top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre tranzactii la ghiseu CEC Bank

Tranzactii la ghiseu CEC Bank

Scor: 1.6 | 14 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    R MRoxana Marcu
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Buna ziua, Astazi de

    Buna ziua, Astazi de dimineata am fost la CEC Compozitorilor, in Bucuresti cu dorinta de a schimba niste bani. Serviciile sunt de nota zero, din pacate nu se poate selecta in system mai putin de 1. La ghiseu era o singura salariata, la rand erau 10 persoane, coada se misca foarte greu. La birourile pentru credite erau 3 salariate ce deserveau o singura clienta. Cand cineva a intrebat daca se mai deschide si ghiseul numarul 2 pentru ca suntem multi si deja nu mai este loc in sucursala raspunsul rastit a fost "NU": sec simplu. Clienta de la birou de credit a intrebat de 3 ori de a auzit toata lumea ce trebuie sa faca sa inchida un cont, in timp ce angajata CEC tipa inapoi ca nu se poate, o explicatie nu a avut sa ii dea, doar ii spunea ca nu se poate inchide contul. Am ajuns la ghiseu si am cerut sa schimb o suma din RON in EURO, raspunsul a fost ca nu se poate. Am incercat sa aflu de ce, mai ales ca vazusem ca inainte un client schimbase valuta ceruta de mine. Nu am primit un raspuns, daca pot schimba o suma partial, daca pot reveni mai tarziu. Raspunsul a fost in continuare ca nu ma poate servi, ba chiar a devenit impacienta ca retin coada din ce in ce mai mare de clienti, ce aveau facturi de platit. Incerc sa inteleg cum intr-o banca, nu se poate, nu se stie si in principal raspunsul primit de clienti este "NU".

    26-03-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimata Doamna, Aspectele semnalate de dumneavoastra au fost posibile datorita unei situatii conjuncturale regretabile. Intrucat unitatea urma sa fie aprovizionata, ati fost invitata sa reveniti pentru a efectua schimbul valutar solicitat. Va multumim ca ne-ati informat de cele petrecute la momentul respectiv in agentia bancii si ne cerem scuze pentru neplacerea provocata, asigurandu-va ca aspectele sesizate reprezinta principala noastra preocupare privind buna servire a clientilor, salariatii CEC BANK avand obligatia de a-si indeplini atributiile de serviciu cu responsabilitate, competenta, eficienta, corectitudine si de a adopta in permanenta o atitudine deschisa, onesta si profesionista, esentiala pentru promovarea unei imagini pozitive a Bancii.

    I HIonut Valentin Hornea
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Fiindca institutiile sta

    Fiindca institutiile statului lucreaza cu aceasta banca suntem nevoiti sa apelam la serviciilor lor. Din fericire experienta mea cu aceasta banca este foarte sumara, de putine ori apeland la aceasta metoda de plata. Dar de fiecare data am intrat in contact cu oameni acri si plictisiti de viata dornici sa ma expedieze cat mai repede din incinta. In 3 zile consecutive am incercat la agentia de pe Mihai Bravu nr. 296, Bucuresti, sa achit diverse taxe si ce credeti? De fiecare data nu LE MERGEA SISTEMUL !!!!! In 3 zile consecutive, ba chiar intr-o dimineata nici casierita nu venise. Cum putem noi functiona intr-o societate in care nu suntem respectati ? O banca de clovni !!!

    29-01-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimate domnule Ionut Valentin Hornea, Va multumim ca ati alocat timp sa ne aduceti la cunostinta aceste aspecte si ne cerem scuze pentru situatia de ordin tehnic care a impiedicat realizarea operatiunilor solicitate de dumneavoastra. Va asiguram ca se depun toate eforturile pentru a asigura o buna servire a clientilor si implicit pentru a satisface toate nevoile clientilor. Suntem permanent preocupati in identificarea celor mai bune modalitati de imbunatatire a calitatii serviciilor oferite clientilor nostri, iar personalul Bancii are obligatia de a pune clientilor oricand la dispozitie cu competenta si profesionalism informatii utile, menite sa dezvolte o atitudine pozitiva de colaborare. Speram ca nu veti ezita sa folositi in continuare serviciile oferite de CEC BANK si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Directia Marketing si Comunicare CEC Bank

    M IMaria Ionela
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Prima experienta avuta c

    Prima experienta avuta cu aceasta banca este si ultima. Angajata bancii se afla intr-o stare vizibila de nervozitate inca din momentul in care mi-a raspuns la salut. Toate intrebarile mi-au fost adresate pe un ton rastit, nu mi-a raspuns clar la nicio intrebare, mi-a oferit consultanta un alt client care statea la rand. Doamna de la ghiseu mi-a spus, tipand, ca nu stiu ce vreau. Este vorba de sucursala CEC BANK Theodor Pallady.

    24-07-2013

    Răspuns CEC Bank

    Ii multumim clientei pentru mesajul transmis si dorim sa o asiguram ca tratam cu seriozitate toate sesizarile cu privire la activitatea salariatilor nostri. Mesaje de acest gen ne ajuta sa imbunatatim serviciile oferite si sa venim in intampinarea clientilor nostri cu solutii eficiente si accesibile. Suntem preocupati in permanenta de o atitudine deschisa, onesta si profesionista, esentiala pentru promovarea unei imagini pozitive a CEC Bank.

    V AVulpe Alexandru
    Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

    Fiindca aveam nevoie sa

    Fiindca aveam nevoie sa schimb ceva valuta, m-am orientat spre cec bank. Avea unul dintre cele mai bune cursuri (mai bun chiar si decat casele de schimb valutar). In februarie cand leul ajunsese la minimul ultimelor luni (4,33), la cec schimbai cu 4,35. Boierie. La ghiseu in schimb, groooaznic de incet. Cucoana, desi avea aparatul de numarat bani langa ea, mi-a numarat leii cu mana (!?). Am stat o vesnicie. Noroc ca era dimineata, nu prea era lume. Rasf?t. A doua oara nu am mai fost asa norocos. E si vina mea pt ca m-am nimerit aproape de ora inchiderii. Dupa ce am stat cred ca circa 20 min cu un singur client in fata mea (ce spuneam mai sus de rapiditatea functionarilor), bineinteles ca nu mai aveau valuta, ca se vanduse toata la cursul bun pe care-l aveau. Noroc ca am gasit la o casa de schimb valutar din zona si cu 0,5 lei mai mic cursul. Insa daca vreti o alternativa la casele de schimb valutar, daca nu aveti incredere in ele (desi multe opereaza ok) cec bank chiar ofera un curs bun.

    15-05-2013

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie