Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Opinii clienti Cetelem

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Card de credit

01 August 2018

Buna ziua . Am un card cetelem si vreau sa il inchid. A fost emis un ordin de plata in data de 27 07 2018 si azi 01 08 2018 nu au ajuns bani asa zic ei .

Elena Stanciu (Slobozia, Ialomita)

Cetelem - Credite bunuri in magazine

16 Iulie 2018

Buna ziua , am luat un credit cetelem de 3500 ron anul trecut in februarie , de atunci am achitat lunar minim 250 ron pe luna , când am fost luna trecuta mi sa spus ca m.ai am de plata 2460 ron (250x15-3750 ron pana acum platiti ) am zis ca este o greseala si astept luna asta , ca astazi dupa un mesaj din partea lor ca am un total de 386 ron , am fost sa platesc si sa intreb din nou ca sa constat ca mai am de plata 2400 ron !!!incompetenta si neclaritatea este dominanta -lipsa raspunsurilor clare la fel . va rog sa va feriti de aceasta camatarie legala \ creditul este facut pe numele sotie Lambu Lorena Andreea in caz ca sunt contactat de cineva de la cetelem .

Sorin Ciobanu (Timisoara, Timis)

Cetelem - Credit nevoi personale

17 Aprilie 2018

Am primit mail in care am fost anuntata ca se schimba denumirea firmei din Cetelem in BNP Paribas Personal Finance, si ca incepand cu 1 Martie 2018 trebuie sa trec la beneficiar noul nume, dar celelalte date raman aceleasi, cont bancar ,adresa etc. Am platit ratele in aceleasi conditii dar cu nume beneficiar nou si aflu ca sunt restanta. Am sunat sa lamuresc problema, insa nu raspunde nimeni la nici un nr de tel, am trimis sesizare pe mail cu dovezile de plata aferente si... nici un raspuns.

Adina Catlaman (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul Cetelem

Buna, Adina, Am verificat situatia contului tau, iar in acest moment toate platile sunt la zi. Din discutiile noastre avute cu departamentele Relatii Clienti si Recuperare Debite, reiese ca nu a fost trimisa catre tine nicio notificare de restanta. Te rugam sa ne trimiti un mesaj privat prin Facebook Cetelem sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro cu subiectul: “Nume, prenume ale solicitantului – in vederea remedierii solicitarii de pe Conso.ro” in care sa ne oferi datele contului la care faci referire si mesajul pe care l-ai primit. Iti multumim pentru intelegere si asteptam mesajul tau! Echipa Cetelem

Cetelem - Card de credit

23 Martie 2018

Desi mi-am platit toate datoriile catre ei, insista sa-mi tina conturile deschise. Nu scrie nicaieri procedura de inchidere, iar cineva ti-o va spune doar dupa certuri indelungate. Le-am trimis vreo 5 adrese (fax, e-mail ,sms) fara raspuns.

Angela Ilis (Sibiu, Sibiu)

Raspunsul Cetelem

Buna, Angela! Iti multumim pentru recenzie. Conform verificarilor noastre interne, colegii nostri au raspuns deja solicitarii tale si ti-au oferit toate informatiile necesare in vederea solutionarii, iar contul tau a fost inchis. Iti stam in continuare la dispozitie pentru detalii despre contul tau atat prin e-mail sau telefon, cat si pe pagina noastra de Facebook. O zi frumoasa, Echipa Cetelem

Cetelem - Card de credit

16 Martie 2018

Nu mi se poate inchide cardul Cetelem, cu toate ca am intreaga suma pe card, datorita sistemului prost facut care functioneaza doar o data pe luna, in data de 16. Apoi trebuie sa mai astept doua zile lucratoare pentru a primi adeverinta prin email

Lelia Dragaioasa (Drobeta-Turnu Severin, Mehedinti)

Raspunsul Cetelem

Buna, Lelia! Iti multumim pentru recenzie. Conform verificarilor noastre interne, colegii nostri ti-au furnizat documentul de inchidere in cel mai scurt timp posibil. Acest tip de document este trimis catre solicitant doar dupa emiterea ultimului extras de cont pentru cardul atasat, astfel incat sa putem avea o situatie completa a tuturor tranzactiilor si debitarilor din contul respectiv. Iti stam in continuare la dispozitie pentru detalii atat prin e-mail sau telefon, cat si pe pagina noastra de Facebook. O zi frumoasa, Echipa Cetelem

Cetelem - Credit nevoi personale

24 Februarie 2018

Deci ii suni si nu raspund.Cand i am rugat sa mi spuna sumele platite si ce suma din acestea este dobanda mi au zis sa mi calculez singur pe baza extraselor online. ATENTIE! In contul online apar doar o parte din ele pentru ca mi au explicat ca la momentul cand am facut contractul contul nu era creat si culmea am achitat cam 6 luni .

ionel Teodor lup (Brasov, Brasov)

Inapoi sus