top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre retragere numerar CEC Bank

Retragere numerar CEC Bank

Scor: 1.6 | 22 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A MAdriana Mititelu
    Retragere numerar de la CEC Bank

    Buna dimineata. Experie

    Buna dimineata. Experienta mea,nu cred ca e singulara pentru ca se aflau cu aceeasi problema acolo,mai multe persoane. Deci pe scurt despre ce este vorba: Mama mea este pensionara si are o poprire efectuata deja de catre casa de pensii si reiese inclusiv de pe talonul de pensie.Aceasta poprire se efectueaza deja din luna noiembrie anul curent.Pensia este de 554 de lei din care poprirea este de 184 de lei. Pe luna noiembrie am putut ridica de pe card pensia cu suma retinuta deja.Am intrebat despre ce este vorba,in banca si mi-i s-a spus ca are o poprire.Am asteptat acasa informatii asa cum ne-a fost recomandat.Nu am primit nimic. Pe luna decembrie cand am fost la bancomat sa scoatem pensia,nu am putut.Am intrat din nou in sediu si am aflat ca este pusa poprire pe pensie.bun stiam deja pentru ca scria si pe cupon dar de ce banca blocheaza contul?banii au intrat doar in cont si nu pe card. Donsoara respectiva ne-a spus ca trebuie sa mergem sa aducem de la casa de pensii o adeverinta precum ca se efectueaza de la ei popriprea si ca deabea dupa aceea putem sa luam banii(pensia) ..hmm deci intr-un cuvant nu ai bani sa treci strada dar dute si cere o adeverinta care se poate obtine prin comunicarea intre cec bank si casa de pensii..doar suntem in era tehnologiei..nu?ma insel?La casa de pensii nu te baga nbimeni in seama..asta este foarte bine stiut de nenumaratele drumuri(mai ales in prag de sarbatori) si inclusiv din vociferarile celor in aceeasi situatie cu noi. Dar totusi se poate face ceva...o cerere e-mail intre cec bank si sediul central al bancii,dupa cate am inteles si/dar ne poate da doar 2/3 din suma ramasa,respectiv 240 de lei.Ok,acceptam. Dar aici se ridica problema!!! De ce nu ne poate da nici un document legat de aceasta tranzactie?adica reiese ca efectiv atat a dorit mama sa ridice din infama suma care i-a ramas din pensie!cum adica?este normal ca cec bank sa se preteze la astfel de lucruri?de sarbatori?Care este dreptul ei?sa accepte o retinere a bancii fara sa comenteze?de ce sa ramana in cont aceasta suma?adica respectiv 130 de lei. Nu este mare lucru pentru multi dintre cei care au salarii rezonabile dar pt un pensionar care a fost nedreptatit inclusiv de casa de pensii dupa 37 de ani de munca din care i-au acceptat doar 27 de ani,sa ramana tocmai acum de sarbatori fara amarata de pensie??Timpul petrecut in banca?hmm mult!!! 2 domnisoare citeau dosare,o singura angajata(la care asteptam si noi ) avea in jur de 8 persoane carora trebuia sa le rezolve doleantele..iar timpul per fiecare era relativ..,casiera super agitata ca nu-si putea accesa cele 2 simuri pe acelasi telefon..in fine fiecare cu problemele sale..si clienti nemultumiti!!!dupa noi urma o domnisoara care se confrunta cu aceesi p[roblema ca si noi,ne-a spus ca luna de luna trebuie sa repete ritualul cu e-mailul pentru ca,la casa de pensii nu le-a fost data nici o adeverinta. Oricum in incheiere..intreb: Este posibil ca aceasta institutie sa se preteze la astfel de lucruri?poate nu as fi reactionat asa..daca totusi mi se acorda un document din care sa reiasa ca banca pune si ea poprire din lipsa comunicarii intre cele 2 institutii...si mai ales de sarbatori! Cum poate fi recompensat un client pt dreptul sau calcat in picioare?cum poate fi recompensat un pensionar care a considerat ca trecand de la posta de unde banii nu-i veneau niciodata la timp la o banca are parte de acelasi tratament..chiar mai rau!?Plimbat pe drumuri? Ce sa mai zic de bancomat?De unde se dicteaza oprirea lor?Da,sunt de acord cu faptul ca sunt si alte banci in zona si ca exista si anumite acorduri interbancare..dar chiar si asa..plec de la un bancomat la altul tot cec bank..si minciuna iese la iveala..nu e oprit in tot sectorul cum mi s-a spus...si informatia raspicata:"Nu stiu cand ii vor da drumul!" pff..iar cand revin de la celalalt cec bank functioneaza..Domnilor,unde traim? Cat am stat a doua zi in banca o donsoara l-a oprit de cateva ori.Oare nu trebuiesc niste explicatii logice date clientilor? Oare institutia dumneavoastra foloseste "Mystery clients"?sau e prea mult? Inchei cu o mare dezamagire fata de serviciile si atitudinea angajatilor ..cat despre "stars" nu ar trebui sa fie obligatorii..nu avetio si zero sau minus.. Cu respect si multumiri acestui site pentru inlesnirea comunicarii prin intermediul internetului deoarece personal nu prea se poate ajunge nicaieri. Sarbatori fericite, Adriana Mititelu

    22-12-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimata doamna Adriana Mititelu, Referitor la mesajul postat pe site-ul conso.ro, cu privire la poprirea pensiei mamei dumneavoastra, va comunicam urmatoarele : Banca in calitate de tert poprit are obligatia sa dea curs popririi. In conditiile in care clientul va prezenta o adresa emisa de Casa de Pensii prin care se certifica poprirea a 1/3 din contravaloarea pensiei, se va elibera intreaga valoare a pensiei. Contul va ramane blocat pana la sosirea adresei de desfiintare a popririi, adresa care va fi emisa de executorul judecatoresc. Doamna Burcin Filofteia a fost contactata telefonic si informata cu privire la contul poprit. Va multumim anticipat si ramanem la dispozitia dumneavoastra pentru orice informatii sau clarificari pe care le considerati necesare.

    G BGeorgiana Boac
    Retragere numerar de la CEC Bank

    Pentru ca locuiesc in US

    Pentru ca locuiesc in US am facut procura mamei pentru a putea actiona in interesul meu in orice situatie. Neplacuta experienta pentru ca CEC BAnk Piatra Neamt prima data ia spus mamei ca declaratia notariala nu este in original lucru care nu a fost adevarat bineinteles. Declaratia a fost facuta in US si apostilata. Act in regula. Dupa ce am vb cu mama la telefon si s-a lamurit care este situatia. A plecat inapoi la banca si le-a aratat de stul de clar ca este originalul ceea ce putea fi verificat uitatduse pe verso ( se vedea imprimarea de pix). Ei ce s-au gandit ei ca daca tot este buna declaratia sa ii puna bete in roate ca adica nu este trecuta suma exacta si numarul cecului. Declaratia a fost facuta pentru a fi intrebuintata pe trei ani chestie care este conform legii Romanesti. Pe langa acest fapt a fost facuta dupa modelul care in prealabil a avut rezultate ( Unchiul meu a facut aceeasi declaratie pentru sora lui pentru ai fi depus, cecul la CEC si ai fi ridicat banii). Probabil ca asteapta sa fie mituiti ca asa se poarta in Romania. Este de necrezut cum asemenea persoane se pot numi oameni. Pe langa faptul ca i sa vorbit de sus mamei in momentul cand mama a cerut adtesa unde poate face recramatie, raspunsul a fost ca sa caute pe internet. Come on cum crezi ca o femeie care are in jur de 65 de ani este proficient cu computerele si cu motoarele de cautare. Shame on you guys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    23-09-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimata Doamna, Va comunicam ca mama dumneavoastra a prezentat la banca o procura generala. Conform Ordinului 1857 operatiunea de plata a titlului de plata se face, dupa caz, in baza unei procuri speciale autentificate. Mentionam ca banca a respectat prevederile legale aplicabile in aceasta speta. Astfel, conform Ordinul nr 1857/2013 pentru aprobarea Procedurii de plata a sumelor din titlurile de plata emise in conditiile art.41, alineat 4 din Legea nr 165/2013 privind masurile pentru finalizarea procesului de restituire, in natura sau prin echivalent, a imobilelor preluate in mod abuziv in perioada regimului comunist in Romania : “Art 2, alineat (5): Persoana fizica sau juridica indicata in dispozitiile de consemnare speciale se prezinta la orice unitate bancara CEC Bank - S.A. si solicita retragerea in numerar/virament a sumelor consemnate, pe baza urmatoarelor acte: a) actul de identitate valabil in cazul persoanelor fizice, respectiv certificatul de inmatriculare la registrul comertului in cazul persoanelor juridice, in original si copie; copia se retine de catre banca; b) procura speciala autentificata, certificat de mostenitor si alte documente legale, dups caz, in original si copie; copiile se retin de catre banca; c) originalul titlului de plata primit de la ANRP, emis in conditiile art. 41 alin. (4) din Legea nr. 165/2013; se retine de catre banca; d) ordinul de retragere numerar sau ordinul de plata/dispozitia de transfer pentru platile prin virament; se pun la dispozitie de catre banca. Pentru mai multe informatii si consiliere asteptam mesajul dumneavoastra pe adresa office@cec.ro. Directia Marketing si Comunicare

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie