top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Cetelem

Cetelem

Scor: 1.6 | 87 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Cetelem
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    A NAngela Nicula
    Card de debit de la Cetelem

    Buna seara , daca nu pl?

    Buna seara , daca nu pl?tesc luna asta creditul ,luna viitoare va veni mai mare se vor institui penaliz?ri mari ?

    22-07-2020

    M OMarinela Onaca
    Probleme diverse de la Cetelem

    Buna ziua. Sotul meu ar

    Buna ziua. Sotul meu are un card de la Cetelem, cardul nu a fost folosit niciodata, a fost activat fara aprobarea lui, i se cer comisioane lunar, mentionez ca am trimis mail pt inchiderea cardului, nu am primit niciun raspuns.Ce este de facut?!

    03-07-2020

    M BMonica Botezatu
    Card de credit de la Cetelem

    Buna ziua, am avut un cr

    Buna ziua, am avut un credit la Cetelem actuala Paribas IFN , toate bune ?i frumoase, pl?tit la timp, într-un final m-am hot?rât sa îl achit integral, dar am dorit ca la final sa primesc ?i un formular cum ca am achitat ?i închis creditul, nici pana la momentul de fata nu l-am primit, ba ca trebuie a?tept pana se emite extrasul de cont, ba ca trebuie astreptat 24 h dup? emiterea extrasului de conf, fel ?i fel de pretexte! Nu recomand!

    16-06-2020

    I IIoana Ignat
    Card de credit de la Cetelem

    Niste neseriosi si minic

    Niste neseriosi si miniciunosi. Iti prezinta total un alt pachet, dupa care ai minunata surpriza ca ai de platit tot felul de asigurari. Iar cand suni la relatii cu clientii, nici macar nu stiu sa iti explice ce ai de plata. Nu ii recomand.

    22-05-2020

    I MIleana Doina Marin
    Card de credit de la Cetelem

    La data de 19.12.2019, l

    La data de 19.12.2019, la cererea mea, Cetelem a emis adeverinta nr.CA60 prin care precizeaza ca am rambursat integral sumele datorate si linia de credit e inchisa.Cardul de credit era deja expirat din martie 2018.Cu toate acestea, s-a emis ulterior un extras de cont pentru perioada 14.12.2019-15.01.2020 pentru suma de 5,25 lei ! Am solicitat printr-un mail la data de 27 ian.20 reglementarea acestei situatii. Nu am primit raspuns, in schimb am primit mesaje ca voi fi raportata la biroul de credite pentru neplata la scadenta si blocarea cardului ! Solicit urgent clarificari in scris si reglementarea situatiei.

    13-02-2020

    Răspuns Cetelem

    Buna, Ileana! Te rugam sa ne trimiti un email cu situatia intampinata, pe adresa relatii.clienti@cetelem.ro, iar colegii nostri de la Relatii Clienti vor verifica si vor reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp cu putinta. De asemenea, iti stam la dispozitie de luni pana vineri la unul dintre numerele de telefon: 021 3051200 sau 0750 100101. Zi frumoasa! Echipa Cetelem

    I IIgnat Ioana-simona
    Card de credit de la Cetelem

    Buna ziua, Ce as putea

    Buna ziua, Ce as putea spune despre experienta mea cu cei de la Cetelem?? La inceput ok... acum cand vreau sa refinantez creditul.... hop...tot felul de piedici: pentru cererea de refinantare....taxa 50 lei(ok...am acceptat ). Acum am avut nevoie de un desfasurator al ratelor de la ei si ma costa inca 50 lei, dar in 30 zile lucratoare o sa primesc acea hartie. Bai fratilor ... daca astept 30 de zile lucratoare imi expira cealata hartie si iar tre sa dau 50 lei. Dar nu asta e buba! De ce am nevoie de acest desfasurator?? Pentru ca banca la care vreau sa fac un nou credit a descoperit ca cei de la cetelem nu raporteaza corect, catre biroul de creditare , plata ratelor mele!! Adica eu de aproape 2 ani de zile nu apar cu rate platite, cu toate ca valoarea debitului scade de la o luna la alta ,dar valoarea ratei pe care o platesc lunar nu se vede nicaieri, acest lucru fiind o ilegalitate! Tare sunt curioasa ce spun cei de la Cetelem

    06-02-2020

    Răspuns Cetelem

    Buna, Ioana! Te rugam sa ne trimiti un email cu detalii complete privind situatia intampinata, pe adresa relatii.clienti@cetelem.ro, iar echipa noastra va verifica si va reveni cu un raspuns catre tine cat mai curand cu putinta. Pentru informatii suplimentare, iti stam la dispozitie la 021 3051200 sau 0750 100101. Zi frumoasa! Echipa Cetelem.

    I OIULIAN COSTEL OLARU
    Card de credit de la Cetelem

    Buna ziua! Am un card de

    Buna ziua! Am un card de cumparaturi de la Flanco-Cetelem, am scos suma de 4500 ron, dar de 5 luni nu mai am loc de munca. Cum ma puteti ajuta cu plata ratelor? Va multumesc.

    15-01-2020

    Răspuns Cetelem

    Buna, Iulian! Conform contractului incheiat cu BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala Bucuresti, titularul creditului are obligatia sa notifice BNP Paribas PF in legatura cu orice modificare in situatia sa financiara si personala, in termen de 5 zile de la aparitie, insotita de documente justificative. Pentru informatii complete, echipa Cetelem iti sta la dispozitie la 021 3051200 sau 0750 100101, de luni pana vineri, intre 08:00 si 18:00. Zi frumoasa!

    C SCrina Sapira
    Card de credit de la Cetelem

    Bun? ziua! Am decis sa l

    Bun? ziua! Am decis sa las o recenzie acestei institu?ii ca urmare a experientei avute. Am accesat un credit pt achizi?ionarea unui produs emag ne?tiind care este firma creditoare(ini?ial). Totul a decurs foarte rapid, cererea a fost acceptata imediat primind ?i un card de credit cu suma de 4000 de Ron.Produsul cump?rat de la emag a fost în jur de 1 4000 RON, ratele au fost fixe, au fost luni în care am întârziat cu plata câte 2-3zile am fost imediat în?tiin?ata prin mesaj, am achitat bineîn?eles f?r? nici o problema.... Totul a decurs bine... În momentul achit?rii creditului am încercat sa sun la cetelem pentru a închide contul.... Aici a început aventura mea (inchipuita) :destul de dificil de vorbit cu un operator dar la insistente am reu?it sa întru în leg?tur? telefonica cu unul.. A verificat situa?ia contului, suma era returnata integral ?i am anun?at ca vreau sa mi se închid? contul. Doamna mi-a transmis ca în maxim trei zile lucr?toare voi primi o adeverin?a prin care sa reias? ceea ce am cerut(închiderea contului). M-am lini?tit...pana când, ca tot omul când nu are ce face, am început sa caut p?reri ?i recenzii despre aceasta institu?ie care îmi acordase creditul... Pute?i sa va imagina?i prin ce calvar psihic????????am trecut citind tot felul de recenzii, în mod special, privitoare la închiderea contului... În acela?i timp verificam ?i emailul ?i nu primeam nimic... Cererea de închidere o f?cusem pe 30.12.2019 iar ast?zi pe 7.01.2020 am hot?rât sa sun din nou.... Aceia?i aventura.... Dar am insistat pana am reu?it sa întru în leg?tur? telefonica cu un operator... O doamna foarte dr?gu?? care mi-a luat datele de identificare ?i mi-a transmis ca închiderea contului a fost efectuata deja pe data de 30!Mi-a transmis ca în aceia?i zi mi s-a transmis prin intermediul emailului ?i adeverin?a... I-am spus ca nu am primit-o ?i, foarte dr?gu??, s-a oferit sa mi-o retrimita recomandandu-mi sa verific ?i spamul. I-am mul?umit pt amabilitate ?i am verificat emailul... Am primit adeverin?a ast?zi, o primisem înc? de pe 30 dar se afla în spam! În sfâr?it totul a decurs foarte bine ?i transparent... În afara faptului ca este greu sa intri în contact cu ei totul a decurs foarte bine! Eu am cerut- ei au aprobat, eu am achitat sumele stabilite prin contract ?i la sfâr?itul creditului contul a fost închis! Mul?umesc pt colaborare!

    07-01-2020

    Răspuns Cetelem

    Buna, Crina! Iti multumim frumos pentru feedback si ne bucuram ca experienta cu noi a fost satisfacatoare! Cu prietenie, echipa Cetelem!

    S TStefana Tuca
    Credit nevoi personale de la Cetelem

    Buna ziua ! Vin si eu

    Buna ziua ! Vin si eu cu o întrebare , daca am o rata si scot de pe card o anumita suma de bani sau cumpar ceva cu cardul , luna urmatoare când trebuie sa achit rata , trebuie sa pun si suma pe care am scos-o ? Sau pot pune rata care o am in curs si treptat banii scosi ? Multumesc frumos !

    25-09-2019

    Răspuns Cetelem

    Buna ziua! Va multumim frumos pentru mesaj! Sumele de bani retrase vor fi returnate odata cu achitarea ratelor, iar minimul de plata se va regasi in extrasul de cont eliberat lunar fiecarui client. Dobanzile aferente se vor aplica in conformitate cu contractul. Intrucat nu am reusit sa va identificam in baza noastra de date, pentru detalii suplimentare cu privire la solicitarea dumneavoastra, va rugam sa ne contactati la 021 3051200 sau 0750 100101 sau sa ne transmiteti mai multe detalii pe adresa de email relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim! Zi frumoasa!

    L ILaura Iuoras
    Credit nevoi personale de la Cetelem

    In luna iulie mama mea ,

    In luna iulie mama mea ,titulara cont doreste sa retraga suma de 1500 lei ,dar este refuzata datorita unor cauze independente de ea. In luna urmatoare suma apare ca suma datorata.Dupa multe telefoane,i se cere sa solicite refuz la plata la unul din punctele de lucru din Cluj. Zis si facut. Dupa 2 luni, fara anunt prealabil, fara extras de cont , fara raspuns la cererea ei, direct BC pentru suma de 87 lei. Deoarece mama mea nu e fan internet cand sun si cer activarea unui card nou sosit, pe motiv ca mi-am asumat numele mamei, greseala pe care mi-am asumat-o, direct acuzare de frauda" pentru cine?"si blocarea oricarui raspuns pe nr mamei de tel. Mai mult activarea cardului doar in punctele de lucru. Si acum o intrebare? Cu suma minima de plata pt luna iulie cum ramane? " Multumim mult" Cetelem

    12-09-2019

    Răspuns Cetelem

    Buna ziua, Regretam situatia neplacuta si ne cerem scuze pentru inconvenient. Va invederam ca Cetelem lucreaza constant la imbunatatirea serviciilor pentru a oferi clientilor o experienta cat mai placuta. Pentru solutionarea cererii dumneavoastra avem rugamintea sa ne transmiteti un e-mail pe adresa relatii.clienti@cetelem.ro Cu multumiri, Cetelem Romania

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie