Vocea clientului GarantiBank - Depozit la termen

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

GarantiBank - Depozit la termen

14 August 2018

Cont curent Garanti Zilele trecute, am fost la Garanti sa deschid un cont curent in valuta urmand ulterior sa deschid un depozit, dar am avut neplacuta surpriza , ca dupa ce functionarul, care dealtfel foarte amabil, mi-a facut si completat documentele , sa primesc dupa cateva zile de insistenta raspunsul,ca "nu poate raspunde favorabil acestei solicitari"(??). Este prima oara in 20 de ani cand am o astfel de experienta si vreau sa spun , ca am lucrat in diferite moduri cu peste 15 banci , dar niciuna nu a refuzat deschiderea de cont. si a unui depozit. Am mai lucrat cu Garanti acum cativa ani , cand am avut cardul de credit, apoi am incheiat colaborarea cu ei, deoarece desi aveam doua joburi oficiale si dovada unor venituri suplimentare, nu au abrobat o majorare a liniei de credit de la 2000 lei, iar eu am primit o oferta mai buna de la alta banca. In rest nu am fost restant sau alte probleme la ei. Acum stau si ma gandesc ca in tot "raul"este si un bine ca nu mi-am bagat banii la ei, deoarece nu am aflat decat zilele trecute de problemele din Turcia.Si nu as mai face aceeasi alegere...

Cristian Moldovan (Targu Mures, Mures)

GarantiBank - Depozit la termen

30 Noiembrie 2011

Luna aceasta am constituit prin intermediul Garanti online un depozit la termen cu dobanda fixa pe o perioada de 3 luni si am primit confirmarea dobanzii ce va fi platita de banca la scadenta. Am recalculat personal dobanda dupa formula Suma*Procent dobanda/365*Perioada si a rezultat o dobanda neta mai mare decat dobanda calculata pe siteul bancii. Am solicitat pe telefon de la agentia unde am deschis contul o explicatie a acestei diferente insa desi am trimis si un email cu detalii nu mi s-a solutionat problema.

Marian Tetici (Bucuresti, Bucuresti)

GarantiBank - Depozit la termen

27 Mai 2010

De la caz la caz, situatia are alti parametri. In provincie, toate actiunile privind gestionarea depozitului si a serviciului online banking au mers struna de fiecare data cand am apelat. Poate si pentru ca au clienti putini, ii retin, le stiu situatia bancara si se muleaza imediat pe caz.

Rocsana Timofte (Targu Mures, Mures)

Inapoi sus