top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BRD

BRD

Scor: 2.1 | 128 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    S CStefan Ciltea
    Card de debit de la BRD

    anstept de 20 minute in

    anstept de 20 minute in telefon sa iau legatura cu un operator, de neacceptat, prostia celor de la banca in cazul retraderii unei sume de bani nejustificata de pe card, deplorabila

    30-12-2017

    I PIoana Popescu
    Card de debit de la BRD

    Oameni incompetenti cu s

    Oameni incompetenti cu servicii lente si de tot cacatul! Alegeti alta banca! A trebuit sa discut in 7 zile la rand cu toti salariatii din banca pentru a-mi rezolva o problema( greseala de a lor)+ COMISIOANE IMENSE PENTRU NISTE SERVICII ABSOLUT SIMPLE (LA DISTANTA DE UN CLICK) penibil. Atat am de spus PENIBIL HUOOOOO

    06-12-2017

    D DDenisa Deac
    Refinantare credit de la BRD

    Buna . Am fost la Brd de

    Buna . Am fost la Brd deoarece voiam sa fac o refinantare , eu avand deja un credit la ei plus un card de cumparaturi la ING si descoperire de cont . Voiam sa le refinantez pe toate 3 , aveam nevoie de o suma de 15000 RON in total . Avand in vedere ca am contract pe perioada nedeterminata , un salariu mediu am facut rost de documentele specificate pe site-ul BRD si am mers la banca . Doamna de la banca , parea foarte disponibila , dar din pacate se vedea ca era foarte nesigura pe ea , se pierdea , de altfel a chemat pe cineva sa o ajute cu calculul pentru refinantare , spunandu-i ca ea nu intelege logica si nu stie cum se face . Dupa ce a facut calculele , imi spune ca cererea mi-a fost refuzata deoarece rezult in Biroul de Credite cu o restanta de 5 luni in valoare de 464 RON . I-am spus ca asa ceva nu e posibil , ca nu is la cunostinta de asa ceva deoarece mereu am platit la timp datoriile ce le aveam . Ba mai mult mi-a spus ca sunt trecuta pe lista de rau platnici si o sa pot sa incerc sa fac refinantare doar dupa ce o sa le duc o adeverinta unde sa rezulte ca am platit acea suma de 464 RON. Am inceput sa sun la ING sa verific daca am restante , la BRD am sunat la call center , toti spuneau ca nu am restante . La sfatul unei doamne de la ING am trimis o cerere la Biroul de Credit sa imi verifice situatia si sa imi trimita un mail cu istoricul ratelor sa verific personal unde e datoria de care imi vorbeau . Dupa mult tam-tam am primit de la Biroul de credit situatia , dupa ce am citit am realizat ca din 2013 de cand am avut primul card nu am avut NICIODATA NICI O RESTANTA , nu aveam intarzieri toate ratele erau la timp si ok . Ceea ce doamna a vazut era doar un imprumut care a fost rambursat la timp la categoria restante , nefiind inregistrat nimic . Am ramas foarte dezamagita deoarece doamna de la BRD de 2 ori m-a trimis acasa spunandu-mi ca sunt trecuta pe lista de rau platnici , ceva total neadevarat si neputand sa imi dea alte informatii . M-am stresat degeaba o saptamana alergand peste tot sa incerc sa imi dau seama de unde venea aceasta restanta inexistenta de altfel . Am avut o parere foarte buna despre ei , dar tocmai mi-am pierdut increderea . M-am simtit umilita sa imi spuna ca sunt pe lista neagra in conditiile in care eu in 5 minute uitandu-ma pe situatia biroului de credit am vazut ca e totul ok , nu e asa . Nu iti trebuia multa scoala sa iti dai seama..... Voi merge in alta parte , si imi voi inchide conturile la BRD cat de curand posibil .

    22-09-2017

    E MEmilia Mandalac
    Internet banking de la BRD

    Pe 12 iulie a.c. am prog

    Pe 12 iulie a.c. am programat doua plati, cum de altfel fac in mod obisnuit. Una din plati catre Enel, care ar fi trebuit procesata de BRD in 21 iulie si una catre RCS, platibila in 31 iulie a.c. Pe 22 iulie cand am verificat plata catre Enel am observat ca aceasta plata nu fusese efectuata. Am scris catre mybrd cerand lamuriri, insa nu am primit niciun raspuns. Am incercat vreo 3 zile sa intru in legatura cu un reprezentant al BRD-ului prin intermediul telefonului, insa abia in 25 iulie mi-a raspuns cineva, dupa mai bine de 40 de minute de asteptare la telefon, ca vor investiga si ma vor contacta a doua zi, pe 26 iulie, la pranz. Intre timp, am scris si catre cei de la sucursala de unde apartin, de la Universitate, care mi-au raspuns printr-un mesaj sec ca au avut probleme si platile nu se vor efectua, in consecinta: mergi si plateste in alta parte. Am solicitat sa se stearga din sistem programarile platilor, urmand a le achita in alta banca. Mi-am platit facturile de electricitate si RCS, insa am constatat cu stupoare ca desi fusesem asigurata ca platile nu se vor procesa, mi s-au retras banii din cont, in consecinta am platit facturile de doua ori!!! In continuare, cei de la BRD fac cercetari, investigatii, iar eu, ca un bun cetatean, stau si astept!!! Oare cand vor intelege ca au gresit si normal ar fi sa-si ceara scuze, sa-mi returneze banii in cont si eventual sa nu se mai repete o astfel de experienta niciodata?!

    31-07-2017

    E MEmilia Mandalac
    Internet banking de la BRD

    O plata programata in da

    O plata programata in data de 12.07.2017 pt a fi efectuata in 21.07.2017, s-a efectuat abia in 26.07.2017, dupa ce am trimis mesaje atat in scris cat si telefonic ca doresc sa se stearga din sistemul mybrd plata, deoarece am efectuat-o eu prin alta modalitate. Mi s-a confirmat in scris si telefonic ca platile programate nu se vor efectua, mai mult mi s-a comunicat ca este posibil sa fie efectuate in august. Din pacate, plata care trebuia facuta de BRD in 21.07, s-a facut in 26.07, desi primisem confirmare in scris ca pot plati, deoarece au avut probleme si nu vor fi operate platile programate in 12.07.2017.

    28-07-2017

    A Saurelian stanciu
    Credit Prima casa de la BRD

    buna ziua, am aplicat l

    buna ziua, am aplicat la un credit ipotecar intern, stau cu actele la aprobat de 1 luna. Am facut evaluare, avem la dosar si opinie juridica pozitiva, termenul din antecontract a expirat . Nu stiu ce sa mai zic, o banca de tot rahatul. Alte banci aproba in maxim 1 saptamana, iar eu si alte persoane care avem dosare la aprobare, stam de luni in sir sa asteptam sa intram la notar. Foarte urat. Nu ma asteptam, Credeam ca sunt seriosi.

    14-07-2017

    F GFlorentina Giorgiana
    Probleme diverse de la BRD

    De doi ani lucrez un un

    De doi ani lucrez un un site, banii castigati mi-au fost virati in contul de la BRD fara alte probleme.Luna aceasta banca a hotarat sa nu accepte banii sustinand ca traficul pe internet (webmaster) este o activitate ce ei nu o pot accepta.Ok ii rog sa trimita banii inapoi in contul celor de la site.Mi se spune ca tranzactia a fost facuta...in decursul zilelor urmatoare iau legatura cu cei de la site care imi comunica ca banni nu s-au intors in contul lor si au nevoie de niste acte de la banca sa demonstrez asta.Fata de la ghiseu imi da o copie cu niste mail-uri intre ea si ce-a care a refuzat tranzactia .Pana la urma mi se da un numar de referinta si data cand a fost returnati... Le-am facut cunoscute acestea si celor de la site...ei insistand la fel ca banii nu sunt intrati inapoi in cont . Toate acestea in perioada 5 aprilie pana azi 26 aprilie . Sa intampinat cineva cu astfel de problema , ma poate ajuta cineva ce ar trebui sa fac...? Ambele parti sustin ca banii trebuiau sa intre in 2,3 zile lucratoare si nimeni nu imi spune unde au sfarsit bani mei. Este vorba de o suma destul de frumusica 1500 de eur ...

    26-04-2017

    D DDan Dan
    Card de debit de la BRD

    Cred ca este banca cu ce

    Cred ca este banca cu cele mai mari comisioane. Am inchis recent un card de care nu aveam nevoie. Surpriza! Desi soldul era fara nici cea mai mica problema, doar pentru ca am vrut sa-l inchid, 15 EURO comision, ca asa platim noi romanii in euro de parca avem salarii in euro. Nu e vorba de penalizari sau alte costuri, strict inchidere card. Alte aspecte care lasa de dorit nu le mai comentez deoarece sunt specifice tuturor bancilor. Sa nu se mai mire cei de la banci ca fugim de ei ca de dracu, e o reactie fireasca.

    08-03-2017

    B Pbogdan pop
    Cont curent de la BRD

    mam prezentat la brd pen

    mam prezentat la brd pentru o oferta pentru un pachet de servicii pentru persone juridice am avut o experienta foarte placuta cu cosilierul de la brd domnul stefan schlosser care sa stiut perfect sa imi explice beneficile chiar si dezavantajele . a avut o atitudine de profesionist adevarat . brd kaufland baia mare

    30-12-2016

    R HRomel Habasescu
    Cont curent de la BRD

    In anul 2007,CICIU,direc

    In anul 2007,CICIU,directorul sucursalei Navodari,mi.a scos din cont,fara semnatura, 1.419,28 USD.In 2013,casiera VOICU mi.a furat din cont 1500 euro iar procuratura caseaza dosarul pe motiv de abuz de incredere.Sant raportat eronat la Biroul de credite ca Dator,fara sa se tina cont de aceste Fraude Bancare.

    29-12-2016

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie