top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele CEC Bank

CEC Bank

Scor: 2.4 | 361 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    M MMIHAELA MOLDOVAN
    Credit imobiliar de la CEC Bank

    Am depus in noiembrie 20

    Am depus in noiembrie 2014 un dosar pentru credit ipotecar si mi s-a spus ca dureaza 3 saptamani, maxim 4 saptamani pana imi dau banii. Am facut inainte de depunerea dosarului mai multe simulari si mi-au spus ca ma incadrez si pot lua fara nici o problema suma ceruta numai cu veniturile din PFA. Cand am depus dosarul chiar directorul sucursale mi-a mai facut un calcul si mi-a spus ca mi-ar mai trebui un venit ca sa imi dea suma solicitata. Atunci am depus pe langa veniturile din PFA, adeverinta de salariu unde lucrez 8 ore (cu acest venit mi-a zis ca ma incadrez fara nici o problema, imi mai trebuia par 600 net, iar eu am 1100 net), si am mai adus o adeverinta de la un loc de munca unde lucrez 2 ore (asta desi nu mi-a fost solicitata si conform calculelor ma descurcam si fara ea). Desi am adus actele cerute de ei, dupa cateva zile mi-au cerut sa mai completez un alt tip de adeverinta. Am adus pe 3 decembrie 2014 ultima adeverinta ceruta de ei. Am facut ce mi-au spus ei: am facut evaluare, am deschis cont, am depus bani. Pe 3 decembrie 2014 cand am depus adeverinta completata mi-au zis ca pe 18 decembrie se termina de analizat dosarul, si mergem la notar sa facem contractul. Am zis ca este ok avand in vedere ca pe 15 ianuarie 2015 imi expira antecontractul. Desi am sunat si am facut si drumuri la banca, sa vad stadiul dosarului, sa vad daca este ok, daca mai au nevoie de vreun act, raspunsul primit de fiecare data a fost ca este totul ok, din moment ce nu au primit nici un raspuns de la colegiilor din centrala si ca dosarul este in lucru. La 18 decembrie cand am fost au zis ca inca nu au nici un raspus ca inca se lucreaza, si ca ma anunta ei cand e gata. Am sunat la ei si dupa Craciun iar raspunsul a fost ca au intrat colegii de la centrala in concediu. In ianuarie pe 6 ma suna si ma anunta ca dosarul a fost respins si ca nu au idee, ca colegii lor din centrala nu le spun motivul si sa vin sa imi retrag banii si sa imi inchid contul la ei. Desi stiau ca imi expira pe 15 ian antecontractul ei nu au binevoit sa ma anunte decat cu 7 zile lucratoare inainte de termen ca imi resping dosarul. De ce au dat un raspuns asa tarziu, mai ales ca partea financiara nu dureaza mai mult de o saptamana? Daca a fost ceva in neregula de ce nu au cerut completari?

    28-01-2015

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca Banca aplica proceduri interne de evaluare pe baza carora se analizeaza cererile de credit ale clientilor, prin prisma riscului si a bonitatii financiare, conform reglementarilor BNR in vigoare, iar decizia de respingere este in concordanta cu normele si procedurile in vigoare. Directia Marketing si Comunicare

    A WArpad Warga
    Cont curent de la CEC Bank

    Buna ziua Sunt un ceta

    Buna ziua Sunt un cetatean Roman cu domiciliu in Germania si am dubla cetatenie Am un cont curent persoane fizice. Intrebarea mea:trebuie sa platesc CAS ptr. acest cont? Cu speranta ca mi se raspunde la intrebare Multumesc anticipat.

    26-01-2015

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca aspectele legate de retinerea, calculul si determinarea CAS nu sunt in sfera bancii ci a organelor fiscale de care apartine clientul si ii recomandam sa se adreseze acestora. Directia Marketing si Comunicare

    G Cgeorge catalin calin
    Prima casa de la CEC Bank

    Buna ziua, ma numesc Cal

    Buna ziua, ma numesc Calin George Catalin, am dosar pentru prima casa din 10.10.2014, la sucursala cec bank big constanta, de la banca am inteles ca a plecat la ,,sucursala,, pentru aprobare de la sfârsitul lunii decembrie, suntem in 26.01.2015 ai nu am nici o veste cu privire la stadiu dosarului, vânzatorii imobilului nu mai au rabdare sa ma mai astepte si mi-e teama sa nu renunte la antecontract. Vreau sa stiu cand pleaca la fondul de garantare, pentru ca au trecut 2 luni si 16 zile, iar la fond va mai dura 10 zile lucratoare. In aceeasi perioada cu mine un prieten a depus acelasi dosar la BCR si ieri a întocmit actele de vânzare cumparare a imobilului.

    26-01-2015

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca a fost rezolvata solicitarea domnului Calin George Catalin privind acordarea unui credit Prima Casa. Clientul a fost informat despre noul stadiu al dosarului. Directia Marketing si Comunicare

    M Nmarina nicolici
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Anul trecut 2014 mama a

    Anul trecut 2014 mama a solicitat un card de pensii ,pe data de 9 martie a aceluias an mama a decedat.Cardul din emis de unitatea CEC din piata Victoriei Timisoara,nu s-a mai ridicat deoarece LA data mentionata ridicarii mama decedase.ASA ca m-am prezentat la unitatea CEC respectiva cu copia dupa certificatul de deces al mamei,cartea mea de id.mi s-a spus can nu am cf. De mostenitor, si am mai facut un drum sa aduc actul de proprietate care ma viza.???deci decesul l-am anuntat, am lasat si o copie dupa cf.deces,am mentionat ca nu folosesc contul de altfel nici nu e pe numele meu,si doresc inchiderea lui .in concluzie azi 23 ianuarie 2015 ,o functionara ma Anuta de pe nr.0256491543 ca am de plata 12 lei pt. Inchiderea contului mamei Nicolici Milosava.Nu este o suma! dar nu e Nici o rezolvare,, domnilor EU mi-am facut datoria va rog si pe dv.accelasi lucru sa-l faceti,pai cum sa platescdublu annul viitor.?cei care.nu au mostenitori CE FAC in astfel de situatii?

    23-01-2015

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca in data de 30.01.2015 contul a fost inchis fara perceperea de comision. Directia Marketig si Comunicare

    M Smaria serban
    Retragere numerar de la CEC Bank

    Buna seara.As vrea sa sp

    Buna seara.As vrea sa spun ca am fost la cec bank Navodari pentru a retrage din cont o suma mica de bani.Am fost intrebata daca suma este provenita din salariu si am raspuns ca da,este provenita din salariu.Doamna de acolo sa uitat foarte mirata la suma ce era in contul meu si mi-a zis>asta e salariul?>apoi fiindca la cont aveam alta adresa si intre timp mi-am schimbat domiciliu pe navodari..doamna mi-a dat un formul pe care sa il completez cu datele din buletin(intre timp buletinul meu fiind in mana dansei )eu am completat in formular ceeace am putut lasand loc pt cnp si seria si nr buletinul pana cand termina dansa de completat in baza de date ca apoi sa completez si eu in formular...bineinteles ca imi ramasese un camp necompletat si dansa ma atentionat sa il completez si pe ala...........insa nu il vedeam si o tot intrebam unde este campul pt ca nu il vad.......dansa mereu imi spunea( fara sa imi arate cu un pix) ACOLO..i-am zis....va rog frumos aratati-mi dumneavostra pentru ca eu nu vad......iar dansa imi spune...pai acolo pe un ton foarte ignorant .tinand cont ca comportamentul ia fost mereu ignorant m-am enervat si i-am zis>dar intindeti mana si aratati-mi dumneavoastra,va doare mana sa o intintendi si sa imi arati?....in secunda 2, doamna sa inrosit la fata si si-a schimbat imediat si tonul vocii si ignoranta zicandu-mi ca pot merge la casierie sa ridic suma....ajunsa la casierie mi-am ridicat suma in euro...si am rugat casiera sa imi schimbe suma din euro in lei.cu zambetul dragalas pe buze dansa mi-a zis simplu.....NU POT. am intrebat de ce nu se poate pentru am mai schimbat si altadata......acelasi raspuns simplu si cu un zambet dragalas mi-a raspuns NU POT. am multumit si eu la fel si am plecat.......nedumerirea mea este ......oare am eu chip de prost?sau doamnele sunt obosite?

    16-01-2015

    Răspuns CEC Bank

    Stimata doamna Maria Serban, Va multumim ca ati alocat timp sa ne descrieti aspectele care v-au nemultumit, ne cerem scuze pentru neplacerea provocata si va asiguram de permanenta noastra preocupare privind buna servire a clientilor. Informatiile solicitate de ofiterul de cont sunt necesare pentru actualizarea bazei de date a clientilor bancii. In urma verificarilor efectuate, s-a constatat ca refuzul de a efectua schimbul valutar solicitat de dumneavoastra s-a datorat unei erori tehnice. Speram ca veti ramane in continuare clientul nostru si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Directia Marketing si Comunicare

    G GGHEORGHE GARTU
    Credit imobiliar de la CEC Bank

    Am contractat un credit

    Am contractat un credit imobiliar refinantare cu ipoteca ,durata contractului fiind 15 ani.Daca as reduce perioada cotractuala cu 5 ani se vor recalcula si dobanzile platite pana in prezent sau doar dobanzile viitoare? Multumesc anticipat pentru un raspuns !

    15-01-2015

    Răspuns CEC Bank

    Stimate domnule Gartu Gheorghe, Va comunicam ca puteti solicita reducerea duratei de creditare, cu cerere scrisa depusa la banca, in speta la sucursala Bacau si in baza analizei bonitatii la data solicitarii. Solicitarea se aproba daca indepliniti conditiile de eligibilitate la data depunerii solicitatii (incadrarea in gradul de indatorare, etc) Pentru analiza bonitatii trebuie sa depuneti la banca o serie de documente privind veniturile realizate de dumneavoastra in calitate de client cat si sotia codebitor in contractul de credit etc Ca urmare, va rugam sa va prezentati la sucursala Bacau pentru a fi consiliat privind reducerea duratei de creditare si a primi lista cu documentele necesare pe care trebuie sa la prezentati la banca pentru analiza bonitatii si indeplinirii criteriilor de eligibiliatate. Cu stima Directia Marketing si Comunicare

    C TCornel Ioan Todoran Filip
    Prima casa de la CEC Bank

    Ma numesc Todoran-Filip

    Ma numesc Todoran-Filip Cornel Ioan si am depus dosarul pentru prima casa la cec banK Baia Mare Sucursala CEC BANK Unirii, in data de 31 decembrie 2014 si nu stiu ce se intampla cu fondurile sau cu dosarul , cand incep din nou sa se aloce fonduri ? Normal dosarul trebuia sa fie trimis la bistrita pentru preaprobare dar nu stiu in ce stadiu este dosarul.

    12-01-2015

    Răspuns CEC Bank

    Stimate domnule, Va invitam la Sucursala CEC Bank – Baia Mare pentru completarea dosarului. Totodata, va rugam sa ne contactati pe adresa office@cec.ro pentru a va pune la dispozitie lista documentelor care lipsesc din dosarul depus. Ne bucura faptul ca oferta Bancii de produse si servicii bancare este apreciata de clientii nostri, printre cele mai avantajoase si solicitate produse regasindu-se si creditul Prima Noastra Casa. Va asiguram ca pentru a veni in intampinarea solicitarilor clientilor nostri, Banca face demersuri in vederea obtinerii fondurilor necesare finantarii clientilor sai. Cu stima, Directia Marketing si Comunicare

    M Rmihai/florentin rusan
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la CEC Bank

    Am un credit de refinant

    Am un credit de refinantare consum cu ipoteca, activat in anul 2008, dobanda fixa un an, dupa care variabila. In 2010 nu am fost instiintat sau contactat si fara acordul meu a fost modificat contractul. In prezent ca plaresc robor+ 5,09 dobanda de referinta, iar pe saitul cec este afisata dobanda de referinta in jurul cifrei 3,oo. Nu am primit actul aditional sau vreo alta explicatie despre vreo modificare. Am contactat angajatii cec care mi/au spus ca am un credit de superconsum, ceea ce nu este adevarat, dar nu mi/au dat nici o lamurire. Doresc actul aditional sau o justificare din care sa rezulte schimbarea denumirii creditului.

    03-01-2015

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca domnul Rusan Mihai Florentin a fost invitat la sediul sucursalei Craiova unde a fost consiliat si a primit copii dupa notificarile transmise anterior de banca. Directia Marketing si Comunicare

    A MAdriana Mititelu
    Retragere numerar de la CEC Bank

    Buna dimineata. Experie

    Buna dimineata. Experienta mea,nu cred ca e singulara pentru ca se aflau cu aceeasi problema acolo,mai multe persoane. Deci pe scurt despre ce este vorba: Mama mea este pensionara si are o poprire efectuata deja de catre casa de pensii si reiese inclusiv de pe talonul de pensie.Aceasta poprire se efectueaza deja din luna noiembrie anul curent.Pensia este de 554 de lei din care poprirea este de 184 de lei. Pe luna noiembrie am putut ridica de pe card pensia cu suma retinuta deja.Am intrebat despre ce este vorba,in banca si mi-i s-a spus ca are o poprire.Am asteptat acasa informatii asa cum ne-a fost recomandat.Nu am primit nimic. Pe luna decembrie cand am fost la bancomat sa scoatem pensia,nu am putut.Am intrat din nou in sediu si am aflat ca este pusa poprire pe pensie.bun stiam deja pentru ca scria si pe cupon dar de ce banca blocheaza contul?banii au intrat doar in cont si nu pe card. Donsoara respectiva ne-a spus ca trebuie sa mergem sa aducem de la casa de pensii o adeverinta precum ca se efectueaza de la ei popriprea si ca deabea dupa aceea putem sa luam banii(pensia) ..hmm deci intr-un cuvant nu ai bani sa treci strada dar dute si cere o adeverinta care se poate obtine prin comunicarea intre cec bank si casa de pensii..doar suntem in era tehnologiei..nu?ma insel?La casa de pensii nu te baga nbimeni in seama..asta este foarte bine stiut de nenumaratele drumuri(mai ales in prag de sarbatori) si inclusiv din vociferarile celor in aceeasi situatie cu noi. Dar totusi se poate face ceva...o cerere e-mail intre cec bank si sediul central al bancii,dupa cate am inteles si/dar ne poate da doar 2/3 din suma ramasa,respectiv 240 de lei.Ok,acceptam. Dar aici se ridica problema!!! De ce nu ne poate da nici un document legat de aceasta tranzactie?adica reiese ca efectiv atat a dorit mama sa ridice din infama suma care i-a ramas din pensie!cum adica?este normal ca cec bank sa se preteze la astfel de lucruri?de sarbatori?Care este dreptul ei?sa accepte o retinere a bancii fara sa comenteze?de ce sa ramana in cont aceasta suma?adica respectiv 130 de lei. Nu este mare lucru pentru multi dintre cei care au salarii rezonabile dar pt un pensionar care a fost nedreptatit inclusiv de casa de pensii dupa 37 de ani de munca din care i-au acceptat doar 27 de ani,sa ramana tocmai acum de sarbatori fara amarata de pensie??Timpul petrecut in banca?hmm mult!!! 2 domnisoare citeau dosare,o singura angajata(la care asteptam si noi ) avea in jur de 8 persoane carora trebuia sa le rezolve doleantele..iar timpul per fiecare era relativ..,casiera super agitata ca nu-si putea accesa cele 2 simuri pe acelasi telefon..in fine fiecare cu problemele sale..si clienti nemultumiti!!!dupa noi urma o domnisoara care se confrunta cu aceesi p[roblema ca si noi,ne-a spus ca luna de luna trebuie sa repete ritualul cu e-mailul pentru ca,la casa de pensii nu le-a fost data nici o adeverinta. Oricum in incheiere..intreb: Este posibil ca aceasta institutie sa se preteze la astfel de lucruri?poate nu as fi reactionat asa..daca totusi mi se acorda un document din care sa reiasa ca banca pune si ea poprire din lipsa comunicarii intre cele 2 institutii...si mai ales de sarbatori! Cum poate fi recompensat un client pt dreptul sau calcat in picioare?cum poate fi recompensat un pensionar care a considerat ca trecand de la posta de unde banii nu-i veneau niciodata la timp la o banca are parte de acelasi tratament..chiar mai rau!?Plimbat pe drumuri? Ce sa mai zic de bancomat?De unde se dicteaza oprirea lor?Da,sunt de acord cu faptul ca sunt si alte banci in zona si ca exista si anumite acorduri interbancare..dar chiar si asa..plec de la un bancomat la altul tot cec bank..si minciuna iese la iveala..nu e oprit in tot sectorul cum mi s-a spus...si informatia raspicata:"Nu stiu cand ii vor da drumul!" pff..iar cand revin de la celalalt cec bank functioneaza..Domnilor,unde traim? Cat am stat a doua zi in banca o donsoara l-a oprit de cateva ori.Oare nu trebuiesc niste explicatii logice date clientilor? Oare institutia dumneavoastra foloseste "Mystery clients"?sau e prea mult? Inchei cu o mare dezamagire fata de serviciile si atitudinea angajatilor ..cat despre "stars" nu ar trebui sa fie obligatorii..nu avetio si zero sau minus.. Cu respect si multumiri acestui site pentru inlesnirea comunicarii prin intermediul internetului deoarece personal nu prea se poate ajunge nicaieri. Sarbatori fericite, Adriana Mititelu

    22-12-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimata doamna Adriana Mititelu, Referitor la mesajul postat pe site-ul conso.ro, cu privire la poprirea pensiei mamei dumneavoastra, va comunicam urmatoarele : Banca in calitate de tert poprit are obligatia sa dea curs popririi. In conditiile in care clientul va prezenta o adresa emisa de Casa de Pensii prin care se certifica poprirea a 1/3 din contravaloarea pensiei, se va elibera intreaga valoare a pensiei. Contul va ramane blocat pana la sosirea adresei de desfiintare a popririi, adresa care va fi emisa de executorul judecatoresc. Doamna Burcin Filofteia a fost contactata telefonic si informata cu privire la contul poprit. Va multumim anticipat si ramanem la dispozitia dumneavoastra pentru orice informatii sau clarificari pe care le considerati necesare.

    A MAUGUSTIN CATALIN MITRAN
    Card de credit de la CEC Bank

    Am facut un dosar pt ca

    Am facut un dosar pt card de credit si as vrea sa stiu situatia dosarului meu, in conditiile in care eu sunt student si trebuie sa-mi platesc studiile. A trecut aproape o luna si nu am primit nici un raspuns, din cauza asta pot pierde anul universitar. Nu ma suparam daca raspunsul era nu, stiam ce am de facut, dar asa, am tot asteptat rezultatul dosarului care nu mai vine...

    18-12-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimate domnule Augustin Catalin Mitran, Referitor la mesajul postat pe site-ul conso.ro, va comunicam ca solicitarea dumneavoastra a fost aprobata inca din data de 17.12.2014. Va asteptam la sediul bancii - Agentia CEC Bank Toporasi, pentru ca in 30 zile de la data emiterii (17.12.2014) sa va ridicati cardul de credit Va multumim ca ati ales sa fiti client CEC Bank si va asteptam in continuare sa utilizati produsele si serviciile oferite de banca, asiguradu-va de intreaga noastra consideratie.

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie