Opinii clienti Cetelem

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Card de credit

24 Noiembrie 2017

cat de tampiti pot sa fie angajatii..care isi bat joc de clienti intr-un mare fel...astepti 45 zile dupa un card ..te cheama ..apoi cand suni sa il activezi spun ca au trimis cardul gresit...ce inseamna asta...chiar si pentru romania este prea mult...si cu scola profesionala se descurcau mai bine...rusineeeeeee

irina lungu (Craiova, Dolj)

Cetelem - Credit nevoi personale

21 Noiembrie 2017

prezentare de informatii false despre client pentru a obtine dobanda nejustificat de mare pentru creditul solicitat.dupa prezenterea dovezilor ca iterlocutoarea incearca manipularea clientului,convorbirea nu a mai fost necesara sa continue.

vasile munteanu (Buhusi, Bacau)

Cetelem - Credite bunuri in magazine

31 Octombrie 2017

Am cumparat niste produse prin credit cetelem si mi s-a spus ca am achitat rata,dar dupa 1 an am inceput sa primesc de la biroul de credite ca mai am de plata 300 de lei...i-am achitat dar acum am intrles ca abia peste 4 ani voi fi sters din baza de date.Ce pot face ca sa fiu sters mai devreme?

Daniel Cindea (Constanta, Constanta)

Raspunsul Cetelem

Buna, Daniel! Iti multumim pentru mesaj. Am demarat o verificare interna si in urma acesteia, am observat ca ai un singur contract finantat, in urma cu aproximativ 7 luni. Din pacate, observam ca ultimele rate nu au fost achitate, iar neachitarea ratelor duce la raportarea automata in Biroul de Credit. Aceasta procedura este standard in cazul tuturor institutiilor financiare. Iti stam la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim!

Cetelem - Card de credit

29 Octombrie 2017

Buna seara, am si eu o experienta de cosmar ca si client activ Cetelem. Am un credit de 3599 lei din 2014 dar am mai scos cand sa adunat pe card bani de vreo 2-3 ori. Dar ce nu pot eu intelege este faptul ca am dobanda lunara ci nu anuala, dobânda lunara fiind de 2,14% dar nu stiu de unde si pana unde le dau lor 2,14% = 61 lei, doar dobânda lunara. Eu cum platesc lunar 200 lei mi se scade dobanda 61 lei, asigurarea 14,73 lei si administrarea de card in fiecare luna 5,13 lei. Deci cum pot spune ei ca dobanda lor este de 2,14 % lunar daca lunar eu platesc 200 lei rata din care se scad 81 lei lunar pe card fiind pusi doar 119 lei din 200 lei. Dar ce nu stiu si sunt foarte curios si sa-mi raspunda reprezentantii cetele de unde si pana unde si din ce suma le dau lor 2,14% 61 lei?

mihai remus baciu (Timisoara, Timis)

Raspunsul Cetelem

Buna, Mihai! Am demarat o verificare interna si in scurt timp vei primi mai multe detalii despre situatia contului tau si platile efectuate. Colegii nostri au fost informati si iti stam la dispozitie pentru orice situatie sau nelamurire ulterioara. Multumim si iti dorim o zi frumoasa!

Cetelem - Credit auto

29 Octombrie 2017

Cetelem am vrut sa fac un credit pentru a-mi achizitiona o masina dar vazand pe forumul asta cum vorbiti si cum va comportati cu oamenii...nu ms...

Mihai BOZIAN (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul Cetelem

Buna, Mihai! Te asiguram ca ne tratam clientii cu respect si actionam ca un partener responsabil in colaborarea cu acestia. Impreuna, gasim cele mai bune solutii de creditare si venim in sprijinul acestora cu variante adaptate profilului lor, astfel incat sa evite supraindatorarea. Ne-am bucura daca am primi din partea ta datele de contact pentru a reveni catre tine cu un apel si a discuta despre produsul financiar dorit sau ne poti trimite un e-mail pe adresa crediteonline@cetelem.ro, iar noi vom prelua solicitarea ta si iti vom oferi un raspuns in cel mai scurt timp. Multumim si iti dorim o zi frumoasa!

Cetelem - Credit nevoi personale

12 Octombrie 2017

Acum 10 ani am luat de la Cetelem un credit de nevoi personale care ar fi trebuit sa aiba ultima rata in decembrie 2017.Consultand online contul personal constat ca m-au incarcat cu rate in plus pana in august 2018.Am facut sesizare si nu mi-au dat nici un raspuns.Sunt aproape imposibil de contactat iar cand reusesti sa vorbesti nu stie nimeni nimic.Nu mai spun de a lungul timpului daca intarziam cu vreo rata ce telefoane primeam ce insistenti si agresivi verbal erau.Nu as mai sfatui pe nimeni sa faca credit la ei.Cum se procedeaza cand o banca inseala clientul!?

Luminita Cismasu (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul Cetelem

Buna, Luminita! Multumim pentru comentariul tau. Am analizat intern situatia mentionata, iar colegii nostri au incercat sa te contacteze pentru a-ti oferi mai multe detalii referitor la extinderea perioadei contractuale, insa nu ai raspuns apelurilor. In baza noastra de date, am putut observa ca ultima data de plata este 01/01/2018, nu 01/08/2018. Ultima zi de plata este 1 ianuarie 2018 ca urmare a platilor facute cu intarziere de pana la 3 luni. Te rugam sa ne trimiti un mail cu datele tale de contact pe adresa relatii.clienti@cetelem.ro si noi vom reveni catre tine in cel mai scurt timp catre tine cu detalii suplimentare. O zi frumoasa!

Inapoi sus