top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre credit nevoi personale cu ipoteca BCR

Credit nevoi personale cu ipoteca BCR

Scor: 1.5 | 50 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BCR
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    C Rconstantin radulescu
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

    DA SUBSCRIU LA ACEASTA P

    DA SUBSCRIU LA ACEASTA PETITIE. Sper sa gasim o modalitate de a ne contacta si a ne strange cat mai multi pentru a ne cere drepturile, care sunt de fapt, prevazute si in contractele noastre numai ca BCR nu doreste sa le recunoasca sau are un alt mod propriu de interpretare. Trebuie sa luam atitudine si sa spunem STOP abuzurilor BCR. Sa va relatez un exemplu de batjocura. In urma cu o luna am transmis prin mail la BCR doua sesizari privind calculul dobanzii si unele nereguli privind comisionul de administrare. Dupa fix 30 zile am primit urmatorul raspuns "Urmare a noilor dvs. sesizari, inregistrate in Contact Center BCR (site reclamatii), legate de modalitatea de derulare a contractului de credit de care beneficiati, dorim sa va reiteram rugamintea ca in vederea obtinerii clarificarilor/informatilor suplimentare pe care le doriti cu privire la imprumutul respectiv, sa va adresati reprezentantilor sucursalei proprietar. Fata de cele de mai sus, va asiguram, stimate domn, de intreaga noastra colaborare si disponibilitate.Cu stima, Directia Dezvoltare Afaceri si Produse Retail-CRM" Mai au rost comentariile? M-au umplut de stima. "Specialistii" BCR au avut nevoie fix de 30 zile pentru un astfel de raspuns. Dupa ce ca ne inseala ne mai si batjocoresc si injosesc. Intentionez sa fac o reclamatie la BCR pe aceeasi tema ca domnul din Arges. Ma intereseaza punctul lor de vedere pentru ca mai departe intentionez sa ii actionez in judecata, asta in cazul in care nu reusim sa ne strangem cat mai multi si sa ii actionam impreuna. Sunt de parere ca actul aditional nu trebuie semnat ci, dimpotriva, imediat facuta o sesizare prin care sa se solicite ca marja bancii sa fie cea specificata in contract, adica 1,2pp sau 1,5pp sau cat are fiecare. Va doresc sanatate si sa rezolvam aceste probleme cat mai repede.

    05-07-2010

    L BLavinia Bogateanu
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

    Subcriu si eu la aceasta

    Subcriu si eu la aceasta petitie, sperand ca intr-un final se va face dreptate tuturor clientilor BCR, mai ales a celor vechi. Eu de exemplu am achitat din Dec. 2007 pana acum o dobanda totala de 18.000 euro si o rata principala de aprox.3500 euro. Consider ca ar trebui ca acest imprumut pe care l-am facut sa fie intr-o oarecare masura echitabil, atat pentru creditor cat cat si pentru consumator, intrucat BCR se vrea a fi considerata o institutie bancara de renume si nu o camatarie. Precizez ca, avand in vedere ca in Art.37 punctul b) se precizeaza ca marja bancii nu poate fi modificata, acest lucru inseamna ca marja contractului meu de credit ramane la 1,5 p.p. si dobanda de referinta a bancii va trebui convertita prin lege din 8.9% in rata de referinta EURIBOR (intrucat am un credit in euro). Multumesc initiativei Conso.ro de a oferi prilejul consumatorilor de a expune realitatile unui credit contractat la BCR si consecintele negative si injuste in acelasi timp pe care le are asupra fiecaruia dintre noi.

    05-07-2010

    N RNutu Radu
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

    Buna Ziua, Pe masura

    Buna Ziua, Pe masura ce citesc postarile anterioare si recitind de cateva ori Ordonanta de Urgenta, realizez ca BCR se poate gasi intr-o situatie destul de neplacuta in raport cu acei clienti ale caror contracte au inclusa dobanda proprie de referinta de 8.9%. Eu inteleg din asta ca Euribor inlocuieste dobanda de referinta si marja bancii ramane neschimbata. In cazul asta trebuie discutat cu un avocat, pentru ca eu nu mai am de gand sa ma las prostit si inselat de camatarii astia. Platesc aproape 700 de euro pe luna din care numai 60 de euro reprezinta ceea ce eu am imprumutat. Nu stiu cum ganditi mare parte dintre voi, dar sunt hotarat sa nu le mai dau bani aiurea. Sunt bani pe care ii castig greu. Are cineva ceva solutii ? De data asta legea este de partea noastra, nu mai putem sa ne lasam dusi de nas. Astept ceva sugestii din partea fiecaruia dintre voi, in orice caz eu merg mai departe, sunt dispus sa merg si in instanta in cazul in care as avea ceva sanse de reusita. Am trimis o sesizare la ANPC. Daca ANPC confirma cele reclamate de mine, atunci o sa imi angajez un avocat care sa ma reprezinte. Vezi cazul d-lui din Jud Arges. Sper sa aflam mai multe amanunte. Bafta multa

    03-07-2010

    M BMihaela Bulichi
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

    Am uitat doua lucruri im

    Am uitat doua lucruri importante: 1. Am fost contactata la un moment dat de un reprezentant al bancii care voia sa ma intrebe unele lucruri despre serviciile lor. Una dintre primele intrebari a fost daca lucrez in Publicitate. Cand am spus ca da, au sistat orice conversatie si ai inchis telefonul... 2. In legatura cu contractul de credit de nevoi personale cu ipoteca despre care vorbeam si in postul anterior, am discutat cu sefa agentiei de la care l-am luat si mi-a spus ca BCR are o oferta pt mine, care consta in: - inghetarea dobanzii pt urmatorii 5 ani la o valoare cu 0.5% mai mica decat acum - asigurarea bunului gratuita pana la finele contractului - dobanda dupa acesti prim 5 ani urma sa fie Euribor + 7.5% !!!! Conditiile mi s-au parut inacceptabile si vadit in favoarea bancii, asa ca ma decisesem sa nu le accept si sa incep atacul legal pentru reducerea dobanzii "variabile" in raport cu conditiile economice de azi, sau macar clarificarea modului de calcul al acetei dobanzi asa-zis variabile. Si da, si eu cred ca o actiune concertata a mai multor clienti ar schimba atitudinea discretionara a BCR.

    01-07-2010

    L BLavinia Bogateanu
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

    In Dec 2007 am contracta

    In Dec 2007 am contractat un credit de nevoi personale cu ipoteca la BCR in care se specifica o dobanda curenta este de 6,95% pe an si este fixa in primele 12 luni si variabila ulterior. Dobanda fixa se mentine constanta pe o perioada de 12 luni Dupa aceasta data, dobanda curenta este formata din dobanda de referinta variabila, care se afiseaza la sediile BCR, la care se adauga 1,5 pp. Nu se specifica cum se calculeaza aceasta dobanda si nici nu este mentionata apartenenta ei. Astfel am ajuns la o dobanda de 10,4% pe care o platesc de aproape 2 ani, desi trebuia sa fie variabila. De la o rata de 550 euro am ajuns la 680 euro/luna. Avand in vedere OUG 50/2010, dobanda practicata este nula de drept. Am facut deja cerere de eliminare a comisioanelor care nu sunt conforme cu OUG50/2010, semnarea actelor aditionale si revizuirea dobanzii astfel incat sa fie in conformitate cu Ordonanta de Urgenta. Sfatuiesc pe toti cei care au un contracte in derulare sa faca cereri, pentru ca se pare ca BCR se lasa asteptat sa preia initiativa si sa isi asume noile obligatii. Au 30 zile pentru a oferi un raspuns. Succes tuturor!

    30-06-2010

    D Ddaniel dumitru
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

    Am un credit ipotecar pe

    Am un credit ipotecar pentru achizitionarea unei locuinte. Sunt si eu in aceeasi situatie cu persoana reclanta de la Pitesti. In contractul meu exista o prevedere asemanatoare in sensul ca "dobanda curenta este formata din dobanda de referinta variabila care se afiseaza la sediile BCR la care se adauga 1,4 pp", fara a se stabili in concret modul de calcul al valorii dobanzii variabile. Sunt interesat de decizia CA Pitesti. Daca aveti cumva nr deciziei sau alte elemnte de identificare va rog sa ma contactati la adresa de mail *****@yahoo.com. Daca este posibil ca dl Iacob, autorul articolului, sa ne comunice aceste informatii ii multumesc.

    30-06-2010

    L BLavinia Bogateanu
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

    Sunt foarte interesata d

    Sunt foarte interesata de rezultatul final oferit de Inalta Curte de Casatie si Justitie privind articolul http://www.conso.ro/credite-nevoi-personale/bcr-justitia-obliga-aplice-unui-client-o-dobanda-credit-25 intrucat ma aflu in exact aceeasi situatie cu clientul in cauza. Multumesc

    30-06-2010

    C Rconstantin radulescu
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

    Poate sa-mi spuna cineva

    Poate sa-mi spuna cineva daca eu beneficiez de reducerea dobanzii la BCR - am credit de nevoi personale cu ipoteca (MAXICREDIT) in euro facut in 2008 cu dobanda de referinta a bancii plus marja fixa de 1,5 adica un total de 10,4. Este cumplit ca in aceste zile sa suporti o astfel de dobanda, iar banca a profitat cat a putut, si-a batut joc in modul cel mai josnic. Nu a redus deloc din dobanda si ma mira foarte tare sa faca acest lucru acum.

    30-06-2010

    M CMirela Catalin
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

    Tocmai ce am citit undev

    Tocmai ce am citit undeva un articol si se pare ca BCR scade dobanzile: "creditele de nevoi personale garantate cu ipoteca (Maxicredit BCR) au o dobanda de EURIBOR 6 luni + 5.75% pentru clientii cu istoric BCR, respectiv EURIBOR 6 luni + 6.25% pentru clientii fara istoric". Oare vom beneficia si noi de astfel de dobanzi, cei cu credite deja luate acum 2 ani si la care avem dobanzi de referinta interna? A primit cineva vreun act aditional pt modificarea contractului? Daca da, exista si vreo clauza de modificare a dobanzii conform art.37 din ordonanta?

    28-06-2010

    M CMirela Catalin
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

    Eu inteleg ca potrivit n

    Eu inteleg ca potrivit noilor reglementari, calcularea dobanzii in functie de dobanda interna a bancii este de domeniul istoriei. Ma uit in ordonanta si vad: Art. 37 In contractele de credit cu dobanda variabila se vor aplica urmatoarele reguli: a) dobanda va fi raportata la fluctuatiile indicilor de referinta EURIBOR/ROBOR/LIBOR/rata dobanzii de referinta a BNR, in functie de valuta creditului, la care creditorul poate adauga o anumita marja, fixa pe toata durata derularii contractului; b) marja dobanzii poate fi modificata doar ca urmare a modificarilor legislative care impun in mod expres acest lucru; c) in acord cu politica comerciala a fiecarei institutii de credit, prin exceptie de la prevederile lit. b), valoarea marjei si valoarea indicilor de referinta pot fi reduse; d) formula dupa care se calculeaza variatia dobanzii trebuie indicata in mod expres in contract, cu precizarea periodicitatii si/sau a conditiilor in care survine modificarea ratei dobanzii, atat in sensul majorarii, cat si in cel al reducerii acesteia; e) elementele care intra in formula de calcul a variatiei dobanzii si valoarea acestora vor fi afisate pe site-urile si la toate punctele de lucru ale creditorilor. Si cum noua lege se aplica si creditelor deja contractate, asteptam actele aditionale. Insa am o nelamurire, legea se aplica de la 21 iunie 2010 si bancile au la dispozitie 90 de zile pentru modificarea contractelor. Pai eu platesc 3 luni dobanda la nivelul actual (8.9% dobanda interna a bancii + 1.5pp) pana refac ei contractele? Corect si legal ar fi ca dupa cele 90 de zile sa vad ca se modifica dobanda si timp de 3 luni platesc si mai putin deoarece au incasat deja prea mult in aceste luni cat au avut la dispozitie pentru hartogaraie. Corect? Daca altcineva crede altceva, va rog sa ma corecteze.

    23-06-2010

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie