top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BCR

BCR

Scor: 1.7 | 329 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BCR
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    G CGeorgiana Ciobota
    Credit nevoi personale de la BCR

    Detin la BCR un credit d

    Detin la BCR un credit de nevoie personale contractat in decembrie 2007, credit ce are dobanda calculata din dobanda de referinta bcr+o marja fixa de 3.5%. Primele 3 luni am avut dobanda promotionala si apoi aceasta a crescut.In final cam de aproximativ 1 an si jumate dobanda mea s-a stabilit la 12.4%. Tot in aceasta perioada (1 an si ceva) toate dobanzile au scazut si ma refer la dobanda de politica monetara, dobanda de referinta BNR, euribor-ul, robor-ul. Singura dobanda care nu a avut nici o miscare a fost dobanda de referinta BCR care este stabilita la 8.9%. Am sunat la centrul lor de relatii cu clientii, am fost la sucursale pentru a cere explicatii legate de calculul acestei dobanzi de referinta Bcr pentru ca nu inteleg de ce toate scad si doar aceasta nu scade, prin urmare si dobanda mea nu scade.NIMENI NU A STIUT SA RASPUNDA. Toti mi-au spus " aceasta dobanda este stabilita de BCR si nu stim modul de calcul". Cum se poate sa mi se impuna o dobanda pentru care nu se pot da explicatii de calcul? Adica daca cei de la bcr viseaza noaptea o dobanda de referinta bcr de 20% o sa ne trezim cu o asa dobanda? Va rog sa ma ajutati, sa incercati sa gasiti cateva explicatii pentru aceasta dobanda de referinta ce, din cate am citit, afecteaza foarte multe credite. Multumesc

    22-04-2010

    L Mluminita michai
    Credit nevoi personale de la BCR

    Ian 2006 debut credit ne

    Ian 2006 debut credit nevoi personale, cu 10,75% dobanda. Dobanda a crescut pana cand anul trecut a ajuns la 18,2 si asa a ramas! Nici macar o singura data nu am primit vreo notificare scrisa de la ei despre cresterea dobanzii! Am incercat la ei o restructurare, reesalonare, whatever, luindu-ma dupa publicitatea facuta in legatura cu "intelegerea" manifestata de banci pentru perioada grea prin care se trece si o aroganta de domnisoara mi-a zis ca pe banca nu o intereseaza pb personale ale clientilor, ca nu e tb lor si ca ma intereseaza. Mi-a mai zis, fara a face efortul sa verifice in calculator exact situatia creditului si ce s-ar putea face, ca oricum nu merita pentru cateva sute de mii in minus la rata lunara sa prelungesc credutul cu cine stie cat timp! Cat timp? Cate sute? Era prea greu sa afle! O alta la fel de draguta careia incercand sa-i explic ca in urma divortului nu-mi mai permit o asemenea rata si in ce fel banca ma poate ajuta, eu nedorind sa devin rau platnic, mi-a replicat: "Cand ati semnat erati casatoriti. Ce, vreti sa vina banca sa va rezolve pb de familie?" Cu atata amabilitate, ce sa mai astepti decat sa-ti ia tot mai multi bani?! NU INTELEG DE CE SE PUN IN DISCUTIE REDUCERILE DE DOBANZI LA CREDITELE NOI, IN TIMP CE CELE AFLATE DEJA IN DERULARE RAMAN IN AFARA GRIJILOR SI DISCUTIILOR TUTOROR? Alea nu s-au acordat tot in Romania, tot romanilor si tot de catre aceleasi banci? Nu stiu alte banci cum sunt, dar BCR-ul l-as elimina de pe piata atat pentru politica lor cat si pt atitudinea fata de clienti!!!! Furt sub umbrela vreunei legi bune, ca toate, in Romania!! Putere, fratilor! Nu s-a terminat bataia de joc! Oare ce i-ar putea pune capat?! Personal, mai am un ghimpe cu bcr ul; dintr-o greseala a lor, acum platesc ceva ce nu mi-am asumat! :((

    17-04-2010

    M NMariana Nedelcu
    Credit nevoi personale de la BCR

    <p>Raspuns pentru: <em>C

    <p>Raspuns pentru: <em>Clementina Cernea (Onesti)</em></p> <p><em>Toate convorbirile bancii sunt inregistrate, daca va mai amintiti cand ati sunat si un interval orar, puteti sesiza conducerea banci respectiv organele abilitate in vederea protejarii drepturilor omului.</em></p>

    15-04-2010

    C CClementina Cernea
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

    Experienta cu BCR mi-a l

    Experienta cu BCR mi-a lasat un gust amar si multe probleme.Din cauza unor probleme financiare am ramas in urma cu rata anul trecut si am luat legatura telefonic(cea mai mare gafa a mea) cu angajatii sucursalei de unde am luat creditul.Multe promisiuni si sfatul de a astepta ca iau ei legatura cu cei de la Bucuresti.Nu au facut nimic si m-am trezit in mai ca pt o restanta de 1650 Euro,ma asteapta executarea silita!Am vorbit tot telefonic cu cei de la Bucuresti(ca la scrisoare trimisa in care expuneam problema mea,nici nu au avut bunavointa sa imi raspunda) si mi-am luat obligatii de plata,pe care mi le-am respectat.Verbal in septembrie(pana atunci,din mai am platit lunar sume intre 400-1100 Euro) mi s-a spus sa stau linistita daca aduc rata la 0.Ceea ce am si facut!Dar in februarie primesc un telefon de la Suport Colect(nici macar o instiintare scrisa!) prin care mi se spune ca vor achitarea integrala a creditului restant de 77000 euro(17 ani) pentru care la ora actuala platesc o rata de 841 Euro .Vi se pare corect modul in care s-a procedat cand peste tot la tv vezi ca bancile sant deschise discutiilor cu clientii pentru a trece peste aceste probleme si a gasi solutii?!Mie mi-a gasit solutia!11 luni platesc rata la BCR si in a 12-a creditul total,adica vre-o 76000!In cazul meu am avut doar promisiuni si minciuni. Va multumesc pentru atentie.Acum nu mi-a m-ai ramas decat sa astept decizia judecatoreasca.

    14-04-2010

    P CPletoianu Catalin
    Credit nevoi personale de la BCR

    Deocamdata din partea BC

    Deocamdata din partea BCR-ului nu se poate vedea nici o transparenta ... numai ei stiu cum se calculeaza dobanda de referinta a bancii ... Poate sa raspunda un reprezentant al BCR-ului cum se calculeaza dobanda de referinta? Sper ca din 11 iunie sa se schimbe ceva in bine ....

    12-04-2010

    M AMarius Albinita
    Credit nevoi personale de la BCR

    Buna ziua ma numesc Mano

    Buna ziua ma numesc Manole Marinela, in anul 2007 am contractat un credit pentru nevoi personale in lei la BCR fara ipoteca cu asigurare de viata avand un contract cu numarul ***. As vrea sa reclam faptul ca banca nu m-a informat prin scrisori cu confirmare la primire asupra modificarilor ce au intervenit in dobanda de referinta. Dar cel mai grav mi se pare faptul ca banca nu a dorit sa-mi ofere informatii legate de modalitatea de calcul a dobanzii de referinta (nu am primit o formula prin care sa verific de ce dobanda mea este de 18.6% si nu alta, avand in vedere valoare ROBOR). Mai este si problema ca banca m-a obligat sa inchei o asigurare de viata prin BCR Asigurari de Viata chipurile gratuita, dar fiind obligat sa platesc un comission de risc, adica practic platesc asigurarea. Va rog sa-mi puteti spune ce as putea face in aceasta privinta, doresc concret ca banca sa-mi modifice valoarea dobanzi dupa ce am si fost anuntat si as vrea sa stiu cum pot constrange banca sa-mi ofere o modalitate transparenta de calcul a dobanzii. Va multumesc

    12-04-2010

    S MSilvia Manciu
    Credit imobiliar de la BCR

    Pana la urma...voi ce st

    Pana la urma...voi ce stiti de legea care cica se aplica de la 11 iunie? Dobanzi transparente, calcul clar, comisioane de rambursare anticipata minime sau deloc...etc. Credeti ca se va aplica? E aprobata legea? Au dat si la TV si am gasit si pe diferite site-uri. Stie cineva ceva mai mult? Poate ca legea aceasta ne va mai rezolva din probleme...

    12-04-2010

    M NMariana Nedelcu
    Credit nevoi personale de la BCR

    Referitor la creditul de

    Referitor la creditul de nevoi personale: Rambursarea anticipata <strong>“nu este o metoda avantajoasa pentru client”</strong> pentru faptul ca rambursarea anticipata presupune: plata calculata cu toate comisionele incluse plus comisionul de rambursare stabilit de catre banca in functie de momentul rambursarii creditului (perioada de rambursare este stabilita in functie de anumite perioade, fapt stipulat in contractul incheiat intre parti). Exemplu: Un credit de rambursat intr-o perioada de 5 ani va fi rambursat prin plata lunara a celor 60 luni. Adica: exact suma calculata plus comisionele aferente vor fi achitate lunar. In momentul rambursarii anticipate se achita exact suma celor 60 luni plus comisionul de rambursare anticipata. Mult success!!!

    09-04-2010

    S MSilvia Manciu
    Credit imobiliar de la BCR

    Am citit ca din vara se

    Am citit ca din vara se va pune in aplicare o lege prin care bancile sunt obligate sa practice "dobanzi mai transparente" si in plus sa aiba ca reper (la euro) EURIBOR + marja bancii. Sa speram ca asta va insemna o asezare a lucrurilor si pentru noi. In plus, cred ca de data aceasta vom sti sa negociem si noi putin, nu sa stam la mila bancii. O alta idee, pentru cei care se pricep, am putea face o petitie electronica, "semnata" de toti cei care am luat "teapa" la credite (cu dobanda dublata dupa 1-2 ani) si sa o trimitem la BNR, ANPC, Asociatia Clientilor Bancilor din Romania si, de ce nu, la toate televiziunile. Iar cei care au dat banca in judecata, va rugam sa ne povestiti si sa ne indrumati si pe noi.

    08-04-2010

    M RMariana Radulescu
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

    In aprilie 2007 am incep

    In aprilie 2007 am inceput un credit cu ipoteca de 91.800 euro. Am comision de administrare lunar de 45,9 euro si comision de rambursare in avans de 4,5 %. In primul an dobanda fixa 7,4%, in al doilea 10,4%,in al treilea (dupa negociere ) 9,9 %. 1. Desi am solicitat bancii in doua randuri scoterea comisionului de rambursarea anticipata si a comisionului de administrare, nu mi s-a acceptat. Am platit anul trecut 30.000 euro in avans cu 4,5% dobanda. Sunt clauze abuzive si plati necuvenite. Bancile nu sunt si ele societati comerciale ? Serviciul acordat de banci este imprumutul, iar venitul este dobanda. Comisioanele acestea sunt un mod de a realiza venituri nejustificat(administrarea banilor o face clientul, care ramburseaza rata si dobanda, nu banca, iar rambursarea in avans in conditii de criza financiara ar trebui sa fie in avantajul clientului, nu a bancii). E "hotie legala"?. Sunt atatea legi care stipuleaza ca nu esti obligat sa platesti ceea ce nu consumi, dar la banci regula nu se aplica. De ce ? Ce fac Protectia Consumatorului, Guvernul si BNR-ul care accepta asemenea practici? 2. A doua problema este dobanda: dobanda variabila dupa dobanda de referinta a BCR. Am solicitat dobanda variabila functie de EURIBOR. Numai la BCR nu se poate, celelalte banci si-au invitat clientii pentru aditionale la contract cu schimbarea dobanzii. Ce sa mai zic ? 3. Sunt atatea reglementari in toate domeniile care s-ar traduce cam asa: "la aceleasi servicii , aceeasi plata". E valabil la societati comerciale, la autogari, etc, dar la banci nu: daca esti client vechi si ai fost deja prins in plasa bancii cu un credit, numai daca creste dobanda ti se modifica si tie, daca scade nu e valabil. MAXICREDIT SUPER(produsul BCR de credit in euro cu ipoteca ) are acum 0 comision de administrare si dobanda euribor+7%, dar e valabil numai pentru clientii noi. Am solicitat pe 22 februarie 2010 adaptarea creditului meu la noile conditii ale produsului. Credeti ca am primit vreun raspuns? 4. Am scris direct la Direcia de credite retail la Bucuresti.M-a indrumat la sucursala Iasi unde am deschis creditul. Am trimis adresa pe fax pe 25.02.2010. La o saptamana cand am sunat sa aflu daca exista vreun raspuns mi s-a spus ca fax-ul pe care am trimis 0232 230600 este al bancii, dar nimeni nu distribuie corespondenta, asadar l-am mai trimis o data pe 06.03.2010. D-na Daniela de la credite m-a asigurat ca " a pus adresa pe incidente", dar nu a primit nici un raspuns pana azi. Azi nu se poate discuta cu directorul de sucursala ca e in sedinta. La Bucuresti mi se spune ca e o problema care se rezolva local. Timpul trece si e OK, caci eu platesc. Mai proaste servicii ca la BCR cred ca nu mai sunt. Desi totul este centralizat, nimeni nu ia o decizie local, la Bucuresti nu stii cui sa te adresezi. Mai rau ca in comunism. Sunt atat de indignata de modul in care comunic cu BCR si modul in care ma trateaza aceasta banca incat , dupa ce o voi da in judecata, imi voi muta toate conturile la alte banci si ii voi face un blog, sa stie toata lumea cum e la BCR.

    08-04-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie