top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele BRD

BRD

Scor: 2 | 137 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    O COana Ciurcanu
    Card de debit de la BRD

    Nota 1, pentru ca 0 nu e

    Nota 1, pentru ca 0 nu exista. Cea mai proasta experienta cu o banca. Am deschis un cont de debit la o sucursala, si am cerut apoi transferarea cardului la o sucursala cu un program mai prelungit, in sediul unde doream sa ridic cardul. Personalul din sucursala respectiva mi-a spus ca a inregistrat cererea si ca voi primi, cum mi s-a spus si initial, un mesaj cand pot ridica cardul. Am primit la 3 saptamani un mesaj cu atentionarea ca mai am la dispozitie 10 zile sa generez pinul cardului din aplicatie, fapt pentru care am nevoie de numarul cardului aflat pe card. Am mers apoi in sucursala unde am cerut transferul, mi s-a spus ca nu se poate afla din banca unde anume se afla cardul meu. Am sunat in call-center, unde nu e suficient sa spun datele personale, trebuie sa dau adresa sucursalei initiale unde s-a facut cererea de emitere, data, samd. Aparent, suntem mai multi cu acelasi nume, CNP si adresa la care ne-am nascut. Din call-center mi s-a spus ca nu exista nicio cerere pentru transferul cardului, acesta era, aparent, in sucursala initiala. S-a facut din nou o cerere, sper ca de data asta e... "pe bune". Am intrebat daca e legenda mesajul de atentionare ca pot ridica cardul din agentie, raspunsul fiind da. Ori stau la coada sa intreb direct la banca, desi... nu pot afla cei din banca unde e, sau sa sun din cand in cand in call-center, sa "nu ma deplasez degeaba". Din pacate, sunt obligata de locul de munca sa imi fac cardul aici, asa mai au si ei clienti. PENIBIL!

    25-01-2022

    P Apopescu adrian
    Retragere numerar de la BRD

    Vreau sa povestesc despr

    Vreau sa povestesc despre bancomat-ul BRD de la Coloseum, eram sambata la cumparaturi si trebuia sa platesc cash, am mers la atm-ul BRD ( un aparat jegos si vechi) sa scot bani, am apasat butoanele, mi-a aratat ca tranzactia este finalizate dar la final aparatul a retinut cardul. De ce? Pe ce motiv? Cu ce am gresit? Am card ING, probabil este razboi intre banci. Am sunat la call center BRD si mi s-a transmis ca....ei sunt o societate de luat bani, nu au asistenta, ei nu rezolva probleme, pe ei nu-i intereseaza nimic, ce daca e weekend si ai cosul plin de cumparaturi, cardul ramane in aparatul lor si gata. Foarte frustanta experienta, am lasat cosul plin ( dar plin) in magazin si am plecat cu coada intre picioare pentru ca m-a pus dr..cu sa folosesc bancomat BRD. Rusine! NU MAI FOLOSESC BRD NICIODATA!

    04-04-2021

    S Psirbu petru
    Card de debit de la BRD

    Problema mea e nimic pe

    Problema mea e nimic pe langa cele citite, dar totusi cred ca merita sa o spun. Mia fost spart cardul pe care aveam 60 lei, si au fost facute doua tranzactii in suma de 50 lei, dupa care ei miau blocat cardul. Am sunat la ei spunindumi ca numi pot intoarce banii, si cu toate ca ei stiu incotro sau dus banii nu au de gind sa faca nimic in privinta asta. Siguranta ,,0,, Sper ca va fos de folos.

    23-02-2021

    O SOdeta Siclovan
    Call Center de la BRD

    Cu multumiri intregului

    Cu multumiri intregului colectiv din Call Center BRD Ro - in mod special dnei Paula Emilia Buruiana - precum si personalului din sucursalele Oradea pentru promptiudinea, rabdarea si profesionalismul de care dau dovada in lucrul cu publicul. Cu dna Paula Emilia Buruiana m-am nimerit de multe ori pe Call center si mi-a rezolvat micile probleme ivite rapid. Vorbeste frumos si are rabdare cu clientii. Cu stima O.S. - Oradea

    20-01-2021

    M PMihai Popa
    Credit nevoi personale de la BRD

    SPER SA VADA CAT MAI MUL

    SPER SA VADA CAT MAI MULTI MESAJUL ASTA !!!! BRD ESTE CEA MAI EXECRABILA BANCA DIN ROMANIA. AM FACUT LA EI UN CREDIT DE NEVOI PERSONALE DE 5000 LEI. LA SFARSITUL CREDITULUI, AM RATAT DIN GRESEALA 2 LUNI DE PLATA DIN CAUZA CA ERAM PLECAT SI MAMA SE OCUPA DE PLATILE ONLINE IN CONTEXTUL CORONAVIRUSULUI SI NU DOREA SA IASA DIN CASA. CE FAC CEI DE LA BRD? IN LOC SA CONTACTEZE IMEDIAT UN EXECUTOR CUM AR FI NORMAL DE ALTFEL SA INCERCE SA MA CONTACTEZE, SA SE REZOLVE CU PLATILE SAU SA PRIMESC MACAR O HARTIE IN POSTA, AR FI VAZUT-O MAICAMEA SI MI-AR FI SPUS.....NU DOMLE EI DAU MAI DEPARTE CREDITUL MEU CELOR DE LA TBI SA POATA SI AIA SA SUGA PUTIN SA CAPUSEZE CAT SE POATE CA DUPA CEI DE LA TBI SA CONTACTEZE UN EXECUTOR PRIVAT SI ALA LA RANDUL LUI SUGAND CATE CEVA......PRIN URMARE DE LA UN CREDIT DE 5000 LEI AU MANCAT FLAMANZII DE LA BRD, HABSANII DE LA TBI SI AUROLACA DE EXECUTOARE.....SPER CA DE AIA 1000-1500 LEI SA LE LUATI LUMANARI ALORA PE CARE II IUBITI CEL MAI MULT (CEI DIN BRD GALATI BRAILEI SI TBI SA SE STIE SI DESPRE CINE E VORBA :D )

    01-11-2020

    C MCristian Miron
    Cont curent de la BRD

    Am avut un cont curent l

    Am avut un cont curent la BRD si pentru ca nu am avut depuneri anul acesta din cauza crizei financiare provocate de Coronavirus am decis sa inchid acest cont. Am fost la banca la ghiseu si mi s-a spus ca nu se poate inchide deoarece contului curent fusese atasat un cont de economii mai vechi. Timp de 5 ani nu am primit nici o informare despre acest cont de economii. Banca a facut ce a vrut cu el si a aplicat cele mai mizerabile dobanzi. A strambat din nas cand a vazut si agentul BRD si mi-a recomandat sa bag banii in certificate de trezonerie. In fine am lichidat contul de economii inainte de termen ca sa nu ies in pierdere si mai rau cu contul curent. Pentru 3 retrageri doua de pe bancomat si ultima de la caserie) banca a incasat 100lei pentru o suma de 8000lei. Stati ca acum vine partea cea mai mizerabila. In fine, am achitat toate taxele si am predat cardul agentului BRD si am multumit lui Dumnezeu ca am scapat de paguba...Dar, a doua zii ma suna din nou banca ca am de platit un comision. Cardul fiind predat la ei in custodia bancii. Ce comision? Comision de retragere si daca nu il achit ei nu inchid contul. Toate comisioanele au fost achitate cu o zi inainte... Cea mai mizerabila banca este BRD! Am toate chitantele si pot dovedii oricui ca asa stau lucrurile!

    26-07-2020

    D GDanciu George
    Cont curent de la BRD

    Ok

    Ok

    07-06-2020

    I BIuliana Bucuroiu
    Tranzactii la ghiseu de la BRD

    Angajati numai nesimtite

    Angajati numai nesimtite! Dupa ce ca,am stat in soare impreuna cu fiul meu,1 ora doar ca acea angajata numara niste bani,o alta angajata se rasteste la clienti! Cucoana de la ghiseul de la BRD Pitesti din Craiovei,a avut tupeul nesimtit sa imi las fiul de 10 ani la usa!!! Dar este animal cumva?!!!!! Sunteti de tot rasul! Angajati nesimtite si niste needucate!!! Rusine! Sa luati masuri impotriva ei! Ea este animal si trebuie sa stea afara,nu copilul meu!

    18-05-2020

    I BIuliana Bucuroiu
    Tranzactii la ghiseu de la BRD

    Angajati numai nesimtite

    Angajati numai nesimtite! Dupa ce ca,am stat in soare impreuna cu fiul meu,1 ora doar ca acea angajata numara niste bani,o alta angajata se rasteste la clienti! Cucoana de la ghiseul de la BRD Pitesti din Craiovei,a avut tupeul nesimtit sa imi las fiul de 10 ani la usa!!! Dar este animal cumva?!!!!! Sunteti de tot rasul! Angajati nesimtite si niste needucate!!! Rusine! Sa luati masuri impotriva ei! Ea este animal si trebuie sa stea afara,nu copilul meu!

    18-05-2020

    V VVictoria Vvvv
    Call Center de la BRD

    Un serviciu de toat? mil

    Un serviciu de toat? mila. Manipulatori ?i perfuzii la fel ca ?i angaja?ii BCR. Doar ??tia de la call center lucreaz? pentru banca nu pt client, nu? Am avut o sesizare la ei ca în seara de 05. 10.2019 am b?gat 400 lei in bancomat, de prima data arata pe ecran suma de 200 îns? depisteaz? ca s-a produs o eroare ?i mi-i returneaz? pe to?i înapoi. Încerc a doua oara opera?iunea la robo?elul din incinta Brd din Centrul comercial Orhideea, asta pentru ca celelalte bancomate erau ocupate de al?i clien?i, ei bine, dup? ce bag din nou banii, aparatul ii înghite ?i îmi elibereaz? bon ca as fi înc?rcat contul cu 200 lei în loc de 400. Poate trebuia sa bag câte o bancnot? pe rand ?i nu pe toate odat? (erau 4 buc??i de 100), dar chiar ?i asa nu ar trebui sa dea asemenea erori ?i fraude. La nici o alta banca nu am mai întâlnit asa ceva sa bagi banii în bancomat ?i sa se înregistreze doar jum?tate din suma, dar iat? ca ??tia de la Brd î?i permit sa programeze în asa fel bancomatele încât sa poat? fura. Banii mei sau f?cut ca ?i nev?zu?i, i-a sustras o angajata Nicoleta, "specialista" în rela?ia cu clien?ii. Dup? ce i-am spus ce mi s-a intamplat, mi-a zis sa vin a doua zi sa depun cerere, ca era dup? 21 ?i aveau închis? filiala, ei bine, pana a doua zi cand am venit eu, aia a sustras banii ?i ia b?gat în buzunar. ?i îmi repro?eaz? înc? de ce nu am venit de diminea?a ca ea chiar azi a golit caseta, iar noua caseta se va umple peste 4 zile ?i sa a?tept. Întrebarea mea este: de ce sa a?tept peste 4 zile un rsp dac? banii mei erau în caseta care ei au golit-o înainte de venirea mea? Funtionarasa respectiva înc? îmi accentueaz? ca "dac?" se vor g?si bani în plus mi-i va întoarce... Dup? discursul acesteia îmi era clar ca nu mai vad banii mei. Iar când ma duc sa întreb stadiul cererii mele, nu era cucoana, ci o tân?r? care g?se?te cererea mea, dar se teme sa-mi spun? solu?ia finala ?i zice ca înc? nu a fost solu?ionat? cererea mea ?i încearc? sa pun? cap?t discu?iei( asta dup? aproximativ 10 zile). Ma duc în alta zi ?i era hotomanca aia Nicoleta care avea un client la masa, b?iatul la fel a venit cu o plângere ca i s-a sustras subit din cont de c?tre un site str?in 8 euro ?i ca nu î?i poate da seama cum s-a putut întâmpl? asa ceva. Dup? mul?i nervi pierdu?i ?i emo?ii (?ti?i starea aia când e?ti furat ?i ?i se încalc? v?dit anumite drepturi) o convinge pe aia sa ii returneze banii în cont, cum asa sa ii dispar?, ?i dup? ce pleac? b?iatul sa remarce tocmai "specialista" pt rela?ii cu clien?ii ca b?iatul a fost cam neobr?zat dup? p?rerea ei ?i ca nu ar fi trebuit s?-i întoarc? banii, hmmm, asa ceva, asta o spunea în glas ca s? aud? ?i colega ei. M-a v?zut ?i pe mine ca a?tept?m ?i între timp a ap?sat un buton ?i a chemat paza ca s? nu fac scandal, asta ca s? ma intimideze cu prezenta omului de la paza, îmi da ea verdictul ca nu au fost g?si?i banii mei si chiar a încercat sa ma fac? mincinoas? ca mint ?i ca eu pretind bani de la ei, ca atata cât s-a înregistrat, ar??i bani am b?gat în aparat. Am solicitat sa ne uitam pe camere (apropo robo?elul ala a lor nu are nici o camera cum are bancomatele obi?nuite, exista doar o camera sus în colt) , zice ca nu se poate acum, am solicitat sa-mi fac? ?i mie o copie dup? solu?ia lor finala ca s? fac plângere la Protec?ia Consumatorilor, cic? nu se poate ca e document inter, "document intern" fals ?i abuziv îns? care ma vizeaz?, nu în?eleg de ce îmi refuza?i o copie simpla, nu va cer originalul ii zic, la fel a refuzat. Îmi zice sa sun la call center, ni?te incompeten?i la fel ca ?i angaja?ii care dup? ce a înregistrat datele îmi zice ca vor analiza peti?ia mea ?i voi fi contactata, nu m-au sunat nici pana azi.

    29-12-2019

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie