Vocea clientului BRD - Probleme diverse

Recenzii, opinii si reclamatii despre banci

BRD - Probleme diverse

29 Decembrie 2019

Cea mai urata experienta pe care am avut-o cu o banca. Experienta mea la agen?ia Brd din Centrul Comercial Orhideea. La data de 05.10.2019, dup? ora 21 am scos din portmoneu 400 de lei ca s?-mi încarc contul... Fiindc? bancomatele obi?nuite erau ocupate de al?i clien?i, am ales sa-mi încarc contul la robotul BRD din incinta. Prima data când am introdus banii, 4 buc??i a câte 100 lei, arata pe ecran suma de 200, îns? aparatul depisteaz? ca s-a produs o eroare ?i-mi întoarce banii înapoi. Am încercat a doua oara tranzac?ia, îns? de data asta ii înghite pe to?i ?i îmi elibereaz? bon ca as fi înc?rcat contul cu doar 200 lei. O angajata era în interiorul b?ncii ?i i-am povestit ce s-a intamplat, îmi zice sa vin a doua zi sa depun cerere... în loc sa descuie ?i s?-mi returneze banii, asta ca s? reu?easc? ea sa-i bage în buzunar. Ajunsa a doua zi, depun cerere ?i func?ionara Nicoleta, "specialist?" în rela?ii cu clien?ii, îmi spune ca de ce nu am venit diminea?a? ?i recunoa?te ca ea chiar azi a ridicat banii din caseta ?i ca urm?toarea caseta se va umple peste aprox 4 zile ?i "dac?" se vor g?si bani în plus o sa mi-i recuperez, deocamdat? sa a?tept. Întrebarea mea este, ce cauta o "specialista" pt rela?ii cu clien?ii la bancomat, are ea asa atribu?ii sa scoat? banii ? Ce rost avea sa a?tept pana se va umple noua caseta, dac? banii mei erau în caseta pe care ele au scos-o ?i eliberat-o în aceea?i zi, îns? înainte de venirea mea? Cand i-am dat actul de identitate, femeia zâmbe?te subtil ?i exclama: aaa, sunte?i n?scut? în R. Moldova! (Pentru mine asta a sunat ca: aaa, deci pot s?-?i dau teapa!) Dup? tot discursul functionarei deja ?tiam ca nu mai vad acei bani. Dup? 8-10 zile de a?teptare ma duc din nou la filiala sa vad stadiul cererii. Nu mai era cucoana, îns? una tinerica care îmi g?se?te cererea, dar se teme sa-mi spun? solu?ia finala fiindc? ?tie ca va ie?i cu scandal, îmi zice ca înc? nu a fost solu?ionat? cererea mea ?i încearc? sa pun? cap?t discutiei. O intereseaza doar la care masa m-am adresat prima data. La ie?ire m-am apropiat de bancomat ca s?-mi bag o suma minima în cont, la care domni?oara ma prive?te îndelung, îmi era clara privirea ei. În a 20-a zi de la depunerea cererii de recuperare ma duc din nou la ei ?i le zic ca vreau banii mei ?i basta, gata cu amânarile ?i fofarlica. Func?ionara Nicoleta dup? ce îmi zice ca nu s-au g?sit bani în plus ?i ca asta e procedura, sunt libera sa plec ca de nu va chema paza... ii zic ca îmi vreau banii înapoi, cum asa sa ma fura?i? Mai încearc? sa te prosteasca ?i zice ca as fi introdus 4 buc??i de 50 ?i nu de 100, ii zic haide?i sa ne uitam pe camere (aveau o camera sus într-un colt)... Îmi r?spunde ca nu se poate acum. Când ii cer o copie de pe solu?ia finala ca s? depun peti?ie la Protec?ia Consumatorului, zice ca nu au voie, ca e document intern. "Document intern" ce ma vizeaz?, am cerut decât o copie dup? o solu?ie abuziva. Surprinz?tor, a chemat ?i paza ca s? ma intimideze... Dac? asta înseamn? atitudine profesionista ?i raporturi corecte în rela?ia cu clientii, pai ave?i o deservire de cea mai proasta calitate, de fapt va doare în c*r de clien?i, ne vede?i doar ca ni?te vaci de muls. Când am cerut sa vb cu directorul agen?iei, am fost anun?at? ca e în concediu ?i ca înlocuitor e o domni?oar? care era sub papucul "specialistei" în rela?ia cu clientii. Dup? câte am v?zut, femeia aia Nicoleta se d?dea acolo ?efa chiar dac? nu era, ?i nu avea nici competentele profesionale sau morale necesare. I-am spus în fata ca ea e hoata ?i c? se bucura la bani str?ini, o citeam dup? ochi... s-a b?gat ?i a sustras acei bani, ca altcineva nu are cine decât func?ionarii b?ncii! În cel mai r?u caz, au f?cut între ele o în?elegere de cartel ca s? sustrag? din banii clien?ilor, s?-i împart? ?i sa tac? toate din gura. Pana ?i omului de la paza ii era clara situa?ia ?i î?i d?dea seama ca mâine poate fi el sau copiii lui în aceea?i situa?ie în care sa fie furat.

Victoria Vvvv (, )

BRD - Probleme diverse

14 Mai 2019

Buna!Programul bancilor BRD deobicei este intre orele 9-17.O intrebare:La ora 16.40 de ce usa este deja inchisa?Fiind afisat programul pe usa ,ora 17 ar fii corect sa fie deschis pana la acea ora.Lucrez pana la 16.30,ma grabesc sa ajung si nu e deschis niciodata.Cum sa isi rezolve clientii dumneavoastra problemele daca nu se respecta orarul?Este vorba despre sediul din Satu Mare,str Ady Endre.

Barbus Monika (, )

BRD - Probleme diverse

30 Iulie 2018

Incredibil dar adevarat! Angajata BRD careia i-am solicitat sa-mi spuna cati bani mai am in cont mi-a raspuns ca de unde sa mai am daca scot mereu...iar colega ei din dreapta a avut un acces se ras. Nu mi-a venit sa cred! Si daca ne trageam de sireturi nu avea voie sa se poarte asa. Oare nu va invatati angajatii cum sa se poarte cu clientii? La BCR am observat ca discutia dintre clienti si angajatii bancii sunt confidentiale. Dar la BRD se stie deja cati bani mai am in cont inainte sa intreb? Vai de noi!

Iatan Daniela (Oltenita, Calarasi)

BRD - Probleme diverse

26 Iunie 2018

Am fost sa depun bani in cont. Merg la robotel, robotelul nu mergea, m-am asezat la rand si astept. Am asteptat 15 minute si cand vine randul meu se trezeste o angajata sa o cheme de domnisoara ca sa o ajute la robotel. Imi spune sa astept si ea scoate seifu ca dupa 10 minute de asteptat sa termine ce a rugat-o colega, sa imi spuna sa ma duc sa stau la celalalt rand. Lipsa de respect!! Eram singura la rand nu mai era nimeni in spatele meu. Nu cred ca era greu sa isi faca treaba sa lucreze cu clientul, adica eu si dupa sa isi vada de treburile ei. Incep sa angajeze persoane care nu stiu sa lucreze, nu vor sa lucreze si nu stiu sa se comporte. Pana la urma le faceam un serviciu le dadeam bani, imi alimentam contul. Lipsa de respect si profesionalism total. Am iesit din banca vorbind singura ca nu se face asa, am fost la alta banca in alt cartier din cauza lor.

Alexandra Falota (Iasi, Iasi)

BRD - Probleme diverse

03 Mai 2018

buna ziua, angajatii dumneavoastra obisnuiesc ca, in timpul programului sa apeleze clientii pentru ai felicita de ziua lor ! Consider ca acest gest este lipsit de respect si de bun simt deoarece conform unui minim cod deontologic, angajatii bancii nu " se trag de sireturi " cu nici un client !

gheorghe Ungureanu Gheorghe (Bucuresti, Bucuresti)

BRD - Probleme diverse

26 Aprilie 2017

De doi ani lucrez un un site, banii castigati mi-au fost virati in contul de la BRD fara alte probleme.Luna aceasta banca a hotarat sa nu accepte banii sustinand ca traficul pe internet (webmaster) este o activitate ce ei nu o pot accepta.Ok ii rog sa trimita banii inapoi in contul celor de la site.Mi se spune ca tranzactia a fost facuta...in decursul zilelor urmatoare iau legatura cu cei de la site care imi comunica ca banni nu s-au intors in contul lor si au nevoie de niste acte de la banca sa demonstrez asta.Fata de la ghiseu imi da o copie cu niste mail-uri intre ea si ce-a care a refuzat tranzactia .Pana la urma mi se da un numar de referinta si data cand a fost returnati... Le-am facut cunoscute acestea si celor de la site...ei insistand la fel ca banii nu sunt intrati inapoi in cont . Toate acestea in perioada 5 aprilie pana azi 26 aprilie . Sa intampinat cineva cu astfel de problema , ma poate ajuta cineva ce ar trebui sa fac...? Ambele parti sustin ca banii trebuiau sa intre in 2,3 zile lucratoare si nimeni nu imi spune unde au sfarsit bani mei. Este vorba de o suma destul de frumusica 1500 de eur ...

Florentina Giorgiana (Oravita, Caras-Severin)

Inapoi sus