top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre card de debit BRD

Card de debit BRD

Scor: 1.7 | 21 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    O COana Ciurcanu
    Card de debit de la BRD

    Nota 1, pentru ca 0 nu e

    Nota 1, pentru ca 0 nu exista. Cea mai proasta experienta cu o banca. Am deschis un cont de debit la o sucursala, si am cerut apoi transferarea cardului la o sucursala cu un program mai prelungit, in sediul unde doream sa ridic cardul. Personalul din sucursala respectiva mi-a spus ca a inregistrat cererea si ca voi primi, cum mi s-a spus si initial, un mesaj cand pot ridica cardul. Am primit la 3 saptamani un mesaj cu atentionarea ca mai am la dispozitie 10 zile sa generez pinul cardului din aplicatie, fapt pentru care am nevoie de numarul cardului aflat pe card. Am mers apoi in sucursala unde am cerut transferul, mi s-a spus ca nu se poate afla din banca unde anume se afla cardul meu. Am sunat in call-center, unde nu e suficient sa spun datele personale, trebuie sa dau adresa sucursalei initiale unde s-a facut cererea de emitere, data, samd. Aparent, suntem mai multi cu acelasi nume, CNP si adresa la care ne-am nascut. Din call-center mi s-a spus ca nu exista nicio cerere pentru transferul cardului, acesta era, aparent, in sucursala initiala. S-a facut din nou o cerere, sper ca de data asta e... "pe bune". Am intrebat daca e legenda mesajul de atentionare ca pot ridica cardul din agentie, raspunsul fiind da. Ori stau la coada sa intreb direct la banca, desi... nu pot afla cei din banca unde e, sau sa sun din cand in cand in call-center, sa "nu ma deplasez degeaba". Din pacate, sunt obligata de locul de munca sa imi fac cardul aici, asa mai au si ei clienti. PENIBIL!

    25-01-2022

    S Psirbu petru
    Card de debit de la BRD

    Problema mea e nimic pe

    Problema mea e nimic pe langa cele citite, dar totusi cred ca merita sa o spun. Mia fost spart cardul pe care aveam 60 lei, si au fost facute doua tranzactii in suma de 50 lei, dupa care ei miau blocat cardul. Am sunat la ei spunindumi ca numi pot intoarce banii, si cu toate ca ei stiu incotro sau dus banii nu au de gind sa faca nimic in privinta asta. Siguranta ,,0,, Sper ca va fos de folos.

    23-02-2021

    V VVictoria Vvvv
    Card de debit de la BRD

    Cea mai urata experienta

    Cea mai urata experienta pe care am avut-o cu o banca. Experienta mea la agen?ia Brd din Centrul Comercial Orhideea. La data de 05.10.2019, dup? ora 21 am scos din portmoneu 400 de lei ca s?-mi încarc contul... Fiindc? bancomatele obi?nuite erau ocupate de al?i clien?i, am ales sa-mi încarc contul la robotul BRD din incinta. Prima data când am introdus banii, 4 buc??i a câte 100 lei, arata pe ecran suma de 200, îns? aparatul depisteaz? ca s-a produs o eroare ?i-mi întoarce banii înapoi. Am încercat a doua oara tranzac?ia, îns? de data asta ii înghite pe to?i ?i îmi elibereaz? bon ca as fi înc?rcat contul cu doar 200 lei. O angajata era în interiorul b?ncii ?i i-am povestit ce s-a intamplat, îmi zice sa vin a doua zi sa depun cerere... în loc sa descuie ?i s?-mi returneze banii, asta ca s? reu?easc? ea sa-i bage în buzunar. Ajunsa a doua zi, depun cerere ?i func?ionara Nicoleta, "specialist?" în rela?ii cu clien?ii, îmi spune ca de ce nu am venit diminea?a? ?i recunoa?te ca ea chiar azi a ridicat banii din caseta ?i ca urm?toarea caseta se va umple peste aprox 4 zile ?i "dac?" se vor g?si bani în plus o sa mi-i recuperez, deocamdat? sa a?tept. Întrebarea mea este, ce cauta o "specialista" pt rela?ii cu clien?ii la bancomat, are ea asa atribu?ii sa scoat? banii ? Ce rost avea sa a?tept pana se va umple noua caseta, dac? banii mei erau în caseta pe care ele au scos-o ?i eliberat-o în aceea?i zi, îns? înainte de venirea mea? Cand i-am dat actul de identitate, femeia zâmbe?te subtil ?i exclama: aaa, sunte?i n?scut? în R. Moldova! (Pentru mine asta a sunat ca: aaa, deci pot s?-?i dau teapa!) Dup? tot discursul functionarei deja ?tiam ca nu mai vad acei bani. Dup? 8-10 zile de a?teptare ma duc din nou la filiala sa vad stadiul cererii. Nu mai era cucoana, îns? una tinerica care îmi g?se?te cererea, dar se teme sa-mi spun? solu?ia finala fiindc? ?tie ca va ie?i cu scandal, îmi zice ca înc? nu a fost solu?ionat? cererea mea ?i încearc? sa pun? cap?t discutiei. O intereseaza doar la care masa m-am adresat prima data. La ie?ire m-am apropiat de bancomat ca s?-mi bag o suma minima în cont, la care domni?oara ma prive?te îndelung, îmi era clara privirea ei. În a 20-a zi de la depunerea cererii de recuperare ma duc din nou la ei ?i le zic ca vreau banii mei ?i basta, gata cu amânarile ?i fofarlica. Func?ionara Nicoleta dup? ce îmi zice ca nu s-au g?sit bani în plus ?i ca asta e procedura, sunt libera sa plec ca de nu va chema paza... ii zic ca îmi vreau banii înapoi, cum asa sa ma fura?i? Mai încearc? sa te prosteasca ?i zice ca as fi introdus 4 buc??i de 50 ?i nu de 100, ii zic haide?i sa ne uitam pe camere (aveau o camera sus într-un colt)... Îmi r?spunde ca nu se poate acum. Când ii cer o copie de pe solu?ia finala ca s? depun peti?ie la Protec?ia Consumatorului, zice ca nu au voie, ca e document intern. "Document intern" ce ma vizeaz?, am cerut decât o copie dup? o solu?ie abuziva. Surprinz?tor, a chemat ?i paza ca s? ma intimideze... Dac? asta înseamn? atitudine profesionista ?i raporturi corecte în rela?ia cu clientii, pai ave?i o deservire de cea mai proasta calitate, de fapt va doare în c*r de clien?i, ne vede?i doar ca ni?te vaci de muls. Când am cerut sa vb cu directorul agen?iei, am fost anun?at? ca e în concediu ?i ca înlocuitor e o domni?oar? care era sub papucul "specialistei" în rela?ia cu clientii. Dup? câte am v?zut, femeia aia Nicoleta se d?dea acolo ?efa chiar dac? nu era, ?i nu avea nici competentele profesionale sau morale necesare. I-am spus în fata ca ea e hoata ?i c? se bucura la bani str?ini, o citeam dup? ochi... s-a b?gat ?i a sustras acei bani, ca altcineva nu are cine decât func?ionarii b?ncii! În cel mai r?u caz, au f?cut între ele o în?elegere de cartel ca s? sustrag? din banii clien?ilor, s?-i împart? ?i sa tac? toate din gura. Pana ?i omului de la paza ii era clara situa?ia ?i î?i d?dea seama ca mâine poate fi el sau copiii lui în aceea?i situa?ie în care sa fie furat.

    29-12-2019

    B FBadea Florin Geani
    Card de debit de la BRD

    Bun? ziua, ma numesc Flo

    Bun? ziua, ma numesc Florin in anul 2017 am deschis si eu un cont in dolari pentru salariu pt ca am un contract de munc? în str?in?tate ,toate bune pina in anul 2019 cind mi-sa inchis contul fara a avea macar bunul sim? sa ma anunte. Bravo BRD asa s? d? dovad? de profesionalism.

    13-09-2019

    R PRobert Péter
    Card de debit de la BRD

    Cel mai prost serviciu b

    Cel mai prost serviciu bancar oferit! Mi-am creat un cont ca dup? dou? zile s? nu-mi func?ioneze cardul...

    06-08-2019

    V GVasiloiu Gabriel
    Card de debit de la BRD

    Am un card de debit Visa

    Am un card de debit Visa eliberat de BRD. Am disponibil in cont 770 lei. Am incercat sa cumpar carti de pe Amazon. U.K., in valoare de 170 lei. Nu este prima data cand fac cumparaturi de pe Amazon U.K. folosind acest card. Am primit anunt de la Amazon ca plata mi-a fost respinsa de catre banca. Am sunat vineri la Vocalis BRD timp de 25 minute, fara a-mi raspunde cineva, dupa care am renuntat. Am sunat apoi timp de 5 minute la Sugestii si Sesizari si vazand ca nu-mi raspunde nimeni, am renuntat. Am trimis e-mail la MyBRDcontact aratand situatia, in seara zilei de 12.01.2018. Luni, 16.01.2018 am primit doar pe e-mail un numar de inregistrare, fara ca banca sa doreasca sa-mi comunica termen de solutionare. Astazi, 16.01.2018, cel putin pana la aceasta ora nu am primit niciun raspuns de la BRD. Iau foarte serios in consideratie varianta in care anumiti angajati ai bancii imi cenzureaza cumparaturile.

    16-01-2018

    S CStefan Ciltea
    Card de debit de la BRD

    anstept de 20 minute in

    anstept de 20 minute in telefon sa iau legatura cu un operator, de neacceptat, prostia celor de la banca in cazul retraderii unei sume de bani nejustificata de pe card, deplorabila

    30-12-2017

    I PIoana Popescu
    Card de debit de la BRD

    Oameni incompetenti cu s

    Oameni incompetenti cu servicii lente si de tot cacatul! Alegeti alta banca! A trebuit sa discut in 7 zile la rand cu toti salariatii din banca pentru a-mi rezolva o problema( greseala de a lor)+ COMISIOANE IMENSE PENTRU NISTE SERVICII ABSOLUT SIMPLE (LA DISTANTA DE UN CLICK) penibil. Atat am de spus PENIBIL HUOOOOO

    06-12-2017

    D DDan Dan
    Card de debit de la BRD

    Cred ca este banca cu ce

    Cred ca este banca cu cele mai mari comisioane. Am inchis recent un card de care nu aveam nevoie. Surpriza! Desi soldul era fara nici cea mai mica problema, doar pentru ca am vrut sa-l inchid, 15 EURO comision, ca asa platim noi romanii in euro de parca avem salarii in euro. Nu e vorba de penalizari sau alte costuri, strict inchidere card. Alte aspecte care lasa de dorit nu le mai comentez deoarece sunt specifice tuturor bancilor. Sa nu se mai mire cei de la banci ca fugim de ei ca de dracu, e o reactie fireasca.

    08-03-2017

    C NConstantin Neaca
    Card de debit de la BRD

    Dupa o perioada de lucru

    Dupa o perioada de lucru in Spania firma angajatoare mia facut cont la banca la caixa unde mi au zis ca in Romania pot scoate banii de la banca brd cand am ajuns in tara acum cateva zile am incercat sa scot banii dar surpriza functionara mia zis ca tranzactia este esuat? am continuat sa ma duc zi de zi cu gândul c? voi putea sa scot banii dar nu am reusit directoarea b?ncii in loc sa ma ajute mia vb urat si st explicatie e ca banii sunt blocati pe circuit de la banca din spania mi sa spus ca banii au fost retrasi din cont am fost la politie si mi sa cerut extrasul de cont dar eu nu am bani sa merg iar in Spania daca stie cineva cum pot rezolva situatia va rog sa imi spuneti pt ca sunt tare disperat? va multumesc

    16-06-2016

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie