top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre probleme diverse CEC Bank

Probleme diverse CEC Bank

Scor: 2.4 | 34 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    E Kemanuela kora muntean
    Probleme diverse de la CEC Bank

    am avut de primit de la

    am avut de primit de la o agentie de pariuri din anglia o suma de bani.contul meu la cec bank era in lei iar acestia nu au facut conversia, din dolari in lei, asa cum mi au spus ca trebuia sa faca.banii sunt blocati la cec si nimeni nu poate sa mi confirme ca sunt la ei?daca banii nu apar intrati in extrasul meu de cont ei zic ca nu sunt.sau macar sa i fi trimis inapoi la agentia respectiva dar nu sunt nici acolo.va rog frumos, daca poate cineva sa mi raspunda, ca incerc de aproape o luna sa gasesc banii si nu reusesc. cei de la agentie spun ca sigur sunt la cec. nu se poate verifica? astept raspuns.multumesc anticipat.

    11-03-2010

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam faptul ca exista un tip de tranzactie, numita refund, care este utilizata de catre comercianti/bancile acceptatoare ale comerciantilor pentru tranzactii de tip returnare partiala sau totala de sume urmare a unor returnari de bunuri, anulari de servicii, despagubiri partiale, corectii de tranzactii, castiguri din pariuri etc. Acest tip de tranzactie nu se identifica cu un ordin de plata standard sau cu un transfer interbancar si nu poate fi asimilat ca si mod de tratare acestora. Conform reglementarilor organizatiei VISA International, exista posibilitatea ca o tranzactie de tip refund sa fie anulata de catre comerciant/banca acceptatoare intr-un termen de 30 zile de la initiere. Astfel, atat din punctul de vedere al politicilor prudentiale privind prevenirea si combaterea spalarii banilor, dar si din punctul de vedere al securitatii tranzactiilor, tranzactiile de tip refund au un regim special de decontare. In acest sens, sumele in cauza alimenteaza contul de card destinatie numai dupa expirarea termenului prevazut in reglementarile internationale pentru o posibila anulare din partea comerciantului/bancii acceptatoare a comerciantului a tranzactiei de tip refund. Oltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank

    F BFlorian Baloi
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Buna ziua, Ma numesc

    Buna ziua, Ma numesc Baloi Florian si in data de 16.06.2005 am contractat un credit in suma de 9000 RON la filiala Iatropol a CEC(contract nr. 4786). In aprilie 2007 m-am prezentat la filiala Iatropol a CEC si am solicitat calcularea soldului + comisioanelor necesare pentru rambursarea integrala a creditului. Dupa ce mi s-a comunicat suma de plata pentru inchiderea creditului (6600 RON) am fost la ghiseul bancii si am platit suma respectiva pentru a inchide creditul. Se poate verifica din extrasul de cont, ca suma achitata in acel moment reprezenta suma totala de rambursat plus comisioanele necesare pentru inchiderea creditului ! Am solicitat o hartie prin care sa fie specificat faptul ca nu mai am nici o obligatie fata de banca insa acest lucru mi-a fost REFUZAT de catre angajatii din acel moment prezenti la biroul credit din incinta agentiei. Dupa 3 ani de zile, respectiv saptamana trecuta am primit telefon de la angajatii CEC, filiala Iatropol, pentru a ma informa ca: - pe data de 12 februarie 2010 voi acumula 90 zile intarziere la plata ratelor; - a fost trimis dosarul meu la Biroul de Credit !! - cum se poate asa ceva fara a informa in scris clientul despre o astfel de situatie ? - am de plata o suma de APROXIMATIV 1600 RON ! ESTE DE NEACCEPTAT aceasta situatie, deoarece dupa ore de vorbit la telefon cu angajatii CEC din filiala Iatropol, au inteles si acestia, ca a fost o eroare din partea angajatilor de atunci ai filialei, o eroare de operare la ghiseu. Va rog rezolvarea urgenta pe cale amiabila a acestei situatii deoarece NU SUNT DE ACORD CU PLATA ACESTEI SUME. Am vorbit direct si telefonic cu angajatii agentiei Iatropol, am primit tot felul de promisiuni dar si compasiune insa de 1 saptamana nu s-a rezolvat nimic, din contra mi s-a spus ca pe data de 12 februarie dosarul meu va intra la executare silita ?!?! Am comunicat angajatilor din agentie ca voi trimite o reclamatie la Centrala CEC precum si la ANPC Bucuresti, iar raspunsul a fost: "Nu este cazul sa ajungem asa departe, poate vom rezolva prin plata esalonata a sumei care apare de plata", precum si: "Nu am pe cine sa trag la raspundere pentru ca acei angajati nu mai lucreaza la noi sau au decedat"! sau ca "Trebuia sa ma informez in acesti 3 ani daca s-a inchis creditul sau nu" ! Pe de alta parte, am primit asigurari din partea doamnei directoare din agentia Iatropol ca voi fi "scos" de la Biroul de credit, dearece a fost greseala angajatilor bancii, insa este nevoie totusi sa platesc acea diferenta de aproximativ 1600 RON. Daca a fost greseala angajatilor, atunci cum sa platesc eu? este o greseala pe jumatate asumata? Tin sa mentionez ca in toti acesti 3 ani de cand am achitat integral si IN AVANS creditul, nu am primit nici un telefon/notificare sau orice alt mesaj din partea angajatilor agentiei. Va rog frumos sa rezolvati aceasta situatie, deoarece luna viitoare voi apela la serviciile CEC pentru contractarea unui credit in lei pentru programul Prima Casa. Eu m-am prezentat inca de acum 3 ani la agentie pentru a inchide acest credit, insa din neprofesionalismul angajatilor din acel moment, probabil dintr-o greseala de operare in softul utilizat la ghiseu, eu sa platesc acum si sa fiu listat la Biroul de Credit. De asemenea solicit delistarea de la Biroul de Credit, si primirea unei declaratii din partea CEC - Iatropol, ca am fost listat din greseala bancii, deoarece voi ramane cu istoric, chiar daca voi fi scos din acea baza de date. Apreciez un raspuns cat mai urgent. Multumesc anticipat,

    11-02-2010

    G CGabriela Cucu
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Ca replica la comentari

    Ca replica la comentariul dlui Janos Vitos din Tg Secuiesc, postat pe site in 15 dec.2009, prin care dumnealui deplinge slaba calitate a serviciilor oferite de agentia CEC Bank din Tg Secuiesc as dori sa precizez urmatoarele: Am avut ocazia sa vizitez agentia de mai sus in cateva randuri in anul 2009 si am constatat cu bucurie ca nu doar cladirea s-a modernizat (rebranduit) ci si atitudinea si comportamentul angajatilor s-a schimbat in bine, fata de alti ani. De fiecare data am apreciat tinuta business si bunavointa angajatelor in relatia cu clientii, si chiar nu imi dau seama exact ce anume a provocat o reactie atat de vehementa din partea domnului Janos Vitos. Ii recomand sa apeleze cu incredere la domnul Kiss, seful compartimnetului relatii cu clientii, in legatura cu orice sesizare privind personalul din vanzare sau la dna directoare, inainte de a scrie pe forumurile din spatiul virtual. Sunt convinsa ca agentia din Tg Secuiesc face fata cu brio oricarei comparatii cu alte banci atat in ce priveste calitatea serviciilor, competenta angajatilor, cat si a timpului de asteptare.

    08-02-2010

    A FAmfim Florin
    Probleme diverse de la CEC Bank

    Cec Bank Bacau sucursala

    Cec Bank Bacau sucursala Aviatori. Cea mai proasta servire intalnita in umila mea existenta. O asa zisa sefa cu fata de bautoare de sucuri citrice. Astepti mai bine de o ora cu sotia insarcinata, timp in care ea deapana amintiri cu pensionarii pentru ca in final sa spuna ca nu merge calculatorul. Important este ca exista un vinovat pana in final. Rusine!

    26-01-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie