top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre card de debit GarantiBank

Card de debit GarantiBank

Scor: 1.4 | 7 recenzii

Scrie o recenzie

Produse GarantiBank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    R DRobert Gabriel Dincă
    Card de debit de la GarantiBank

    Am incercat sa extrag bani de la un bancomat

    Am incercat sa extrag bani de la un bancomat și am primit decât chitanță și nici un ban. Am primit confirmarea pe telefon că banii mi-au fost retrași din cont, am sunat la bancă bineînțeles în callcenter mi s-a răspuns la început era t**ă cea cu care am vorbit, i-am repetat de 2 ori CNP și mi-a spus că e greșit. După care, a treia oară, i-am spus și numele și l-a găsit, plus parola in relațiile cu banca, data nașterii și localitatea și mi s-a comunicat că banii au fost blocați și urmează a fi deblocați după care mi-a confirmat că au probleme de sistem și nu se pot face plăți cu cardul. Vă întreb care ați mai întâmpinat o posedată care pune telefonul pe mut și te lasă să vorbesti ca un aparat stricat și după care îți închide telefonul in nas. Îmi pare rău că am ales aceasta bancă, pe viitor voi spune la toți cunoscuții sa nu facă credite sau sa vină cu salariul la voi. Mi se pare ceva foarte urât sa cumperi ceva, sa ajungi la casă să plătești, sa ai bani pe card și să nu funcționeze sistemul, este inacceptabil. Și va rog frumos angajați firme de callcenter care sa știe să răspundă la telefon și să vorbească, să explice cum trebuie, nu amatori sau începători pentru că eu unul nu vreau sa mai aud de banca asta, îmi cer scuze dacă greșesc cu ceva.

    10-06-2025

    I CIulian Cojocaru
    Card de debit de la GarantiBank

    Cont blocat pentru neactualizare date

    1. Cont blocat pentru neactualizare date, fara a fi anunțat că trebuie să fac actualizare. Am rămas fără un ban in buzunar pentru 24 ore. 2. Termen 60 zile la o contestație pentru că mi s-au luat bani din cont la magazin, dar la casa de marcat apărea tranzacție eșuată. 3. Am comision 0 la retragere ATM. Am observat după câteva luni că mi se reține comision . După câteva luni de certuri, mi s-au restituit banii. Concluzie: de evitat dacă nu vreți stres.

    03-06-2024

    F Sflorin stefan
    Card de debit de la GarantiBank

    Buna ziua , doresc sa va informez referi

    Buna ziua , doresc sa va informez referitor la banca garanti nu toate sucursalele doar cea de la piata titan nicolae grigorescu Incepand cu prima data cand am facut cardul de debit si am stat de parca luam credit o ora , asta e nimica toata dar avand o poprire pe cont si platindo integral in decembrie fetele au omis sa-mi spuna ca trebuie sa platesc si transferul si din cauza lor acum mai trebuie sa platesc inca 1200 lei ca nu au plecat banii la timp OCOLITI ACEASTA SUCURSALA NU SUNT FROFESIONISTE

    29-01-2024

    R NRaluca Nastasa
    Card de debit de la GarantiBank

    Am fost in agentia din C

    Am fost in agentia din Cta, de pe strada Cuza Voda, pentru a face un card de debit suplimentar. Domnisoara /doamna de la ghiseu, o moscaita, fandosita si mironosita, pentru ca era cu altcineva, m-am lasat sa astept o ora în agentie, in loc sa îmi dea formular sa completez, urmând ca ulterior, când se elibera de clientul care era înaintea mea, sa înregistreze cererea mea in sistem. Nu mi se pare normal sa tii un client al b?ncii atâta timp sa astepte. Nu voi recomanda nimanui serviciile acestei banci. Se pare ca sunt niste incompetenti in acea agentie, la fel ca cei de la call centre,serviciul clienti.

    10-08-2017

    Răspuns GarantiBank

    „Stimata doamna Nastasa, Va asiguram ca principala prioritate a Garanti Bank este sa asigure servicii de calitate pentru toti clientii bancii. In acest sens, lucram permanent la imbunatatirea experientei pe care toti cei care trec pragul agentiilor noastre o au. Va asteptam in continuare in Agentia Constanta Tomis, pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra. O zi buna, Echipa Garanti Bank”

    M EMariana Enache
    Card de debit de la GarantiBank

    Am solicitat inlocuirea

    Am solicitat inlocuirea cardului pierdut dar nu pot sa-l ridic de la filiala bancii din Buzau. Dupa ce am fost anuntata prin mesaj ca a fost emis un nou card si este la aceasta filiala Programul bancii este 9-17 si sambata+duminica inchis .Nu pot sa ma incadrez in acest program siam solicitat telefonic o solutie pt a intra in posesia cardului.Functionara care ac raspuns la telefonul filialei din Buzau nu a vrut sa-si dea nici numele si mi-a spus ca au program pana la ora 18 dar de 17 la 18 nu au cu publicul. Am reusit sa ajung la ora 17 .15 in urmatoarea zi si nu am fost primita in banca desi o alta clienta a fost primita si si-a rezolvat problema.Mie mi s-a spus ca nu au program desi era evident ca cealalta persoana esr o clienta preferentiala.Cum pot intra deci in posesia cardului? De ce macar o zi pe saptamana ,cum au alte banci programul nu poate fi prelungit cu o ora?Garanti are prea multi clienti si-si permite sa-i selecteze pe cei care au job ca nefiind doriti ?(acestia au si ei program 8-17)

    21-06-2017

    Răspuns GarantiBank

    Stimata doamna Enache, Va asiguram ca preocuparea noastra principala este aceea de a va oferi cele mai bune servicii bancare si acces rapid si eficient la ele. Colegii nostri va asteapta in agentia din Buzau, pentru a intra in posesia cardului, asa cum v-au comunicat si in discutia telefonica avuta. Va multumim, Echipa Garanti Bank

    V PVIOREL POPA
    Card de debit de la GarantiBank

    Nu am solicitat acest ca

    Nu am solicitat acest card de debit. Am refuzat la deschiderea contului curent, personal la filiala bancii si atunci cand mi s-a propus prin telefon. Am primit prim MMS (ca nu mi se acorda), ceva de nu am cerut ?! Mentionez ca am un depozit de 30.000 lei!

    08-08-2011

    M CMurariu Claudiu
    Card de debit de la GarantiBank

    Din pacate nu au decat M

    Din pacate nu au decat Maestro fiind multe site-uri care nu accepta acest card la plata. Comisionale sunt mici dar functionarul de la sucursala Magheru unde am fost sa-mi iau cardul nu le stia. I-au luat vreo 10 minute sa le afle. De asemenea a spus ca e ilegal sa am doua conturi in aceeasi valuta la aceeasi banca... Sa inteleg ca celelalte banci unde am conturi sunt inafara legii? M-am dus la ei pentru reputatia serviciului de online banking si am plecat de la ei pentru experienta avuta in sucursala. Poate data viitoare :)

    10-06-2009

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie