Vocea clientului Raiffeisen Bank - Prima casa

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Raiffeisen Bank - Prima casa

29 Martie 2014

Am facut de curand un credit Prima Casa, prin Raiffeisen, agentia Compozitorilor din Bucuresti, si pot spune ca am fost placut surprins de cat de repede s-au miscat lucrurile. In cazul meu, procesul a fost cam asa: - avizare financiara (preaprobare): 2 zile - verificare acte inainte de a face antecontractul: 1 zi, dar in cazul meu am mai avut nevoie de cateva acte din istoric pe care le-am obtinut cateva zile mai tarziu, deci OK-ul final l-am primit dupa aproximativ o saptamana - am facut antecontractul si am dus un exemplar la banca, in ziua urmatoare a venit evaluatorul, si o zi mai tarziu dosarul a fost trimis la fondul de garantare - fix 2 saptamani mai tarziu am primit ok-ul de la fondul de garantare, asa ca 2 zile mai tarziu am semnat contractul de credit, si in ziua urmatoare contractul de vanzare-cumparare - transferul banilor s-a facut abia cand a iesit intabularea pe numele meu, care ar fi trebuit sa iasa la 3 zile lucratoare de la semnarea contractului de vanzare-cumparare, dar in cazul meu a fost o intarziere, asa ca actele finale si transferul s-au facut dupa fix o saptamana de la semnarea actelor de vanzare-cumparare. Tot procesul de la antecontract la transferul banilor a durat fix 4 saptamani si 3 zile. Trebuie mentionat ca am salvat destul de multe drumuri la banca si timp prin faptul ca am putut sa trimit actele scanate pe mail pentru a trece la etapa urmatoare, urmand sa duc originalele in zilele urmatoare, cand aveam timp. Referitor la costuri, in principiu aveam temele facute cand am aplicat pentru credit, deci stiam cat costa evaluator / fond de garantare / depozit colateral / asigurare.

Felix Mircea (Bucuresti, Bucuresti)

Raiffeisen Bank - Prima casa

01 Ianuarie 2014

Foarte transparenti si profesionesti.

NARCIZ BEJINARIU (, )

Raiffeisen Bank - Prima casa

12 Mai 2011

Am avut o experienta foarte neplacuta, in sensul ca am fost la limita de a pierde aprobarea creditului pentru Prima Casa3. In prima faza am contactat Raiffeisen pentru acest tip de credit, care m-au amanat cu preaprobarea, timp in care au incercat sa-mi vanda un alt tip de credit, mai avantajos pentru banca, cu dobanda mai mare. Incercau sa ma convinga la inceputul lunii februarie ca nu am sanse sa mai accesez Prima Casa deoarece fondurile sunt epuizate. Vazand situatia, am mers la o alta banca (BCR) unde totul a decurs bine, rapid, raspunsul fiind favorabil. Dupa ce am renuntat la Raiffeisen, un prieten a depus documentele necesare aprobarii creditului, tot la Raiffeisen, si a primit aprobarea, ceea ce inseamna ca tot ce mi se spunea mie erau numai minciuni, cu fonduri epuizate, sanse minime, etc .....

Claudia Amariei (Brasov, Brasov)

Raiffeisen Bank - Prima casa

10 Mai 2011

Vreau sa incep prin a spune ca daca gaseste cineva un motiv mai IDIOT de a te "face" de la vreo banca, dau un premiu. Incep istorioara. Depun toate actele necesare preaprobarii unui credit de locuinta, obtin preaprobarea, dau avans 7.500 euro, fac evaluarea din partea bancii, DUPA DOUA SAPTAMANI (sa ii vad in faliment asta imi doresc) primesc imbecilul raspuns ca TREBUIE SA VA MAJORAM DIN START DOBANDA CU 1% CA NU SUNT RACORDAT LA GAZE SI BLOCUL ESTE .(INCALZIREA ESTE DE LA CET DECI GAZELE SINT FITZA). Ma plimba de o saptamana cu idiotenia asta si nici nu vor sa imi elibereze document semnat si stampilat de banca pentru a-i da in judecata. LE UREZ FALIMENT CAT MAI RECENT SI PIERDERI MULTIPLE

ALEXANDRU-GABRIEL CONSTANTIN (Constanta, Constanta)

Raiffeisen Bank - Prima casa

12 Martie 2011

Nu sunt client Raiffeisen Bank si m-au convins, prin lipsa desavarsita de profesionalism, sa nici nu devin vreodata. Am mers in 2 agentii: Titan Mall si Bratianu pentru a solicita informatii despre creditul Prima Casa. Prima data m-am prezentat in agentia Titan Mall, unde domisoara a fost foarte speriata de intrebarile pe care i le adresam. Erau chiar intrebari la care cunosteam raspunsurile din ce ma documentasem, dar doream confirmari. Mi-a facut o simulare, dar nu a stiut sa-mi spuna daca exista comision de administrare sau care este valoarea marjei de dobanda. In schimb, m-a asigurat ca se informeaza si ma suna. Am vrut sa-i propun sa le caute intr-o prezentare, informare sau material intern, dar m-am abtinut. A trecut o saptamana si, bineinteles, nu m-a sunat. Dar m-a sfatuit foarte amabila sa ma grabesc sa vin cu documentele, fiindca fondurile sunt foarte mici si risc sa raman fara credit... Dezamagita de necunostintele domnisoarei, m-am hotarat sa caut o agentie "centrala", unde am presupus ca sunt angajati mai bine informati, pregatiti sa ma retina, nu sa ma goneasca. Astfel am ajuns in agentia Bratianu, unde am stat fix 7 minute, cu introducere, solicitare, raspunsuri si incheiere, in conditiile in care nu era deloc aglomerat. Nu mi s-a solicitat CI, numele angajatorului, vechime, stare civila, etc, doar am fost intrebata venitul si perioada de creditare dorita si mi s-a raspuns foarte prompt (prea prompt) ca as putea obtine o suma cu 10.000 euro mai mica decat mi se spusese cu 4 zile in urma in agentia Titan Mall. Cu acelasi venit!?!?! Desi normal ar fi fost sa-i solicit domnisoarei niste explicatii despre diferenta de suma acordata, am fost prea uimita si prea putin dispusa sa mai discut si alte aspecte cu astfel de oameni. Bineinteles, ca nu mi s-a oferit un grafic de rambursare sau vreun pliant, macar, ce rost avea? Acum va intreb: unde sunt angajatii informati, pregatiti sa atraga clienti, sa vanda, sa propuna tot felul de optiuni? Nu mai au target angajatii din banci?

Cristina Andrei (Bucuresti, Bucuresti)

Raiffeisen Bank - Prima casa

01 Martie 2011

Dosarul a reusit sa ajunga in sfarsit la fond (din decembrie se chinuie). Mi s-a spus pe 21 ca dosarul a ajuns la fond si surprinzator cei de la fond mi-au spus ca abia pe 23 la ora 2 au primit de fapt dosarul. Cei de la sucursala spun ca nu au cum sa afle starea dosarului si ca cei de la centrala nu le raspund la emailuri. Cei de la fond mi-au explicat ca Banca are un user si o parola cu care pot verifica 24/24 starea dosarului online si ca de asemenea se poate cere urgentarea unui dosar daca expira antecontractul . Al meu expira pe 8(dupa 3 prelungiri). Inca nici un semn de la banca. Asta e. Nu recomand nimanui sa ia credit prin aceasta banca!

(Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus