Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Opinii clienti Cetelem

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Credite bunuri in magazine

20 Februarie 2018

Buna ziua, doresc sa inchid un contract cu Cetelem ca urmare a achitarii integrale a ratelor. De 2 zile stau in asteptare la telefon pentru a intra in legatura cu serviciul clienti, interior 331, fara nici un raspuns.

Gabriela Maier (Cluj-Napoca, Cluj)

Cetelem - Credite bunuri in magazine

19 Februarie 2018

Doresc sa iau legatura cu oricine in cadrul institutiei care ma poate ajuta referitor la stadiul creditului acordat la cumpararea unui produs de la emag.Nu am restante si platile au fost mai mari decat rata aferenta de-a lungul celor aproape doi ani de derulare.N u stiu ce program au operatorii dar nu raspunde nimeni la mai multe numere de telefon nici dupa 15 minute de apelare.Poate acum...

laurentiu nita (Timisoara, Timis)

Raspunsul Cetelem

Buna, Laurentiu! Multumim pentru comentariul tau si dorim sa te informam ca am incercat sa te contactam pentru a discuta cu tine referitor la situatia contului tau, insa nu ai raspuns. Iti stam la dispozitie si te rugam sa iei legatura cu noi utilizand una dintre aceste modalitati de contact: telefon - 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau e-mail - relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim, Echipa Cetelem

Cetelem - Card de credit

09 Februarie 2018

Am cumparat de pe Emag un produs finantat cu cardul de cumparaturi Cetelem.Din motive personale am returnat produsul iar Emag mi-a returnat suma de bani in contul cu care am facut achizitia,astept de 2 saptamani ca aceasta suma sa apara in cont dar nimic.Mentionez ca Emag mi-a trimis dovada prin care sau returnat suma de bani in cont iar eu am trimis-o mai departe la Cetelem.Am sunat de nenumarate ori dar nu mi se spune dec√Ęt ca se va rezolva aceasta problema.Sunt dus cu vorba iar ei isi vad mai departe de treaba fara a se rezolva ceva in acest sens

Florin Pavel Rachiteanu (Motru, Gorj)

Raspunsul Cetelem

Buna, Florin! Multumim pentru comentariul tau. Am primit informarea ca situatia ta a fost deja preluata si ti s-au oferit toate informatiile necesare in vederea solutionarii. Iti stam la dispozitie in cazul in care vor mai aparea intrebari. Intre timp, pentru mai multe detalii iti stam la dispozitie la numarul 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim, Echipa Cetelem

Cetelem - Credit nevoi personale

07 Februarie 2018

Am contractat un credit in 2015 iar atunci cand am dorit sa rambursez anticipat am constatat ca nu se poate. Cu banii virati in cont la Cetelem am depus cererea la unul din punctele de lucru pe data de 29 ianuarie si nu a fost operata nici pana in prezent, cu toate ca am trimis mail dupa copia cererii, ea inevitabil nu se proceseaza. Recomand pe aceasta cale amatorilor de imprumuturi sa ocoleasca aceasta "firma ".

R?zvan Iordache (Galati, Galati)

Raspunsul Cetelem

Buna, Razvan! Am verificat intern situatia mentionata, iar colegii nostri ne-au informat ca au discutat deja cu tine si ti-au oferit toate detaliile despre situatia restituirilor acestor sume. Iti stam la dispozitie pentru orice solicitari legate de contul tau la numarul 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim, Echipa Cetelem

Cetelem - Credite bunuri in magazine

23 Ianuarie 2018

Am avut un contract de bunuri la Dedeman din Tr .Severin cu o rata lunara de 316 ron , am achitat lunar 400 ron , in luna octombrie am solicitat un transfer bancar de 600 ron care s-a si efectuat . in luna noiembrie 2017 am achitat 212 ron si am solicitat sa mi se recalculeze dobanda iar diferenta rezultata sa scada din imprumutul de 600 ron, tot atunci am achitat suma de 138 ron la acest imprumut. In luna decembrie mi sa spus ca ratele nu sau inchis si ca am de achitat suma de 328 de ron si un rest de plata pana la achitarea sumei de 600 ron ramine 456 ron. am solicitat sa se inchida prima tranzatie ca eu sa ramin sa o achit pe a doua mi s-a raspuns ca nu este posibil . eu am fost de fiecare data un bun platnic daca si pe mine Cetelemul incearca sa ma fure ma intreb ce se intimpla cu ceilalti care au restante . mentionez ca nu le voi achita de cit ceea ce le datorez si nimic mai mult , in cazul in care nu vor sa imi inchida prima tranzatie cu luna lui noiembrie si nu vom rezolva problema pe cale amiabila vom merge in instanta findca eu cred ca este o excrocherie financiara . in urma dicutiilor cu operatorii Cetelem am dat adresa de email cit si numarul de telefon si s-au angajat ca imi vor da un raspuns dar nu am primit nimic de la ei , cred ca aceasta societate practica o camatarie legalizata sau nu au angajati pregatiti !!!

Silviu - Marcel Zabava (Motru, Gorj)

Cetelem - Credite bunuri in magazine

19 Ianuarie 2018

Buna ziua in data de 5.01.2018 am solicitat achizitie de telefon mobil prin site-ul emag, am fost contatat de un reprezentat al firmei Cetelem pentru a stabili detaliile, a ramas ca imi trimite contactul acasa pentru a il semna, acesta a ajuns in data de 8.01.2018 prin firma de curierat fan curier, am completat acel contract doar ca pe una dintre paginiile acestuia am trecut cnp-ul gresit, tot in aceeasi zi am anulat comanda de la emag, compania Cetelem a efectuat plata catre emag fara ca eu sa fiu instiintat ca mi s-a aprobat acel credit, banca a facut plata catre emag pe data de 10.01.2018 dimineata, iar eu am primit confirmarea ca acest credit este aprobat pe data de 11.01.2018, in urma primei discutii ( 5.01.2018)am stabilit cu reprezentantul banci ca este o precomanda urmad sa faca toate verificarile la anaf sa vada daca sunt eligibil, acum eu am refuzat telefonul de la emag , telefonul se afla la emag, iar banca mi-a emis deja scadentar pentru a efectua plata primei rate pe data de 30.01.2018, am sunat la Cetelem si mi s-a spus ca este nevoie de factura storno pentru a inchide acest credit, factura care intarzie sa apara deoarece cei de la emag sunt foarte nepregatiti si inca astept de o saptamana emiterea acelei facturi . Cum reprezentatnul poate banci Liana Grosu a facut o plata catre emag fara sa ma informeze si a aprobat un credit care pe una din paginile contractului cnp-ul era trecut gresit,??? ma voi adresa si institutiilor abillitate care pot lua masuri impotriva acestui angajat si impotriva acestei banci, voi solicita daune morale daca nu se va rezolva cat mai rapid aceasta situatiei .Rog gasirea unei solutii cat mai rapide pentru rezolvarea acestei situatii, Numar dosar:4225800101100,

stefan lucian BARAGA (Craiova, Dolj)

Inapoi sus