Vocea clientului GarantiBank - Card de debit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Card de debit

10 August 2017

Am fost in agentia din Cta, de pe strada Cuza Voda, pentru a face un card de debit suplimentar. Domnisoara /doamna de la ghiseu, o moscaita, fandosita si mironosita, pentru ca era cu altcineva, m-am lasat sa astept o ora în agentie, in loc sa îmi dea formular sa completez, urmând ca ulterior, când se elibera de clientul care era înaintea mea, sa înregistreze cererea mea in sistem. Nu mi se pare normal sa tii un client al b?ncii atâta timp sa astepte. Nu voi recomanda nimanui serviciile acestei banci. Se pare ca sunt niste incompetenti in acea agentie, la fel ca cei de la call centre,serviciul clienti.

Raluca Nastasa (Constanta, Constanta)

Raspunsul GarantiBank

„Stimata doamna Nastasa, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, lucram permanent la imbunatatirea experientei pe care toti cei care trec pragul agentiilor noastre o au. Va asteptam in continuare in Agentia Constanta Tomis, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra. O zi buna, Echipa Garanti Bank”

GarantiBank - Card de debit

21 Iunie 2017

Am solicitat inlocuirea cardului pierdut dar nu pot sa-l ridic de la filiala bancii din Buzau. Dupa ce am fost anuntata prin mesaj ca a fost emis un nou card si este la aceasta filiala Programul bancii este 9-17 si sambata+duminica inchis .Nu pot sa ma incadrez in acest program siam solicitat telefonic o solutie pt a intra in posesia cardului.Functionara care ac raspuns la telefonul filialei din Buzau nu a vrut sa-si dea nici numele si mi-a spus ca au program pana la ora 18 dar de 17 la 18 nu au cu publicul. Am reusit sa ajung la ora 17 .15 in urmatoarea zi si nu am fost primita in banca desi o alta clienta a fost primita si si-a rezolvat problema.Mie mi s-a spus ca nu au program desi era evident ca cealalta persoana esr o clienta preferentiala.Cum pot intra deci in posesia cardului? De ce macar o zi pe saptamana ,cum au alte banci programul nu poate fi prelungit cu o ora?Garanti are prea multi clienti si-si permite sa-i selecteze pe cei care au job ca nefiind doriti ?(acestia au si ei program 8-17)

Mariana Enache (Buzau, Buzau)

Raspunsul GarantiBank

Stimata doamna Enache, Va asiguram ca preocuparea noastra principala este aceea de a va oferi cele mai bune servicii bancare si acces rapid si eficient la ele. Colegii nostri va asteapta in agentia din Buzau, pentru a intra in posesia cardului, asa cum v-au comunicat si in discutia telefonica avuta. Va multumim, Echipa Garanti Bank

GarantiBank - Card de debit

08 August 2011

Nu am solicitat acest card de debit. Am refuzat la deschiderea contului curent, personal la filiala bancii si atunci cand mi s-a propus prin telefon. Am primit prim MMS (ca nu mi se acorda), ceva de nu am cerut ?! Mentionez ca am un depozit de 30.000 lei!

VIOREL POPA (Iasi, Iasi)

GarantiBank - Card de debit

10 Iunie 2009

Din pacate nu au decat Maestro fiind multe site-uri care nu accepta acest card la plata. Comisionale sunt mici dar functionarul de la sucursala Magheru unde am fost sa-mi iau cardul nu le stia. I-au luat vreo 10 minute sa le afle. De asemenea a spus ca e ilegal sa am doua conturi in aceeasi valuta la aceeasi banca... Sa inteleg ca celelalte banci unde am conturi sunt inafara legii? M-am dus la ei pentru reputatia serviciului de online banking si am plecat de la ei pentru experienta avuta in sucursala. Poate data viitoare :)

Murariu Claudiu (Satu Mare, Satu Mare)

Inapoi sus