Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Opinii clienti Cetelem

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Credite bunuri in magazine

13 Decembrie 2017

Buna ziua, Ma numesc Stana Valerica,din jud.Dambovita. Povestire pe scurt:Am luat un tel de la e mag cu creditare online. Produsul a ajuns la mine impreuna cu contractul de creditare am semnat contactul am luat tel. Am tot platit si recunosc ca am avut o intarziere de peste 30 de zile,fara sa fiu notificat inprealabil ma_m trezit rau platnica la biroul de credite. Tin sa mentionez ca nu am fost notificat asa cum spune legea. Tot legea spune ca pt a putea pune pe cineva ca rau platnic la biroul de credit trebuie sa aiba o intarziere mai mare de 180 de zile. Suma datorata celor de la Cetelem este de 300 de lei. Am vb cu ei la tel le am spus ca achit toata suma si sa ma stearga de la biroul de credit. Ce ma sfatuiti. Nr meu este 07603*45*5

Valerica Stana (Targoviste, Dambovita)

Cetelem - Credite bunuri in magazine

25 Noiembrie 2017

Mama mea Calin Paraschiva a achizitionat luni 20 Noiembrie de la Flanco Galati 2 produse in valoare de 1724.94 lei printr-un contract de credit Cetelem pe 2 ani. Contractul de credit are nr 32401300 / 20.11.2017 titular Contract Calin Paraschiva . Mama mea sa razgandit si numai doreste acest credit pe 2 ani si doreste sa ramburseze imediat valoarea creditului de 1724.94 lei . Ea sa deplasat la magazinul Flanco Galati si a discutat cu Consilierul care ia facut acest credit deasemenea a sunat si la numarul Dvs de Telefon (Call center) dar a fost refuzata spunandui-se ca nu se poate achita / rambursa creditul si ca trebuie sa astepte cel putin 1 luna de zile pana i se va emite cardul Cetelem . Va rog pe aceasta cale sa o ajutati pe mama mea pentru a putea achita imediat creditul facut in urma cu 5 zile.

Ciprian Cotoranu (Galati, Galati)

Raspunsul Cetelem

Buna, Ciprian, Multumim pentru mesajul tau! Am preluat solicitarea ta si te asiguram ca tratam situatia contului cu prioritate. In acest moment facem toate demersurile necesare pentru a verifica situatia mentionata si a reveni catre tine cu un raspuns in cel mai scurt timp. Intre timp, pentru mai multe detalii iti stam la dispozitie la numarul 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim!

Cetelem - Card de credit

24 Noiembrie 2017

cat de tampiti pot sa fie angajatii..care isi bat joc de clienti intr-un mare fel...astepti 45 zile dupa un card ..te cheama ..apoi cand suni sa il activezi spun ca au trimis cardul gresit...ce inseamna asta...chiar si pentru romania este prea mult...si cu scola profesionala se descurcau mai bine...rusineeeeeee

irina lungu (Craiova, Dolj)

Cetelem - Credit nevoi personale

21 Noiembrie 2017

prezentare de informatii false despre client pentru a obtine dobanda nejustificat de mare pentru creditul solicitat.dupa prezenterea dovezilor ca iterlocutoarea incearca manipularea clientului,convorbirea nu a mai fost necesara sa continue.

vasile munteanu (Buhusi, Bacau)

Cetelem - Credite bunuri in magazine

31 Octombrie 2017

Am cumparat niste produse prin credit cetelem si mi s-a spus ca am achitat rata,dar dupa 1 an am inceput sa primesc de la biroul de credite ca mai am de plata 300 de lei...i-am achitat dar acum am intrles ca abia peste 4 ani voi fi sters din baza de date.Ce pot face ca sa fiu sters mai devreme?

Daniel Cindea (Constanta, Constanta)

Raspunsul Cetelem

Buna, Daniel! Iti multumim pentru mesaj. Am demarat o verificare interna si in urma acesteia, am observat ca ai un singur contract finantat, in urma cu aproximativ 7 luni. Din pacate, observam ca ultimele rate nu au fost achitate, iar neachitarea ratelor duce la raportarea automata in Biroul de Credit. Aceasta procedura este standard in cazul tuturor institutiilor financiare. Iti stam la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim!

Cetelem - Card de credit

29 Octombrie 2017

Buna seara, am si eu o experienta de cosmar ca si client activ Cetelem. Am un credit de 3599 lei din 2014 dar am mai scos cand sa adunat pe card bani de vreo 2-3 ori. Dar ce nu pot eu intelege este faptul ca am dobanda lunara ci nu anuala, dobânda lunara fiind de 2,14% dar nu stiu de unde si pana unde le dau lor 2,14% = 61 lei, doar dobânda lunara. Eu cum platesc lunar 200 lei mi se scade dobanda 61 lei, asigurarea 14,73 lei si administrarea de card in fiecare luna 5,13 lei. Deci cum pot spune ei ca dobanda lor este de 2,14 % lunar daca lunar eu platesc 200 lei rata din care se scad 81 lei lunar pe card fiind pusi doar 119 lei din 200 lei. Dar ce nu stiu si sunt foarte curios si sa-mi raspunda reprezentantii cetele de unde si pana unde si din ce suma le dau lor 2,14% 61 lei?

mihai remus baciu (Timisoara, Timis)

Raspunsul Cetelem

Buna, Mihai! Am demarat o verificare interna si in scurt timp vei primi mai multe detalii despre situatia contului tau si platile efectuate. Colegii nostri au fost informati si iti stam la dispozitie pentru orice situatie sau nelamurire ulterioara. Multumim si iti dorim o zi frumoasa!

Inapoi sus