top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank

Scor: 2 | 181 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Raiffeisen Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    N RNicolae Radulea
    Cont curent de la Raiffeisen Bank

    In urma unei cereri de p

    In urma unei cereri de poprire pentru plata impozitului pe locuinta - emisa de Aministratia Financiara - banca a inceput procedura de poprire a salariului. Cum? Extrem de simplu: mi-a blocat in totalitate salariul. Le-am explicat functionarilor bancii procedura conforma cu Codul Civil, Codul Fiscal si toate celelalte prevederi legale - dar bineinteles mi-au deblocat cele 2/3 din salariu abia dupa 2 - 3 zile. Si asta timp de 3 (trei) luni la rand, aceeasi atitudine gretoasa a functionarilor. Culmea a fost cand - desi aveam disponibil in cont - au "binevoit" sa vireze doar 0,69 RON cu comision de 20 RON. Restul sumei - de 222,82 RON a ramas blocata de banca si blocata a ramas pana cand am aflat de la functionarii de la Directia de Taxe si Impozite ca e un obicei al Raiffeisen sa tina banii chiar si un an pana sa-i vireze. Bineinteles ca pentru banii astia nu dau nici un fel de dobanda - Administratia Financiara calculeaza si percepe penalitati, iar cetateanul plateste. La mail-urile in care am solicitat explicatii mi se raspunde in dorul lelii, functionara bate campii infiorator, raspunde la orice, numai la intrebarile punctuale adresate nu. Mai pe scurt, am sa-mi indrum doar dusmanii sa apeleze la serviciile Raiffeisen Bank, si cum nu am dusmani ...

    05-11-2012

    C FCalin Florentina
    Cont curent de la Raiffeisen Bank

    Trec printr o SITUATIE I

    Trec printr o SITUATIE INCREDIBILA - o tragi comedie - care dureaza de 4 zile si nu am nici o idee cand - daca se va solutiona. Sotul meu lucreaza in strainatate -in port- si evident am deschis un cont pt ca firma angajatoare( care culmea este una din cele mai mari companii portuare din lume si are agentie si in portul constanta) sa mi vireze salariul lui in contul de valuta deschis in Romania - la Raiffeisen .Toate bune si frumoase pana aici. luni au intrat banii in banca ...dar nu in cont. marti am verificat contul...era zero . Am suna la banca si mi s a spus ca poate sa mai dureze cateva ore dar pana la sfarsitul zilei voi avea banii in cont..Nici vorba . Contul era gol si seara ...si a treia zi dimineata .Am mers la agentia unde deschisesem contul si cer explcatii . Dra de acolo- care desi avea in fata ei detalii despre cont -si stia suma care trebuia virata n cont - imi sune ..imi pare rau dar nu ii putem vira pt ca firma care a trimis banii nu a scris adresa corect. eu aveam opeul trimis de cei din strainatate si stiam ca e corecta adresa . am intrebat ce lipseste din adresa ? si ea spune ...pai strada . STRADA IN PORT ???? FEMEIE ! UNDE DZEU AI GASIT TU IN LUMEA ASTA STRAZI IN PORT ??? Adresa era corecta - asa cum si in Romania in port nu exista strazi ci dane..moll..sau terminale ...asa si acolo . NU EXISTA STRADA IN PORT . Nu! ...Banii nu mi au intrat nici azi - ea asteapta sa i se dea strada ..a primit confirmare din strainatate ca adresa e corecta - chiar si de la firma care a trimis banii. Nu...femeia vrea strada!.Si mi zice Directoarea de sucursala in aceasta dimineata - imi pare rau dar puteti sa va inchideti contul de la noi daca vreti!!! Am sunat la OPC - am fost apoi acolo si am depus o reclamatie - cei de acolo au spus ca este ireal sa se intample asa ceva..dar uite ca se intampla la banca RAIFFEISEN . Azi astept telefon de la OPC - sa mi transmita ce anume se intampla ca sa pot sa mi scot banii din cont. sunt cu nervii la pamant si cred ca nu sunt singura care pateste astfel de lucruri ireale...numai in Romania se poate .

    25-10-2012

    M HMadalina Huzuneanu
    Card de debit de la Raiffeisen Bank

    Buna ziua, luni, 17.09.2

    Buna ziua, luni, 17.09.2012, intre orele 10.00-10.40 am incercat sa scot o suma de bani din ATM-urile a doua agentii Raiffeisen din Constanta, Far si Histria, insa nu am reusit. Angajatii agentiilor m-au informat ca niciun ATM din oras nu este alimentat cu banii, ptr ca nu a venit masina de la Tulcea si mai dureaza cel putin o ora pana se remediaza problema. Acest incident m-a obligat sa retrag banii de la ghiseu, respectiv 4000 lei, platind un comision de 20 lei, in conditiile in care la retragerea banilor de la ATM am comision 0. As vrea sa stiu cum mi se poate restitui acest comision, platit abuziv din cauza proastei organizari bancare. Multumesc!

    17-09-2012

    C Cclaudia conte
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    Am avut credit la aceast

    Am avut credit la aceasta ,,minunata,, banca in euro…m-am dus sa achit creditul si aveam si ceva ,,monezi de 1 euro 2 euro….mi-au refuzat plata ,;motiv nu primesc monezi,,….CE??????…nu plateam cu bani din congo ci cu euro…,egal ce…erau EURO….sunt niste nemernici si noi mari prosti ca acceptam un astfel de ,,tratament,, din partea lor….credeti ca se poate face ceva pt viitor?????….(

    13-09-2012

    Răspuns Raiffeisen Bank

    Raiffeisen Bank a decis sa modifice tratamentul aplicat depunerilor cash in moneda metalica, lei si valuta, la ghiseele bancii pentru a simplifica si eficientiza interactiunea clientilor cu banca. Astfel, depunerile de numerar in moneda metalica sunt acceptate de Raiffeisen Bank numai prin contracte de transport valori sau conventii de depunere cash la ghiseele bancii, in saci sigilati. Pentru cazurile in care suma depusa presupune zecimale, acceptam valori intregi si furnizam rest sau oferim optiunea creditarii contului cu diferenta. Aplicam acelasi tratament si operatiunilor efectuate pe casa de schimb valutar. Echipa Raiffeisen Bank

    M AMarius Albinita
    Card de debit de la Raiffeisen Bank

    Va salut, am o intrebare

    Va salut, am o intrebare pentru cine cunoaste procedurile interne sau are informatii legate de acest lucru. De ce dureaza 10 zile sa se "inchida" un cont curent cu un card atasat, in conditiile in care cardul era valabil, soldul pe card era disponibil?! Intradevar s-au facut tranzactii la comercianti cu cardul, dar din cate stiu tranzactiile se deconteaza in 24h. Va multumesc

    20-08-2012

    C PConstantin Popescu
    Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

    Am un credit in desfasur

    Am un credit in desfasurare la aceasta banca, am achitat partial din credit 10000 lei din total de 30000 lei, am luat noul desfasurator si am observat ca nu au scazut comisionul de administrare care este de 0,33 % din soldul initial, am gasit la dumneavoastra pe site articolele cu privire la probleme intampinate si de alti clienti cu aceasta banca, si am facut o sesizare la banca in care am detaliat cele intamplate, la care am anexat o cerere de diminuare a comisionului si cele 2 articole de pe site, si am primit raspuns ca cererea mea nu poate fi solutionata favorabil doarece este in concordanta cu clauzele contractuale respectand prevederile oug 50/2010, si ca prin contractarea creditului coditiile au fost acceptate si insusite de catre mine prin semnare. Va rog frumos daca puteti sa ma indrumati sa stiu ce sa fac mai departe pentru ca nu vreau sa renunt asa usor, eventual chiar am de gand sa apelez la un avocat...Multumesc frumos....pot sa trimit pe o adresa de mail scanat contratul de credit si rapunsul celor de la banca...

    04-07-2012

    C HCezar Hotinceanu
    Probleme diverse de la Raiffeisen Bank

    Cred ca prin 2000 am obt

    Cred ca prin 2000 am obtinut un card de salarii . Ulterior , prin 2005 si un overdraft de 3 salarii . In 2009 8 luni nu am lucrat (avind decit citeva contracte cu timp partial) ,dar am achitat lunar dobinda aferenta. In acest interval, avind contractate la aceeasi banca 2 credite, dintre care unul achitat si unul in derulare. Din noiembrie 2009 pina in iunie 2010 am lucrat din nou. Am reusit sa obtin o refinantare mai mare. Am continuat sa platesc rata plus dobinda lumar, pina prin februarie-martie cind am inceput sa am dificultati cu recuperarea sumelor ptr. serviciile prestate (servicii de contabilitate). Cam in aceeasi perioada am schimbat nr. de telefon. La finele lunii mai 2012 (data plecare Bucuresti :29.05.2012 , data sosire Zimnicea 30.05.2012) primesc o notificare (cu confirmare ) ca inregistrez o restanta de 4 rate , ca am mai fost notificat o data(??????)si ca daca nu achit in 5 zile risc trecerea intregului credit la scadenta anticipata. Ajung la agentia Zimnicea si discut cu o dra. amabila si imi confirma suma, mergind pe firul inregisrarilor imi spune ca overdraftul a fost inchis si din acel motiv inregistrez restante de 4 rate. Completeaza un formular si convenim sa achit pina la finele lunii iunie peste rata normala aproximativ 20% din "restante" . Pe data de 08.06.2012 trimit la adresa de mail infoformatii.plati@raiffesen.ro o cerere de a imi oferii (fara sa reprosez ca au inchis overdraftul fara notificare) o solutie sa reesalonez decit partea de overdraft (circa1700). Vineri 15.06.2012 orele 13.52 sunt sunat de la Raiffeisen si a inceput cu textele invatate motamo . Prima data ca la finele lui aprilie s-a inchis overdraft-ul, ba ca din februarie. La reprosul meu, cred ca justificat (fiind client Raiffeisen de 12 ani fara restante) si solicitarea de a imi oferi o solutie de a reesalona overdraftul, in afara de "aveti 4 rate restante" si "achitati suma" nu au venit cu nimic nou. Sunt total nemultumit de atitudinea celor din Raiffesen centrala si in momentul in care reusesc sa rezolv creditul ..... De asemenea am sa ii recomand ca fiind cei mai slabi si necooperanti. Cred ca banca nu are intentia de a pierde un client prin inflexibilitatea de care dau dovada anumiti functionari , ci de a pastra portofoliul de clienti in aceste "vremuri tulburi". Cu deosebita stima C.

    15-06-2012

    M AMarius Albinita
    Card de credit de la Raiffeisen Bank

    Buna ziua, ma numesc Mar

    Buna ziua, ma numesc Marius Albinita, am fost contactat in data de 10.04.2012 de un angajat (cel putin asa s-a prezentat) din partea Raiffeisen Bank prin care mi se prezenta o oferta de card de cumparaturi (adica de credit cu DAE 25%, dar nu mi-a mentionat acest lucru decat dupa ce am intrebat eu). Am oprit-o pe domnisoara din ceea ce spunea si i-am spus foarte clar ca nu sunt interesat, dupa care a devenit agresiva si foarte invaziva. I-am spus din nou ca nu sunt interesat. I-am comunicat ca nu este nici pe departe orientare si respect catre client ceea ce face, aproape fara nici o urma de respect a incercat sa-mi inchida telefonul in nas, nu inainte de ai spune ca nu este normal ceea ce face si am cerut sa nu mai fiu deranjat pentru acest gen de oferte. Toate acestea dupa ce acum cateva saptamani am actualizat datele din cont si am bifat expres NU DORESC SA FIU CONTACTAT PENTRU OFERTE, PROMOTII ETC. Ceea ce vreau sa va spun este ca bancile isi determina angajati sa faca vanzari prin telefon fara a tine cont de nevoile si de dorintele clientului, fara a mai pune la socoteala respectul fata de acesta (nemai vorbind de respectarea contractului). Mi se pare de bun simt sa iti dai sau nu acordul pentru acest gen de abordare si odata ce l-ai dat sa fie respectat. Opinia mea generala despre Raiffeisen este urmatoare: 1) Costuri exagerat de mari (toate serviciile) fata de media pietei; 2) Timp foarte mare de asteptare in agentii (aproape in orice agentie in care am fost chiar si pentru cel mai banal schimb valutar am asteptat de la 40 min in sus) 3) Angajatii sunt relativ orientati catre client, nu foarte deschisi (o domnisoara dintr-o agentie mi-a spus ca Raiffeisen creste costurile generale pentru toate serviciile pentru ca asa cere BNR - ceea ce e o mare prostie; 4) Au o prezenta buna pe piata (multe agentii poate mai mult decat e nevoie) Per total mi-as dori sa nu am prea mult de a face cu ei. Multumesc!

    11-04-2012

    N CNicu Cuntan
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la Raiffeisen Bank

    O experienta neplacuta a

    O experienta neplacuta am avut si eu cu Raiffeisen Bank, in sensul in care dupa un an de la accesarea creditului, in 2009 mi-au marit rata cu aproximativ 20 EURO de la sine putere, fara a semna vreun act aditional la contractul incheiat cu ei. Dupa aparitia OUG 50/2010 am incercat din proprie initiativa sa aliniez contractul la normele actuale dar fara nici un rezultat. Angajatii Raiffeisen Bank din punctul meu de vedere erau total nepregatiti sau plictisiti in a pricepe problema mea, astfel ca numeroasele mele adrese catre banca se finalizau cu raspunsuri de genul: "la momentul accesarii creditului nu era in vigoare legea / oug XXX". Probabil atata timp cat EURIBORUL este la un minim istoric bancii ii convine aceasta situatie deoarece MULGE (incaseaza) de pe fiecare bani buni. Ideea este ca trebuie sa speri ca va veni si situatia in care economia isi va reveni iar acet indice va creste si atunci probabil banca va incerca prin diverse metode sa restructureze creditul. Alaturi de banca, din punctul de vedere al multor oameni, este de vina si BANCA NATIONALA care SUSTINE BANCILE si aici vreau sa va aduc in discutie cazul meu si a miilor de cetateni (care contribuie la URIASELE lor salarii) care au un credit de nevoi personale cu ipoteca / impotecar / imobiliar si care dupa aparitia OUG 50/2010 care mai apoi s-a trasformat in lege, au ramas la mana bancilor deoarece nu a fost precizata o formula de calcul pentru stabilirea MARJEI (pentru acele credite luate in anii 2007 - 2009 si care nu precizau o modalitate de calcul a dobanzi). Astfel banca in cazul subsemnatului in fiecare an imi trimite cate o epistola (adresa stas - fara numar) prin care ma instiinteaza ca marja in cazul meu este ba X ba Y si ca ei pentru ca sunt niste domni / doamne imi calculeaza rata dupa o marje mult inferiora la ceea ce mi-au trasmis mie in scris. Din cele povestite dupa cum bine se vede banca calculeaza dupa bunul plac rata dobanzii, desi de fiecare data le-am adus la cunostiinta cu nu sunt deacord cu marje uriase impuse de ei pentru alinierea contractului la noile norme. Poate acum la final de mandat parlamentarii nostri vor face o fapta buna si vor corecta aceste nedreptati pentru ca altfel multi dintre ei se vor intoarce printre noi si atunci nu cred ca se vor putea lauda cu ceva in fata noastra atata timp cat o sa le putem bate obrazul (cu spune o vorba din popor). Cu stima.

    05-04-2012

    A DAlexandru-Marian Danila
    Internet banking de la Raiffeisen Bank

    O experienta foarte plac

    O experienta foarte placuta.

    04-04-2012

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie