Opinii clienti Cetelem

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Credit nevoi personale

17 Aprilie 2018

Am primit mail in care am fost anuntata ca se schimba denumirea firmei din Cetelem in BNP Paribas Personal Finance, si ca incepand cu 1 Martie 2018 trebuie sa trec la beneficiar noul nume, dar celelalte date raman aceleasi, cont bancar ,adresa etc. Am platit ratele in aceleasi conditii dar cu nume beneficiar nou si aflu ca sunt restanta. Am sunat sa lamuresc problema, insa nu raspunde nimeni la nici un nr de tel, am trimis sesizare pe mail cu dovezile de plata aferente si... nici un raspuns.

Adina Catlaman (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul Cetelem

Buna, Adina, Am verificat situatia contului tau, iar in acest moment toate platile sunt la zi. Din discutiile noastre avute cu departamentele Relatii Clienti si Recuperare Debite, reiese ca nu a fost trimisa catre tine nicio notificare de restanta. Te rugam sa ne trimiti un mesaj privat prin Facebook Cetelem sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro cu subiectul: “Nume, prenume ale solicitantului – in vederea remedierii solicitarii de pe Conso.ro” in care sa ne oferi datele contului la care faci referire si mesajul pe care l-ai primit. Iti multumim pentru intelegere si asteptam mesajul tau! Echipa Cetelem

Cetelem - Card de credit

23 Martie 2018

Desi mi-am platit toate datoriile catre ei, insista sa-mi tina conturile deschise. Nu scrie nicaieri procedura de inchidere, iar cineva ti-o va spune doar dupa certuri indelungate. Le-am trimis vreo 5 adrese (fax, e-mail ,sms) fara raspuns.

Angela Ilis (Sibiu, Sibiu)

Raspunsul Cetelem

Buna, Angela! Iti multumim pentru recenzie. Conform verificarilor noastre interne, colegii nostri au raspuns deja solicitarii tale si ti-au oferit toate informatiile necesare in vederea solutionarii, iar contul tau a fost inchis. Iti stam in continuare la dispozitie pentru detalii despre contul tau atat prin e-mail sau telefon, cat si pe pagina noastra de Facebook. O zi frumoasa, Echipa Cetelem

Cetelem - Card de credit

16 Martie 2018

Nu mi se poate inchide cardul Cetelem, cu toate ca am intreaga suma pe card, datorita sistemului prost facut care functioneaza doar o data pe luna, in data de 16. Apoi trebuie sa mai astept doua zile lucratoare pentru a primi adeverinta prin email

Lelia Dragaioasa (Drobeta-Turnu Severin, Mehedinti)

Raspunsul Cetelem

Buna, Lelia! Iti multumim pentru recenzie. Conform verificarilor noastre interne, colegii nostri ti-au furnizat documentul de inchidere in cel mai scurt timp posibil. Acest tip de document este trimis catre solicitant doar dupa emiterea ultimului extras de cont pentru cardul atasat, astfel incat sa putem avea o situatie completa a tuturor tranzactiilor si debitarilor din contul respectiv. Iti stam in continuare la dispozitie pentru detalii atat prin e-mail sau telefon, cat si pe pagina noastra de Facebook. O zi frumoasa, Echipa Cetelem

Cetelem - Credit nevoi personale

24 Februarie 2018

Deci ii suni si nu raspund.Cand i am rugat sa mi spuna sumele platite si ce suma din acestea este dobanda mi au zis sa mi calculez singur pe baza extraselor online. ATENTIE! In contul online apar doar o parte din ele pentru ca mi au explicat ca la momentul cand am facut contractul contul nu era creat si culmea am achitat cam 6 luni .

ionel Teodor lup (Brasov, Brasov)

Cetelem - Credite bunuri in magazine

20 Februarie 2018

Buna ziua, doresc sa inchid un contract cu Cetelem ca urmare a achitarii integrale a ratelor. De 2 zile stau in asteptare la telefon pentru a intra in legatura cu serviciul clienti, interior 331, fara nici un raspuns.

Gabriela Maier (Cluj-Napoca, Cluj)

Cetelem - Credite bunuri in magazine

19 Februarie 2018

Doresc sa iau legatura cu oricine in cadrul institutiei care ma poate ajuta referitor la stadiul creditului acordat la cumpararea unui produs de la emag.Nu am restante si platile au fost mai mari decat rata aferenta de-a lungul celor aproape doi ani de derulare.N u stiu ce program au operatorii dar nu raspunde nimeni la mai multe numere de telefon nici dupa 15 minute de apelare.Poate acum...

laurentiu nita (Timisoara, Timis)

Raspunsul Cetelem

Buna, Laurentiu! Multumim pentru comentariul tau si dorim sa te informam ca am incercat sa te contactam pentru a discuta cu tine referitor la situatia contului tau, insa nu ai raspuns. Iti stam la dispozitie si te rugam sa iei legatura cu noi utilizand una dintre aceste modalitati de contact: telefon - 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau e-mail - relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim, Echipa Cetelem

Inapoi sus