top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BRD

BRD

Scor: 2.1 | 128 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    V GVictorino Nicu G?in?
    Card de credit de la BRD

    O experien?? pl?cut?. De

    O experien?? pl?cut?. De când am cardul de credit. Personal operativ, de încredere, au comunicat detaliat specifica?iile produsului. Recomand cu c?ldur? agen?ia Carrefour Era Park Ia?i.

    19-10-2018

    I DIonut Dobrescu
    Credit nevoi personale de la BRD

    Buna ziua,pe mine m au i

    Buna ziua,pe mine m au inregistrat la Biroul de credit pentru ca spun ei am avut o intarziere mai mare de 30 de zile,am facut cerere catre ei cum ca conform chitantei si extrasului de cont nu am depasit plata ratei si bineinteles ca tot nu s a rezolvat.O banca de nota 1.

    15-10-2018

    B LBolocan Liliana
    Cont curent de la BRD

    M-am trezit cu poprire p

    M-am trezit cu poprire pe cont pt.o poprire infiintata cu doi ani inainte de deschiderea contului! Adica, creditorul nu mai voia nimic, executorul,l nici atat, in schimb banca mi -a poprit contul, doar ea lucreaza in ``favoarea clientului,`` nu -i asa ?!!!! Sunt slab pregatiti profesional iar sefii de sucursale sunt lipsi?i de respect cu clientii! Au comisioane mari si ascunse si un sistem informatic deficitar! Orice alta banca e mai buna!

    28-09-2018

    I DIatan Daniela
    Probleme diverse de la BRD

    Incredibil dar adevarat!

    Incredibil dar adevarat! Angajata BRD careia i-am solicitat sa-mi spuna cati bani mai am in cont mi-a raspuns ca de unde sa mai am daca scot mereu...iar colega ei din dreapta a avut un acces se ras. Nu mi-a venit sa cred! Si daca ne trageam de sireturi nu avea voie sa se poarte asa. Oare nu va invatati angajatii cum sa se poarte cu clientii? La BCR am observat ca discutia dintre clienti si angajatii bancii sunt confidentiale. Dar la BRD se stie deja cati bani mai am in cont inainte sa intreb? Vai de noi!

    30-07-2018

    A FAlexandra Falota
    Probleme diverse de la BRD

    Am fost sa depun bani in

    Am fost sa depun bani in cont. Merg la robotel, robotelul nu mergea, m-am asezat la rand si astept. Am asteptat 15 minute si cand vine randul meu se trezeste o angajata sa o cheme de domnisoara ca sa o ajute la robotel. Imi spune sa astept si ea scoate seifu ca dupa 10 minute de asteptat sa termine ce a rugat-o colega, sa imi spuna sa ma duc sa stau la celalalt rand. Lipsa de respect!! Eram singura la rand nu mai era nimeni in spatele meu. Nu cred ca era greu sa isi faca treaba sa lucreze cu clientul, adica eu si dupa sa isi vada de treburile ei. Incep sa angajeze persoane care nu stiu sa lucreze, nu vor sa lucreze si nu stiu sa se comporte. Pana la urma le faceam un serviciu le dadeam bani, imi alimentam contul. Lipsa de respect si profesionalism total. Am iesit din banca vorbind singura ca nu se face asa, am fost la alta banca in alt cartier din cauza lor.

    26-06-2018

    N FNaziru Florentina Alina
    Tranzactii la ghiseu de la BRD

    Am fost sa platesc o fac

    Am fost sa platesc o factura . Mentionez ca a fost prima data dupa mult timp cand intru intr-o banca din Romania. Am stat 30 de minute cu copilul la rand ca sa platesc acea factura. Cand am ajuns la ghiseu, doamna a spus ca nu la ea se plateste ci la robotel. Si robotelul nu da rest. Nu e posibil asa ceva.

    18-05-2018

    G Ugheorghe Ungureanu Gheorghe
    Probleme diverse de la BRD

    buna ziua, angajatii dum

    buna ziua, angajatii dumneavoastra obisnuiesc ca, in timpul programului sa apeleze clientii pentru ai felicita de ziua lor ! Consider ca acest gest este lipsit de respect si de bun simt deoarece conform unui minim cod deontologic, angajatii bancii nu " se trag de sireturi " cu nici un client !

    03-05-2018

    C MCristian Moisei
    Cont curent de la BRD

    Buna Sa nu care cumva

    Buna Sa nu care cumva sa va puna naiba sa lucrati cu BRD ul vreodata. Fugiti ca de boala de ei. NU au cont economii cu dobanda 0 in ziua scadenta iar comisioanele de transfer char si la sume mici sunt exorbitante. In cazul meu la 29000 euro transfer in Ro m au taxat 56 euro. FUGITI DE ACESTI EXCROCI!!

    01-02-2018

    C PCristian Piticaru
    Cont curent de la BRD

    Azi 26 ianuarie 2018 am

    Azi 26 ianuarie 2018 am facut un transfer din contul meu de euro in al cont din germania.Pentru suma de 125 euro mi-au luat comision 40 de euro. Nu mi se pare normal ca sa mi se ia asa de mult comision pt.ca in Germ.la un tr ca acesta se ia comision doar 3 euro.E o banca de cacat Deabia astept sa ma intorc in tara ca sa imi inchid conturile care le am deschise in Romania pentru ca sant camatari cu acte in regula

    26-01-2018

    V GVasiloiu Gabriel
    Card de debit de la BRD

    Am un card de debit Visa

    Am un card de debit Visa eliberat de BRD. Am disponibil in cont 770 lei. Am incercat sa cumpar carti de pe Amazon. U.K., in valoare de 170 lei. Nu este prima data cand fac cumparaturi de pe Amazon U.K. folosind acest card. Am primit anunt de la Amazon ca plata mi-a fost respinsa de catre banca. Am sunat vineri la Vocalis BRD timp de 25 minute, fara a-mi raspunde cineva, dupa care am renuntat. Am sunat apoi timp de 5 minute la Sugestii si Sesizari si vazand ca nu-mi raspunde nimeni, am renuntat. Am trimis e-mail la MyBRDcontact aratand situatia, in seara zilei de 12.01.2018. Luni, 16.01.2018 am primit doar pe e-mail un numar de inregistrare, fara ca banca sa doreasca sa-mi comunica termen de solutionare. Astazi, 16.01.2018, cel putin pana la aceasta ora nu am primit niciun raspuns de la BRD. Iau foarte serios in consideratie varianta in care anumiti angajati ai bancii imi cenzureaza cumparaturile.

    16-01-2018

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie