I HIonut Valentin Hornea
Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank
Fiindca institutiile statului lucreaza cu aceasta banca suntem nevoiti sa apelam la serviciilor lor. Din fericire experienta mea cu aceasta banca este foarte sumara, de putine ori apeland la aceasta metoda de plata. Dar de fiecare data am intrat in contact cu oameni acri si plictisiti de viata dornici sa ma expedieze cat mai repede din incinta.
In 3 zile consecutive am incercat la agentia de pe Mihai Bravu nr. 296, Bucuresti, sa achit diverse taxe si ce credeti? De fiecare data nu LE MERGEA SISTEMUL !!!!! In 3 zile consecutive, ba chiar intr-o dimineata nici casierita nu venise. Cum putem noi functiona intr-o societate in care nu suntem respectati ? O banca de clovni !!!
Stimate domnule Ionut Valentin Hornea,
Va multumim ca ati alocat timp sa ne aduceti la cunostinta aceste aspecte si ne cerem scuze pentru situatia de ordin tehnic care a impiedicat realizarea operatiunilor solicitate de dumneavoastra.
Va asiguram ca se depun toate eforturile pentru a asigura o buna servire a clientilor si implicit pentru a satisface toate nevoile clientilor. Suntem permanent preocupati in identificarea celor mai bune modalitati de imbunatatire a calitatii serviciilor oferite clientilor nostri, iar personalul Bancii are obligatia de a pune clientilor oricand la dispozitie cu competenta si profesionalism informatii utile, menite sa dezvolte o atitudine pozitiva de colaborare.
Speram ca nu veti ezita sa folositi in continuare serviciile oferite de CEC BANK si va asiguram de intreaga noastra consideratie.
Directia Marketing si Comunicare CEC Bank