Vocea clientului Cetelem - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Card de credit

13 Februarie 2020

La data de 19.12.2019, la cererea mea, Cetelem a emis adeverinta nr.CA60 prin care precizeaza ca am rambursat integral sumele datorate si linia de credit e inchisa.Cardul de credit era deja expirat din martie 2018.Cu toate acestea, s-a emis ulterior un extras de cont pentru perioada 14.12.2019-15.01.2020 pentru suma de 5,25 lei ! Am solicitat printr-un mail la data de 27 ian.20 reglementarea acestei situatii. Nu am primit raspuns, in schimb am primit mesaje ca voi fi raportata la biroul de credite pentru neplata la scadenta si blocarea cardului ! Solicit urgent clarificari in scris si reglementarea situatiei.

Ileana Doina Marin (, )

Raspunsul Cetelem

Buna, Ileana! Te rugam sa ne trimiti un email cu situatia intampinata, pe adresa relatii.clienti@cetelem.ro, iar colegii nostri de la Relatii Clienti vor verifica si vor reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp cu putinta. De asemenea, iti stam la dispozitie de luni pana vineri la unul dintre numerele de telefon: 021 3051200 sau 0750 100101. Zi frumoasa! Echipa Cetelem

Cetelem - Card de credit

06 Februarie 2020

Buna ziua, Ce as putea spune despre experienta mea cu cei de la Cetelem?? La inceput ok... acum cand vreau sa refinantez creditul.... hop...tot felul de piedici: pentru cererea de refinantare....taxa 50 lei(ok...am acceptat ). Acum am avut nevoie de un desfasurator al ratelor de la ei si ma costa inca 50 lei, dar in 30 zile lucratoare o sa primesc acea hartie. Bai fratilor ... daca astept 30 de zile lucratoare imi expira cealata hartie si iar tre sa dau 50 lei. Dar nu asta e buba! De ce am nevoie de acest desfasurator?? Pentru ca banca la care vreau sa fac un nou credit a descoperit ca cei de la cetelem nu raporteaza corect, catre biroul de creditare , plata ratelor mele!! Adica eu de aproape 2 ani de zile nu apar cu rate platite, cu toate ca valoarea debitului scade de la o luna la alta ,dar valoarea ratei pe care o platesc lunar nu se vede nicaieri, acest lucru fiind o ilegalitate! Tare sunt curioasa ce spun cei de la Cetelem

Ignat Ioana-simona (, )

Raspunsul Cetelem

Buna, Ioana! Te rugam sa ne trimiti un email cu detalii complete privind situatia intampinata, pe adresa relatii.clienti@cetelem.ro, iar echipa noastra va verifica si va reveni cu un raspuns catre tine cat mai curand cu putinta. Pentru informatii suplimentare, iti stam la dispozitie la 021 3051200 sau 0750 100101. Zi frumoasa! Echipa Cetelem.

Cetelem - Card de credit

15 Ianuarie 2020

Buna ziua! Am un card de cumparaturi de la Flanco-Cetelem, am scos suma de 4500 ron, dar de 5 luni nu mai am loc de munca. Cum ma puteti ajuta cu plata ratelor? Va multumesc.

IULIAN COSTEL OLARU (, )

Raspunsul Cetelem

Buna, Iulian! Conform contractului incheiat cu BNP Paribas Personal Finance SA Paris Sucursala Bucuresti, titularul creditului are obligatia sa notifice BNP Paribas PF in legatura cu orice modificare in situatia sa financiara si personala, in termen de 5 zile de la aparitie, insotita de documente justificative. Pentru informatii complete, echipa Cetelem iti sta la dispozitie la 021 3051200 sau 0750 100101, de luni pana vineri, intre 08:00 si 18:00. Zi frumoasa!

Cetelem - Card de credit

07 Ianuarie 2020

Bun? ziua! Am decis sa las o recenzie acestei institu?ii ca urmare a experientei avute. Am accesat un credit pt achizi?ionarea unui produs emag ne?tiind care este firma creditoare(ini?ial). Totul a decurs foarte rapid, cererea a fost acceptata imediat primind ?i un card de credit cu suma de 4000 de Ron.Produsul cump?rat de la emag a fost în jur de 1 4000 RON, ratele au fost fixe, au fost luni în care am întârziat cu plata câte 2-3zile am fost imediat în?tiin?ata prin mesaj, am achitat bineîn?eles f?r? nici o problema.... Totul a decurs bine... În momentul achit?rii creditului am încercat sa sun la cetelem pentru a închide contul.... Aici a început aventura mea (inchipuita) :destul de dificil de vorbit cu un operator dar la insistente am reu?it sa întru în leg?tur? telefonica cu unul.. A verificat situa?ia contului, suma era returnata integral ?i am anun?at ca vreau sa mi se închid? contul. Doamna mi-a transmis ca în maxim trei zile lucr?toare voi primi o adeverin?a prin care sa reias? ceea ce am cerut(închiderea contului). M-am lini?tit...pana când, ca tot omul când nu are ce face, am început sa caut p?reri ?i recenzii despre aceasta institu?ie care îmi acordase creditul... Pute?i sa va imagina?i prin ce calvar psihic????????am trecut citind tot felul de recenzii, în mod special, privitoare la închiderea contului... În acela?i timp verificam ?i emailul ?i nu primeam nimic... Cererea de închidere o f?cusem pe 30.12.2019 iar ast?zi pe 7.01.2020 am hot?rât sa sun din nou.... Aceia?i aventura.... Dar am insistat pana am reu?it sa întru în leg?tur? telefonica cu un operator... O doamna foarte dr?gu?? care mi-a luat datele de identificare ?i mi-a transmis ca închiderea contului a fost efectuata deja pe data de 30!Mi-a transmis ca în aceia?i zi mi s-a transmis prin intermediul emailului ?i adeverin?a... I-am spus ca nu am primit-o ?i, foarte dr?gu??, s-a oferit sa mi-o retrimita recomandandu-mi sa verific ?i spamul. I-am mul?umit pt amabilitate ?i am verificat emailul... Am primit adeverin?a ast?zi, o primisem înc? de pe 30 dar se afla în spam! În sfâr?it totul a decurs foarte bine ?i transparent... În afara faptului ca este greu sa intri în contact cu ei totul a decurs foarte bine! Eu am cerut- ei au aprobat, eu am achitat sumele stabilite prin contract ?i la sfâr?itul creditului contul a fost închis! Mul?umesc pt colaborare!

Crina Sapira (, )

Raspunsul Cetelem

Buna, Crina! Iti multumim frumos pentru feedback si ne bucuram ca experienta cu noi a fost satisfacatoare! Cu prietenie, echipa Cetelem!

Cetelem - Card de credit

21 August 2019

Am avut un card de cumparaturi la Cetelem,l-am refinantat saptamana trecuta,iar din 16 August de cand sun la Cetelem pt.a-mi trimite inchiderea de cont,nu imi mai raspund la telefon.Mai mult ma tin la telefon cate 30 min pe motiv ca toti sunt"ocupati",vezi Doamne.,iar apoi imi inchid telefonul.Totala nesimtire Cetelem!!Cand stiu ca trebuie sa achitam ratele,ei stiu sa sune si sa te ameninte cu BC,desi mi-am platit lunar ratele.Nu as mai lua in viata mea de la ei!????

Marius Ambrus (, )

Cetelem - Card de credit

21 August 2019

Am avut un card de cumparaturi la Cetelem,l-am refinantat saptamana trecuta,iar din 16 August de cand sun la Cetelem pt.a-mi trimite inchiderea de cont,nu imi mai raspund la telefon.Mai mult ma tin la telefon cate 30 min pe motiv ca toti sunt"ocupati",vezi Doamne.,iar apoi imi inchid telefonul.Totala nesimtire Cetelem!!Cand stiu ca trebuie sa achitam ratele,ei stiu sa sune si sa te ameninte cu BC,desi mi-am platit lunar ratele.Nu as mai lua in viata mea de la ei!????

Marius Ambrus (, )

Inapoi sus