E MEmilia Mandalac
Internet banking de la BRD
Pe 12 iulie a.c. am prog
Pe 12 iulie a.c. am programat doua plati, cum de altfel fac in mod obisnuit. Una din plati catre Enel, care ar fi trebuit procesata de BRD in 21 iulie si una catre RCS, platibila in 31 iulie a.c.
Pe 22 iulie cand am verificat plata catre Enel am observat ca aceasta plata nu fusese efectuata. Am scris catre mybrd cerand lamuriri, insa nu am primit niciun raspuns. Am incercat vreo 3 zile sa intru in legatura cu un reprezentant al BRD-ului prin intermediul telefonului, insa abia in 25 iulie mi-a raspuns cineva, dupa mai bine de 40 de minute de asteptare la telefon, ca vor investiga si ma vor contacta a doua zi, pe 26 iulie, la pranz. Intre timp, am scris si catre cei de la sucursala de unde apartin, de la Universitate, care mi-au raspuns printr-un mesaj sec ca au avut probleme si platile nu se vor efectua, in consecinta: mergi si plateste in alta parte. Am solicitat sa se stearga din sistem programarile platilor, urmand a le achita in alta banca. Mi-am platit facturile de electricitate si RCS, insa am constatat cu stupoare ca desi fusesem asigurata ca platile nu se vor procesa, mi s-au retras banii din cont, in consecinta am platit facturile de doua ori!!!
In continuare, cei de la BRD fac cercetari, investigatii, iar eu, ca un bun cetatean, stau si astept!!!
Oare cand vor intelege ca au gresit si normal ar fi sa-si ceara scuze, sa-mi returneze banii in cont si eventual sa nu se mai repete o astfel de experienta niciodata?!
31-07-2017