți închide telefonul in nas. Îmi pare rău că am ales aceasta bancă, pe viitor voi spune la toți cunoscuții sa nu facă credite sau sa vină cu salariul la voi.
Mi se pare ceva foarte urât sa cumperi ceva, sa ajungi la casă să plătești, sa ai bani pe card și să nu funcționeze sistemul, este inacceptabil. Și va rog frumos angajați firme de callcenter care sa știe să răspundă la telefon și să vorbească, să explice cum trebuie, nu amatori sau începători pentru că eu unul nu vreau sa mai aud de banca asta, îmi cer scuze dacă greșesc cu ceva.