Vocea clientului Cetelem - Credit nevoi personale

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Credit nevoi personale

25 Septembrie 2019

Buna ziua ! Vin si eu cu o întrebare , daca am o rata si scot de pe card o anumita suma de bani sau cumpar ceva cu cardul , luna urmatoare când trebuie sa achit rata , trebuie sa pun si suma pe care am scos-o ? Sau pot pune rata care o am in curs si treptat banii scosi ? Multumesc frumos !

Stefana Tuca (, )

Raspunsul Cetelem

Buna ziua! Va multumim frumos pentru mesaj! Sumele de bani retrase vor fi returnate odata cu achitarea ratelor, iar minimul de plata se va regasi in extrasul de cont eliberat lunar fiecarui client. Dobanzile aferente se vor aplica in conformitate cu contractul. Intrucat nu am reusit sa va identificam in baza noastra de date, pentru detalii suplimentare cu privire la solicitarea dumneavoastra, va rugam sa ne contactati la 021 3051200 sau 0750 100101 sau sa ne transmiteti mai multe detalii pe adresa de email relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim! Zi frumoasa!

Cetelem - Credit nevoi personale

12 Septembrie 2019

In luna iulie mama mea ,titulara cont doreste sa retraga suma de 1500 lei ,dar este refuzata datorita unor cauze independente de ea. In luna urmatoare suma apare ca suma datorata.Dupa multe telefoane,i se cere sa solicite refuz la plata la unul din punctele de lucru din Cluj. Zis si facut. Dupa 2 luni, fara anunt prealabil, fara extras de cont , fara raspuns la cererea ei, direct BC pentru suma de 87 lei. Deoarece mama mea nu e fan internet cand sun si cer activarea unui card nou sosit, pe motiv ca mi-am asumat numele mamei, greseala pe care mi-am asumat-o, direct acuzare de frauda" pentru cine?"si blocarea oricarui raspuns pe nr mamei de tel. Mai mult activarea cardului doar in punctele de lucru. Si acum o intrebare? Cu suma minima de plata pt luna iulie cum ramane? " Multumim mult" Cetelem

Laura Iuoras (, )

Raspunsul Cetelem

Buna ziua, Regretam situatia neplacuta si ne cerem scuze pentru inconvenient. Va invederam ca Cetelem lucreaza constant la imbunatatirea serviciilor pentru a oferi clientilor o experienta cat mai placuta. Pentru solutionarea cererii dumneavoastra avem rugamintea sa ne transmiteti un e-mail pe adresa relatii.clienti@cetelem.ro Cu multumiri, Cetelem Romania

Cetelem - Credit nevoi personale

28 Decembrie 2018

Cea mai mare lipsa de profesionalism si seriozitate. Pe data de 18.12.2019 am accesat online un credit de nevoi personale în valoare de 30.000 de lei la CETELEM. Pe data de 19.12.2018 am fost contactat de c?tre un reprezentant al acestora pt a ajunge într-o sucursal? a dansilor din cora lujerului pentru a semna contractul de credit si a duce restul de documente. Toate bune si frumoase deoarece pe data de 20.12.2018 am fost contactat din nou de c?tre acela?i reprezentant daca am reusit si ajung sa semnez contractul. De pe data de 20.12.2018 pana pe data de 28.12.2018 a trebuit s? sun aproape zilnic la dân?ii pentru a afla situa?ia exact? a contractului. Îns? pe data de 27.12.2018 am aflat ca la sediu central al acestora nu a ajuns contractul de credit semnat si cu toate datele personale si ca nu este de g?sit. Dup? multe insisten?e la dân?ii am fost sf?tuit s? m? întorc la locatia unde am semnat dosarul sa vad daca este acolo dosarul. Inca un drum in plus . Ajuns la sucursal? dansilor din cora lujerului angajata acestora imi spune ca este la ei dosarul si ca nu este vinovat? ea ci curierul ca nu a venit sa ridice documentele pe motivul c? firmele de curierat nu au lucrat în perioada 19.12.2018 -27.12. 2018 ( ceea ce este total fals- lucrez in curierat) si imi promite c? va trimite actele urgent. Pe data de 28.12.2018 dimineata - documentele înc? nu ajunseser? . La prânz nu ajunseser?. La 17:30 seara aflu ca dosarul de credit a fost respins pe motiv de eligibilitate. Mentionez ca voi face plângere la anpc cu probe audio ( ce credeti si apelurile mele telefonice sunt înregistrate datorit? locului de munca) si unde voi mai fi îndrumat de ace?tia. Asa ca feritiva de ace?tia

Bogdan cristian Stamate (Snagov, Ilfov)

Cetelem - Credit nevoi personale

10 August 2018

Magyar Elena Maria (Arad)am facut un imprumut de 3400 ron pe 2 ani am platit ratele in fiecare luna si acuma pe cand am ultima rata de plata imi spune ca mai am de platit 2600 ron cand eu creditul l am luat in 2016 platind in fiecare luna suma ce imi venea pe msj tel de la cetelem nu pot sa imi dau seama daca am facturile cum am platit atunci cum mai am de plata suma de 2600 ron daca creditul este luat din 2016 am sunat la relatii cu clientii si mi a spus ca suma asta o am de plata cum este posibil asa ceva daca eu de aproape 2 ani de zile achit rata si pana acuma am achitat 23 de rate si mai am 1 singura luna aceasta august 2018

Elena Maria Magyar (Arad, Arad)

Raspunsul Cetelem

Buna, Elena! Iti multumim pentru mesaj. Conform verificarilor noastre, colegii nostri din departamentul Relatii Clienti au luat deja legatura cu tine si ti-au oferit toate informatiile necesare, urmand ca documentele solicitate sa iti fie trimise in curand. Iti stam in continuare la dispozitie pentru alte solicitari referitoare la contul tau, atat prin canalele de telefonie si e-mailing, cat si pe pagina noastra de Facebook. Mai multe despre modalitatile de contact gasesti aici: https://www.cetelem.ro/contact. Multumim si o zi frumoasa, Echipa Cetelem

Cetelem - Credit nevoi personale

17 Aprilie 2018

Am primit mail in care am fost anuntata ca se schimba denumirea firmei din Cetelem in BNP Paribas Personal Finance, si ca incepand cu 1 Martie 2018 trebuie sa trec la beneficiar noul nume, dar celelalte date raman aceleasi, cont bancar ,adresa etc. Am platit ratele in aceleasi conditii dar cu nume beneficiar nou si aflu ca sunt restanta. Am sunat sa lamuresc problema, insa nu raspunde nimeni la nici un nr de tel, am trimis sesizare pe mail cu dovezile de plata aferente si... nici un raspuns.

Adina Catlaman (Bucuresti, Bucuresti)

Raspunsul Cetelem

Buna, Adina, Am verificat situatia contului tau, iar in acest moment toate platile sunt la zi. Din discutiile noastre avute cu departamentele Relatii Clienti si Recuperare Debite, reiese ca nu a fost trimisa catre tine nicio notificare de restanta. Te rugam sa ne trimiti un mesaj privat prin Facebook Cetelem sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro cu subiectul: “Nume, prenume ale solicitantului – in vederea remedierii solicitarii de pe Conso.ro” in care sa ne oferi datele contului la care faci referire si mesajul pe care l-ai primit. Iti multumim pentru intelegere si asteptam mesajul tau! Echipa Cetelem

Cetelem - Credit nevoi personale

24 Februarie 2018

Deci ii suni si nu raspund.Cand i am rugat sa mi spuna sumele platite si ce suma din acestea este dobanda mi au zis sa mi calculez singur pe baza extraselor online. ATENTIE! In contul online apar doar o parte din ele pentru ca mi au explicat ca la momentul cand am facut contractul contul nu era creat si culmea am achitat cam 6 luni .

ionel Teodor lup (Brasov, Brasov)

Inapoi sus