Vocea clientului CEC Bank - Internet banking

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

CEC Bank - Internet banking

03 Decembrie 2010

Referitor la sesizarea domnului Cretu Catalin din Medias, va comunicam faptul ca banca a analizat aspectele semnalate si este in curs de a dezvolta si implementa mecanisme care sa asigure o eficienta sporita a serviciilor mentionate.

Oltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank (Bucuresti, Bucuresti)

CEC Bank - Internet banking

23 Noiembrie 2010

Cea mai proasta experienta on-line. Tranzactiile de retragere din cont sunt rapide, dar cele de alimentare dureaza si mai mult de 15 minute. Pai asa ma duc la banca personal. Daca am noroc, rezolv mai repede. Exemplu concret. Detinator a trei conturi: euro, cont curent, card Visa. Schimb valutar din contul de euro in cel curent (ca nu merge direct in cel de Visa, o porcarie) cateva secunde. Sa zicem ok. Transferul din contul curent in cel de Visa peste 15 minute. AIUREA

cretu catalin (Medias, Sibiu)

CEC Bank - Internet banking

27 Aprilie 2010

sunt clienta a bancii din 2008 si utilizator al produsului de internet banking din aceeasi perioada. sunt foarte multumita de acest produs si prin comparatie cu cele similare oferite de alpha bank si unicredit tiriac.

magdalena petre (Bucuresti, Bucuresti)

Inapoi sus