top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele ING

ING

Scor: 2.5 | 143 recenzii

Scrie o recenzie

Produse ING
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    P GPaul-Ovidiu Ghita
    Cont curent de la ING

    Am solicitat deschidere

    Am solicitat deschidere cont firma. Mi s-a spus ca dureaza max 5 zile lucratoare. In a 6-a zi i-am sunat si dau de la unul la altul mail-uri ca sa vada care-I treaba, sa urgenteze etc dupa care ... va sunam noi .... la sfant' asteapta! Azi mi-a venit un SMS ca e gata cardul si sa ma prezint la agentie. Acolo mi-au spus ca e gata cardul intradevar dar n-am ce face cu el ca nu-I activ contul ca inca nu l-au activat cei din central. Am sunat in central si mi-au spus ca .... o sa trimita un mail sa urgenteze. Curat bataie de joc!

    10-11-2014

    S ASteluta Anuti
    Prima casa de la ING

    Sunt in "asteptari" de f

    Sunt in "asteptari" de foarta multa vreme cu cei de la ING, in situatia in care dosarul e complet, subit a mai aparut un pas de "aprobare din centrala" inainte de a trimite dosarul la Fondul de garantare, sunt MAXIM de dezamagita de rapiditatea lor si neputina celor din office de a da raspunsuri automare" asteptam raspuns- va tinem la curent!" aveam impresia ca sunt o banca decenta comparativ cu ce este pe piata, dar se pare ca sunt foarte foarte imprasitiati... iar atunci cand nervii clientului sunt in joc mi se pare injositor ce se intampla.

    10-11-2014

    G LGeorge Ioan Lazar
    Prima casa de la ING

    Buna ziua, ma numesc Geo

    Buna ziua, ma numesc George Lazar si am accesat un credit prin programul Prima casa la ING Bank in urma cu aproape 3 luni si inca nu mi s-a finalizat dosarul.\\r\\n\\r\\nIn data de 15 octombrie mi s-a trimis dosrul cu un nou extras CF in centrala spre aprobare si nu am primit un raspuns timp de 2 saptamani desi am sunat zilnic in office si la relatii clienti si am trimis un e-mail pentru clarificarea situatiei. Am primit intr-un final un raspuns ca imi trebuie o adeverinta de salar noua cat mai repede pentru ca imi expira CF care a stat 2 saptamani in centrala fara sa-l verifice nimeni.\\r\\nPe data de 30 s-a dechis o solicitare catre Fondul de Garantare, dar nu s-au trimis actele/dosarul mai departe catre ei. Cei din office mi-au spus ca actele mele au fost trimise catre fondul de garantare iar cei de la fond in imi spun ca nu le-au primit. Am trimis dinnou o notificare scrisa cu raspunsul celor de la Fondul de garantare in care spun ca nu au primit actele.\\r\\nAm sunat dinnou de aproape o saptamana in fiecare zi la relatii cleinti si mi se se spune sa stau sa astept un raspuns din office. \\r\\n\\r\\nDraga ING Bank, imi pare rau dar NU AM TIMP SA ATEPT pana cand echipa de amatori din centrala ING imi rezolva statusul dosarului. Pe data de 12 noiembrie imi expira aplicatia pentru Programul Prima casa (pt ca se fac 3 luni de cand am aplicat) si dupa trebuie probabil sa sun dinnou zilnic la relatii cu clientii sa imi zica sa astept un raspuns si pe data de 15 noiembrie imi expira precontractul cu vanzatorul si cel mai probabil pierd avansul dat lui.\\r\\n\\r\\nVa rog sa ma anuntati daca mai doriti sa imi acordati acest credit sau daca trebuie sa ma indrept spre o alta banca.\\r\\n\\r\\nVa multumesc anticipat.

    06-11-2014

    G LGeorge Ioan Lazar
    Prima casa de la ING

    Am accesat un credit pri

    Am accesat un credit prima casa prin ING Bank si dosarul e plimbat de apropoape o luna dintr-o parte in alta

    05-11-2014

    C PClaudiu Petrovai
    Card de credit de la ING

    Am un card de credit obi

    Am un card de credit obisnuit. In momentul in care trebuia sa depun banii aferenti dobandei lunare am constata ca cardul trebuia schimbat (expirase perioada de valabilitate). M-am prezentat la agentia care imi eliberase cardul (conditie obligatorie - anomalie) si am cerut eliberarea noului card. Dupa ce d-na respectiva a spus ca e OK si a butonat la un PC vreo 30 de min., mi-a spus ca nu poate sa-mi elibereze cardul deoarece buletinul meu va expira peste 2 saptamani (ati citit bine - buletinul era valabil). Am fost usor amuzat de situatie si am dorit sa depun cash dobanda aferenta. A urmat ceva de genul: Client: Vreau sa depun cash suma de ..... Raspuns ING: Noi nu incasam bani, trebuie sa va duceti la sediul central. Client: Si unde este sediul agentiei? Raspuns ING: La adresa ....... ( in capatul celalat al orasului) Client: Ce program de lucru are agentia centrala? (in speranta ca reuseam sa ajung in timp util - era cca 17: 30) Raspuns ING: Luni-Vineri 09-16. Am "urat de bine" intre dinti bugetarilor de la ING si mi-am vazut de treaba. Am fost contactat ulterior de tot felul de "roboti" de la ING si nu am reusit inca sa-mi obtin ceea ce am cerut de la inceput: eliberarea cardului pt. a-mi efectua in mod decent tranzactiile cu banca. Buletinul mi-a expirat, m-am plimbat prin lume pe baza de pasaport, robotii de la ING ma suna in continuare, etc. Am dorit sa lichidez contul si ques what: nu se poate face fara buletin si card nou! Dupa aceasta comedie a erorilor prefer o banca (gen BRD) care sa ma "ciupeasca" usor la comisioane decat o multinationala plina de "roboti" in varianta mioritica.

    09-10-2014

    S DS D
    Credit imobiliar de la ING

    Am avut deosebirea nepla

    Am avut deosebirea neplacere de a fi mintita pe fata de aceasta institutie bancara, care defapt se aseamana mai exact cu un secretariat.. Desi eu si partenerul meu avem salarii foarte mari, am aplicat pentru un credit imobiliar casa mea (avans 15%) si dosarul nu s-a solutionat nici dupa 3 luni. Am incercat sa escalam problema, inclusiv relatii cu client, manageri etc. Ni s-a spus ca se va rezolva cererea/plangerea.. dar absolut NIMIC nu se intampla. Deci, ca procese ING-ul este o institutie publica pentru ca nu poti urmari statusul la absolut nimic.. cei de la biroul de credite din Bucuresti se plang de volumul de munca foarte mare, dar sa fim seriosi, pentru ca nu au nici o metrica (de genul SLA=timp de raspuns in cadrul proceselor), lucreaza foarte incet sau chiar deloc! Si la evaluare au fost probleme, a fost cu cateva mii de euro mai putin evaluate propietatea, dar treaca de la noi.. In ritmul acesta o sa iau casa cu banii jos si atunci chiar ma intreb.. pentru ce mai e nevoie de banci? Aparent ei sunt ocupati verificand dosare la persoane neeligible.. nu sa acorde credite performante. Suntem furiosi pe situatie si vrem sa escalam situatia si la protectia consumatorului si chiar sa determinam colegii din multinationalele noastre sa renunte la banca ING si toate serviciile lor. Nu de alta, dar sa nu mai lucreze asa de mult..

    06-10-2014

    M CMarius Condrea
    Credit imobiliar de la ING

    In august 2014 a aplicat

    In august 2014 a aplicat prietena mea pentru credit imobiliar in lei Fata de la ING Calea Aradului, ne-a comunicat ca toata procedura dureaza cam 2 saptamani, maxim 3 saptamani. Am dus/trimis tot ceea ce ni s-a cerut de la devoltator cam in prima saptamana, iar incepand cu cea de-a doua saptamana care a trecut am inceput sa punem intrebari referitoare la situatia cererii, Cei de la agentia din TM, ne raspundeau ca tot intreaba la Bucuresti daca e ok si mai trebuie ceva, iar cei de acolo nu raspund ca au f mult de lucru.Am fost la agentie sa intrebam personal si am vazut cand un client statea de o ora in fata angajatei ING, care tot suna si trimitea emailuri la Bucuresti la "centrala" iar cei de acolo nu raspundeau.Dupa 3 saptamani, ne-au mai cerut 2 acte.Apoi pauza.am fost sfatuiti sa sunam la relatii cu clientii caci sunt inregistrate convorbirile. Prima data cand am sunat, o tanti ne-a zis ca ea nu ne poate da nicio relatie si numai cei din TM la care am aplicat sunt in masura sa ne raspunda.Am sunat in ziua urmatoare si ne-a raspuns un nene care ne-a spus ca mai asteapta opinia notariala pentru a fi complet dosarul. cei de la agentia din TM spun ca au trimis-o, cei din Bucuresti spun ca nu o au.Din ce m-am interesat si la alte agentii ING din TM si chiar din tara, cei de la Bucuresti au foarte mult de lucru si solutioneaza f. greu dosarele.Consider ca ar trebui sa mai angajeze oameni daca nu fac fata volumului de munca.Daca pierdem avansul dat dezvoltatorului, de 15% din valoarea apt, suntem hotarati sa dam banca in judecata, caci iata, deja se fac 4 saptamani de cand am aplicat la credit. DECI NU creditelor imobiliare ING....

    22-09-2014

    G AGigi A.
    Probleme diverse de la ING

    Am gasit aceste mesaje

    Am gasit aceste mesaje pe home banking si nu am primit niciun raspuns din partea celor de la ING, nici macar dupa procedura umilitoare in care trebuie sa ne rugam de robot apoi de doua functionare la call center sa se faca o operatiune simpla, asa cum se face la majoritatea bancilor. Si apoi timpul pierdut? Am vazut si alta aberatie pe care o sa o postam si pe retelele sociale in care apare afisat mesajul cont indisponibil (poate e alt cuvant daca vreti va trimit poza ecranului) pt suma de 0 (asa cum vedeti zero) lei Dar acesta este alt subiect - ING nu solicita datele personale si/sau elementele de securitate ale clientilor prin accesarea unui link transmis prin email sau la telefon NU e adevarat. In momentul in care a trebuit sa fac plecaciunile de care am vorbit mai sus am dat multe date, nume, CNP si raspunsuri la alte intrebari de rutina. Pentru ce? Ca sa se faca operatiunea la timp, nu dupa o luna si ceva cum s-a intamplat in perioada precedenta. In banca erau 4 sau 5 persoane. Doi dintre cei prezenti nu aratau cei mai prietenosi, daca erai pe strada langa ei te indepartai. Mai era o batrana si inca un tanar cu prietana care probabil a iesit. Nu stiam ce sa fac: sa intrerup convorbirea si sa o reincep (mai aveam multe treburi de facut in ziua respectiva si timpul ma presa) cand eram in siguranta. Dar puteau intra altii. Am continuat cu speranta ca nu au venit sa monteze cititoare de card sau microfoane. Sper sa nu am probleme. ING nu va solicita niciodata confirmarea detaliilor personale (de ex. numarul cardului, data la care expira, codul CVV2, PIN-ul, cod Digipass, parola) printr-un mesaj e-mail sau apel telefonic; CUM ADICA? Eu cu cine am vorbit, cu frizerul? se mai foloseste si cuvantul niciodata Din eroare la DITL am avut o solicitare de blocare cont ma intreb daca nu reuseam sa razbesc cu functionarii primariei trebuia sa duc o alta lupta apriga cu functionarii bancii unii dintre ei facuti din piatra mai tare dect cei de la primarie? Sper sa se inteleaga partea pozitiva a mesajului si cei de la ING sa constientizeze ca nu se intampla ceea ce trebuie. Personal cred ca banca nu s-a adaptat conditiilor din piata, turbulentelor economice. Scuza ca nu sunt destui functionari, nu e treaba noastra, mai luati din sucursalele care au activitate mai mica doar nu asteptati sa analizam noi fisele de post si organigrama. Inchei cu speranta ca nu a fost un alt timp pierdut cat am scris aceste randuri.

    22-09-2014

    A Calexandru cobneac
    Cont de economii de la ING

    Sunt client ING de cand

    Sunt client ING de cand a aparut la mine in oras, Dr.Tr.Severin. Platesc online TVA, CASS, impozite, taxe, CEZ, RDS, Romtelecom, etc. Dupa plata utilitatilor mai primesc si 2% din valoarea facturilor inapoi. Ba chiar si alte carduri personale le alimentez online. Sunt multumit de aceste servicii si niciodata nu mi s-a spus ca banii n-au ajuns unde trebuie, in acesti ani de cooperare cu ING. Imi scot banii din contul de economii, total sau partial, cand vreau, fara nicio problema. Dar.mai intai mut banii din contul de economii, in contul personal si apoi se pot scoate cash. Niciodata nu poti scoate bani direct din contul de economii. Aceasta operatie e simpla si se face de acasa sau de la calculatorul pus la dispozitia bancii. Asa ca acel client care voia bani din contul lui de economii trebuia sa faca acest pas, nu sa-i retraga direct din bancomat...Nu sunt avocatul ING, pe partea de creditare...nu mai zic...dar privind strict acest capitol, cred ca in eroare a fost clientul...Mai ales daca cineva cunoscut s-a jucat cu banii lui de prin conturi...Sunt multe persoane care dau cardul si pinul unor persoane de ”încredere”, dar nu intotdeauna cinstite. Eu nu am decat 2 selfbank-uri in Severin, nu pot scoate bani de la ”caserie”, mai nou se pot depune si retrage direct euro. Pacat ca personalul se schimba mereu de parca ar face practica si uneori te prinzi singur ca nu sunt foarte instruiti.

    01-07-2014

    D RDaniel R
    Cont de economii de la ING

    Ma numesc Daniel, domici

    Ma numesc Daniel, domicilat in BucurestiIn si in calitate de client, persoana fizica cu domiciliul in Romania ma adresez dumneavostra, pentru ca as vrea ca o autoritate competenta sa analizeze modul in care am fost tratat eu in relatia cu ING BAN in urmatoarea situatie: Sunt client ING Bank de peste 5 ani, detin la aceasta banca un card de salarii, un cont de economii si am incheiat si un contract de credit de nevoi personale. In data de 26.06.2014 am mers la ATM-ul din Theodor Pallady (sector 3 Bucuresti) si am intentionat sa retrag o suma de bani din contul de economii de care aveam nevoie urgent. In momentul in care am introdus cardul in ATM, acesta l-a respins si mi-a aparut pe ecran un mesaj in care eram rugat sa contactez personalul ING. Am intrat in sucursala si am rugat un angajat ING sa ma ajute, acesta a sters efectiv cardul cu o anumita solutie, l-a introdus intr-un dispozitiv de pe biroul dansului si mi-a spus ca nu este functional. Mi-a recomandat sa apelez la Relatii cu Clientii pentru a-mi bloca cardul si a solicita emiterea unui nou card. Mi s-a spus ca emiterea unui nou card va dura 4 zile lucratoare, I-am explicat agentului din sucursala ca am nevoie urgent sa retrag anumita suma din contul de economii si nu pot astepta pana la emiterea cardului , agentul mi-a spus ca acest lucru il pot face doar de la o casierie ING. Pentru ca programul casieriei se incheiase m-am prezentat a doua zi, la ora 09.00 in data de 27.06.2014 la casieria ING (sucursala Unirii, sector 3 Bucuresti), m-am legitimat cu buletinul si am solicitat sa retrag din contul de economii o anumita suma, mi s-a oferit contul IBAN si am fost rugat sa completez un document pentru retragere numerar. Dupa ce am terminat de completat documentul m-am prezentat din nou la ghiseu unde mi s-a spus ca nu mi se pot elibera banii din contul de economii si am fost rugat sa sun din nou la Relatii cu Clientii pentru a mi se face transferul din contul de economii in contul de salarii. Am facut aceasta operatiune pentru care asistentul de la Relatii cu Clientii mi-a spus ca se impune un comision de 10 lei dar avand in vedere ca nu-mi functioneaza cardul din motive care nu tin de mine, nu voi plati acel comision. M-am dus pentru a treia oara la ghiseu unde mi s-a eliberat suma solictata si mi s-a retras din contul de salarii un comision de 64 lei. Acest comision mi s-a perceput pentru ca am indraznit sa deranjez angajatii de la casierie si nu am scos banii de la ATM (dar evident eu nu aveamun card fucntional. Desi mi-am exprimat nemultumirea in fata personalului bancii referitor la perceperea acestui comision in situatia in care nu am alta modalitate prin care pot sa intru in posesia banilor mei de care aveam nevoie urgent. Mi s-a spus sa ma intorc la sucursala din Theordor Palllady sa depun o sesizare. M-am dus inapoi la aceasta sucursala iar doamna Adina Carp mi-a spus ca nu se poate depune o sesizare si m-a invitat din nou sa apelez la Relatii cu Clientii. Asistentul de la Relatii cu Clientii, care se presupunea ca este acolo sa ma ajute, m-a certat efectiv ca indraznesc sa fac o sesizare si m-a acuzat ca mi-am stricat singur cardul demagnetizandu-l. Mi-a spus clar ca nu se inregistreaza sesizari petru asa ceva. Practic nu mi s-a oferit nicio modalitate prin care as putea sa-mi exprim nemultmirea cu privire la modul in care mi s-a perceput un comision abuziv si modul in care am fost plimbat intre sucursale pentru a intra in posesia banilor mei. Personal m-am simtit umilit, batjocotit, furat si victima unui abuz. Mi se pare inadmisibil pentru o societate de talia ING (care are ca si obiectiv major satisfacea clientilor si un Customer Experience ridicat) sa trateze clientii in felul acesta. In locul scuzelor care se impuneau unei astfel de situatii care mi-a fost creat un disconfort major datorita nefuctionarii unui instrument al bancii, am fost plimbat intre sucursale, am pierdut foarte mult timp (am fost nevoit sa-mi iau o zi de concediu pentru a putea efectua o tranzactei care ar fi putut fi efectuata in 10 minute la orice ora in conditiile in care cardul – produsul bancii ar fi fost functional).. Cardul din punct de vedere fizic nu prezinta urme de deteriorare , nu inteleg de ce tot eu trebuie sa platesc pentru asta si sa fiu tratat ca un infractor. Marturisesc ca datorita acestui episod intentionez sa inchei colaborarea cu aceasta banca si sa actionez aceasta institurie si in instanta. In alta ordine de idei o sa povestesc tuturor cunoscutilor intamplarea mea nefericita si evident o sa recomand sa se evite toata lumea interactiunea cu ING BANK . In concluzie, eu am ales sa am incredere in ING si sa-mi depun economiile la aceasta banca dar am primit in schimb obligativitatea sa platesc un comision foarte mare pentru ca am indraznit sa solicit retragerea unei sume de bani din contul meu si umilinta maxima . In loc de respect, mi s-a refuzat dreptul legal de a depune o sesizare. Clientii la ING nu au dreptul sa reclame, decat sa se supuna regulilor si abuzurilor bancii? In speranta unei analize obiective efectuate pe o baza legala astept cu interes raspunsul dumneavoastra si va multumesc anticipat. Cu stima, Daniel

    27-06-2014

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie