Vocea clientului Cetelem - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Card de credit

15 Septembrie 2020

Buna,referitor la cardul de credit de la Cetelem( am avut si eu o experienta nu tocmai buna,in urma cu multi ani,pe vremea cand a aparut prima data la noi in tara aceasta companie)eu nu te sfatuiesc sa folosesti bani cash de pe el pentru ca rata si dobanda sant foarte mari,doar cu posibilitatea de a depune toata suma in urmatoarea luna plus dobanda ai sansa sa traiesti linistit ..daca nu ...vei platii luna de luna o suma pt dobanda si o suma infirma pt rata,ei nu au tendita de a-ti scadea rata..adica sa scapi de datorie,ei traiesc din dobanda..asta este scopul lor! de ex sa zic ca platesti 30 de ron... la data scadenta..din aceasta 15 dobanda,12 comisioane si ce ramane din 30 va fii scazuta din banii care datorez..asa ca pana la pensi tot platest..CARDURILE DE CREDIT SANT CELE MAI MARI CAPCANE!! NU VA RECOMAND!!DELOC!!

ana busuioc (, )

Cetelem - Card de credit

20 August 2020

Salut! Am un card cetelem ,iar pana acuma l-am folosit doar la cumparaturi. Doresc sa stiu daca scot bani cat platesc in plus si in cat timp este nevoie sa achit datoria fara penalitati. Multumesc!

George Arion (, )

Raspunsul Cetelem

In cazul in care folositi cardul pentru a retrage bani de la bancomatul oricarei banci, platiti un comision de retragere numerar in valoare de 2,2% + 4.5 lei. Dobanda se calculeaza de la momentul retragerii, acest tip de tranzactii neavand perioada de gratie. Pentru a nu plati penalitati va trebui sa achitati suma minima de plata din extrasul care se emite lunar (dupa ziua de 15 ale lunii) in accesul dumneavoastra din aplicatia Client Cetelem. Pentru informatii legate de acces, ne puteti contacta la 021.305.12.46 sau la 0750.102.246.

Cetelem - Card de credit

16 Iunie 2020

Buna ziua, am avut un credit la Cetelem actuala Paribas IFN , toate bune ?i frumoase, pl?tit la timp, într-un final m-am hot?rât sa îl achit integral, dar am dorit ca la final sa primesc ?i un formular cum ca am achitat ?i închis creditul, nici pana la momentul de fata nu l-am primit, ba ca trebuie a?tept pana se emite extrasul de cont, ba ca trebuie astreptat 24 h dup? emiterea extrasului de conf, fel ?i fel de pretexte! Nu recomand!

Monica Botezatu (, )

Cetelem - Card de credit

22 Mai 2020

Niste neseriosi si miniciunosi. Iti prezinta total un alt pachet, dupa care ai minunata surpriza ca ai de platit tot felul de asigurari. Iar cand suni la relatii cu clientii, nici macar nu stiu sa iti explice ce ai de plata. Nu ii recomand.

Ioana Ignat (, )

Cetelem - Card de credit

13 Februarie 2020

La data de 19.12.2019, la cererea mea, Cetelem a emis adeverinta nr.CA60 prin care precizeaza ca am rambursat integral sumele datorate si linia de credit e inchisa.Cardul de credit era deja expirat din martie 2018.Cu toate acestea, s-a emis ulterior un extras de cont pentru perioada 14.12.2019-15.01.2020 pentru suma de 5,25 lei ! Am solicitat printr-un mail la data de 27 ian.20 reglementarea acestei situatii. Nu am primit raspuns, in schimb am primit mesaje ca voi fi raportata la biroul de credite pentru neplata la scadenta si blocarea cardului ! Solicit urgent clarificari in scris si reglementarea situatiei.

Ileana Doina Marin (, )

Raspunsul Cetelem

Buna, Ileana! Te rugam sa ne trimiti un email cu situatia intampinata, pe adresa relatii.clienti@cetelem.ro, iar colegii nostri de la Relatii Clienti vor verifica si vor reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp cu putinta. De asemenea, iti stam la dispozitie de luni pana vineri la unul dintre numerele de telefon: 021 3051200 sau 0750 100101. Zi frumoasa! Echipa Cetelem

Cetelem - Card de credit

06 Februarie 2020

Buna ziua, Ce as putea spune despre experienta mea cu cei de la Cetelem?? La inceput ok... acum cand vreau sa refinantez creditul.... hop...tot felul de piedici: pentru cererea de refinantare....taxa 50 lei(ok...am acceptat ). Acum am avut nevoie de un desfasurator al ratelor de la ei si ma costa inca 50 lei, dar in 30 zile lucratoare o sa primesc acea hartie. Bai fratilor ... daca astept 30 de zile lucratoare imi expira cealata hartie si iar tre sa dau 50 lei. Dar nu asta e buba! De ce am nevoie de acest desfasurator?? Pentru ca banca la care vreau sa fac un nou credit a descoperit ca cei de la cetelem nu raporteaza corect, catre biroul de creditare , plata ratelor mele!! Adica eu de aproape 2 ani de zile nu apar cu rate platite, cu toate ca valoarea debitului scade de la o luna la alta ,dar valoarea ratei pe care o platesc lunar nu se vede nicaieri, acest lucru fiind o ilegalitate! Tare sunt curioasa ce spun cei de la Cetelem

Ignat Ioana-simona (, )

Raspunsul Cetelem

Buna, Ioana! Te rugam sa ne trimiti un email cu detalii complete privind situatia intampinata, pe adresa relatii.clienti@cetelem.ro, iar echipa noastra va verifica si va reveni cu un raspuns catre tine cat mai curand cu putinta. Pentru informatii suplimentare, iti stam la dispozitie la 021 3051200 sau 0750 100101. Zi frumoasa! Echipa Cetelem.

Inapoi sus