Vocea clientului BRD - Card de credit

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BRD - Card de credit

19 Octombrie 2018

O experien?? pl?cut?. De când am cardul de credit. Personal operativ, de încredere, au comunicat detaliat specifica?iile produsului. Recomand cu c?ldur? agen?ia Carrefour Era Park Ia?i.

Victorino Nicu G?in? (Iasi, Iasi)

BRD - Card de credit

22 Iulie 2016

La relatii clienti astept de fiecare data cand sun cel putin o ora, functionarii institutiei nu sunt cei mai politicosi oameni, mi-au inchis de multe ori cand inca le puneam intrebati, am sunat timp de 3 saptamani in fiiecare zi de cateva ori pe zi in vederea solutionarii unei probleme. Incerc de aproape o luna sa inchid un cont. de fiecare data cand sunam o luam de la capat cu situatia mea, nu au comunicare intre ei si nici intre departamente sau pur si simplu se prefac. Le-am platit intreaga suma datorata- pentru inchiderea contractului si de 3 luni imi spun ba ca nu se vede plata, ba ca nu s-a facut, ba ca s-a returnat, ceea ce nu este adevarat. Le-am trimis ordinul de plata de cateva ori -pe email in primele saptamani imi spuneau ca nu au primit sau ca nu am trimis la adresa corecta, dupa cateva saptamani mi-au spus ca l-au primit, din nou alti agenti mji-au spus ca nu se mai vede, aveam nevoie urgenta de adeverinta de inchidere, le-am spus de la inceput acest lucru. mai mult, ma mai suna si d ela biroul de recuperari sa imi spuna ca apar cu datorie, in conditiile in care le-am platit intreaga suma. Banii sunt blocati la ei momentan si imi mai cer si dobanda, in plus mi-au cerut 120 de lei, pe langa un comision de 200 de lei sa imi dea un alt cont nin care s atransfer banii.

Iuliana Matei (Bucuresti, Bucuresti)

BRD - Card de credit

18 Aprilie 2016

Legat de transparenta costurilor sunt foarte dezamagit.. Fata de costurile care m-i s-au comunicat cand am depus cererea pt. card, costurile s-au dublat, deoarece costurile lunare nu mi-au comunicat.. Raspunsul lor cand le-am intrebat de ce a fost ca ei au pe toate tipurile de cont comisioanele respective (cu exceptia de conturi pt incasari de salarii) si ei mi-au comunicat doar diferenta. Intr-adevar, cu mai mult de un an in urma am incasat salarul la ei, da nush de ce s-au gandit ca eu imi mai aduc aminte de comisioanele de atunci.. Mi-au inmanat un contract de 17 pagini care desigur nu l-am cititi in detaliu. Parerea mea este ca pt. fie care contract ar trebui sa imprima o lista cu toate posibilele comisioane si sa-mi inmaneze, da nici macar verbal nu mi-a fost comunicat acest comision. Poate am pretentii prea mari..

Tibor Vincze (Oradea, Bihor)

BRD - Card de credit

19 Septembrie 2014

Ma numesc Sirbu Lucian Adrian sincer am sa va fac reclamatie la protectia consumatorului o luna de zile ptr eliberarea unui card de angajat si trimitrea lui catre alta agentie dureaza o vesnicie am sa postez acest anunt pe siturile de mica publicitate si va fac si eu o mica publicitate nu se poate asa ceva bataia asta de joc si umilinta ptr un card amarat parca agentia di carol si cu ceea din apusului parca sunteti pe alta planeta nu traim in bucuresti traim in alt sector sa nu va prind ca imi dati telefon ca reclamatia o fac cai bataie de joc cu stima si respect va urez o zi buna de abia astept sa inchid acest card cu voi cei de la brd o nesimtire grava pe care o aveti

adrian sirbu lucian (Bucuresti, Bucuresti)

BRD - Card de credit

23 Martie 2010

Buna ziua, doresc sa postez raspunsul meu la raspunsul primit de la BRD legat de problema comisionarii modificarii codului PIN. Ceea ce inteleg eu este ca, BRD continua sa creada ca fraiereste pe toata lumea. Spun asta deoarece inteleg ca desi la orice Banca/bancomat este posibil sa iti schimbi numarul PIN, adica, te duci la bancomat si ai optiunea de schimbare PIN(LA ORICE BANCA!), introduci PIN-ul anterior si ITI ALEGI un alt PIN, BRD considera ca are ceva special. Poate Dl. Traian Traicu sa imi explice in ce consta serviciul suplimentar al BRD care nu este standard si clientul poate sa isi aleaga numerele ce compun PIN-ul?! Pentru ca eu cand mi-am schimbat PIN-ul(si am fost taxata pentru asta) am facut exact la fel ca si la orice alta Banca, si mai am carduri la inca doua... Am scris si la BRD despre aceasta problema si poate ati fi curioasi sa aflati ca de la BRD nu mi s-a spus nimic despre un serviciu suplimentar, ba chiar mi s-a spus ca \"nu pot decat sa va dau un raspuns comercial\" adica: BNR nu permite Bancilor sa ceara PIN-ul clientilor asa ca ei au gasit un motiv extrem de bun pentru inca un comision...Macar aveti bunul simt si nu ne mai insultati inteligenta!

Adina Oltean (Cluj-Napoca, Cluj)

BRD - Card de credit

05 Octombrie 2009

neseriozitate si personal incompetent

Teodora Coroama (Constanta, Constanta)

Inapoi sus