top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele ING

ING

Scor: 2.5 | 144 recenzii

Scrie o recenzie

Produse ING
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    D RDaniel R
    Cont de economii de la ING

    Ma numesc Daniel, domici

    Ma numesc Daniel, domicilat in BucurestiIn si in calitate de client, persoana fizica cu domiciliul in Romania ma adresez dumneavostra, pentru ca as vrea ca o autoritate competenta sa analizeze modul in care am fost tratat eu in relatia cu ING BAN in urmatoarea situatie: Sunt client ING Bank de peste 5 ani, detin la aceasta banca un card de salarii, un cont de economii si am incheiat si un contract de credit de nevoi personale. In data de 26.06.2014 am mers la ATM-ul din Theodor Pallady (sector 3 Bucuresti) si am intentionat sa retrag o suma de bani din contul de economii de care aveam nevoie urgent. In momentul in care am introdus cardul in ATM, acesta l-a respins si mi-a aparut pe ecran un mesaj in care eram rugat sa contactez personalul ING. Am intrat in sucursala si am rugat un angajat ING sa ma ajute, acesta a sters efectiv cardul cu o anumita solutie, l-a introdus intr-un dispozitiv de pe biroul dansului si mi-a spus ca nu este functional. Mi-a recomandat sa apelez la Relatii cu Clientii pentru a-mi bloca cardul si a solicita emiterea unui nou card. Mi s-a spus ca emiterea unui nou card va dura 4 zile lucratoare, I-am explicat agentului din sucursala ca am nevoie urgent sa retrag anumita suma din contul de economii si nu pot astepta pana la emiterea cardului , agentul mi-a spus ca acest lucru il pot face doar de la o casierie ING. Pentru ca programul casieriei se incheiase m-am prezentat a doua zi, la ora 09.00 in data de 27.06.2014 la casieria ING (sucursala Unirii, sector 3 Bucuresti), m-am legitimat cu buletinul si am solicitat sa retrag din contul de economii o anumita suma, mi s-a oferit contul IBAN si am fost rugat sa completez un document pentru retragere numerar. Dupa ce am terminat de completat documentul m-am prezentat din nou la ghiseu unde mi s-a spus ca nu mi se pot elibera banii din contul de economii si am fost rugat sa sun din nou la Relatii cu Clientii pentru a mi se face transferul din contul de economii in contul de salarii. Am facut aceasta operatiune pentru care asistentul de la Relatii cu Clientii mi-a spus ca se impune un comision de 10 lei dar avand in vedere ca nu-mi functioneaza cardul din motive care nu tin de mine, nu voi plati acel comision. M-am dus pentru a treia oara la ghiseu unde mi s-a eliberat suma solictata si mi s-a retras din contul de salarii un comision de 64 lei. Acest comision mi s-a perceput pentru ca am indraznit sa deranjez angajatii de la casierie si nu am scos banii de la ATM (dar evident eu nu aveamun card fucntional. Desi mi-am exprimat nemultumirea in fata personalului bancii referitor la perceperea acestui comision in situatia in care nu am alta modalitate prin care pot sa intru in posesia banilor mei de care aveam nevoie urgent. Mi s-a spus sa ma intorc la sucursala din Theordor Palllady sa depun o sesizare. M-am dus inapoi la aceasta sucursala iar doamna Adina Carp mi-a spus ca nu se poate depune o sesizare si m-a invitat din nou sa apelez la Relatii cu Clientii. Asistentul de la Relatii cu Clientii, care se presupunea ca este acolo sa ma ajute, m-a certat efectiv ca indraznesc sa fac o sesizare si m-a acuzat ca mi-am stricat singur cardul demagnetizandu-l. Mi-a spus clar ca nu se inregistreaza sesizari petru asa ceva. Practic nu mi s-a oferit nicio modalitate prin care as putea sa-mi exprim nemultmirea cu privire la modul in care mi s-a perceput un comision abuziv si modul in care am fost plimbat intre sucursale pentru a intra in posesia banilor mei. Personal m-am simtit umilit, batjocotit, furat si victima unui abuz. Mi se pare inadmisibil pentru o societate de talia ING (care are ca si obiectiv major satisfacea clientilor si un Customer Experience ridicat) sa trateze clientii in felul acesta. In locul scuzelor care se impuneau unei astfel de situatii care mi-a fost creat un disconfort major datorita nefuctionarii unui instrument al bancii, am fost plimbat intre sucursale, am pierdut foarte mult timp (am fost nevoit sa-mi iau o zi de concediu pentru a putea efectua o tranzactei care ar fi putut fi efectuata in 10 minute la orice ora in conditiile in care cardul – produsul bancii ar fi fost functional).. Cardul din punct de vedere fizic nu prezinta urme de deteriorare , nu inteleg de ce tot eu trebuie sa platesc pentru asta si sa fiu tratat ca un infractor. Marturisesc ca datorita acestui episod intentionez sa inchei colaborarea cu aceasta banca si sa actionez aceasta institurie si in instanta. In alta ordine de idei o sa povestesc tuturor cunoscutilor intamplarea mea nefericita si evident o sa recomand sa se evite toata lumea interactiunea cu ING BANK . In concluzie, eu am ales sa am incredere in ING si sa-mi depun economiile la aceasta banca dar am primit in schimb obligativitatea sa platesc un comision foarte mare pentru ca am indraznit sa solicit retragerea unei sume de bani din contul meu si umilinta maxima . In loc de respect, mi s-a refuzat dreptul legal de a depune o sesizare. Clientii la ING nu au dreptul sa reclame, decat sa se supuna regulilor si abuzurilor bancii? In speranta unei analize obiective efectuate pe o baza legala astept cu interes raspunsul dumneavoastra si va multumesc anticipat. Cu stima, Daniel

    27-06-2014

    I CING Client
    Credit nevoi personale de la ING

    Bun? ziua, Va sf?tuie

    Bun? ziua, Va sf?tuiesc s? nu lua?i credite de nevoi personale de la ING. Pe lâng? costurile mari (DAE 12% as we speak), dac? ajungi s? ai probleme ?i ai nevoie de o restructurare sau perioad? de gra?ie de câteva luni (ceea ce alte b?nci acord? f?r? probleme), te vor refuza ?i î?i vor cere fie s? aduci un copl?titor, fie s? vii cu un imobil sau cu un autoturism în garan?ie. Halal banc?, halal tratament! Din p?cate pentru consumatori, legisla?ia din România permite b?ncilor s? procedeze cum vor la restructur?ri de persoane fizice, ceea ce este pân? la urm? în deserviciul nostru. Nu v? recomand sub nicio form? ING, nu merit?!

    16-05-2014

    A MAndreea Minu
    Credit nevoi personale de la ING

    Am fost foarte nemultumi

    Am fost foarte nemultumita de modul in care mi s-a calculat. Am cerut o simulare pentru un credit de nevoi personale pe 5 ani cu rata FIXA, si am plecat de la banca cu un biletel scris de mana din care nu inteleg nimic! Doamna de la banca a fost foarte neinteresata, mi-a facut calculul cu un calculator de birou, fara ca macar sa atinga tastatura computerului... M-a intrebat doar unde lucrez si cat iau salariu net de parca doar asta o interesa! In ceea ce priveste costurile creditului, mai precis suma totala de rambursat, n-am primit nici o informatie concreta. Sincer prefer sa ma imprumut la alta banca, chiar si cu dobanda mai mare, dar sa am informatii CLARE asupra costurilor totale.

    01-05-2014

    I MIon Mihalache
    Credit imobiliar de la ING

    Am aplicat pentru un cre

    Am aplicat pentru un credit ipotecar la ING. Functionarele zambarete, dar fara prea multe cunostinte. Nu stiu mai nimic concret si te amagesc cu informatii false de la o zi la alta. De la 3 zile cat ziceau initial s-a ajuns la 3 saptamani, iar dupa raportul evaluatorului am avut surpriza ca nu vor sa acorde 85% din valoarea proprietatii, ci doar 50%. Intr-o zi au spus ca e ok evaluarea, urmatoarea zi nu a mai fost ok. Cand am cerut raportul au inceput sa dea din colt in colt ca nu se poate elibera(evaluatorul a fost platit de mine). Profesionalism=0 ; punctulitate=0; coordonare intre sediul central si filiala=0; informatie ambigua si fara suport= fara limita. Aplicati la ei si riscati sa ramaneti fara proprietatea dorita, chiar daca va incadrati financiar cu mult peste suma solicitata.

    25-02-2014

    D CDalia Cimpean
    Internet banking de la ING

    RECLAMELE, POP-UP- urile

    RECLAMELE, POP-UP- urile cu asigurari, statistici,etc, NU AU CE CAUTA PE CONTURILE PERSONALE! In momentul in care ne accesam conturile, dorim situatia clara a banilor, nu ne intereseaza reclamele bancii!!! Va rog sa remediati aceasta problema, platim pentru administrarea acestor conturi! Invadand conturile personale cu reclame o sa reusiti doar sa va alungati clientii!!! Va multumesc!

    23-11-2013

    A CAlexandru Raul Cialma
    Card de debit de la ING

    Eu am card de debit in l

    Eu am card de debit in lei si euro la ING si vreau sa stiu cat sunt comisioanele pentru retragere bani de pe card la alte banci. Eu am patito odata intr-o dimineata sa nu fie bani in bancomate la toate bancile ING din Arad si vreau sa stiu care sunt bancile cu cele mai avantajoase comisioane daca nu ai card de la ei. As vreau sa stiu la ce alte banci sa imi fac carduri de debit si sa aiba comisioane atat de mici cum are ING, dar care sa aiba sedii in strainatate atat in Europa cat si Canada si Sua asa cum este ING.

    30-10-2013

    Răspuns ING

    Comisionul pentru retragere numerar de la ATM-ul altei banci din Romania este de 0.5%+2.5lei (indiferent de banca) dar, in cazuri exceptionale, cand acesta nu a putut utiliza un ATM ING din cauza unei probleme interne verificabile (ATM defect, nealimentat, etc.) si a fost nevoit sa retraga de la alta banca, clientul poate suna la My’Line si cu titlu de exceptie ii poate fi returnat comisionul pentru retragere. La operatiunile in afara tarii se aplica comisioane de retragere de 1%+10 lei daca retrage cu card-ul de Lei si 1%+2.5Eur daca il utilizeaza pe cel de Eur, indiferent daca foloseste terminalele altor banci sau ale sucursalei ING din tara respectiva. Pentru aceste situatii (plati in afara tarii), se recomanda clientilor sa faca platile cu card-ul direct la comerciant si sa evite, oricand este posibil, retragerea de numerar.

    C KCOLOMAN KOHUT
    Cont de economii de la ING

    S-AU REDUS DOBANZILE PAN

    S-AU REDUS DOBANZILE PANA LA 3.5, NISTE HOTI CA CEI DE LA ING NUMAI IN ROMANIA SPER SA-SI FOLOSEASCA BANII COPILULUI MEU PE LUMANARI

    09-09-2013

    E REugenia Maria RAILEANU
    Cont de economii de la ING

    Am facut un cont de econ

    Am facut un cont de economii in 2013 sant foarte multumita de serviciile ING Bank sant clientul bancii din 2006.

    15-05-2013

    V AVulpe Alexandru
    Depozit la termen de la ING

    Pt. Ion Ion: Vina e s

    Pt. Ion Ion: Vina e si a functionarilor de acolo pe cat e si a dvs. Regula generala la angajatii bancilor: nu va luati dupa ce va spun. Intotdeauna verificati pe site-ul bancii. Intamplator ING are un site pe care gasesti usor toate informatiile legate de dobanzi, comisioane, si mai ales acest de pozit bonus care este un produs asociat unui cont de economii.

    10-05-2013

    I IIon Ion
    Depozit la termen de la ING

    Buna ziua.

    Buna ziua. Am vrut sa colaborez cu ING,in anul 2008, octombrie, dar... nu mi-a iesit! Am vrut sa iau echivalentul a 5000E. Dupa ce mi-au intocmit dosar pentru card (la ING nu poti lua/depune bani, decat daca ai card ING!) si pentru un cont in care sa mi se vireze o suma de 19000 ron, dupa cca o saptamana mi-au dat cardul, spunandu-mi ca pt imprumut trebuie sa mai astept, pana vor da unda verde cei de la ING Bucuresti. Dupa inca 3 saptamani, m-au sunat sa-mi spuna ca este o neclaritate in privinta actului de identitate, ca nu se vede exact si clar CNP-ul (desi acelasi CNP a fost folosit si pt eliberarea cardului!). La data aceea, deja 19000 nu mai acoperea 5000E necesari mie, pt ca euro crestea in fiecarea zi. M-a chemat sefa sucursalei din Ploiesti(Mihai Viteazul), sa-mi spuna ca trebuie sa fac o copie color a CI-ului, si sa o duc la ei la sediu. Am facut o copie, color, si m-am dus intr-o sambata, (cred ca deja era prin jurul datei de 1 decembrie 2008) crezand, ca mi se va acorda imprumutul. Dar... am fost chemat doar ca sa fac un alt dosar!!!, in 3 exemplare, care urmau sa plece la Bucuresti, si sa se aprobe la Sf. Asteapta cand euro probabil ca ajungea la 4,4 ron. Cand mi-a spus acest lucru sefa sucursalei (asa s-a recomandat) am luat decizia de a nu mai face acest imprumut, si sa strang eu banii in fiecare luna, ca si cum i-as fi depus la ING. Aceasta individa m-a avertizat ca daca renunt, ING nu-mi mai acorda vreodata vreun credit, ca nu imi dau seama ce fac, ca alti oameni stau in genunchi sa li se acorde un credit, iar eu ii dau cu piciorul...etc. A 2-a colaborare... mi-a reusit! sau asa am crezut! Am incheiat o pensie anul trecut pt. procentul de 2%, dar azi cand am verificat pe site-ul Mying.ro, am descoperit ca CNP -ul meu nu este inregistrat pe acest site. Am fost personal la sediul central din Ploiesti, dar acolo o operatoare mi-a spus senin ca ea nu poate sa-mi dea vreo informatie legata de acesta pensie, ca toate informatiile despre situatia sumelor depuse pentru pensie vor fi trimise prin posta! A 3-a colaborare, nu mi-a reusit! Am fost atras de o reclama de la TV privind dobanda la depozite in lei de 6 %. Am fost la sediul lor (tot din Ploiesti, sucursala Mihai Viteazul) in data de 21 martie 2013 si am intrebat despre acest produs. Mi s-a spus ca este vb despre un depozit la care dobanda este de 6% pe an, dar pe durata a 4 luni de zile, dupa care automat depozitul se inchide, fara posibilitatea de a fi prelungit. Mi se spune de catre o operatoare de acolo, Petre Andreea , ca intai mi se va elibera un card, iar apoi voi face depozitul, pt ca ei nu lucreaza cu numerar. Peste vreo 3 zile sunt anuntat ca mi-a sosit cardul (am fost cu sotia, asa s-a nimerit, dar a fost bine, ca martor!) Operatoarea mi-a cerut cardul, mi l-a validat, si a zis ca asta este tot! Sa merg sa depun banii, ca ei vor intra in cont, si ca, pot depune sau scoate bani inainte de termen, fara sa pierd dobanda, ea calculandu-se automat pt perioada depusa. Dupa 23 de zile, mai exact pe 23 aprilie 2013, ma suna o alta operatoare (din aceeasi sucursala!), sa trec pe la sediul lor, ca sa fiu informat despre ultimul produs, respectiv depozitul de economii cu dobanda de 6%! Am crezut ca nu aud bine, si mi-am dat seama ca ceva este in neregula. Am spus ca am deja cont pt acest tip de produs, ea m-a contrazis, si mi-a spus ca pt contul unde am eu banii, dobanda este 0% !!! Am fost personal la sucursala, am vb cu alta operatoare, pt ca cea care mi-a deschis conturile si care nu mi-a explicat cum sa procedez, plecase! desi corect ar fi fost sa stea sa-si asume vina pt cele intamplate. Operatoarea care a a stat de vb cu mine, nu a stiut ce sa-mi raspunda, cand am intrebat-o cine imi plateste dobanda la suma depusa (chiar zambea, cred ca, probabil se asteapta sa ghicesc ca am pierdut dobanda definitiv!). La insistentele mele, au sunat la Bucuresti, am vb cu un anume operator ( Iulian Gorgonea) , care mi-a spus ca se investigheaza cazul meu, si ca se va incerca platirea dobanzii pt perioada in care banii nu au fost transferati banii in contul de depozit. I-am precizat, ca daca pana vineri 26 aprilie nu mi se va da un raspuns in urma investigatiei , voi retrage toti banii, si voi rezilia si contractul pentru cei 2% pt pensie(atunci nu stiam ca nici macar nu sunt inregistrat la Mying.com!). Pe 26 aprilie 2013 in jur de orele 18.00, am, fost sunat de d-l Iulian Gorgonea, care mi-a promis ca in urma investigatiei, se va acorda dobanda aferenta sumei depuse, incepand cu data depunerii (adica de pe 31 martie 2013), pentru corectia greselii facute de operatoarea din Ploiesti. Am intrebat cand se va face acest lucru, dar el nu mi-a spus o data anume, doar...ca se va face! I-am spus ca la sfarsitul lunii, adica azi 30 aprilie 2013, am sa cer un extras de cont, si daca nu gasesc dobanda corespunzatoare pt 30 de zile, inchei toate conturile cu ING. El mi-a spus ca sa stau linistit, ca se va calcula dobanda si va fi depusa in contul depozitului. Azi am fost la sediul ING Mihai Viteazul din Ploiesti, unde o alta operatoare mi-a spus ca mi s-a transmis un mail, in care se precizeaza ca, suma depusa in depozitul cu dobanda de 6%, este constituita incepand cu data de 31 martie, si nu cu data de 23 aprilie 2013. Am fost acasa, am verificat contul de e-mail, si ...nici urma de vreun mesaj de la ING. Deci operatoare m-a mintit, incercand sa scape de mine. In urma acestor fapte petrecute, am luat decizia de a-mi retrage suma depusa si de a incheia orice colaborare cu aceasta banca. Am fost la sediul ING Mihai Viteazul, si, paradoxal, cea care mi-a intocmit documentele initiale pentru constituirea acestui tip de depozit, era singura operatoare disponibila (adica Andreea Petre), iar atunci cand i-am spus ca m-a "ajutat" sa pierd dobanda pe o luna de zile pt banii acestia care reprezinta alocatia copiilor(13700 ron), a zambit usor, nici urma de vreo parere de rau sau sa-si ceara scuze pt situatia creata chiar de ea. Nu stiu daca acesti lucratori bancari primesc bonus pentru faptul ca pacalesc clientii, dar cred ca, inca de cand intra pe usa sediului bancii, daca nu sunt cunostinte cu cei care lucreaza acolo, ei sunt VICTIME SIGURE. Chiar nu se poate face nimic impotriva acestora? Sau trebuie sa incerc sa ma obisnuiesc cu ideea ca banii trebuie sa ii tin la saltea, ca pe vremurile apuse? In speranta ca ceva benefic veti putea face pentru noi, CLIENTII DE BUNA CREDINTA, astept un raspuns din partea dumneaovoastra.

    30-04-2013

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie