C Rconstantin radulescu
Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR
DA SUBSCRIU LA ACEASTA PETITIE. Sper sa gasim o modalitate de a ne contacta si a ne strange cat mai multi pentru a ne cere drepturile, care sunt de fapt, prevazute si in contractele noastre numai ca BCR nu doreste sa le recunoasca sau are un alt mod propriu de interpretare. Trebuie sa luam atitudine si sa spunem STOP abuzurilor BCR.
Sa va relatez un exemplu de batjocura. In urma cu o luna am transmis prin mail la BCR doua sesizari privind calculul dobanzii si unele nereguli privind comisionul de administrare. Dupa fix 30 zile am primit urmatorul raspuns "Urmare a noilor dvs. sesizari, inregistrate in Contact Center BCR (site reclamatii), legate de modalitatea de derulare a contractului de credit de care beneficiati, dorim sa va reiteram rugamintea ca in vederea obtinerii clarificarilor/informatilor suplimentare pe care le doriti cu privire la imprumutul respectiv, sa va adresati reprezentantilor sucursalei proprietar.
Fata de cele de mai sus, va asiguram, stimate domn, de intreaga noastra colaborare si disponibilitate.Cu stima,
Directia Dezvoltare Afaceri si Produse Retail-CRM"
Mai au rost comentariile? M-au umplut de stima. "Specialistii" BCR au avut nevoie fix de 30 zile pentru un astfel de raspuns. Dupa ce ca ne inseala ne mai si batjocoresc si injosesc.
Intentionez sa fac o reclamatie la BCR pe aceeasi tema ca domnul din Arges. Ma intereseaza punctul lor de vedere pentru ca mai departe intentionez sa ii actionez in judecata, asta in cazul in care nu reusim sa ne strangem cat mai multi si sa ii actionam impreuna.
Sunt de parere ca actul aditional nu trebuie semnat ci, dimpotriva, imediat facuta o sesizare prin care sa se solicite ca marja bancii sa fie cea specificata in contract, adica 1,2pp sau 1,5pp sau cat are fiecare.
Va doresc sanatate si sa rezolvam aceste probleme cat mai repede.