top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre internet banking BRD

Internet banking BRD

Scor: 1 | 2 recenzii

Scrie o recenzie

Produse BRD
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    E MEmilia Mandalac
    Internet banking de la BRD

    Pe 12 iulie a.c. am prog

    Pe 12 iulie a.c. am programat doua plati, cum de altfel fac in mod obisnuit. Una din plati catre Enel, care ar fi trebuit procesata de BRD in 21 iulie si una catre RCS, platibila in 31 iulie a.c. Pe 22 iulie cand am verificat plata catre Enel am observat ca aceasta plata nu fusese efectuata. Am scris catre mybrd cerand lamuriri, insa nu am primit niciun raspuns. Am incercat vreo 3 zile sa intru in legatura cu un reprezentant al BRD-ului prin intermediul telefonului, insa abia in 25 iulie mi-a raspuns cineva, dupa mai bine de 40 de minute de asteptare la telefon, ca vor investiga si ma vor contacta a doua zi, pe 26 iulie, la pranz. Intre timp, am scris si catre cei de la sucursala de unde apartin, de la Universitate, care mi-au raspuns printr-un mesaj sec ca au avut probleme si platile nu se vor efectua, in consecinta: mergi si plateste in alta parte. Am solicitat sa se stearga din sistem programarile platilor, urmand a le achita in alta banca. Mi-am platit facturile de electricitate si RCS, insa am constatat cu stupoare ca desi fusesem asigurata ca platile nu se vor procesa, mi s-au retras banii din cont, in consecinta am platit facturile de doua ori!!! In continuare, cei de la BRD fac cercetari, investigatii, iar eu, ca un bun cetatean, stau si astept!!! Oare cand vor intelege ca au gresit si normal ar fi sa-si ceara scuze, sa-mi returneze banii in cont si eventual sa nu se mai repete o astfel de experienta niciodata?!

    31-07-2017

    E MEmilia Mandalac
    Internet banking de la BRD

    O plata programata in da

    O plata programata in data de 12.07.2017 pt a fi efectuata in 21.07.2017, s-a efectuat abia in 26.07.2017, dupa ce am trimis mesaje atat in scris cat si telefonic ca doresc sa se stearga din sistemul mybrd plata, deoarece am efectuat-o eu prin alta modalitate. Mi s-a confirmat in scris si telefonic ca platile programate nu se vor efectua, mai mult mi s-a comunicat ca este posibil sa fie efectuate in august. Din pacate, plata care trebuia facuta de BRD in 21.07, s-a facut in 26.07, desi primisem confirmare in scris ca pot plati, deoarece au avut probleme si nu vor fi operate platile programate in 12.07.2017.

    28-07-2017

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie