top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre card de credit CEC Bank

Card de credit CEC Bank

Scor: 2.7 | 26 recenzii

Scrie o recenzie

Produse CEC Bank
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    G MGheorghe Manea
    Card de credit de la CEC Bank

    Foarte buna

    Foarte buna

    23-10-2019

    F RFlorin Regus-Seserman
    Card de credit de la CEC Bank

    Buna ziua, M-am bucurat

    Buna ziua, M-am bucurat cand am gasit pe Conso detaliile despre cardul de credit de la CEC Bank. Cel mai tare m-a bucurat posibilitatea de a-l solicita online sau telefonic, programul meu de lucru depasindu-l pe cel al bancii. I-am contactat telefonic, si dupa un interviu de cca. 30 de minute, dosarul a fost trimis in lucru si mi s-a spus ca in cateva zile voi primi raspunsul. Asta se intampla pe 4 octombrie. Neavand un raspuns, nici un fel de raspuns, am sunat eu, din nou, pe 9 octombrie. Mi s-a spus foarte politicos ca au multe dosare dar pana la sfarsitul saptamanii (adica 11 octombrie) voi primi raspunsul final si voi putea merge in orice unitate CEC pentru a semna interogarea ANAF, urgentand astfel predarea efectiva a cardului. Ieri, pe 15 octombrie, am fost sunat ca poate (poate!!!) voi primi un raspuns in noiembrie. POATE! Serios vorbind, lucrez la Dacia, lucrez cu credite auto, cu valori mari si volume imense. Niciodata nu a durat o aprobare mai mult de 48 de ore. Nici macar in plin program rabla. Jenanta situatie. Sper sa primesc totusi macar un raspuns, daca nu o rezolvare.

    16-10-2019

    A MAdriana Marcu
    Card de credit de la CEC Bank

    Buna ziua , am depus act

    Buna ziua , am depus acte pentru un card de credit in 25.07.2019 , Ma puteti informa cam in cat timp se aproba ? , cu mul?umiri adriana marcu

    25-07-2019

    Răspuns CEC Bank

    Buna ziua, Urmeaza sa fiti contactata cat mai curand de catre colegii din unitatea teritoriala in care ati depus dosarul. Va multumim, CEC Bank

    G PGeorge Pintilie
    Card de credit de la CEC Bank

    Am cerut la o sucursala

    Am cerut la o sucursala CEC BANK o regenerare/schimbare de cod Pin la 2 carduri Master Card si Visa Electon . Pentru aceasta schimbare am asteptat 2 saptamani pana au venit de la Bucuresti ,NU am fost anuntat de catre CEC BANK Bucuresti ca aceste coduri pot fi ridicate din sucursala la care am cerut serviciul de schimbare cod Pin. Dupa toata aceasta asteptare surpriza, cand desfac hartiile cu noile coduri, acestea erau tiparite in bataie de joc foarte foarte,prost in era calculatoarelor, cifrele erau mici, incomplete,sterse si spre exempul:(nu iti dadeai seama daca este cifra 7 sau 1 ;5 sau 3; 9 sau 3 ) trebuie sa ghicesti si sa faci presupuneri.(pentru dovada am pastrat hartiile) In concluzie un serviciu bancar oferit foarte prost, cu timp mare de asteptare, facut in bataie de joc, fara a fii anuntat si cu lipsa de respect fata de client. In aceiasi zi am facut o regenerare/schimbare de cod Pin la Banca BRD unde in 30 de secunde am primit alt cod Pin prin SMS pe telefon, cu acces la suma din cont în jumatate de ora de la primirea SMS-ului. Deci, CEC BANK o institutie bancara invechita, greoaie, fara tehnologie, garantata de statul Roman (adica de noi toti) care desconsidera, si-si bate joc de clienti, fapt pentru care recomand sa fie evitata

    11-06-2018

    E Teugenia Tarhon
    Card de credit de la CEC Bank

    Am trecut cu salariul la

    Am trecut cu salariul la CEC Bank in urma promisiunii ca voi putea sa fac descoperire de card pana la suma de.., in limita a ...salarii, fara impunerea unui venit minim. De asemenea mi s-a spus ca se iau in calcul si alte venituri suplimentare. In momentul in care am dorit sa beneficiez de acest lucru la un ghiseu, dupa ce ma incadram pentru suma 10.000 lei de descoperire(oricum nu doream atat) dupa doua zile de stat cate 3 ore pentru acte, suma s-a redus la 3.900. OK, era suficient, doream doar sa am posibilitatea in caz de, sa stiu ca pot lua bani in acest sistem. Pana la finalizare, dupa alte 3 ore, din cauza certificatului de casatorie, nu mi s-a mai dat nimic. Am accesat on line, unde o duduie foarte draguta m-a asigurat ca se poate. Ca se pot lua in calcul si alte venituri, inclusiv indemnizatia de persoana cu handicap. Dosarul dura pentru verificare cateva zile. Apoi, automat, mi-a replicat ca nu ma incadrez, fara nicio verificare de dosar, Problema este ca esti discriminat pentru ca esti persoana cu handicap. Am venituri totale si vechime mai mare in munca de cat alte persoane, fara probleme de sanatate, dar care au venituri mai mici si fara vechime in munca, pot beneficia si de imprumuturi si de descoperire card

    20-12-2017

    Răspuns CEC Bank

    “Stimata doamna Eugenia Tarhon, Pentru a beneficia de facilitatea de descoperit de cont trebuie sa indepliniti urmatoarele conditii : -sa detineti un card de debit VISA ELECTRON/ MASTERCARD/Visa Classic in care sa se vireze salariul/pensia -angajatorul trebuie sa aiba contract de virare salarii la CEC BANK SA sau Cerere individuala de plata a salariului in cont bancar deschis la banca noastra, semnata de angajator. -In cazul incasarii salariului in cont de card in baza Cererii individuale de plata a salariului in cont bancar, banca acorda aceasta facilitate de descoperit de cont dupa cel putin doua luni de executare a instructiunilor de plata de catre angajator. -vechimea la locul de munca trebuie sa fie minim 3 luni, pentru persoane angajate pe perioada nedeterminata, iar pentru persoanele angajate pe perioada determinata vechimea la actualul loc de munca trebuie sa fie de minim 3 luni dar nu mai putin de 6 luni pana la expirarea contractului de munca. Pentru facilitatea de descoperit in cont, pentru persoanele care incaseaza salariul/pensia in cont de card, la calculul bonitatii se iau in considerare doar veniturile realizate si incasate din salariu/pensie. Cu stima ,”

    A AAnca Alexandrescu
    Card de credit de la CEC Bank

    Am fost la CEC Bank in d

    Am fost la CEC Bank in data de 10.07.2017 spre a rezilia conturile curent si de credit. Surpriza de proportii. Desi nu am fost avizata am aflat ca am de platit 82 lei pentru reziliere serviciu internet banking pentru reziliere inainte de implinirea unui an de la deschidere. Dar asta nu este tot pentru a se inchide conturile mi s-a perceput o suma de 300 lei in plus fata de ce mai aveam de achitat cu explicatia ca nu se stie cat vor fi taxele de inchidere conturi. Asa ceva nu am mai auzit la nici o alta banca cu care interactionez. Aveti grija cand pasiti pragul acestei banci. Sunt hoti cu acte in regula.

    10-07-2017

    C Lcatalin marius lautaru
    Card de credit de la CEC Bank

    Dureaza prea mult pina i

    Dureaza prea mult pina iti trimite un raspuns daca ti Sa aprobat un dosar pentru un card de credit dureaza circa 7 zile cum pot afla daca Sa aprobat sau nu

    10-08-2016

    A MAUGUSTIN CATALIN MITRAN
    Card de credit de la CEC Bank

    Am facut un dosar pt ca

    Am facut un dosar pt card de credit si as vrea sa stiu situatia dosarului meu, in conditiile in care eu sunt student si trebuie sa-mi platesc studiile. A trecut aproape o luna si nu am primit nici un raspuns, din cauza asta pot pierde anul universitar. Nu ma suparam daca raspunsul era nu, stiam ce am de facut, dar asa, am tot asteptat rezultatul dosarului care nu mai vine...

    18-12-2014

    Răspuns CEC Bank

    Stimate domnule Augustin Catalin Mitran, Referitor la mesajul postat pe site-ul conso.ro, va comunicam ca solicitarea dumneavoastra a fost aprobata inca din data de 17.12.2014. Va asteptam la sediul bancii - Agentia CEC Bank Toporasi, pentru ca in 30 zile de la data emiterii (17.12.2014) sa va ridicati cardul de credit Va multumim ca ati ales sa fiti client CEC Bank si va asteptam in continuare sa utilizati produsele si serviciile oferite de banca, asiguradu-va de intreaga noastra consideratie.

    A PAlina Petrariu
    Card de credit de la CEC Bank

    Buna ziua, As dori sa

    Buna ziua, As dori sa stiu cum se face ca de trei ani de zile nu mai primesc nici un extras de cont pentru cardul de credit emis de CEC Bank ( salariatii dvs. motivand ca firma de curierat este vinovata ca nu livreaza plicurile ) , in schimb pentru doua zile de intarziere la plata primesc instiintari care ajung la adresa de domiciliu ? Nu este aceeasi firma de curierat ? Iar eu nu am solicitat sa primesc extrasul de cont sub alta forma. Multumesc.

    08-08-2014

    Răspuns CEC Bank

    Va comunicam ca neprimirea rapoartelor de activitate card s-a datorat redactarii eronate a adresei de corespondenta a doamnei Alina Petrariu, situatie remediata in prezent. Ii multumim doamnei pentru optiunea de a primi raportul de activitate prin e-mail, serviciu oferit gratuit de banca noastra. De asemenea precizam ca rapoartele de activitate pot fi solicitate si obtinute gratuit la cerere de la orice unitate teritoriala a Bancii. Directia Marketing si Comunicare

    P IPaul Iacob
    Card de credit de la CEC Bank

    Sunt un batran de 82 de

    Sunt un batran de 82 de ani care isi primesta pensia pe card VISA CEC BANK. In data de 18 octombrie am fost sa-mi ridic pensia de la bancomatul de la CEC BANK filiala OLTENITA.Bancomatul a efectuat toate operatiile,mai putin pe cea de restituire a sumei solicitate. Anunt banca,imediat lucratoarele sar si spun ca au uitat sa semnalizeze ca bancomatul este defect.Solicit verificarea contului si se constata ca au ramas doar 37 de bani. Depun in aceeasi zi o contestatie,spunandu-mi-se ca pot primi banii intre 10 si 30 de zile. Am mers periodic sa verific daca au intrat banii in cont. De fiecare data raspunsul a fost negativ.Si mai trist a fost cand pe 12 noiembrie am trecut ultima data pe la cec sefa de acolo imi arunca peste umar ca pot primi banii,dreptul meu,peste 120 de zile. Am incremenit. Sunt foarte bolnav, sunt nevazator, am nevoie de bani sa-mi platesc insotitorul, lemnele, medicamentele etc.VA IMPLOR SA MA AJUTATI SA-MI RECUPEREZ BANII.Nu am nicio vina ca nu a fost semnalizata defectiunea bancomatului.Cred ca trebuie sa aveti mai multa grija si mai mult respect fata de clientii bancii.Datorita noua EXISTATI.

    15-11-2013

    Răspuns CEC Bank

    Solicitarea domnului Iacob Paul a fost solutionata favorabil, suma tranzactiei contestate fiind deja restituita pe contul de card al clientului. Precizam ca in asemenea cazuri, functie de complexitatea investigatiilor pe care trebuie sa le efectueze banca, termenul de rezolvare este variabil si poate ajunge pana la 120 zile, termen adus la cunostinta clientului in contractul de emitere card.

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie