Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Opinii clienti Cetelem

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Credite bunuri in magazine

31 Octombrie 2017

Am cumparat niste produse prin credit cetelem si mi s-a spus ca am achitat rata,dar dupa 1 an am inceput sa primesc de la biroul de credite ca mai am de plata 300 de lei...i-am achitat dar acum am intrles ca abia peste 4 ani voi fi sters din baza de date.Ce pot face ca sa fiu sters mai devreme?

Daniel Cindea (Constanta, Constanta)

Raspunsul Cetelem

Buna, Daniel! Iti multumim pentru mesaj. Am demarat o verificare interna si in urma acesteia, am observat ca ai un singur contract finantat, in urma cu aproximativ 7 luni. Din pacate, observam ca ultimele rate nu au fost achitate, iar neachitarea ratelor duce la raportarea automata in Biroul de Credit. Aceasta procedura este standard in cazul tuturor institutiilor financiare. Iti stam la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim!

Cetelem - Card de credit

29 Octombrie 2017

Buna seara, am si eu o experienta de cosmar ca si client activ Cetelem. Am un credit de 3599 lei din 2014 dar am mai scos cand sa adunat pe card bani de vreo 2-3 ori. Dar ce nu pot eu intelege este faptul ca am dobanda lunara ci nu anuala, dobânda lunara fiind de 2,14% dar nu stiu de unde si pana unde le dau lor 2,14% = 61 lei, doar dobânda lunara. Eu cum platesc lunar 200 lei mi se scade dobanda 61 lei, asigurarea 14,73 lei si administrarea de card in fiecare luna 5,13 lei. Deci cum pot spune ei ca dobanda lor este de 2,14 % lunar daca lunar eu platesc 200 lei rata din care se scad 81 lei lunar pe card fiind pusi doar 119 lei din 200 lei. Dar ce nu stiu si sunt foarte curios si sa-mi raspunda reprezentantii cetele de unde si pana unde si din ce suma le dau lor 2,14% 61 lei?

mihai remus baciu (Timisoara, Timis)

Raspunsul Cetelem

Buna, Mihai! Am demarat o verificare interna si in scurt timp vei primi mai multe detalii despre situatia contului tau si platile efectuate. Colegii nostri au fost informati si iti stam la dispozitie pentru orice situatie sau nelamurire ulterioara. Multumim si iti dorim o zi frumoasa!

Cetelem - Credit auto

29 Octombrie 2017

Cetelem am vrut sa fac un credit pentru a-mi achizitiona o masina dar vazand pe forumul asta cum vorbiti si cum va comportati cu oamenii...nu ms...

Mihai BOZIAN (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul Cetelem

Buna, Mihai! Te asiguram ca ne tratam clientii cu respect si actionam ca un partener responsabil in colaborarea cu acestia. Impreuna, gasim cele mai bune solutii de creditare si venim in sprijinul acestora cu variante adaptate profilului lor, astfel incat sa evite supraindatorarea. Ne-am bucura daca am primi din partea ta datele de contact pentru a reveni catre tine cu un apel si a discuta despre produsul financiar dorit sau ne poti trimite un e-mail pe adresa crediteonline@cetelem.ro, iar noi vom prelua solicitarea ta si iti vom oferi un raspuns in cel mai scurt timp. Multumim si iti dorim o zi frumoasa!

Cetelem - Credit nevoi personale

12 Octombrie 2017

Acum 10 ani am luat de la Cetelem un credit de nevoi personale care ar fi trebuit sa aiba ultima rata in decembrie 2017.Consultand online contul personal constat ca m-au incarcat cu rate in plus pana in august 2018.Am facut sesizare si nu mi-au dat nici un raspuns.Sunt aproape imposibil de contactat iar cand reusesti sa vorbesti nu stie nimeni nimic.Nu mai spun de a lungul timpului daca intarziam cu vreo rata ce telefoane primeam ce insistenti si agresivi verbal erau.Nu as mai sfatui pe nimeni sa faca credit la ei.Cum se procedeaza cand o banca inseala clientul!?

Luminita Cismasu (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul Cetelem

Buna, Luminita! Multumim pentru comentariul tau. Am analizat intern situatia mentionata, iar colegii nostri au incercat sa te contacteze pentru a-ti oferi mai multe detalii referitor la extinderea perioadei contractuale, insa nu ai raspuns apelurilor. In baza noastra de date, am putut observa ca ultima data de plata este 01/01/2018, nu 01/08/2018. Ultima zi de plata este 1 ianuarie 2018 ca urmare a platilor facute cu intarziere de pana la 3 luni. Te rugam sa ne trimiti un mail cu datele tale de contact pe adresa relatii.clienti@cetelem.ro si noi vom reveni catre tine in cel mai scurt timp catre tine cu detalii suplimentare. O zi frumoasa!

Cetelem - Credite bunuri in magazine

26 Septembrie 2017

credit luat la achizitionare produse de pe Flanco cu card cetelem am contractat 24 luni cu dobanda de 11.8% si la primul exras de cont am constatat dobanda de peste 20% cu toate telefoanele date si bon de tranzactie cu dobanda ceruta am fost bun de plata .am dat la opc sesizare sa vedem ce iese

ILIE HIRTAN (Iasi, Iasi)

Raspunsul Cetelem

Buna, Ilie! Multumim pentru comentariul tau. Am primit informarea ca situatia ta a fost deja preluata si ti s-au oferit toate informatiile necesare in vederea solutionarii. Iti stam la dispozitie in cazul in care vor mai aparea intrebari!

Cetelem - Credite bunuri in magazine

08 Septembrie 2017

in urma unui mesaj primit de catre cetelem ca trebuie sa platesc suma minima de plata de 25 lei pentru intarziere am sunat sa verific de ce aceasta intarziere(avand in vedere ca deja am platit rata pentru luna pentru care mi sa spus ca am intarziat). Domnisoara de la callcenter imi spune ca rata platita de mine catre condul BRDE(la care am mai platit 5 rate care sunt inregistrate in sistem) nu a fost inregistrata din cauza ca acel cont la brd nu a fost niciodata detinut de Cetelem, incercand sa ii explic ca am mai platit alte rate la acel cont ea imi comunica ca nu este posibil, si am puso sa imi explice cum arata platita ultima rata platita de mine acum 2 luni, si nu a stiut sa imi explice. am explicat ca datele de la acel cont brd le-am obtinut tot apeland la ei pe data de 30.11.2016 pentru ca nu aveam posibilitatea sa ma duc la dedeman sa platesc cash. am facut poze la toate ratele platite de mine prin online banking catre acel cont brd si le-am trimis catre ei. Sun din nou pentru verificare acelui mail trimis cu pozele, si alta domnisoara imi explica aceiasi chestie ca acel cont brd nu exista(dar daca il verifici pe net pe un site de veificare cont iban rezulta activ la banca brd). Prin urmare si cu aceasta domnisoara neputand sa imi explice cum rezulta ca a fost platita ultima rata inregistrata, imi comunica ca nu poate sa ma contrazica si ca va trimite mailul catre contabili. Deci o mare cacanarie la cetelem... Am intarziat cu ratele de 3 sau 4 ori maxim, si intreb de ce mai am de platit 600 de lei avand in vedere ca pe ultimul lor extras de cont rezulta ca mai am de platit 183.20 lei pentru 1/13 rate ramase. Si imi explica ca acea suma este dobanda creata intarzierilor mele. Stie cineva unde ma pot adresa pentru a clarifica situatia? Multumesc.

daniel alecsandru (Curtea de Arges, Arges)

Inapoi sus