Opinii clienti Raiffeisen Bank

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Raiffeisen Bank - Banca pentru locuinte

16 Martie 2021

Din pacate fac si eu parte din clubul norocosilor am incheiat si eu 3 contracte pe care le-am incheiat la scadenta din contract. Am luat prima de la stat un singur an ...dupa care pauza. Ma puteti adauga si pe mine la grupul de whatsup in cazul in care se porneste un proces. Multumesc, Lucian Gardan, 0720092817

Lucian Gardan (, )

Raiffeisen Bank - Internet banking

21 Decembrie 2020

Relatia cu banca asta a ajuns sub orice critica. Te lasa fara bani daca esti in strainatate si nu mai ai acces la telefonul pe care il stiu ei. Raspund dupa 30 de minute dupa care iti inchid pt ca nu te pot "identifica". Ca sa stiti, un apel de 30 minute ma costa 24 de euro. Sigur urmeaza niste scuze din parte unui robot uman care ma trimite sa sun din nou si sa o iau de la capat cu apelul si sa nu imi recunoasca numarul. Fugiti cat puteti de banca asta !!! Merita dati in judecata pt abuz !!!

Bogdan Gheorghe (, )

Raiffeisen Bank - Call Center

02 Decembrie 2020

O experienta terifianta cu aceasta banca, indiferent daca apelezi la call center sau mergi la vreun sediu, timpul de asteptare este de CEL PUTIN 30 DE MINUTE ceea ce este total inacceptabil. Aplicatia lor merge extrem de defectuos de cate ori isi face actualizari, ai nevoie de 2 aplicatii care ocupa in plus spatiu pe telefon fata de aplicatiile tuturor celorlalte banci care se descurca si cu una singura, si nu poti rezolva nicio problema cu acestea decat daca suni in call center unde chiar si daca incerci sa reclami problemele pe care le ai, operatorii schimba subiectul sau se misca de parca ar fi cu incetinitorul. Daca ai vreo solicitare la banca asta vreodata fii pregatit sa te inarmezi cu ore de rabdare pentru ca nici reclamatiile sau erorile nu le proceseaza. De 5 zile astept sa imi fie restituita o suma de bani care a fost transferata intr-un cont gresit si nu se intampla nimic, decat un timp de asteptare de 40 de minute la telefon pentru a primi drept raspuns un ridicat din umeri si un "nu stiu, nu cred, daca nu va convine mergeti in instanta". Total dezamagita de aceste servicii !!!!

Andreea Calin (, )

Raiffeisen Bank - Transfer international

19 Noiembrie 2020

Sunt client Premium de foarte multi ani, timp in care am efectuat o multime de transzactii prin Raiffeisen. In urma cu doua saptamani, am trimis dintr-o banca europeana catre contul de USD din Raiffeisen o suma de bani dar acestia, dintr-o eroare, au ajuns in moneda RON. Am cont si in RON tot la ei. A durat mai bine de 5 zile pana banii au fost returnati catre origini fara nici o informatie catre mine. Experienta cu alte banci cu respect fata de clienti m-a invatat ca banca suna clientul, il informeaza asupra erorii la intrare, ii deschide cont in moneda transferului daca nu are si vrea...informeaza, lucreaza cu clientul. Aici, nimic. Am online banking, am whatsapp, email orice insa nu am primit nici macar o informatie. Am sunat de 4 ori, in patru zile la rand pentru a primi mesaje generale, clasice de tipul celor generate automat din care nu poti sa afli nimic concret. Este o totala lipsa de respect fata de client, este lipsa de profesionalism. Am retras depozitele si nu voi mai face nici o tranzactie prin Raiffeisen. Nu recomand si nici nu indemn pe nimeni sa mearga la acestia. Rusine!

Marian Costea (, )

Raiffeisen Bank - Cont curent

09 Noiembrie 2020

Buna ziua, In luna martie am deschis contul, incasez lunar indemnizatia pentru copil in acest cont, si inca nu am primit cardul. De doua ori am fost la banca si au trimis mail sa imi solicite cardul la sucursala unde am deschis contul si pana in ziua de azi nu am card, am facut si o sesizare si degeaba. Aplicatia mereu se schimba, daca suni la ei stai cel putin 30 min pana raspunde cineva si si atunci mai stai 20 de min pana fac o sesizare. Profesionalism 0, mult timp pierdut si fara nici o rezolvare, inteleg de ce statul lucreaza cu asemenea banci.

aNDREEA RUS (, )

Raiffeisen Bank - Card de debit

04 Noiembrie 2020

Am sunat acum 4 zile sa mi sincrinizeze nr de telefon cu contul, pt a putea efectua plati online. Timpul de asteptare in a mi prelua apelul a fost de 48 de minute si cateva secunde. Din spusele celei de la cealalta parte a "firului", am inteles ca problema a fost rezolvata. Am incercat sa fac onplata online acum, si ce sa vezi??? Nu era nr adaugat! Am sunat din nou, am asteptat 38 de minute pt a mi fi preluat apelul. Am dat de un "domn" Andrei si mi a spus ca daca nu mi convine sa astept atat, sa schimb banca sau sa ma duc la ghiseu! Atat de simplu!!! Tin sa mentionez ca am mers la ghiseu innainte de a apela la ei telefonic, iar doamna din acea sucursala mi a spus ca ei nu se ocupa cu asa ceva. Ca trebuie sa sun neaparat! Foarte nemtumita sunt si chiar dezamagita. Ne rugam de ei, pe banii nostrii sa si faca meseria!!!

Iustina Codreanu (, )

Inapoi sus