Folosim cookies pentru a face website-ul mai usor de utilizat, in conformitate cu Noul Regulament al Uniunii Europene cu privire la Protectia Datelor Personale (GDPR). Citeste Politica de Confidentialitate.

Vocea clientului Cetelem - Credite bunuri in magazine

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

Cetelem - Credite bunuri in magazine

06 Iunie 2019

asa va faceti voi banii ,escrocilor? nu spuneti clientilor cat au de plata ca sa intre pe cost extra? CETELEM SI FLANCO , sunt ca doua pustoaice de 11 respectiv 12 ani certate intre ele, care nu isi vorbesc si noi clientii tragem, da tragem din buzunar bai astia.. Nu vreau sa expun de cate ori pe luna trebuie sa ajung la flanco sa platesc o rata lunara, ba ca nu ai nu stiu ce si ei nu pot sa afle,ba ca nu e doamna de la casa, ba ca nu merge sistemu, baca am nevoie de alt act de care inainte nu aveam nevoie, ba ca nu te au in sistem, da culmea cand vine data de dat banii imediat primesti mesajul. flanco nu poate verifica cat trebuie sa platesc si nici nu isi dau interesul, cetelem nu raspunde de cateva zile la relatii clienti, nici macar in asteptare nu te pune, doar iti inchid pe motiv ca toti operatorii sunt angajati in alte convorbiri. intrebarea e , daca acei angajati chiar exista, sau e doar manevra? Clientii nu dau de voi sa va plateasca, dar primesc zilnic amenintari ca voi fi mustrat financiar daca nu achit la timp... CAT??? CUI??? Rezolvati.va problema intre voi, si abia dupa incepeti sa oferiti servicii. fara respecte.

bogdan bogdan (, )

Cetelem - Credite bunuri in magazine

19 Ianuarie 2018

Buna ziua in data de 5.01.2018 am solicitat achizitie de telefon mobil prin site-ul emag, am fost contatat de un reprezentat al firmei Cetelem pentru a stabili detaliile, a ramas ca imi trimite contactul acasa pentru a il semna, acesta a ajuns in data de 8.01.2018 prin firma de curierat fan curier, am completat acel contract doar ca pe una dintre paginiile acestuia am trecut cnp-ul gresit, tot in aceeasi zi am anulat comanda de la emag, compania Cetelem a efectuat plata catre emag fara ca eu sa fiu instiintat ca mi s-a aprobat acel credit, banca a facut plata catre emag pe data de 10.01.2018 dimineata, iar eu am primit confirmarea ca acest credit este aprobat pe data de 11.01.2018, in urma primei discutii ( 5.01.2018)am stabilit cu reprezentantul banci ca este o precomanda urmad sa faca toate verificarile la anaf sa vada daca sunt eligibil, acum eu am refuzat telefonul de la emag , telefonul se afla la emag, iar banca mi-a emis deja scadentar pentru a efectua plata primei rate pe data de 30.01.2018, am sunat la Cetelem si mi s-a spus ca este nevoie de factura storno pentru a inchide acest credit, factura care intarzie sa apara deoarece cei de la emag sunt foarte nepregatiti si inca astept de o saptamana emiterea acelei facturi . Cum reprezentatnul poate banci Liana Grosu a facut o plata catre emag fara sa ma informeze si a aprobat un credit care pe una din paginile contractului cnp-ul era trecut gresit,??? ma voi adresa si institutiilor abillitate care pot lua masuri impotriva acestui angajat si impotriva acestei banci, voi solicita daune morale daca nu se va rezolva cat mai rapid aceasta situatiei .Rog gasirea unei solutii cat mai rapide pentru rezolvarea acestei situatii, Numar dosar:4225800101100,

stefan lucian BARAGA (Craiova, Dolj)

Cetelem - Credite bunuri in magazine

25 Noiembrie 2017

Mama mea Calin Paraschiva a achizitionat luni 20 Noiembrie de la Flanco Galati 2 produse in valoare de 1724.94 lei printr-un contract de credit Cetelem pe 2 ani. Contractul de credit are nr 32401300 / 20.11.2017 titular Contract Calin Paraschiva . Mama mea sa razgandit si numai doreste acest credit pe 2 ani si doreste sa ramburseze imediat valoarea creditului de 1724.94 lei . Ea sa deplasat la magazinul Flanco Galati si a discutat cu Consilierul care ia facut acest credit deasemenea a sunat si la numarul Dvs de Telefon (Call center) dar a fost refuzata spunandui-se ca nu se poate achita / rambursa creditul si ca trebuie sa astepte cel putin 1 luna de zile pana i se va emite cardul Cetelem . Va rog pe aceasta cale sa o ajutati pe mama mea pentru a putea achita imediat creditul facut in urma cu 5 zile.

Ciprian Cotoranu (Galati, Galati)

Raspunsul Cetelem

Buna, Ciprian, Multumim pentru mesajul tau! Am preluat solicitarea ta si te asiguram ca tratam situatia contului cu prioritate. In acest moment facem toate demersurile necesare pentru a verifica situatia mentionata si a reveni catre tine cu un raspuns in cel mai scurt timp. Intre timp, pentru mai multe detalii iti stam la dispozitie la numarul 021.305.12.17, pe pagina noastra de Facebook sau prin e-mail la relatii.clienti@cetelem.ro. Multumim!

Cetelem - Credite bunuri in magazine

20 Aprilie 2015

NU CETELEM!!!! SUNT NISTE CAMATARI ORDINARI CA SA ITI INCHIZI CONTUL TREBUIE SA PLATESTI O TAXA SUPLIMENTARA DE APROX.300 de lei SI DACA MAI AI DE LUAT BANI DE LA EI TE TRIMIT IN ALT ORAS SA RIDICI SUMA CERE TREBUIE SA TI-O DEA, CRED CA AM SA MA DUC PESTE TOT SA II RECLAM CHIT CA NU SE VA LUA NICI O MASURA MACAR SA STIE SI LUMEA CU CE MIZERABILI SE INCURCA

Popa Simona (Titu, Dambovita)

Cetelem - Credite bunuri in magazine

26 Februarie 2015

Am incercat sa inchid un card de credit pt a lua un nou imprumut de la o alta banca dar sunt amanata la fiecare telefon si bineinteles o noua suma de plata la fiecare telefon dat De fiecare data cand am platit. Apare la operator "credit achitat integral",dar a doua zi cand vorbesc cu operatorul mai apare o suma de achitat .Pe scurt cred ca nu voi putea inchide creditul mai devreme de o luna de zile incepand din 19.02.2015 si cine stie cati bani in plus Din aceasta cauza voi cere ajutorul institutiilor financiare competente Va multumesc

livia d barna (Arad, Arad)

Inapoi sus