top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre prima casa CEC Bank

Prima casa CEC Bank

Scor: 2.9 | 76 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    R RRaluca Raluca
    Prima casa de la CEC Bank

    Am depus un dosar prima

    Am depus un dosar prima casa pe16 Iulie am dus actele toate din câte am în?eles avem acordul juridic si evaluarea. Programul in euro s a terminat dar s a reluat cel in lei de 2 saptamâni si acum Dna de la banca se chinuie sa l trimit? la financiar. Nu este posibil sa dureze ata de mult pana se trimite la fond. B? e gre?it adeverinta ba nush ce , când ii ducem actele nu are timp sa se uite pe ele. Dup? financiar unde ajunge? Cât mai dureaz?? Pot sa mut dosarul la alta agen?ie CEC in stadiul in care este ?

    03-09-2013

    Răspuns CEC Bank

    CEC Bank a analizat situatia expusa si a contactat clientul in mod direct, in vederea clarificarii aspectelor sesizate

    C MCristian Marcu
    Prima casa de la CEC Bank

    Va multumesc pentru rasp

    Va multumesc pentru raspunsul prompt, dar el nu este bazat pe modul in care lucrurile s-au intamplat. Va rog sa regasiti in continuare argumentele in acest sens. Versiunea bancii: Documentatia de creditare nu a fost prezentata integral pana la data de 12.07.2013, cand expira termenul de valabilitate al notificarii de preaprobare. Astfel, documente precum avizul de legalitate si evaluare au fost emise cu intarziere din cauza lipsei unor documente necesare emiterii acestora, documente pe care doamna Marcu le-a prezentat cu intarziere. Versiunea noastra: In data de marti 25.06.2013 am mers la sucursala bancii cu precontractul de vanzare cumparare si toate actele primite de la dezvoltatorul imobiliar. Am dus inclusiv “Declaratiile notariale privind detinerea sau nu in proprietatea a unei locuinte” autentificate de notar in data de 21.06.2013. Actele au fost verificate de catre reprezentantul bancii si ni s-au cerut in plus urmatoarele acte: Adeverinte salariu noi pe care le-am dus la banca pe data de 26.06.2013, extrase carte funciara la zi autentificate si duse la banca 27.06.2013. Am intrebat insistent daca declaratiile sunt in regula si ni s-a zis ca nu este nici o problema.Doresc sa stiu unde a fost intarzierea Versiunea bancii “Pentru efectuarea evaluarii, pe langa actele de proprietate ale imobilului si documentatia cadastrala, se solicita si avizul de legalitate. Intrucat acest document a fost emis in data de 04.07.2013, deplasarea pe teren a evaluatorului a avut loc in data de 05.07.2013 iar raportul de evaluare a fost emis in data de 15.07.2013 Versiunea noastra: In data de 1.07.2013 am contactat banca sa intrebam de evaluare. Ni s-a spus ca in urmatoarele 2 zile vom fi contactati de evaluator. Nu s-a intamplat si pe 3.07 am revenit. Raspunsul a fost ca este foarte aglomerat si ca joi sigur ne suna. Ne-a sunat pe 4.07 dar doar sa facem programare pentru 5.07. Acum inteleg de ce nu ne-a sunat pe 2-3.07. Versiunea bancii: De asemenea, propunerea de aprobare a creditului nu a putut fi inaintata departamentului competent din cadrul bancii, intrucat “Declaratiile notariale privind detinerea sau nu in proprietatea a unei locuinte” au fost prezentate bancii in data de 23.07.2013, fiind autentificate la notar in aceeasi zi. Versiunea noastra: In data de 22.07.2013, ora 17:24, la aproape o luna de la depunerea documentelor am fost anuntati ca trebuie sa re-facem declaratiile notariale, declaratii autentificate a doua zi de dimineata si duse la banca pe 23.07.2013 la ora 9.30. Pe data de 23.07 am avut o mica cearta cu angajatii bancii pentru faptul ca dupa 15.07 cand s-a primit raportul de evaluare pana in acea zi 23.07.2013 dosarul a stat si a pierdut timpul in sucursala, nu ni s-a dat un motiv concret si s-a promis ca pe 24.07 va pleca spre centru lucru care s-a si intamplat dar era deja prea tarziu. Versiunea bancii: Banca In data de 26.07.2013, un reprezentant al bancii i-a comunicat doamnei Marcu faptul ca e posibil ca plafonul sa fie epuizat pana la momentul la care solicitarea va fi inscrisa in platforma Fondului de Garantare. In aceeasi zi, doamna Marcu a anuntat banca ca renunta la finantare. Versiunea noastra: Va trimit continutul mailului trimis de catre angajatul bancii in data de 26.07 la ora 11.49 "Buna ziua, Am incercat sa va sun Am primit mesaj dimineta ca nu mai sunt fonduri si se asteapta suplimentarea lor (nu a precizat nimeni un termen cat dureaza, se pare ca nu mult) Astept sa ma sunati" La telefon ni s-a spus fondurile sunt epuizate. Am vorbit la alte banci si am primit raspuns ca sa ne miscam repede si sa aducem dosarul. Avand multe acte in dosarul de la banca dumneavoastra ( declaratii, extrase carte funciara noi din 24.07.2013 care le facusem pentru fond) am cerut dosarul. Ni s-a spus ca trebuie sa renuntam la finantare pentru a ni se da. Am trimis mail in care solicitam retragerea dosarului si ni s-a spus sa trecem luni sa-l luam. Luni 29.07 cand am mers sa ridicam dosarul ne-au comunicat ca inca este la centru, lucru care a intarziat depunerea cererii la alta banca si a periclitat obtinerea creditului. Deasemenea am sunat la Telverde: 0 800 800 848 unde mi s-a spus cu parere de rau ca epuizarea fondurilor s-a anuntat pe data de 23.07.2013 si ca dosarul meu nu avea cum sa mai prinda fonduri.(probabil exista inregistrarea acestei convorbiri). Toate datele scrise aici sunt sustinute cu documente si copii ale acestora, precum si cu conversatii tinute cu angajatii bancii pe email. Niciodata nu ni s-a comunicat ca suntem in intarziere, toate actele cerute au fost duse la banca in maxim 48 ore de la solicitare. Momentul cand au fost duse actele, date si ore se pot vedea presupun pe camerele de supraveghere. Doresc rezolvarea cat mai amiabila a problemei .Va stau la dispozitie pentru orice informatie aveti nevoie. Raspunsul de pe conso.ro poate fi catalogat a fi calomnios si doresc reevaluarea acestuia.

    08-08-2013

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam faptul ca ne mentinem punctul de vedere transmis anterior. Ii multumim clientului pentru aspectele sesizate si il invitam sa se adreseze in mod direct bancii, pentru orice alte clarificari pe care le considera necesare.

    A TAndrei Tanasa
    Prima casa de la CEC Bank

    Buna ziua, In luna iuni

    Buna ziua, In luna iunie am depus cere pt un credit prima casa in euro.Pe 30 iulie s-a primit aprobarea finala a creditului comunicandu -ne ca urmatorul pas este transmiterea la fond.depunem si extrasele pt a fi transmise la fond , ni se zice ca dosarul a fost transmis la fond dar nu poate sa ni se dea nr de inregistrare.Dupa insistente la fond aflam ca nu s a trimis si de fapt sistemul electronic Cec nu poate trimite dosarele la fond pe motiv ca "nu mai sunt fonduri". Cum este posibil ca un dosar aprobat fizic sa ramana blocat?ce se va intampla cu cei in situatia asta carora li s a aprobat dosarul in euro dar ulterior constata banca ca nu mai are fonduri????

    07-08-2013

    Răspuns CEC Bank

    CEC Bank a analizat situatia expusa si i-a raspuns clientului in mod direct

    M CMarcu Cristian
    Prima casa de la CEC Bank

    Primesc preaprobarea fin

    Primesc preaprobarea financiara la putin timp ma prezint la banca cu precontractul. Am dus toate actele cerute de banca in cel mai scurt timp. Ni s-a zis ca avem aprobare juridica si financiara si ca este plecat la centru dosarul si de acolo va pleca catre fondul de garantare. Aducem pe 24 iulie extrase carte funciara noi necesare pentru fondul de garantare. Pe 26 iulie suntem sunati ca s-au terminat fondurile, si nu ni se da nici o informatie despre ce inseamna acest lucru. Extrasele de carte funciara noi nu au plecat spre centru ele au ramas in filiala. Persoana care s-a ocupat de dosar este in concediu si orice alta persoana cu care am vorbit mi-a raspuns doar cu nu stiu, nu am informatii. Nu inteleg cum un dosar care era pe ultima suta de metrii sa ramana blocat.

    04-08-2013

    Răspuns CEC Bank

    In data de 13.06.2013, CEC Bank i-a transmis doamnei Marcu Diana, sotia domnului Marcu Cristian, o notificare referitoare la preaprobarea solicitarii de contractare a unui credit oferit de banca in cadrul Programului Prima Casa, domnul Marcu Cristian avand calitatea de codebitor. In notificare se mentioneaza faptul ca aprobarea finala va fi data numai in momentul prezentarii intregii documentatii de credit solicitate de banca, termenul de valabilitate al adresei fiind de 30 zile calendaristice de la data emiterii. Documentatia de creditare nu a fost prezentata integral pana la data de 12.07.2013, cand expira termenul de valabilitate al notificarii de preaprobare. Astfel, documente precum avizul de legalitate si evaluare au fost emise cu intarziere din cauza lipsei unor documente necesare emiterii acestora, documente pe care doamna Marcu le-a prezentat cu intarziere. Pentru efectuarea evaluarii, pe langa actele de proprietate ale imobilului si documentatia cadastrala, se solicita si avizul de legalitate. Intrucat acest document a fost emis in data de 04.07.2013, deplasarea pe teren a evaluatorului a avut loc in data de 05.07.2013 iar raportul de evaluare a fost emis in data de 15.07.2013. De asemenea, propunerea de aprobare a creditului nu a putut fi inaintata departamentului competent din cadrul bancii, intrucat “Declaratiile notariale privind detinerea sau nu in proprietatea a unei locuinte” au fost prezentate bancii in data de 23.07.2013, fiind autentificate la notar in aceeasi zi. In data de 26.07.2013, un reprezentant al bancii i-a comunicat doamnei Marcu faptul ca e posibil ca plafonul sa fie epuizat pana la momentul la care solicitarea va fi inscrisa in platforma Fondului de Garantare. In aceeasi zi, doamna Marcu a anuntat banca ca renunta la finantare.

    I MIonut Marcu
    Prima casa de la CEC Bank

    Incerc sa ma informez as

    Incerc sa ma informez asupra unui credit Prima Casa. Mi s-a explicat, la o sucursala CEC Bank, ca Dobanda anuala efectiva (DAE) se calculeaza adunand Euribor (astazi 0,22%) si dobanda (4%). S-a facut o simulare de rembursare a creditului, dar acolo DAE este de 4,3%. Apare o diferenta de 0,08% pe care doamana de la ghiseu nu a reusit sa mi-o explice. Ce e drept diferenta nu e mare, dar in timp poate banca decide sa o schimbe (mareasca). Doresc sa aflu doua lucruri: 1.Cum se calculeaza DAE. 2. Cum se poate face o plangere impotriva unui angajat CEC Bank, pentru ca "doamna" de la ghiseu s-a comportat execrabil cu mine desi i-am spus ca ma face sa ma simt prost. Mi-a zis ca daca doresc sa aflu cum se calculeaza DAE sa fac o cerere la director. I-am spus ca nu stiu cum se face asta si as dori sa-mi explice cum se face (daca exista formular tipizat, daca trebuie alte documente, etc.). A raspuns tipand in gura mare ca are clienti care asteapta la coada. Apoi nu se mai putea opri din invocat Divinitatea in gura mare("Doamne ferste, da' cum sa nu stiti sa faceti adresa?", Doamne .... asa ceva nu am mai auzit etc."). Va sfatuiesc pe toti sa evitati aceasta banca deoarece serviciile sun similare cu cele din anii dinaintea revolutiei.

    15-07-2013

    Răspuns CEC Bank

    Referitor la mesajul domnului Ionut Marcu din Bucuresti, va comunicam faptul ca salariata bancii i-a oferit clientului toate informatiile referitoare la credit si a efectuat calculul DAE in mod corect. Conform ofertei de creditare pusa la dispozitia clientului cu titlu informativ, pentru un credit "Prima noastra casa" in valoare de 50.000 euro, acordat pe o perioada de 360 luni, cu dobanda de 4,22% (in vigoare la aceasta data), valoarea DAE este de 4,30%. Avand in vedere ca banca noastra nu percepe comisioane pentru acest produs, in calculul DAE nu intra decat dobanda anuala, respectiv 4,22%. Diferenta dintre valoarea dobanzii anuale (4,22%) si valoarea DAE reiesita in urma calculului (4,30%) este datorata formulei de calcul a dobanzii DAE prevazuta de reglementarile cuprinse in Anexa 1 la OUG 50/2010 publicata in MO 0389/11.06.2010 si impusa prin cadrul legal in cazul tuturor institutiilor bancare, care a fost implementata in sistemul informatic al bancii si aplicata in consecinta. Conform prevederilor mentionate, DAE nu reprezinta direct dobanda ci este rezultatul unei formule mai complexe, care depinde pe langa dobanda si de durata de creditare, data ultimei rambursari s.a.

    I Fionel filip
    Prima casa de la CEC Bank

    CEC BANK cea mai tare ba

    CEC BANK cea mai tare banca pt PRIMA CASA, ag. Baia Mare, bd. Bucuresti, de la depunerea primului act si pana la semnarea contractului si transferul banilor la vanzatori DOUA SAPTAMANI! credit obtinut in 11. 2011.

    07-01-2013

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie