I MIuliana Matei
Card de credit de la BRD
La relatii clienti astep
La relatii clienti astept de fiecare data cand sun cel putin o ora, functionarii institutiei nu sunt cei mai politicosi oameni, mi-au inchis de multe ori cand inca le puneam intrebati, am sunat timp de 3 saptamani in fiiecare zi de cateva ori pe zi in vederea solutionarii unei probleme.
Incerc de aproape o luna sa inchid un cont. de fiecare data cand sunam o luam de la capat cu situatia mea, nu au comunicare intre ei si nici intre departamente sau pur si simplu se prefac.
Le-am platit intreaga suma datorata- pentru inchiderea contractului si de 3 luni imi spun ba ca nu se vede plata, ba ca nu s-a facut, ba ca s-a returnat, ceea ce nu este adevarat. Le-am trimis ordinul de plata de cateva ori -pe email in primele saptamani imi spuneau ca nu au primit sau ca nu am trimis la adresa corecta, dupa cateva saptamani mi-au spus ca l-au primit, din nou alti agenti mji-au spus ca nu se mai vede, aveam nevoie urgenta de adeverinta de inchidere, le-am spus de la inceput acest lucru. mai mult, ma mai suna si d ela biroul de recuperari sa imi spuna ca apar cu datorie, in conditiile in care le-am platit intreaga suma. Banii sunt blocati la ei momentan si imi mai cer si dobanda, in plus mi-au cerut 120 de lei, pe langa un comision de 200 de lei sa imi dea un alt cont nin care s atransfer banii.
22-07-2016