top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BRD

BRD

Scor: 2.1 | 128 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    V VVictoria Vvvv
    Call Center de la BRD

    Un serviciu de toat? mil

    Un serviciu de toat? mila. Manipulatori ?i perfuzii la fel ca ?i angaja?ii BCR. Doar ??tia de la call center lucreaz? pentru banca nu pt client, nu? Am avut o sesizare la ei ca în seara de 05. 10.2019 am b?gat 400 lei in bancomat, de prima data arata pe ecran suma de 200 îns? depisteaz? ca s-a produs o eroare ?i mi-i returneaz? pe to?i înapoi. Încerc a doua oara opera?iunea la robo?elul din incinta Brd din Centrul comercial Orhideea, asta pentru ca celelalte bancomate erau ocupate de al?i clien?i, ei bine, dup? ce bag din nou banii, aparatul ii înghite ?i îmi elibereaz? bon ca as fi înc?rcat contul cu 200 lei în loc de 400. Poate trebuia sa bag câte o bancnot? pe rand ?i nu pe toate odat? (erau 4 buc??i de 100), dar chiar ?i asa nu ar trebui sa dea asemenea erori ?i fraude. La nici o alta banca nu am mai întâlnit asa ceva sa bagi banii în bancomat ?i sa se înregistreze doar jum?tate din suma, dar iat? ca ??tia de la Brd î?i permit sa programeze în asa fel bancomatele încât sa poat? fura. Banii mei sau f?cut ca ?i nev?zu?i, i-a sustras o angajata Nicoleta, "specialista" în rela?ia cu clien?ii. Dup? ce i-am spus ce mi s-a intamplat, mi-a zis sa vin a doua zi sa depun cerere, ca era dup? 21 ?i aveau închis? filiala, ei bine, pana a doua zi cand am venit eu, aia a sustras banii ?i ia b?gat în buzunar. ?i îmi repro?eaz? înc? de ce nu am venit de diminea?a ca ea chiar azi a golit caseta, iar noua caseta se va umple peste 4 zile ?i sa a?tept. Întrebarea mea este: de ce sa a?tept peste 4 zile un rsp dac? banii mei erau în caseta care ei au golit-o înainte de venirea mea? Funtionarasa respectiva înc? îmi accentueaz? ca "dac?" se vor g?si bani în plus mi-i va întoarce... Dup? discursul acesteia îmi era clar ca nu mai vad banii mei. Iar când ma duc sa întreb stadiul cererii mele, nu era cucoana, ci o tân?r? care g?se?te cererea mea, dar se teme sa-mi spun? solu?ia finala ?i zice ca înc? nu a fost solu?ionat? cererea mea ?i încearc? sa pun? cap?t discu?iei( asta dup? aproximativ 10 zile). Ma duc în alta zi ?i era hotomanca aia Nicoleta care avea un client la masa, b?iatul la fel a venit cu o plângere ca i s-a sustras subit din cont de c?tre un site str?in 8 euro ?i ca nu î?i poate da seama cum s-a putut întâmpl? asa ceva. Dup? mul?i nervi pierdu?i ?i emo?ii (?ti?i starea aia când e?ti furat ?i ?i se încalc? v?dit anumite drepturi) o convinge pe aia sa ii returneze banii în cont, cum asa sa ii dispar?, ?i dup? ce pleac? b?iatul sa remarce tocmai "specialista" pt rela?ii cu clien?ii ca b?iatul a fost cam neobr?zat dup? p?rerea ei ?i ca nu ar fi trebuit s?-i întoarc? banii, hmmm, asa ceva, asta o spunea în glas ca s? aud? ?i colega ei. M-a v?zut ?i pe mine ca a?tept?m ?i între timp a ap?sat un buton ?i a chemat paza ca s? nu fac scandal, asta ca s? ma intimideze cu prezenta omului de la paza, îmi da ea verdictul ca nu au fost g?si?i banii mei si chiar a încercat sa ma fac? mincinoas? ca mint ?i ca eu pretind bani de la ei, ca atata cât s-a înregistrat, ar??i bani am b?gat în aparat. Am solicitat sa ne uitam pe camere (apropo robo?elul ala a lor nu are nici o camera cum are bancomatele obi?nuite, exista doar o camera sus în colt) , zice ca nu se poate acum, am solicitat sa-mi fac? ?i mie o copie dup? solu?ia lor finala ca s? fac plângere la Protec?ia Consumatorilor, cic? nu se poate ca e document inter, "document intern" fals ?i abuziv îns? care ma vizeaz?, nu în?eleg de ce îmi refuza?i o copie simpla, nu va cer originalul ii zic, la fel a refuzat. Îmi zice sa sun la call center, ni?te incompeten?i la fel ca ?i angaja?ii care dup? ce a înregistrat datele îmi zice ca vor analiza peti?ia mea ?i voi fi contactata, nu m-au sunat nici pana azi.

    29-12-2019

    V VVictoria Vvvv
    Card de debit de la BRD

    Cea mai urata experienta

    Cea mai urata experienta pe care am avut-o cu o banca. Experienta mea la agen?ia Brd din Centrul Comercial Orhideea. La data de 05.10.2019, dup? ora 21 am scos din portmoneu 400 de lei ca s?-mi încarc contul... Fiindc? bancomatele obi?nuite erau ocupate de al?i clien?i, am ales sa-mi încarc contul la robotul BRD din incinta. Prima data când am introdus banii, 4 buc??i a câte 100 lei, arata pe ecran suma de 200, îns? aparatul depisteaz? ca s-a produs o eroare ?i-mi întoarce banii înapoi. Am încercat a doua oara tranzac?ia, îns? de data asta ii înghite pe to?i ?i îmi elibereaz? bon ca as fi înc?rcat contul cu doar 200 lei. O angajata era în interiorul b?ncii ?i i-am povestit ce s-a intamplat, îmi zice sa vin a doua zi sa depun cerere... în loc sa descuie ?i s?-mi returneze banii, asta ca s? reu?easc? ea sa-i bage în buzunar. Ajunsa a doua zi, depun cerere ?i func?ionara Nicoleta, "specialist?" în rela?ii cu clien?ii, îmi spune ca de ce nu am venit diminea?a? ?i recunoa?te ca ea chiar azi a ridicat banii din caseta ?i ca urm?toarea caseta se va umple peste aprox 4 zile ?i "dac?" se vor g?si bani în plus o sa mi-i recuperez, deocamdat? sa a?tept. Întrebarea mea este, ce cauta o "specialista" pt rela?ii cu clien?ii la bancomat, are ea asa atribu?ii sa scoat? banii ? Ce rost avea sa a?tept pana se va umple noua caseta, dac? banii mei erau în caseta pe care ele au scos-o ?i eliberat-o în aceea?i zi, îns? înainte de venirea mea? Cand i-am dat actul de identitate, femeia zâmbe?te subtil ?i exclama: aaa, sunte?i n?scut? în R. Moldova! (Pentru mine asta a sunat ca: aaa, deci pot s?-?i dau teapa!) Dup? tot discursul functionarei deja ?tiam ca nu mai vad acei bani. Dup? 8-10 zile de a?teptare ma duc din nou la filiala sa vad stadiul cererii. Nu mai era cucoana, îns? una tinerica care îmi g?se?te cererea, dar se teme sa-mi spun? solu?ia finala fiindc? ?tie ca va ie?i cu scandal, îmi zice ca înc? nu a fost solu?ionat? cererea mea ?i încearc? sa pun? cap?t discutiei. O intereseaza doar la care masa m-am adresat prima data. La ie?ire m-am apropiat de bancomat ca s?-mi bag o suma minima în cont, la care domni?oara ma prive?te îndelung, îmi era clara privirea ei. În a 20-a zi de la depunerea cererii de recuperare ma duc din nou la ei ?i le zic ca vreau banii mei ?i basta, gata cu amânarile ?i fofarlica. Func?ionara Nicoleta dup? ce îmi zice ca nu s-au g?sit bani în plus ?i ca asta e procedura, sunt libera sa plec ca de nu va chema paza... ii zic ca îmi vreau banii înapoi, cum asa sa ma fura?i? Mai încearc? sa te prosteasca ?i zice ca as fi introdus 4 buc??i de 50 ?i nu de 100, ii zic haide?i sa ne uitam pe camere (aveau o camera sus într-un colt)... Îmi r?spunde ca nu se poate acum. Când ii cer o copie de pe solu?ia finala ca s? depun peti?ie la Protec?ia Consumatorului, zice ca nu au voie, ca e document intern. "Document intern" ce ma vizeaz?, am cerut decât o copie dup? o solu?ie abuziva. Surprinz?tor, a chemat ?i paza ca s? ma intimideze... Dac? asta înseamn? atitudine profesionista ?i raporturi corecte în rela?ia cu clientii, pai ave?i o deservire de cea mai proasta calitate, de fapt va doare în c*r de clien?i, ne vede?i doar ca ni?te vaci de muls. Când am cerut sa vb cu directorul agen?iei, am fost anun?at? ca e în concediu ?i ca înlocuitor e o domni?oar? care era sub papucul "specialistei" în rela?ia cu clientii. Dup? câte am v?zut, femeia aia Nicoleta se d?dea acolo ?efa chiar dac? nu era, ?i nu avea nici competentele profesionale sau morale necesare. I-am spus în fata ca ea e hoata ?i c? se bucura la bani str?ini, o citeam dup? ochi... s-a b?gat ?i a sustras acei bani, ca altcineva nu are cine decât func?ionarii b?ncii! În cel mai r?u caz, au f?cut între ele o în?elegere de cartel ca s? sustrag? din banii clien?ilor, s?-i împart? ?i sa tac? toate din gura. Pana ?i omului de la paza ii era clara situa?ia ?i î?i d?dea seama ca mâine poate fi el sau copiii lui în aceea?i situa?ie în care sa fie furat.

    29-12-2019

    V VVictoria Vvvv
    Probleme diverse de la BRD

    Cea mai urata experienta

    Cea mai urata experienta pe care am avut-o cu o banca. Experienta mea la agen?ia Brd din Centrul Comercial Orhideea. La data de 05.10.2019, dup? ora 21 am scos din portmoneu 400 de lei ca s?-mi încarc contul... Fiindc? bancomatele obi?nuite erau ocupate de al?i clien?i, am ales sa-mi încarc contul la robotul BRD din incinta. Prima data când am introdus banii, 4 buc??i a câte 100 lei, arata pe ecran suma de 200, îns? aparatul depisteaz? ca s-a produs o eroare ?i-mi întoarce banii înapoi. Am încercat a doua oara tranzac?ia, îns? de data asta ii înghite pe to?i ?i îmi elibereaz? bon ca as fi înc?rcat contul cu doar 200 lei. O angajata era în interiorul b?ncii ?i i-am povestit ce s-a intamplat, îmi zice sa vin a doua zi sa depun cerere... în loc sa descuie ?i s?-mi returneze banii, asta ca s? reu?easc? ea sa-i bage în buzunar. Ajunsa a doua zi, depun cerere ?i func?ionara Nicoleta, "specialist?" în rela?ii cu clien?ii, îmi spune ca de ce nu am venit diminea?a? ?i recunoa?te ca ea chiar azi a ridicat banii din caseta ?i ca urm?toarea caseta se va umple peste aprox 4 zile ?i "dac?" se vor g?si bani în plus o sa mi-i recuperez, deocamdat? sa a?tept. Întrebarea mea este, ce cauta o "specialista" pt rela?ii cu clien?ii la bancomat, are ea asa atribu?ii sa scoat? banii ? Ce rost avea sa a?tept pana se va umple noua caseta, dac? banii mei erau în caseta pe care ele au scos-o ?i eliberat-o în aceea?i zi, îns? înainte de venirea mea? Cand i-am dat actul de identitate, femeia zâmbe?te subtil ?i exclama: aaa, sunte?i n?scut? în R. Moldova! (Pentru mine asta a sunat ca: aaa, deci pot s?-?i dau teapa!) Dup? tot discursul functionarei deja ?tiam ca nu mai vad acei bani. Dup? 8-10 zile de a?teptare ma duc din nou la filiala sa vad stadiul cererii. Nu mai era cucoana, îns? una tinerica care îmi g?se?te cererea, dar se teme sa-mi spun? solu?ia finala fiindc? ?tie ca va ie?i cu scandal, îmi zice ca înc? nu a fost solu?ionat? cererea mea ?i încearc? sa pun? cap?t discutiei. O intereseaza doar la care masa m-am adresat prima data. La ie?ire m-am apropiat de bancomat ca s?-mi bag o suma minima în cont, la care domni?oara ma prive?te îndelung, îmi era clara privirea ei. În a 20-a zi de la depunerea cererii de recuperare ma duc din nou la ei ?i le zic ca vreau banii mei ?i basta, gata cu amânarile ?i fofarlica. Func?ionara Nicoleta dup? ce îmi zice ca nu s-au g?sit bani în plus ?i ca asta e procedura, sunt libera sa plec ca de nu va chema paza... ii zic ca îmi vreau banii înapoi, cum asa sa ma fura?i? Mai încearc? sa te prosteasca ?i zice ca as fi introdus 4 buc??i de 50 ?i nu de 100, ii zic haide?i sa ne uitam pe camere (aveau o camera sus într-un colt)... Îmi r?spunde ca nu se poate acum. Când ii cer o copie de pe solu?ia finala ca s? depun peti?ie la Protec?ia Consumatorului, zice ca nu au voie, ca e document intern. "Document intern" ce ma vizeaz?, am cerut decât o copie dup? o solu?ie abuziva. Surprinz?tor, a chemat ?i paza ca s? ma intimideze... Dac? asta înseamn? atitudine profesionista ?i raporturi corecte în rela?ia cu clientii, pai ave?i o deservire de cea mai proasta calitate, de fapt va doare în c*r de clien?i, ne vede?i doar ca ni?te vaci de muls. Când am cerut sa vb cu directorul agen?iei, am fost anun?at? ca e în concediu ?i ca înlocuitor e o domni?oar? care era sub papucul "specialistei" în rela?ia cu clientii. Dup? câte am v?zut, femeia aia Nicoleta se d?dea acolo ?efa chiar dac? nu era, ?i nu avea nici competentele profesionale sau morale necesare. I-am spus în fata ca ea e hoata ?i c? se bucura la bani str?ini, o citeam dup? ochi... s-a b?gat ?i a sustras acei bani, ca altcineva nu are cine decât func?ionarii b?ncii! În cel mai r?u caz, au f?cut între ele o în?elegere de cartel ca s? sustrag? din banii clien?ilor, s?-i împart? ?i sa tac? toate din gura. Pana ?i omului de la paza ii era clara situa?ia ?i î?i d?dea seama ca mâine poate fi el sau copiii lui în aceea?i situa?ie în care sa fie furat.

    29-12-2019

    A DAndreea Daniela
    Retragere numerar de la BRD

    Cea mai proasta experien

    Cea mai proasta experienta! Ai nevoie de numerar si nu poti elibera. Echipamente jalnice, serviciu groaznic.

    11-11-2019

    A DAndreea Daniela
    Retragere numerar de la BRD

    Cea mai proast? experien

    Cea mai proast? experien??! Ai nevoie de numerar ?i nu po?i elibera. Echipamente jalnice, serviciu groaznic.

    11-11-2019

    B FBadea Florin Geani
    Card de debit de la BRD

    Bun? ziua, ma numesc Flo

    Bun? ziua, ma numesc Florin in anul 2017 am deschis si eu un cont in dolari pentru salariu pt ca am un contract de munc? în str?in?tate ,toate bune pina in anul 2019 cind mi-sa inchis contul fara a avea macar bunul sim? sa ma anunte. Bravo BRD asa s? d? dovad? de profesionalism.

    13-09-2019

    R PRobert Péter
    Card de debit de la BRD

    Cel mai prost serviciu b

    Cel mai prost serviciu bancar oferit! Mi-am creat un cont ca dup? dou? zile s? nu-mi func?ioneze cardul...

    06-08-2019

    B MBarbus Monika
    Probleme diverse de la BRD

    Buna!Programul bancilor

    Buna!Programul bancilor BRD deobicei este intre orele 9-17.O intrebare:La ora 16.40 de ce usa este deja inchisa?Fiind afisat programul pe usa ,ora 17 ar fii corect sa fie deschis pana la acea ora.Lucrez pana la 16.30,ma grabesc sa ajung si nu e deschis niciodata.Cum sa isi rezolve clientii dumneavoastra problemele daca nu se respecta orarul?Este vorba despre sediul din Satu Mare,str Ady Endre.

    14-05-2019

    D LDragos Leuciuc
    Cont curent de la BRD

    BRD-banca de kko. DE EVI

    BRD-banca de kko. DE EVITAT !!!!!! Dupa 6 ani in care am avut un cont la ei, am dorit sa inchid contul. Cont cu card atasat, card de DEBIT, timp de 6 ani soldul contului a fost mereu pe plus. Nu am avut niciodata descoperire de cont. SURPRIZA!!!!. Cica le datorez acum vreo 20 lei, dobanda aferenta descoperirii de cont. Ii spun fetei ca nu am avut niciodata asa ceva atasat contului, imi da extras de cont cu sold zero. Tot nu inteleg- cer explicatii Se pare ca angajata lor pricepe si mai putin decat mine, recunoaste ca nu am avut niciodata sold negativ, dar totusi pentru ea e lege ca trebuie sa platesc, ca ei asa ii arata SISTEMUL!!!!!. Imi dau seama ca e cam tuta, drept care ma duc la un alt consilier. Se pare ca e o suma datorata- zic ei- de vreo 7-8 ani, de la un alt cont pe care l-am avut la ei si inchis la momentul respectiv. Zic- pai cum ati inchis contul, daca va datoram ceva? Si cand am deschis altul, de ce nu s-a sesizat nimeni ?. Evident, intotdeauna e un alt angajat de vina.Nu pot sa cred ca intr-o institutie PRIVATA mai sunt asemenea monumente de incompetenta. Stiam ca au comisioane mari, insa nu ma asteptam totusi la atata nesimtire. EVITATI BRD

    08-05-2019

    F FFocsani Florin
    Credit Prima casa de la BRD

    BRD refuza sa efectueze

    BRD refuza sa efectueze o rambursare anticipata par?iala de 2000 Eur ptr un credit PrimaCasa . Motivul comunicat telefonic: „ Norma interna nu permite, trebuie resetat creditul actual si întocmit un alt contract ptr un alt credit”. Adica un fel de refinan?are interna….cu care nu sunt de acord. Banii i-am depus pe 19.11.18 si „trebuie sa astept 30 zile, deoarece rata scadenta este pe 15 a lunii” ( a motivat banca ). Totodata ptr acesti bani eu platesc dobanda la credit dar ptr ca stau in contul curent eu nu primesc nimic. Daca doresc sa-i retrag, mi se percepe comision de retragere…deci stau cu banii in cont, banca nu imi scade din datorie si eu achit dobanda dar nici nu ma pot folosi de bani….buna treaba, nu ? Mai mult de atat formularul lor de rambursare nu prevede si cea de a 3-a optiune din OUG52 in care poti alege atat diminuarea perioadei de creditare cat si diminuarea ratei lunare. Aceasta banca savarseste voit mai multe abuzuri impotriva clientilor iar autoritatile nu o sanctioneaza.

    20-11-2018

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie